Модель KOVI яку Ви бачите це наша новинка. Це теж версія LITE, однак вона виконана у варіанті дуже близької зовнішньої схожості з оригіналами від марки KTM. У цьому полягає візуальне відмінність двох версій.
Проте є і деякі інші елементи, які ми вирішили втілити в життя на цьому мотоциклі
Ми опустимо технічне передмова (до речі, воно докладно викладено на сусідній сторінці описі моделі Lite зовнішнім подобою Husqvarna), а зупинимося на характерних елементах цієї модифікації.
Рама KOVI LITE з позначенням у назві «KT» пофарбована в яскраво-оранжевий колір. Кронштейни кріплення двигунів до рами мають профільовану форму і збільшений по довжині з'єднує зварний шов у зіткненні з рамою – спеціально щоб повністю виключити можливу появу тріщин або обрив кріплення при жорстких умовах їзди або падіннях.
Задній підрамник в цій версії виконаний з кронштейнів і розтяжок. Він трохи важче, ніж варіант на побратимі, виконаний з матеріалу ПОЛІПРОПІЛЕН 1500J*, але забезпечує спрощений доступ до проводки без необхідності демонтажу бічних частин.
Пластикові деталі всього обважування на цій версії виконані теж із поліпропілену 90, проте вони виготовлені відразу в помаранчевому кольорі. А зверху покриті спеціальним поліефірним лаком. Взагалі це не нова технологія, але на мотоциклах вона поки ще рідкість, а на китайської мототехніки зовсім в дивину – «дороговастенько» тому що. Основне гідність покриття в тому, що його застосовують на поверхнях, які зазнають максимального зносу. Поліефірні лаки володіють високою стійкістю до ультрафіолетового випромінювання, впливу вологи, а також механічних впливів. Крім цього, саме цей лак утворює дзеркально глянсову поверхню, яку не здатний утворити інший тип лакового покриття. Навіть незважаючи на те, що деякі елементи мотоцикла можуть значно згинатися в різних площинах – цілісної поверхні покритої таким лаком не тріскається, а зберігає всі властивості. Подивіться на фото – радіус вигину крила ніяк не вплинуло на деформації покриття
Склад лаку багатокомпонентний і твердне він завдяки хімічній реакції між даними компонентами, а не внаслідок вивітрювання розчинника, як і у випадках застосування інших типів лаку.
Ми вирішили використовувати такий варіант, щоб зберегти яскравість та ефектність сприйняття кольору навіть через час – сподіваємося, що вийшло.
На цій версії також будуть використані вдосконалений тип основних кріплень пластикових частин до рами. Необхідність удосконалення цього полягає в наступному:
У тих хто юзає мотоцикли активно досить часто виникає потреба у демонтажі бічних панелей. Хто-то хтось для мийки, хтось для профілактичного огляду, хтось «для підкручування і підтягування» – загалом є таке. Деякі після то для більшої впевненості» затягували болти фіксації від душі і цим зусиллям за пару-трійку раз просто могли видавити опорну площину пластику. Потім, звісно, доводилося колгоспів з шайбами значно більшого діаметру або іншими способами.
Зараз все по іншому. На фото фіксуюча алюмінієва втулка з обмежувальними і посадочними шайбами. Ці елементи всідаються в один отвір в пластиці і забезпечують схоронність разом з його довговічністю і щільність посадки з'єднання з рамою.
Бак. Ось цей абзац нашого тексту порадує багатьох, хоча за кількістю слів найменший. У стандарті на KOVI LITE 250 KT бак збільшеного до 9 літрів об'єму і білого кольору – щоб наочно бачити ступінь заповненості. Описувати навіщо і для чого таке усовершенствание – чи є сенс? Порівнюйте з конкурентами ;-).
Передня фара. Цікава і сучасна. П'ять діодів, корпус з алюмінію і всією площиною працює як радіатор. Полікарбонатне скло - дуже міцне. Вага і компактність – майже як в оригіналу. Світловіддача відмінна, тільки потрібно встановлювати його під певним кутом і на певній висоті – щоб не сліпити зустрічних. А от в умовах коли Ви один їдете в темноті у лісі або в горах – точно порадує яскравістю і світлопотоком.
ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Двигун, тип | Виробник ZONGSHEN. Модель CB250-3A. Маркування 172FMM-3A. Бензиновий, з системою повітряного охолодження, одноциліндровий, один распредвал у верхній частині головки блоку циліндрів (SOHC) з приводом семипластинчатой ланцюгом, двухклапанный механізм з роликовими штовхачами (рокерами). Суха вага двигуна 32 кг. |
Діаметр циліндра х хід поршня, мм | 72 х 61,4 |
Максимальний кут повороту керма, градуси | ≥43 |
Рама | Полегшена, з різним профільним перетином , високоміцна сталь з додаванням хром-марганцевого сплаву |
Рекомендоване паливо | Бензин з октановим числом не менше 95 |
Рекомендований клас в'язкості олії | SAE 10W/40; SAE 15W/50 в залежності від сезонності JASO MA 2; API не нижче SG, SH Рекомендований продукт: MOTOREX TOP SPEED 4T |
Ступінь стиснення | 9,25:1 |
Кут подовжнього нахилу осі повороту (кастор), градуси | 27 |
Об'єм, см3 | 249 |
Система живлення двигуна | Карбюратор MIKUNI |
Система електроживлення | АКБ 12V 6А/h (AGM-батарея). |
Система запалювання | Електронне СDI. У комплектації моделі передбачено наявність ключа запалювання для розмикання контактної ланцюга на подачу імпульсу для санкціонованого запуску двигуна (по-простому - тупо без наявності ключа в замку запалювання і просто "з ніжки" двигун не запуститься) |
Тип запуску двигуна | Електростартер та кікстартер |
Максимальна потужність, к. с./ про.хв. | 21 / 8500 |
Максимальний крутний момент, Нм при об/хв. | 18 / 6500 |
КПП | 5-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в масляній ванні |
Тип приводу | Ланцюговий привід. Безсальниковая ланцюг A520. Кількість зубів передній і задній зірок: 13 (сталь) / 46 (сталь). Кількість ланок ланцюга - 116L. |
Задні гальмівні механізми | Дисковий з однопоршневым супортом, гідравлічний. Діаметр диска 220 мм. Товщина диска 3,5 мм. Армована гальмівна магістраль |
Передні гальмівні механізми | Дисковий з двухпоршневым супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм Товщина диска 3,5 мм. Армована гальмівна магістраль |
Підвіска передня | Телескопічна вилка перевернутого типу з набором регулювань відбою і стиснення. Загальний діапазон ходу стиснення/ходу відбою 265 мм |
Колісні диски | Алюмінієвий обід і сталеві спиці, Шини з розвиненим малюнком протектора. Виробник шин - YUANXING. |
Максимальна швидкість, км / год | ≥97 (реальні параметри вказані з передньої зіркою 13T і задній зіркою 46T. При зменшенні кількості зубів задньої зірки і збільшенні кількості зубів передній можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал) |
Кліренс, мм | 310 |
Розмір шин передні /задні | 80/100-21 - переднє колесо і 110/100-18 заднє колесо. Посадковий розмір обода переднього колеса J1.60 х21 DOT; заднього колеса 2,15 х18 DOT. Шини з розвиненим малюнком протектора |
Обсяг паливного бака, л | 9 |
Заправний обсяг масла в двигуні, л. | 1,5 |
МАСО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Довжина, мм | 2170 |
Ширина, мм | 830 |
Висота до сідла, мм | 930 |
Висота, мм | 1285 |
Колісна база, мм | 1465 |
Споряджена маса, кг | 125 (включаючи 9 літрів палива в баці) |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Kovi |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 249 куб. см |
Об'єм паливного бака | 9 л |
Витрата палива | 3 |
Система запуску | Електростартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 97 км/год |
Вага | 125 кг |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Рік випуску | 2020 |
Клас мотоцикла | Кросовий |
Потужність двигуна | 21 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Стан | Новий |
- Ціна: 110 880 ₴