Кошик
53 відгуків
promo_banner
+380 (66) 778-35-78
+380 (97) 893-14-89
Магазин Best Techno
Кошик

Мотоцикл Спарк, Spark SP150R-13

43 540 ₴

  • Немає в наявності
Мотоцикл Спарк, Spark SP150R-13
Мотоцикл Спарк, Spark SP150R-13Немає в наявності
43 540 ₴
+380 (66) 778-35-78
  • +380 (97) 893-14-89
+380 (66) 778-35-78
  • +380 (97) 893-14-89
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю


Ціна вказана за мотоцикл у заводській упаковці в частково розібраному вигляді.

Мотоцикл Спарк SP150R-13

купити мотоцикл, мотоцикл ціна, мотоцикл із доставкою

На всі мотоцикли Ми надаємо повний пакет документів для постановки на  реєстраційний учетверо в МРЕО за місцем проживання:

  1. Домови куплі-продажі конкретної одиниці (який замінив управляння — з 2015 року);
  2. Акт приймання-передавання транспортного засобу;
  3. Акт технічного огляду транспортного засобу;
  4. Вантажної митної оголошення;
  5. Сертифікат відповідності за індивідуальним твердженням колісного ТС
  6. Транзитні номери.

Мотоцикл SPARK SP150R-13
 

Мотоцикл SPARK SP150R-13 — легкий універсальний двомісний дорожній мотоцикл класичного компонування, придатний для експлуатації як у міських умовах, так і в сільській місцевості. За моделі двигуна, ходової частини, кермового керування й низки інших характеристик повністю аналогічний моделі SPARK SP150R-11.


Основна відмінність SP150R-13 — агресивний «крутий швидкісний» дизайн бензобака, бічних накладок, підсідельного обтікача, заднього ліхтаря, переднього та заднього крил, накладки глушника.

Мотоцикл SPARK SP-150R-13Мотоцикл SPARK SP-150R-13

Загалом дизайн SP150R-13 призначений швидше для молодіжної аудиторії, які бажають справити враження. Тому замість заднього багажника встановлена стильна підковоподібна ручка для пасажира. На паливному баку — стрілоподібні «аеродинамічні» бічні накладки. Сидіння дворівневе, явно спортивного типу. Під сидінням пасажира — «ближній» хвостовий обтічник із вбудованим світлодіодним заднім ліхтарем футуристичного зовнішнього вигляду. Стрелоподібної форми заднє крило — досить довге та непогано захищає від бруду. На глушнику — чималих розмірів об'ємна декоративна накладка. Педаль перемикання передач — двоплеча, з «п'ятою».

Мотоцикл SPARK SP-150R-13Мотоцикл SPARK SP-150R-13

 

В іншому моделі SP150R-11 і SP150R-13 однакові:

 

Мотоцикли самі по собі невисокі, але завдяки порівняно широким і високим паливним бакам маленькі не мають вигляд. Досить стійкі та маневрени. За характеристиками підійдуть і для молоді (зокрема і для дівчат), і для людей старшого віку.

Мотоцикл SPARK SP-150R-13Мотоцикл SPARK SP-150R-13

Обладнані двигуном ZS161FMJ виробництва корпорації Zongshen (має гарну репутацію українських покупців). Двигун одноциліндровий, чотиритактний, повітряного охолодження. Потужність 8,6 кВт (11,7 л.с.), об'єм 149 см3. Дає змогу розвивати непогану швидкість — до 95 км/год. Двигун кріпиться до рами в п'яти точках, що істотно знижує вібрацію. Карбюратор якісний, марки KIEMA, виготовлений за японською технологією. Є додатковий паливний фільтр. Внизу картера — вікно для контролю наявності оливи (не потрібно щоразу для перевірки викручувати корок зі щупом).

 

Мотоцикл SPARK SP-150R-13Мотоцикл SPARK SP-150R-13

 

Коробка передач 5-швидкісна, не кругова, а «доросла мотоциклетна»: перша швидкість вмикається натисканням важеля вперед, інші 4 — натисканням назад. Нейтральна передача — між 1-ю і 2 швидкостями. Зчеплення — класичне, з керуванням від важеля на кермі. Ланцюгове передавання відкритого типу: завжди під контролем.

 

Мотоцикл SPARK SP-150R-13Мотоцикл SPARK SP-150R-13

Колеса великі, 18-дюймові, як на потужні 200-кубових і 250-кубових мотоциклах. Диски литі легкосплавні, з п'ятьма прямими спицями. Протектор покришок — універсальний, з помірно високими ґрунтозцепами, придатний і для асфальту, і для ґрунтовки. Гальма в оптимальній комбінації: спереду — дисковий гідравлічний, ззаду — барабанний механічний, забезпечують і гарну динаміку гальмування, і високу надійність.

