Ціна вказана за мотоцикл у заводській упаковці в частково розібраному вигляді.
На всі мотоцикли Ми надаємо повний пакет документів для постановки на реєстраційний учетверо в МРЕО за місцем проживання:
- Домови куплі-продажі конкретної одиниці (який замінив управляння — з 2015 року);
- Акт приймання-передавання транспортного засобу;
- Акт технічного огляду транспортного засобу;
- Вантажної митної оголошення;
- Сертифікат відповідності за індивідуальним твердженням колісного ТС
- Транзитні номери.
UPD 2021: По 1954 два нових кольори: червоний і синій (більше фото в inste)
Тут ми складаємо загальні, специфічні, технічні та особливі нюанси та деталі в цій новинці. Жодних суджень щодо вражень від динаміки, максималки, керованості надавати не будемо, занадто вже це суб'єктивно. Не в останню чергу цей наш підхід зумовлений тим, що дорожник із таким об'ємом двигуна та з таким насиченим опціоном для нас теж певною мірою новинка. Звичайно, можна порівнювати його з іншими нашими моделями, але це не просто не професійно, а навіть смішно. Такі «забави» залишать конкурентам. Як ми бачимо, деякі з них «пропохують» порівняння власних моделей із популярними мотоциклами Lifan, які «легка» не в тому класі, але головне, розповісти, що в них краще зовсім і в усьому, а це завжди зручно робити уявне за дійсно.
Другий важливий момент полягає в тому, що випадок із KP350 перші їздові цикли під час знайомства були організовані за участю тестових моделей у технічній специфікації та базової комплектації для внутрішнього китайського ринку. Це відбувалося ще в майці 2109 року, на етапі тривалих за часом доводних робіт. Саме ці передсерійні зразки накатували сотні та тисячі кілометрів у різних умовах: міська експлуатація, швидкісні треки та дальняки. Тестові зразки для міста та швидкісних треків «каталі» та аналізували тест-пілоти Lifan.
А один мотоцикл використовував як вихідник для перероблення підвіски та подальшу участь у приватних змагальних дисциплінах відомий у Китаї інженер-експериментатор і стант-райдер Вен Сянь (Wenxian). Причому сам спортсмен сказав, що в основі доробок знаходилися лише зміни гальм, підвіски, шин і профілю бака, а двигун залишився у своєму вихідному стані — потенціал двигуна виявився для його райдерської специфіки абсолютно достатнім.
А ось тривалі круїзні перевірки здійснюють залучені особистості, які мають досвід, а також активно беруть участь і відомі в китайській мотоциклетній клубній тусовці.
Найсковорішого маршруту проклали в Тибеті. Загальна довжина його становила понад 3500 км. Водночас перепад висот по дорозі становить від 20 до 4 500 метрів над рівнем моря.
Після аналізу результатів усіх циклів і варіантів одових випробувань був позаслужений низка конструктивних доповнень. Додана підвіскова опція з регульованою жорсткістю передньої вилки та регулюванням опору на процесі відбою задньої амортизаторної стійки, а також деякі зміни за частиною ергономіки — змінений кут нахилу країв руля, тонований вітрівик замінив вихідне прозоре скло, була збільшена товщина м'якої вставки сидіння, джгути дротів були перепрокладені по- іншому, перемістилися в інші місця деякі електронні модулі та блок ABS тощо.
РУХ KP350 — нової серії DRF350. Позначення мотора «263MP». Це нова генерація мотора з деякими цікавими особливостями. В основі конструктиву цього двигуна багато типових технологічних рішень японської школи двигуна. Наднового Lifan не додавав.
Робота над змінами велося в напрямках:
- зменшення вібраційних навантажень;
- настроювання системи впорскування;
- поліпшення продуктивності системи мастила;
- повністю інший підбір передавальних чисел КПП з урахуванням особливостей моделі;
- оптимізація системи охолодження для збільшення продуктивності з одночасним зменшенням протягності магістралей і компактніших розмірів радіатора;
- застосування нових алюмінієвих сплавів для зменшення тертя в вузлових зв'язках із максимальною різницею температурних режимів, а також сплавів для полегшення частини зовнішніх деталей.
Діаметр циліндра становить 63.5 мм. хід поршня 55.2 мм. Ступінь стиснення 11.1. Кількість клапанів — по два на кожен циліндр. Привод клапанів пластинчастим ланцюгом, розміщеним у середній частині між циліндрами.
Глушник складного типу. Здвоєні приймальні труби виготовлені із застосуванням технології гальванізації. Обидва лямбди-зонди закриті щитками, щоб уникнути пошкоджень під час контактної взаємодії. Під декоративним захисним кожухом у середній частині є сполучна муфта для розстикування самої труби та об'ємного резонатора. Сам резонатор розташований під мотоциклом. Сам звук вихлопу не надто виразний — це продиктовано відповідністю євпропейським вимогам за рівнем зовнішнього шуму. Інші варіанти тюнінгу можливі пізніше, але це навряд чи буде виріб від самого виробника.
Найменитіші головні критерії під час конструювання двигуна (переведено дослівно):
- Експлуатаційна надійність і підвищений моторесурс.
- Максимальний тяговий потенціал у низькому та середньому регістрі робочих обертів двигуна.
- Константна стабільність характеристик під час експлуатації в різко континентальному кліматі з чималою амплітудою коливань температур і атмосферного тиску.
- Мінімізація вібронагрованості у всіх робочих режимах.
- Можливість експлуатації на бензинах із октановим числом ≥92.
Із цікавого:
- Двигун «колюється» навпіл по горизонталі, тобто звичайних для однодушок лівої та правої половинок картера в нього немає, тільки верхня та нижня частини. Переваги: дуже висока жорсткість конструкції, набагато менша кількість порожнин під нарізні з'єднання, картер виготовлений у формі окремої деталі. Зниження центру ваги самого двигуна (він «виріс» завширшки та довжиною, а не заввишки) і близький до 50/50 розподіл ваги по боках від осі центру (зберігаються однакові характеристики керованості та стійкості в лівих і правих поворотах за умови кренах).
- Корені шийки колінчастого вала сидять на опорних точках із підшипниками ковзання, інакше кажучи «теперич на вкладках».
- Привод клапанів через звичайні рокери з механічним регулюванням проміжку клапанного механізму дуже просто, дуже доступний, дуже надійний.
- Олія-приймач є в окремому глибокому колодці та забезпечує постійну наявність оливи в системі, навіть якщо кут мотоцикла щодо горизонталі змінюється на понад 38 градусів.
- Балансувальний вал на вкладках із трьома опорними точками та механічним демпфером крутильних коливань на торцевій частині.
- Свічкові колодязі розташовані на бічних торцях головки — дуже зручно для банальної перевірки стану іскрового проміжку, тому що доступ відкритий, нічого не потрібно знімати, спецінструмент не потрібен.
- Виробник компонентів системи впорскування палива — Bossh, настроювання керівного модуля ECU — плід спільних зусиль Lifan і Bosch. Джерело енергопостачання літій-іонна батарея.
ПІДВІСКА ТА РАМА. У варіанті для України мотоцикл буде обладнуватися опціонною для всіх інших передньою підвіскою з можливістю регулювання деяких параметрів передньої вилки та регульованої задньої амортизаторної стійкої. Діапазон можливостей регулювання буде більшим, ніж банальний переднатяг пружини, дещо докладніше озвучене у відеообзорі моделі.
Найголовніше під час виготовлення рами — висока кутова жорсткість опорного центрального елемента. Матеріал цієї частини виготовлений із листової холодновальцьованої сталі профільного перерізу. У місцях найбільших вигинальних завантажень фронтальні та тильні силові каркаси трубчастого перерізу розміщені один навпроти одного з мінімальноюплістю за установлювальним кутом до основного елементу — це своєрідна імітація маятникової осі дала змогу дуже точно збалансувати розподіл динамічних навантажень. У стані спокою більший відсоток маси розподілений уперед, але, коли пілот у сідлі, співвідношення змінюється. А ще дуже важливими елементами є кронштейни кріплення двигуна, які розташовані під суворим певним кутом до винесеного назад важеля кріплення прогресії — таке поєднання зумовлює компенсацію моменту інерції маси двигуна за умови гальмування або розганяння, коли робота підвіски зумовлює переміщення «двигуна вниз-вгору».
КПП Шеступенева. Первинний і вторинний вали виготовлені з конструкційної вуглецевої сталі марки 40X, яка кинута цементацією й загартуванням із низькою відпусткою. Вали обертаються на дворядних кулькових підшипниках, які встановлені на боці з найбільшим навантаженням. У протилежному боці на вал встановлені голчасті компактні підшипники. Шестірні виготовлені з конструкційної легованої сталі марки 20ХНР. Цікаво, що цей тип оброблення сталі, нормативи якості та вимоги до основних властивостей запозичені китайською промисловістьією зі старих радянських ГOCT 1050-88 і ГОСТ 4543-71 — історія якісної технології не старіє. Як «вся ця справа крутиться» і яку динаміку повідомляє мотоциклу — покажемо на живому прикладі, але пізніше.
ЕЛЕКТРООБОРУДАННЯ Світлотехніка із застосуванням LED-технології по колу. Панель приладів являє собою TFT-дисплей — це рідкокристалічний тип екрана з активною IPS-матрицею. Саме такий варіант буде стандартним обладнанням на українських версіях. А для китайського ринку це теж опція, як і регульована підвіска. У звичайному варіанті дисплей монохромний із меншою кількістю показаних параметрів (він показаний на другому фото зліва)
Основні технологічні плюси — дуже висока швидкодія (тахометр і спідометр), висока контрастність, чудове передавання кольору та майже бездоганна якість зображення. Дисплей передбачає наявність двох варіантів яскравості світіння: денний і нічний (спрацьовує за датчиком світла).
Параметри, які він зображає: рівень палива, температура охолоджувальної рідини + додатковий індикатор перегрівання, поточний час, одометр + добовий лічильник пробігу пробіг, швидкість у км/год, заряд акумулятора в вольтах. Під час руху мотоцикла на дисплеї (нижній правий кут) зображається також і рідкісний для мотоциклів параметр середньої витрати палива, що вимірюється у літрах на 100 км. А є ще одна фіча — у момент активації вентилятора охолодження на панелі загоряється зелений символ пропелера — дуже наочно.
Регульовану підвіску на моделях для України ми вибрали як стандартне обладнання. Обертання барашок на вилці та регулювального гвинта в положення "S" (Soft) покращує плавність ходу мотоцикла. Особливо це відчувається на асфальті з "гребінкою" або на щербленому покритті. Однак не потрібно чекати від цих регулювань кардинального змінення характеру роботи підвіски. Це дорожній мотоцикл, а не ендуро.
ТОРМОЗНА СИСТЕМА складається з двох передніх гальмівних дисків, що плавають, діаметром 320 мм кожен. Активність процесу здійснюється двома двопоршневими супортами стандартного типу. Містити город із застосуванням особливих конструкції супортів не було особливого сенсу, оскільки дводисковий механізм на «відмінно» справляється з поставленим на нього завданням, а гальмівні колодки будуть доступними та недорогими. Задній диск має діаметр 240 мм і однодисковий супорт. Антиблокувальна система буде входити до стандартного опціону української версії моделі (ми вирішили, що економія на ABS — шкоди безпеці та якісним відчуттям від їзди). Важіль переднього гальма та зчеплення забезпечені регулювальним механізмом для зручності настроювання статичного вихідного розташування під довжину долоні.
ШИНИ мають такі розміри та маркування: переднє 120/70-ZR17, заднє 160/60-ZE17. Забігаючи вперед, скажімо, що шини орієнтовані на тверді асфальтові покриття і проявляють себе краще після того, як трохи «підберуть температуру».
ВНЕШНИЙ ВИД. А ось тут «no comments» — ми постаралися показати його з усіх боків у відео (у сусідній вкладці). Тут уже Ви самі вирішуйте.
Про всі інші фішечки, опції, непомітні елементи та функції дивіться у відеообзорі
РЕЗЮМЕ: Найкраще цей мотоцикл підійде тим, хто не тільки «рисчить» в умовах міста, а має можливість і бажання в активному темпі переміщатися пристойними заміськими дорогами у нетривалі затяжністю подорожі (зручніше без другого номера) і точно не підійде тим, хто хоче гарцювати лісами та полями, а не дорогами.
Значення упаковувальних розмірів мототехніки | |
Довжина, м. | 1,88 |
Ширина, м. | 0,60 |
Висота, м. | 1,05 |
Об'єм, м3 | 1,13 |
Маса, кг | 198 |
Характеристики | |
Двигун, тип | Двоциліндровий, чотиритактний, 4-функційний із рідинним охолодженням та інжекторною системою живлення |
Крутний момент, Нм/об.хв. | 34.5 / 5500 |
Рекомендоване паливо | Бензин з октановим числом не менш ніж 95 |
Рекомендований клас в'язкості оливи | 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетична олива для мотоциклетних двигунів (залежно від сезонності) Специфікації: API: не нижче SJ; JASO: MA-2 |
Ступінь стиснення | 11.5:1 |
Об'єм, см3 | 349,5 |
Система охолодження | Водяне охолодження з двоконтурним радіатором і примусовим вентилятором охолодження |
Система живлення двигуна | Інжекторна система LGC-Fi, паливний насос і форсунка з керуванням ECU. |
Система електроживлення | Акумуляторна батарея в штатній комплектації 12N9-BS |
Система запалювання | Електронне безконтактне запалювання з контролем і коригуванням кута оперення запалювання блоком ECU |
Тип запуску двигуна | Електростартер |
Максимальна потужність, л.с./об.мін. | 35 л.с./8500 |
КПП | 6-ступенева з багатодисковим зчепленням у олійній ванні. |
Тип привода | Ланцюговий привод. Маркування сальникового ланцюга — 520SX |
Задні гальмівні механізми | Дисковий, гідравлічний, діаметр 220 мм, обладнаний антиблокувальною системою ABS. |
Передні гальмівні механізми | Два гальмівні диски, що плавають, діаметром 310 мм, обладнані антиблокувальною системою ABS. |
Підвіска задня | Маятникового типу з пружинно-гідравлічним моноамортизатором. |
Підвіска передня | Телескопічна вилка з прогресивними характеристиками |
Колісні диски | Алюмінієві легкосплавні |
Максимальна швидкість, км/год | ≤160 |
Витрата палива на л/100 км | ≥3,9 |
Вантажність, кг | 155 |
Розмір шин передні/задні | дані уточнюються |
Об'єм паливного бака, л | 14 |
Заправний об'єм оливи у двигуні, л. | 1,5 |
Доступні кольори | Hight Hawk Black Pearl |
Масогабаритні характеристики | |
Висота, мм (по сідлу) | 795 |
Довжина, мм | 2055 |
Ширина, мм | 766 |
Висота, мм | 1190 |
Колісна база, мм | 1410 |
Споряджена маса, кг | 182,5 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Lifan |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 349.5 куб. см |
Об'єм паливного бака | 14 л |
Витрата палива | 3.9 |
Колір | Чорний |
Система запуску | Електростартер |
Система вприскування палива | Інжектор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 160 км/год |
Вага | 183 кг |
Охолодження двигуна | Рідинне |
Рік випуску | 2021 |
Потужність двигуна | 35 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Стан | Новий |
Марка | Lifan |
Сумісність з маркою | Lifan |
Габаритні розміри | |
Довжина | 1880 мм |
Ширина | 600 мм |
Висота | 1050 мм |
Користувальницькі характеристики | |
Клас мотоцикла | Дорожній |
Модель | KP350 |
- Ціна: 172 200 ₴
- Спосіб упаковки: Ціна вказана за мотоцикл у заводській упаковці в частково розібраному вигляді. Документи для державної реєстрації — входять у вартість мотоцикла. Для відправлення мотоцикла накладеним платіжом необхідно перерахувати передоплату в розмірі 1000 грн.