Ціна визначається за мотоцикл у комерційній упаковці.
З липня 2021 року 450-й Kovi обвівся новим зовнішнім виглядом. Колір рами змінився на чорний. Всі пластикові елементи, фари і переднє крило пофарбовані в чорний колір, замість оранжевого. Мотоцикл виглядає більш точно в тому числі завдяки деяким іншим атрибутам з поєднанням біло-черних тонів Колористика і графічний малюнок всіх наклейок стали іншою, а на додаток до цього змінилася і клейма основа. Новий тип поліефірного клею краще фіксує наклейки на облицевих елементів
Kovi 450 - це найбільш енергоозброєна модель у поточному модельному ряді. Найзначніша частина технічної інформації зображена на сусідній закладці "квартиристики". Фото справжні.
На противагу думкам і аргументам, що модель Kovi 450 не є ідентичним мотоциклом моделі Avantis з двигуном подібного об’ єму
1. У мотоциклів є деякі елементи конструктивного виконання рами, у тому числі точки зміцнення силового агрегата.
2. Цілком різні виробники і параметри підвісок
3. Різні пластмасові елементи та форми-фактори зовнішніх обліцевих панелей
4. Є відмінності навіть у двигуні. Агрегат на Kovi має змінену головку циліндрів, яка з'явилася на цьому двигуні тільки в цьому році (для уважних — на відміну від блоку циліндрів з лівого боку по ходу). А також інша конфігурація самого поршню, внаслідок чого збільшився рівень стиснення. На Avantis Те саме можна сказати і про систему вторинного палива.
Адреса двигуна:
Точки двигуна відрізняються цією моделлю від усіх інших модифікацій Kovi.
Сама схема п'ятиточкова, але верхнє кріплення зміщено нижче, тому що висота двигуна більше на 3,5 см, ніж у 250-к. Компонівка елементів і патрубків системи охолодження достатньо щільна. Центр ваги мотоцикла більший, ніж на інших версіях. Це спричинено помітним діаметром корзина зчеплення та іншим розташуванням валів у CПП.
Трохи про зміни технічних і комплектаційних:
З липня 2021 року в контрольний блок ECU заливається нова прошивка. Тепер суміш не буде занадто обжерливою, Стабілізувався холостячий хід, стали більш лінійними реакції на різке відкриття дросселя і вже немає зависання по обертах при викиді газу. У більшій чи меншій мірі ці моменти виявлялися на ранній версії ПЗ, а зараз вони нівелені. У цьому нам чудово допомогли кілька чудових хлопців з числа клієнтів, Ділерів і прогресивних ентузіастів - ми дякуємо їм за ініціативність і конструктивний підхід.
Опцій моделі 450-кі відрізняються в кращий бік від інших моделей двома новими атрибутами:
1. Встановлено новий ключ Twinwall від компанії IGP. Він повинен бути міцнішим, ніж попередні, тому ми і вирішили його застосувати в стандарті
2) Установлений сальниковий ланцюг Afam , рухомі ролики якої виготовлені з безшовної труби з підвищеною міцністю на розтягнення.
Технічні властивості двигуна:
Інжекторна система живлення Delphi. Двигуни створення 2020 року мають маркування ZS 194MQ-P. Потужність двигуна 41 кінська сила. Але набагато важливішою є величина крутого моменту 36 Ньютон-метрів при 7600 обертах за хвилину. Момент підхоплення активний вже на обертах 4 з половиною тисячі. Завдяки збільшеному об’єму двигун надзвичайно еластичний.
Для порівняння: Інжекторна 300-ка Kovi на рубеже при 4 500 обертів за хвилину розвиває величину крутого моменту дорівнює 1,8 Н/м. 450-й двигун на цій же відмітці видає 31 ньютон-метр
У більш конкретному виразі: приймає з місця мотоцикл спочатку як би з ленці, але якщо ще зовсім трохи трохи перемістіть ручку акселератора - то можна і ртухнути малехо від несподіванки і інтенсивності підриву (на це ми про свої враження). Можливо у Профі будуть інші відчуття, але спробувати точно буде цікаво.
Оскільки двигун сам по собі « Гарячий», обом половинкам радіатора охолодження має свій власний кулер (вентилятор). Виробник цього пристрою Panasonic.
Кистартера в моделі Kovi не передбачено, хоча сам двигун може бути ним укомплектований. Відмова від цього елементу полягає в тому, що насправді хід заводного важеля значний і при активних спробах запуск, обмеження обертання і Коли його торкати з опорною площкою, то ноги будуть тільки складні й незручні. До того ж, завести 450-ку з ніг зможе далеко не кожен, тому що кубатурний двигун і компресія вимагають неабияких зусиль.