 

Кермо середньої ширини, вигнуте; зручне і для маневрування в місті, і для утримання напрямку на нерівній ґрунтовці. Ручки керма напівм'які, зручно лягають у руку. На стійках керма — гофра.

 

Мотоцикл SPARK SP-150R-13Мотоцикл SPARK SP-150R-13

Фара оригінальної «корончастої» форми, вбудована в обтічник. Вказівники поворотів — на еластичних кріпленнях, з жовтогарячими лампочками розжарювання. Комбінована монокорпусна панель приладів за дизайном чітко вписується в обтічник фари, ніби складаючи з ним єдине ціле. Є спідометр, тахометр і покажчик рівня палива — стрільцеві. Кришка паливного бака закривається на ключ. Підніжки пасажира — відкидні.

 

Мотоцикл SPARK SP-150R-13Мотоцикл SPARK SP-150R-13

 

 

Особливості мотоцикла SPARK SP150R-13

 

• Класичне компонування, спортивний молодіжний дизайн, дуже привабливий зовнішній вигляд.

• Три варіанти кольору: чорний, червоний, синій.

• Стрелоподібні бічні обтікачі паливного бака надають мотоциклу стрімкого вигляду.

• Обтікач керма комбінований, двоколірний, в єдиному стилі з корпусом приладової панелі.

• Стильна, дуже оригінальна фара з галогенною лампою, вбудована в обтічник керма.

• Фара з гладким склом і сегментованим відбивачем, дальнє/ближнє світло, підсвітка.

• Сучасний футуристичний світлодіодний задній ліхтар спортивного вигляду вбудований у заднє крило. Візуально продовжує обтічну форму заднього крила, добре помітний навіть яскравим днем.

• Освітлення номера на довгій виносці.

• Передні та задні покажчики поворотів на гнучких кріпленнях. (Травмобезпечні, не заважають і не відламуються під час удару).

• Бічні світловідбивачі на кермовій колонці та великий задній світловідбивач — підвищують безпеку експлуатації.

• Вся оптика сертифікована за євростандартом — жодних проблем під час реєстрації мотоцикла.

 

• Велика комбінована панель приладів: спідометр/дометр, тахометр, покажчик рівня палива, дальнє світло, повороти, нейтраль.

• Зручні напівм'які антифрикційні ручки керма (забезпечують надійне захоплення керма та комфорт під час тривалих поїздок).

• Сучасні спортивні дзеркала у формі складаного лаванда — гарний огляд уперед і назад.

• Протиугінний замок керма та кришка паливного бака із замком — захист від сторонніх осіб.

• Зручне напівжорстке дворівневе сидіння (дає водієві змогу добре відчувати положення мотоцикла).

• Сидіння пасажира повної довжини (зручно під час тривалих поїздок).

• Підковоподібна ручка для пасажира — зручно триматися.

• Широка підніжка водія з рельєфною антифрикційною накладкою.

• Відкидна підніжка пасажира.

 

• Двигун Zongshen об'ємом 149 см3, потужністю 8,6 кВт (11,7 к.с.) — забезпечує швидкий і динамічний рух у міському транспортному потоці або на сільській дорозі.

• Вертикальне розташування циліндра та надійне багатоточкове кріплення двигуна до рами знижують вібрацію, це підвищує комфорт і продовжує термін експлуатації мотоцикла.

• Весь двигун, включно з рубашкою та головкою блока циліндрів — чорного кольору: поліпшується теплообмін, стильний зовнішній вигляд.

• Ефективний карбюратор KEIMA, виготовлений за японською технологією.

• Дпоповнювальний змінний паливний фільтр — продовжує термін експлуатації двигуна.

• Механічна 5-ступенева, послідовна коробка передач.

• Зручний важіль перемикання КПП із «п'ятою».

• Потужний глушник з великою об'ємною профільованою захисною накладкою — ефективний і привабливий, неабияк знижує рівень шуму від двигуна.

• Відкрите ланцюгове передавання із захисним щитком зверху — можливий оперативний контроль стану ланцюга та відомої зірочки.

• Зручне регулювання натягу ланцюга.

 

• Сучасні великі легкоплавні диски чорного кольору з п'ятьма спицями забезпечують гарні характеристики розгону та гальмування.

• Шини передніх коліс 2.75-18, задніх 3.00-18, універсальний протектор «асфальт/ґрунт» — гарна динаміка на асфальті та гарна прохідність на ґрунтовій дорозі.

