Ціна вказана за мотоцикл у заводській упаковці в частково розібраному вигляді.
Мотоцикл Спарк SP125С-4WQ
купити мотоцикл, мотоцикл ціна, мотоцикл із доставкою
На всі мотоцикли Ми надаємо повний пакет документів для постановки на реєстраційний учетверо в МРЕО за місцем проживання:
- Домови куплі-продажі конкретної одиниці (який замінив управляння — з 2015 року);
- Акт приймання-передавання транспортного засобу;
- Акт технічного огляду транспортного засобу;
- Вантажної митної оголошення;
- Сертифікат відповідності за індивідуальним твердженням колісного ТС
- Транзитні номери.
Мотоцикл SPARK SP125C-4WQ
Завдяки застосуванню коліс діаметром 13 дюймів, легкий дорожній 124-кубовий мотоцикл SPARK SP125С‑4WQ отримав низьке розташування центру ваги, тому за характеристиками поперечної стійкості та маневреності впритул припав до найкращих моделей великих скутерів. Водночас він повною мірою зберіг властиву мотоциклам здатність долати нерівності дороги і можливість водієві самостійно вибирати оптимальні режими руху за допомогою механічної коробки передач. До того ж широка гума з рельєфним протектором прекрасно поводиться на дорогах із будь-яким покриттям і навіть без покриття.
За конструкцією, компонуванням та характеристиками SPARK SP125С‑4WQ практично повністю збігається з моделлю SPARK SP125С-3WQ але помітно відрізняється за дизайном. Внаслідок встановлення фари та передніх покажчиків поворотів не на кермі, а в обтікачі, жорстко пов'язаному з рамою мотоцикла, а також через наявність широких боковых накладок, мотоцикл отримав явне зовнішнє схожість із дорогими круїзними моделями.
У дизайні чітко простежуються спортивні риси, лінії обтічних обвісок і щитків надають мотоциклу динамічний, стрімкий вигляд. Він, безумовно, потішить мотоаматорів, для яких сучасний стиль є перевагою.
Водночас цей мотоцикл — чудовий вибір для всіх, кому важливі універсальність, зручність експлуатації та простота обслуговування. І для тих, хто більшою частиною переміщається в динамічних міських транспортних потоках, але цілком може з'їхати з асфальту та покататися з вітерцем по гравійних просівках або ґрунтовими польовими дорогами. І для тих, хто живе у сільській місцевості і гарний асфальт бачить нечасто. Важливий і той факт, що ціна мотоцикла цілком демократична.
Комбінована яскрава фара оригінальної форми обладнана дворежимною галогенової лампою автомобільного типу «дальній/ближній». Передні покажчики поворотів з жовтогарячими лампами розжарювання також вбудовані в обтічник, прекрасно помітні навіть у сонячний день, не заважають і не створюють аеродинамічного опору.
Бічні світловідбивачі на передньому крилі та задній світловідбивач підвищують безпеку експлуатації. Вся оптика сертифікована за євростандартами, тому не виникає жодних проблем під час реєстрації мотоцикла.
У мотоциклі застосовано компонування з заниженою рамою й паливним баком під сидінням, відома як «скутеретта». Тому SPARK SP125С-4WQ такий самий комфортний, стійкий, легкий у керуванні та маневровий, як скутер, але водночас анітрохи не поступається класичним мотоциклам у універсальності Крім того, таке компонування полегшує посадку та висаджування водія.
Сидіння повноцінне двомісне, дворівневе, напівм'яке — зручно та водієві, і пасажиру. Бічні ручки для пасажира надійні та гарні.
Вантажність мотоцикла цілком достатня — 150 кг. Водночас сам мотоцикл зовсім не важкий і важить лише 88 кг.
Під сидінням є багажний відсік, , який відмикається ключем. Там само під сидінням розміщений паливний бак — вільний доступ сторонніх осіб до нього виключений.
Зручні центральна та бічна відкидні стійки — швидко та надійно фіксують мотоцикл під час стоянки.
Встановлено комбінована панель приладів із сучасним дизайном: спідометр, лічильник пробігу, дальнє світло, повороти, номер увімкненого передавання, покажчик рівня палива, покажчик рівня палива.
Є важіль керування повітряною заслінкою карбюратора — полегшує запуск холодного двигуна за низької температури навколишнього повітря.
Дзеркала сучасні, з гарним оглядом. М'які нековзні ручки керма — зручно тримати, не вислизають, знижується втома рук.
Багатопозиційний центральний ключ запалювання з блокуванням гнізда. Протиугінне блокування керма від замка запалювання - немає потреби переставляти ключ для блокування керма.
Потужний глушник неабияк знижує рівень шуму от двигателя.
Об'ємні профільовані бічні обтічні обтічні, як у круїзного мотоцикла, надають мотоциклу потужний вигляд, водночас добре захищають ноги водія від бруду з-під переднього колеса та від зустрічного повітряного потоку.
Складані підніжки пасажира з антифрикційним покриттям не заважають під час перекочування мотоцикла вручну.
Сучасний задній комбінований ліхтар продовжує обтічну форму заднього крила.
Задні покажчики поворотів виконані в одному корпусі з ліхтарем: не заважають посадці та захищені від пошкоджень.
Довгий пластиковий задній бризковик з кріпленням для номерного знака надійно захищає пасажира та водія від бризок бруду з заднього колеса. Для підвищення безпеки встановлений задній світловідбивач.
Двигун має проблете 124 см3, потужність 8,4 л.с. (6,2 кВт) — досить і для міста, і для сільських доріг.
Максимальна швидкість 85 км/год. Об'єм паливного бака — 4,0 л, середній витрата палива, 2,2 л/100 км.
Сорочка циліндра з поздовжніми ребрами охолодження створює покращені умови охолодження двигуна та знижує можливість його перегрівання. А додатковий змінний паливний фільтр збільшує термін експлуатації двигуна.
Кругова коробка передач 0-1-2-3-4- перемикається за допомогою зручного двоплечого важеля з «п'яткою».
Муфта зчеплення автоматична, тобто керування передачами дуже просте та зручне.
Частковий захист ланцюга запобігає контакту водія й пасажира з ланцюгом, але водночас дає змогу оперативно контролювати стан і натягування ланцюга.
Пристрої регулювання ланцюга прибрані в пір'я вилки та захищені від забруднення.
Два пружинно-оливні задні амортизатори мають пружини з змінним кроком навивки і забезпечують високу плавність ходу та комфорт під час руху й на асфальті, і на ґрунті. Штоки амортизаторів закриті гумовими захисними кожухами.
Встановлено сучасні 13-дюймові легкосплавні диски з 16 спицями, шини широкі, однакові на передньому та задньому колесах — 110/80‑13. Протектор універсальний «асфальт/ґрунт» — гарна динаміка та курсова стійкість на асфальті, дуже непогана прохідність на ґрунтовій дорозі. Підвищена стійкість до бічних навантажень.
Передні дискові та задні барабанні гальма — найкраща комбінація для мотоциклів цього класу. Забезпечують впевнене гальмування і високу надійність, що особливо важливо під час руху в місті.
Завдяки невеликим колесам, незвичайному компонуванню й автоматичному зчепленню, мотоцикл SPARK SP125С-4WQ вийшов напрочуд «дружним»: зручним і легким у керуванні. А оригінальний сучасний дизайн у поєднанні з яскравою колірною гамою відразу привертає увагу та виділяє його в транспортному потоці. Це чудовий варіант економного універсального мотоцикла як для початківців мотолюбів, так і для активної повсякденної експлуатації досвідченими водіями. Варто зазначити, що виняткове поєднання комфорту та легкості керування роблять цей мотоцикл дуже привабливим і для представниць прекрасної статі.
Особливості мотоцикла SPARK SP125С-4WQ
• Компонування «скутеретта» — із заниженою рамою й паливним баком під сидінням — водієві зручно сідати та вставати.
• Сучасний молодіжний дизайн, стрімкий динамічний профіль.
• Великий лобовий обтічник зі стрілоподібним оптичним елементом.
• Додатковий вітровий щиток на кермі.
• Комбінована фара оригінальної форми з галогеновою лампою вмонтована в корпус лобового обтікача.
• Великі передні покажчики поворотів становлять одне ціле з фарою й добре помітні навіть удень.
• Задній комбінований ліхтар обтічної форми з дворежимною лампою вбудований у заднє крило.
• Задні покажчики поворотів в одному корпусі з ліхтарем: не заважають і захищені від пошкоджень.
• Бічні світловідбивачі на передньому крилі та задній світловідбивач підвищують безпеку експлуатації.
• Вся оптика сертифікована за євростандартами — не виникає жодних проблем під час реєстрації мотоцикла.
• Велика комбінована панель приладів із сучасним дизайном: спідометр, лічильник пробігу, дальнє світло, повороти, звуковий сигнал поворотів, номер ввімкненого передавання, покажчик рівня палива.
• Є важіль керування повітряною заслінкою карбюратора — полегшує запуск холодного двигуна за низької температури навколишнього повітря.
• М'які протиковзні ручки керма — зручно тримати, не вислизають, знижується втома рук.
• Дзеркала сучасні, з гарним оглядом.
• Багатопозиційний центральний ключ запалювання з блокуванням гнізда.
• Протиугінне блокування керма від замка запалювання - немає потреби переставляти ключ для блокування керма.
• Сидіння двомісне, дворівневе, напівм'яке — зручно та водієві, і пасажиру.
• Об'ємні профільовані бічні обтічні обтічні спортивного типу з аеродинамічними прорізами захищають водія від бруду з-під переднього колеса та від зустрічного повітряного потоку.
• Компактний багажник із пружинним притискачем між сидінням і кермом.
• Жорстка пластикова кишеня для дрібниць на стійці керма.
• Складана підніжка пасажира з антифрикційним покриттям не заважає під час перекочування мотоцикла вручну.
• Двигун має об'єм 124 см3, потужність 8,4 л.с. (6,2 кВт) — забезпечує швидкий і динамічний рух у міському транспортному потоці або на сільській дорозі.