Випускна система Kovi 450-го також відрізняється від менш потужних версій. Саме діаметр приймачної труби більший по всій довжині до резонатора (запросто бочка глушника) це зроблено спеціально за розрахунками, щоб зкомпенсувати загальне збільшення об'єму камери згорання - тобто збільшення об'єму вихлопних газів. Але сам глушник залишився незмінним. У цьому є плюс для тих, хто цінує гучні вихлопи, але мінус для тих, хто хоче потише. Причина відсутності рестриктора (або флейти, як її називають) полягає в тому, що вона буде створювати опір на видання, і це погіршить процеси газообміну. Простіше кажучи, мотор буде не так охоче розкручується. Після цього флейта з'явиться в бочечку - це зробимо, щоб кожен міг позначити свій вибір експлуатації і мав можливість « затихолювати » звук. Але якщо буде інший режим експлуатації, це дасть вам змогу зберігатися.
До речі, немає "павербомбів" чи "мегабомбів" на прийомній трубі. Насправді все це бутафорські штуки. І навіть суперіменита компанія FMF, яка стала ініціатором цього всього дійства, більше апелює до віртуального зростання потужності, без детальної інформації про те, наскільки це узгоджується з науковими дослідженнями (кому цікаво — пошукайте в мережі). Є набагато більше інформації на цей рахунок). Без примочки цієї у 450-кі не тільки через ненадійність, але й тому, що збільшення діаметру такої вставки призвело б до дуже інтенсивного нагрівання її (навіть більше ніж інших елементів випускної труби) і пілоту явно не буде це на користь, враховуючи близькість до ніг. Звичайно, можна вирішити питання термоленти, але навіщо витрачати гроші і вирішувати непродуктивне завдання на додаток до встановленої бутафорської штуки?
Про недоліки, без яких не обійшлося:
Мотор масивний і важкий. За допомогою динаміки і закладання кута крена ліпше не доводити до 40 градусів, інакше можна не встигнути ногою впіймати баланс і вирівняти мотоцикл, а завалитися на бік. Звичайно, це умовність. Для тих, хто має досвід і силу в ногах, це може і не стати проблемою. Особливо це зрозуміють ті, хто вирішить "переставити" 450-й на комплект мотарських шин. Стабільність на прямій та керованості поліпшиться і це дасть змогу більше оцінити динамічні можливості мотоцикла. Але позначити цей момент ми вважаємо необхідним.
Вага моделі не малий - але це друга сторона медалі. А перша полягає в тому, що за допомогою важкого двигуна енергозброєння мотоцикла у співвідношенні на одиницю маси все одно дуже велика.
МАСО-ГАБАРИТНІ ХАКТЕРИСТКИ | |
Довжина, мм | 2160 |
Ширина, мм | 880 |
Висота за сідлом, мм | 980 |
Висота, мм | 1285 |
Колісня база, мм | 1500 |
Переважна маса, кг | Сухий вага 119 (127,5 кілограма, включаючи паливо в баку) |
ХАРАКТЕРИСТКИ | |
Двигун, тип | Виробник ZONGSHEN. Модель NC450 (ZS194 MQ-P) Бензиновий, одноциліндровий, один розглянув у верхній частині блоку циліндрів (SOHC), чотири клапани на циліндр Система водяного охолодження з рознесеними половинками радіатора + кулер. Внутрішній балансувальний вал. Сухий розмір двигуна 37 кілограмів. У приводі клапанного механізму застосовують безшумний пластинчастий ланцюг Морзе, ланцюг складається з набору ланцюжків, з’єднаних між собою штифтами (кулісне з’єднання). Коромисло клапана з голковим підшипником покращує тертя між розподільним валом і коромислом, знижує втрати потужності і збільшує термін служби В двигуна використовуються два олійних насоса для незалежного подавання масла в двигун і окремо в трансмісію попереджено наявність окремого олійного каналу для розкладання масла під тиском на дно поршень (з зворотної сторони площини) для відводу температури. |
Діаметр циліндра х хід поршня, мм | 94,5 х 64 |
Максимальний кут повороту руля, градусів | ≥43 |
Рама | Злегковажена, з різними профільним перерізом, високопрозора сталь з додаванням хром-марганців сплаву |
Заощадження пального | Бензин з октановим числом не менше 92 |
Клас в’язкості масла | SAE 10W/40; SAE 15W/50 в залежності від сезонності JASO MA 2; API не нижче SN, SM, SL Рекомендований продукт: MOTOREX Cros Power 4T |
Степінь стиснення | 10,7:1 |
Кут вздовж нахилу осі повороту (кастор), градусів | 27 |
Об'єм, куб.см | 449 |
Система живлення двигуна | Інжекторна система DELPHI EP |
Система живлення | АКБ 12V 5А/h литій-іонна батарея. У комплектації моделі передбачено наявність ключа запалювання для розмивання контактного ланцюга на подачу імпульсу для запуску двигуна |
Система запалювання | Електронне DC-СDI.Главне джерело живлення схеми є аналоговим перетворювачем напруги. Для цього запалювання не потрібно запряженої котушки як в класичному варіанті CDI, напруження з бортового акумулятора перетворюється з 12В до 200-400В, що достатньо для створення декількох кВольт в катушці запалювання і виникнення іскри на контактах свічки. |
Тип запуску двигуна | Електростартер |
Максимальна потужність, л.с./об.мін. | 41 /8000 |
Максимальний крутий момент, Нм при об/мін | 36 / 7600 |
КПП | 6-ті сходинка з багатодисковим зчепленням і окремим маслянистим насосом, що обслуговує тільки трансмісійну схему перемикання: 1-N-2-3-4-5-6 |
Тип пристрою | Цепний пристрій. Збільшена сальниковий ланцюг AFAM 520XHR-G (X-Ring Race) кількість передній і задньої зірки: 13 (сталь) / 52 (алюміній). Кількість ланцюжків - 106L. |
Задвоювання гальмівних механізмів | Дисковий суппорт, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 3,9 мм. Армована гальмова магістраль. Виробник SZC. Тормозні колодки SCB ( Stabil Cuprum Base). Безасбестові з збільшеним вмістом мідної крихти для хорошого фрикційного балансу між температурою і інтенсивністю тертя в фрикційній парі диск-накладка |
Рух гальмівних механізмів | Дисковий з подвійним суппортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,9 мм. Армована гальмова магістраль. Виробник SZC. Тормозні колодки SCB ( Stabil Cuprum Base). Безасбестові з збільшеним вмістом мідної крихти для хорошого фрикційного балансу між температурою і інтенсивністю тертя в фрикційній парі диск-накладка |
Підвіска задня | Задня амортизаційна стоянка з можливістю зміни переднатягу пружини і повністю регулюється ходом стиснення і відбоювання. Довжина вузла у складі 480 мм. Загальний хід стиснення/ зворотнього трасування 299 мм. Фортеця до маятника завершено через простий (легкосплавний, фресковий) рикшовий механізм (прогресія). |
Передня підвіска | Телескопічна вилка перевернутого типу серія SZC Pro з набором регулювання відбоювання і стиснення. Діаметр пера 48 мм. Загальна кількість обертань стиснення/ відбиття 309 мм. |
Колісні диски | Алюмінієвий обод, ступиця CNC (алюмінієвий сплав), сталеві спиці діаметром 4 мм. (нержавілий сталь) |
Максимальна швидкість, км/год | ❑99 (реальні параметри показані з передньою зіркою 13T і задньою зіркою 52T. Якщо зменшити кількість зубців задньої зірки і збільшити кількість передньої, можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал) |
Кліренс, мм | 310 |
Розмір шибениці/ задні | 80/100-21 - переднє колесо і 110/90-18 заднє колесо. Посадковий розмір обіда переднього колеса J1.85 х21 DOT; заднього колеса 2,15 x18 DOT. Шини з розвиненим малюнком протектора. Виробник шин - CST. На ободах обох коліс встановлені буксатори |
Об'їм паливного бака, л | 8.4 |
Заправляємо масла у двигуні, л | 1,7 |
ЩО ОЗНАЧАЄ СТРАЖДНІ РОЗМЕРІВ МОТОТЕХНИКИ | |
Довжина, м | 1,66 |
Ширина, м | 0,47 |
Висота, м. | 0,87 |
Вага, кг | 142 |
Основні атрибути | |
---|---|
Вага | 118 кг |
Виробник | Kovi |
Кількість циліндрів | 1 |
Країна виробник | Китай |
Об'єм двигуна | 449 куб. см |
Потужність двигуна | 41 к. с. |
Витрата палива | 3 |
Тип | Мотоцикл |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Клас | Новий |
Об'єм паливного бака | 9 л |
Максимальна швидкість | 99 км/год |
Рік випуску | 2021 |
Стан | Новий |
Клас мотоцикла | Кросовий |
Система запуску | Електростартер |
Система вприскування палива | Інжектор |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Головна передача | Ланцюгова |
- Ціна: 183 120 ₴
- Спосіб упаковки: Для відправки мотоцикла накладеним платежом потрібно перерахувати передоплату.