• Дискове гідравлічне гальмо переднього колеса — забезпечує швидке та надійне гальмування, що важливо в щільному міському транспортному потоці.

• Барабанний механічний гальмо заднього колеса — дуже надійне, має довгий термін експлуатації.

• Два пружинно-оливні задні амортизатори забезпечують високу плавність ходу та комфорт під час руху на будь-яких дорогах.

• Пружини зі змінним кроком навивки забезпечують гарну амортизацію і на асфальті, і на ґрунті.

• Довгий пластиковий задній бризковик з кріпленням для номерного знака — надійно захищає пасажира та водія від бризок бруду з заднього колеса.

• Широкий і довгий складаний передній щиток із міцного пластику надійно захищає мотоцикл від бруду.

• Захисна гумова гофра на штоках передньої вилки — захищає стійки вилки від бруду та покращує зовнішній вигляд.

• Зручні центральна та бічна відкидні стійки — швидко та надійно фіксують мотоцикл під час стоянки.
 

Основні параметри

Тип мотоцикла

дорожній, двомісний

Максимальна швидкість, км/год

95

Вантажність, кг

150

Тип палива

бензин з октановим числом не нижче 92

Об'єм паливного бака, л

12,0

Середня витрата палива, л/100 км

2,2

Напруга бортової електромережі, В

12

Генератор, (напруга, В)/ (потужність, Вт)

14 / 85

Акумуляторна батарея — тип, ємність, А·год

6,5

Сигналізація

Замок блокування керма

+

Блокування замка запалювання

Багажник

Кофр для мотошолома

Комплект ЗИП

+

Колісна база, мм

1260

Конструкційна маса, кг

112

Габаритні розміри (ДхШхВ), мм

1950×750×1210

 

Двигун

Модель двигуна

ZS161FMJ

Тип двигуна

одноциліндровий, чотиритактний,

карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів

Робочий об'єм двигуна, см3

149

Номінальна потужність, кВт (л.с.)

8,6 (11,7)

Максимальні оберти колінчастого вала двигуна, об/хв

8500

Максимальний крутний момент, Нм

10,0 (за 7500 об/хв)

Тип стартера

електростартер, кікстартер

Запалювання

електронне, CDI

Система охолодження

повітряне охолодження

Тип КПП

механічна 5-ступенева, послідовна

 (схема 1-0-2-3-4-5)

Зчеплення

механічне, багатодискове, в олійній ванні

Паливний насос

Паливний фільтр

змінний на паливопроводі

Повітряний фільтр

поролоновий циліндричний

Оливний фільтр

полімерна сітка

Об'єм картера двигуна та КПП, л

0,7

Тип оливи

напівсинтетична моторна олива класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів

 

 

Шасі

Рама

дуплексна трубчастий каркас

Диски колес

легкосплавні литі 5-спициві

Підвіска переднього колеса

телескопічна вилка

Амортизатори передні

олійні

Підвіска заднього колеса

маятникова з двома амортизаторами

Амортизатори задні

пружинно-оливні

Привод заднього колеса

відкрите ланцюгове передавання

Тип переднього гальма

дисковий гідравлічний

Тип заднього гальма

барабанний механічний

Гальмівна рідина

DOT 3, DOT 4

Розмір шин (передня/задня)

2,75-18 / 3,00-18

Тип протектора

дорожній універсальний «асфальт/ґрунт»

Тиск у шинах (передня/задня з водієм/задня з пасажиром), кгс/см2

1,75 / 2,25 / 2,80

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникSpark
Країна виробникКитай
ТипМотоцикл
КласНовий
Об'єм двигуна149 куб. см
Об'єм паливного бака12 л
Витрата палива2.2
Система запускуЕлектростартер і механічний стартер
Система вприскування паливаКарбюратор
Кількість циліндрів1
Максимальна швидкість95 км/год
Вага112 кг
Охолодження двигунаПовітряне
Рік випуску2021
Клас мотоциклаКласик
Потужність двигуна11.7 к. с.
Головна передачаЛанцюгова
Тактность двигунаЧотиритактний
СтанНовий
Користувальницькі характеристики
МаркаSpark
МодельSP150R-13
Інформація для замовлення
  • Ціна: 43 540 ₴
  • Спосіб упаковки: Ціна вказана за мотоцикл у заводській упаковці в частково розібраному вигляді.  Документи для державної реєстрації — входять у вартість мотоцикла. Для відправлення мотоцикла накладеним платіжом необхідно перерахувати передоплату в розмірі 500 грн.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner