Мотоцикл SPARK SP250D-2
Він має багато спільного з іншими мотоциклами SPARK серії D, тобто всі атрибути справжнього "ведужера": високий кліренс; жорстку об'ємну раму; двигун із багатоточковим кріпленням і додатковим захистом картера; збільшений хід передньої вилки; посилену задню маятникову підвіску з регульованим пружинно-оливним моноамортизатором; виведений під заднє крило глушник із захисними накладками на випускній трубі та на самому глушнику; закріплений на траверсі кермової колонки щиток переднього колеса; поперечну силову перемичку на кермі та, звичайно ж, увігнуте "кавалерійське" сидіння водія.
Але є й помітні відмінності: передня вилка посилена — має стійки більшого діаметра. На сталеві штамповані ободи коліс із натяжними спицями встановлені покришки з особливим високопрофільним позашляховим протектором «сегментована ялинка», який нечасто можна побачити на мотоциклах. До речі, диск переднього гальма — теж посилений, а на кермі встановлена захист для рук водія.
Нова електронна панель приладів містить цифровий спідометр, тахометр, одометр загального та добового пробігу, індикатор рівня палива, індикатор номера ввімкненого передавання. Є навіть USB-роз'єм для підзаряджання ґаджетів. Не забуті та пасажири: встановлені покращені бічні ручки та посилені кріплення пасажирських підніжк, які слугують одночасно захистом ніг пасажира від ланцюгового передавання.
Однак попри спортивний характер, цей мотоцикл цілком придатний для руху з пасажиром дорогами та вулицями з асфальтовим покриттям. Надійний двигун корпорації Zongshen об'ємом 229 куб.см. і потужністю 18,0 к.с., з балансувальним валом, забезпечує чудові динамічні характеристики розгону та максимальну швидкість до 115 км/год. А дискове переднє та барабанне заднє гальма ефективні та на крутому схилі, і в щільному міському потоці транспорту.
Крім яскравої фари, повний комплект приладів світлової сигналізації: світлодіодні покажчики поворотів, великий комбінований задній ліхтар, підсвітка номерного знака, світловідбивачі-катафоти. Є й зручні дзеркала заднього огляду. Тому міська експлуатація мотоцикла цілком комфортна та безпечна.
Класичне компонування. Чітко окреслений агресивний спортивний дизайн. Стрелоподібні бічні обтічні обтічні надають мотоциклу динамічний, стрімкий, дуже привабливий зовнішній вигляд.
Захисні накладки на глушнику та випускному колекторі підвищують безпеку водія та пасажира.
Зручне напівжорстке двомісне дворівневе сидіння. Зручні бічні ручки для пасажира.
Вантажність — 150 кг. Невеликий відсік для ЗІП.
Стильний задній ліхтар "самолетного" типу вбудований у підсідельний обтічник, включно з сигналом гальма та габаритом.
Окремий ліхтар освітлення номерного знака і великий задній катафот-світловідбивач, розміщені на задньому крилі.
Диски колес сталеві штамповані, на сталевих натяжних спицях. Передні шини розміром 3.00‑21. Задні шини розміром 4.60-18. Позашляховий високопрофільний протектор «сегментована ялинка».
Дискове гідравлічне переднє гальмо з посиленим перфорованим диском. Заднє гальмо барабанного типу.
Фара з гладким склом і сегментованим відбивачем, галогенна лампа «Дляній/ближнє» світло, лампа підсвічування.
Передні та задні покажчики поворотів світлодіодні на гнучких кріпленнях. Вся оптика сертифікована за євростандартом.
Захист рук водія.
Гофра на передній вилці. Передній щиток надійно захищає мотоцикл від бруду.
Сучасні спортивні дзеркала списоподібної форми — гарний огляд уперед і назад. Зручні нековзні ручки керма. Поперечна силова перемичка на кермі.
Роз'єм під USB-кабель.
Багатопозиційний центральний замок запалювання з блокуванням кермової колонки. Кришка паливного бака із замком.
Електронна панель приладів містить: спідометр/дометр, облік добового пробігу, тахометр, індикатор рівня палива, дальнє світло, повороти, нейтраль, номер ввімкненого передавання.
Двигун ZS167FMM потужністю 13,2 кВт (18,0 к.с.) з балансувальним валом.
Вертикальне розташування циліндра та надійне багатоточкове кріплення двигуна к раме.
Додатковий захист картера двигуна від пошкоджень.
Контрольне вікно рівня оливи у картері двигуна. Додатковий паливний фільтр на паливопроводі.
Масивний пружинно-оливний моноамортизатор із можливістю регулювання жорсткості пружини.
Щиток і уловник ланцюга на ланцюговому передаванні. Пристрої регулювання ланцюга прибрані в пір'я вилки і захищені від забруднення.
Відкидна підніжка водія з профільованою гумовою накладкою, відкидна підніжка пасажира на посиленому кріпленні.
Відкидна бічна стійка. Заднє крило подовженої форми.
Особливості мотоцикла SPARK SP250D-2
• Класичне компонування. Динамічний стрімкий профіль.
• Чітко окреслений агресивний спортивний дизайн. Дуже привабливий зовнішній вигляд.
• Стрелоподібні бічні обтічні обтічні надають мотоциклу стрімкого вигляду.
• Сучасні спортивні дзеркала списоподібної форми — гарний огляд уперед і назад.
• Багатопозиційний центральний замок запалювання з блокуванням кермової колонки.
• Поперечна силова перемичка на кермі.
• Захисні накладки на глушнику та випускному колекторі.
• Зручне напівжорстке двомісне дворівневе сидіння.
• Зручні бічні ручки для пасажира.
• Зручні нековзні ручки керма.
• Відкидна підніжка водія з профільованою гумовою накладкою, відкидна підніжка пасажира з посиленим кріпленням.
• Відкидна бічна стійка.
• Кришка паливного бака із замком.
• Невеликий відсік для ЗІП.
• Роз'єм під USB кабель.
• Заднє крило подовженої форми.
• Електронна панель приладів містить: спідометр/дометр, облік добового пробігу, тахометр, індикатор рівня палива, дальнє світло, повороти, нейтраль, номер увімкненого передавання.
• Фара з гладким склом і сегментованим відбивачем, галогенна лампа "Дильне/ближнє" світло, лампа підсвічування.
• Стильний задній ліхтар «самолетного» типу вбудований у підсідельний обтічник, включно з сигналом гальма та габаритом. Передні та задні покажчики поворотів, світлодіодні на гнучких кріпленнях.
• Окремий ліхтар освітлення номерного знака і великий задній катафот-світловідбивач, розміщені на задньому крилі.
• Вся оптика сертифікована за євростандартом.
• Двигун ZS167FMM потужністю 13,2 кВт (18,0 л.с.) з балансувальним валом.
• Вертикальне розташування циліндра та надійне багатоточкове кріплення двигуна к раме.
• Додаткова захист картера двигуна від пошкоджень.
• Контрольне вікно рівня оливи у картері двигуна.
• Додатковий паливний фільтр на паливопроводі.
• Масивний пружинно-оливний моноамортизатор із можливістю регулювання жорсткості пружини.
• Диски колес сталеві штамповані, на сталевих натяжних спицях.
• Дискове гідравлічне переднє гальмо з перфорованим диском.
• Заднє гальмо барабанного типу.
• Гофра на передній вилці.
• Щиток і уловник ланцюга на ланцюговому передаванні.
• Пристрої регулювання ланцюга прибрані в пір'я вилки і захищені від забруднення.
• Передні шини розміром 3.00-21.
• Задні шини розміром 4.60-18.
• Позашляховий високопрофільний протектор «сегментована ялинка».
• Передний щиток надійно захищає мотоцикл від бруду.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Spark |
Країна виробник | Китай |
Вага | 129 кг |
Головна передача | Ланцюгова |
Рік випуску | 2019 |
Клас | Новий |
Клас мотоцикла | Класик |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 120 км/год |
Потужність двигуна | 15 к. с. |
Об'єм двигуна | 198 куб. см |
Об'єм паливного бака | 14 л |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Витрата палива | 2.8 |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Стан | Новий |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Тип | Мотоцикл |
Користувальницькі характеристики | |
Марка | Spark |
Модель | SP200R-28 |
- Ціна: 69 510 ₴