• Сорочка циліндра з поздовжніми ребрами охолодження створює покращені умови охолодження двигуна та знижує можливість його перегрівання.
• Нижні бічні обтічні обтічні забезпечують оптимальний повітряний потік для охолодження двигуна.
• Додатковий змінний паливний фільтр збільшує термін експлуатації двигуна.
• Кругова коробка передач 0-1-2-3-4- перемикається за допомогою зручного двоплечового важеля з «п'яткою».
• Автоматична муфта зчеплення, керування передачами дуже просте та зручне.
• Відкрите ланцюгове передавання із захисним щитком зверху — можливий оперативний контроль стану ланцюга та відомої зірочки.
• Паливний бак під сидінням — виключає доступ сторонніх осіб до бака.
• Два пружинно-оливні задні амортизатори забезпечують високу плавність ходу та комфорт під час руху на будь-яких дорогах,
• Пружини з змінним кроком навивки забезпечують гарну амортизацію и на асфальте, и на грунте.
• Сучасні 13-дюймові легкосплавні диски з 16 спицями забезпечують гарні характеристики розгону та гальмування, стійкі до бічних навантажень під час руху ґрунтовими дорогами.
• Широкі шини 110/80-13, протектор універсальний «асфальт/ґрунт» — гарна динаміка та курсова стійкість на асфальті, непогана прохідність на ґрунтовій дорозі.
• Дискове гідравлічне гальмо переднього колеса — забезпечує швидке та надійне гальмування, що важливо в щільному міському транспортному потоці.
• Барабанне механічне гальмо заднього колеса — дуже надійний, має довгий термін експлуатації.
• Усі відповідальні нарізні з'єднання надійно закінчені.
• Довгий пластиковий задній бризковик із кріпленням для номерного знака — надійно захищає пасажира та водія від бризок бруду з заднього колеса.
• Широкий передний щиток надійно захищає мотоцикл від бруду.
• Зручні центральна та бічна відкидні стійки — швидко та надійно фіксують мотоцикл під час стоянки.
Основні параметри
Тип мотоцикла |
дорожній, двомісний |
Максимальна швидкість, км/год |
85 |
Вантажність, кг |
150 |
Тип палива |
бензин з октановим числом не нижче 92 |
Об'єм паливного бака, л |
4,0 |
Середня витрата палива, л/100 км |
2,2 |
Напруга бортової електромережі, В |
12 |
Генератор, (напруга, В)/ (потужність, Вт) |
14 / 85 |
Акумуляторна батарея — тип, ємність, А·год |
4 |
Сигналізація |
– |
Замок блокування керма |
+ |
Блокування замка запалювання |
+ |
Багажник |
– |
Кофр для мотошолома |
– |
Комплект ЗИП |
+ |
Колісна база, мм |
1270 |
Конструкційна маса, кг |
88 |
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм |
1900 х 700 х 1100 |
Двигун
Модель двигуна |
1P53FMI |
Тип двигуна |
одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів |
Робочий об'єм двигуна, см3 |
124 |
Номінальна потужність, кВт (л.с.) |
6,2 (8,4) |
Максимальні оберти колінчастого вала двигуна, об/хв |
7000 |
Максимальний крутний момент, Нм |
9 (за 5000 об/хв) |
Тип стартера |
електростартер, кікстартер |
Запалювання |
електронне, CDI |
Система охолодження |
повітряне охолодження |
Тип КПП |
механічна 4-ступенева, кругова (схема -0-1-2-3-4-) |
Зчеплення |
автоматична муфта |
Паливний насос |
– |
Паливний фільтр |
змінний на паливопроводі |
Повітряний фільтр |
поролоновий |
Оливний фільтр |
полімерна сітка |
Об'єм картера двигуна та КПП, л |
0,6 |
Тип оливи |
напівсинтетична моторна олива класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів |
Шасі
Рама |
Хребтова, труба прямокутного перерізу |
Диски колес |
легкосплавні 16-спициві |
Підвіска переднього колеса |
телескопічна вилка |
Амортизатори передні |
олійні |
Підвіска заднього колеса |
маятникова з двома амортизаторами |
Амортизатори задні |
пружинно-оливні |
Привод заднього колеса |
відкрите ланцюгове передавання |
Тип переднього гальма |
дисковий гідравлічний |
Тип заднього гальма |
барабанний механічний |
Гальмівна рідина |
DOT 3, DOT 4 |
Розмір шин (передня/задня) |
110/80-13 / 110/80-13 |
Тип протектора |
дорожній універсальний «асфальт/ґрунт» |
Тиск у шинах (передня/задня з водієм/задня з пасажиром), кгс/см2 |
1,75 / 2,25 / 2,80 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Spark |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мопед |
Клас мотоцикла | Класик |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 124 куб. см |
Об'єм паливного бака | 4 л |
Витрата палива | 2.2 |
Колір | Помаранчевий |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 85 км/год |
Вага | 88 кг |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Рік випуску | 2023 |
Потужність двигуна | 6.2 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Стан | Новий |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Користувальницькі характеристики | |
Марка | Spark |
Модель | ЅР125С-4WQ |
- Ціна: 34 310 ₴