Бюджетний лайт-ендуро Geon X-Road Light тепер пропонується в 2х версіях.
У лінійку додана нова версія X-Road Light з 250-кубовим двигуном CR6. Це той же надійний, легкий і економічний двигун, який встановлюється на безліч моделей Geon - CR6, TerraX-road, TerraX, Scrambler. Цей двигун оснащений масляним охолодженням.
Також байк отримав важливе оновлення - до нового двигуну і нову вилку - міцніше, з більшим діаметром.
При цьому ціна мотоцикла як і раніше залишається однією з найбільш доброзичливих на ринку України.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Сьогодні під кожну нову модель мотоцикла маркетологи прагнуть вигризти свою нішу - позиціонувати модель: спорт-турист, прогулянковий ендуро, для поїздок «за хлібом» і т.п. Команда GEON вважає, що покупець краще знає і сам вирішує, який мотоцикл найбільш підходящий для його режиму експлуатації. А завдання інженерів - запропонувати варіанти.
Саме тому асортимент off-road мотоциклів GEON безпрецедентно насичений.
Представляємо вам номінанта на звання «народний мотоцикл України» - модель бюджетного лайт-ендуро - GEON X-Road Light. Що б стати народним в Україні, мотоцикл повинен бути надійним, вседорожнім і не дорогим. А з урахуванням сьогоднішніх реалій ще бюджетним в обслуговуванні і економічним.
Всі без винятку всі зазначені якості бренд GEON втілив в новій моделі - GEON X-Road Light. І не має значення, до якого класу віднести мотоцикл, якщо він володіє тим набором якостей, які необхідні мото-любителям України.
Звичайно, хороший мотоцикл повинен володіти надійним двигуном, мати зручну ергономіку і просте управління. Новий представник з сімейства кросоверів X-road і тут має, ніж звернути увагу.
За основу був узятий 1-циліндровий 4-тактний двигун повітряного охолодження, що використовувався на моделі GEON CR6 і TerraX-road. При цьому показники потужності і крутного моменту зовсім не маленькі для цього класу. А дозування подачі потужності плавне і передбачуване. Двигун відрізняється простою компоновкою - 2 клапана і один распредвал. З приємних «фішок» - наявність баланс-вала і 6-ступінчастої КПП.
Простий 4-тактний двигун X-Road Light харчується не зовсім звичайним карбюратором - тут команда GEON зробила спеціальний вибір в сторону просунутого карбюратора, з урахуванням досвіду в спорті. Мотор майже не вібрує і дуже тихо працює. На холостих обертах його практично не чутно. Користуватися КПП легко і приємно, механізм працює чітко. Це обумовлено масової «обкатанностью» вузла на старших версіях.
Реальний витрата палива становить приблизно 2,3 л на 100 км шляху. Точне значення залежить від стилю їзди, швидкості і поверхні пересування.
Ходова частина GEON X-Road Light 250 представлена у вигляді звичайної сталевої рами, простих надійних підвісок: телескопічна вилка і моноамортизатор, дискових передньої і задньої гальмівних систем. Колеса спереду на 19 ', ззаду - на 16' дюймів. Все «залізо» зроблено добротно і міцно.
Підвіски мають робочі ходи скромніше, в порівнянні з традиційними ендуро- або кросовими мотоциклами, однак вони значно більше, ніж у класичних "шляховиків". До того же фішка мотоцикла в тому, що він нижче – тож це досить логічно.
В цілому ж, модель являє собою універсальний мотоцикл для комфортного пересування по будь-яким твердим і не дуже поверхням: від асфальту і грунтовки до лісових і гірських стежок і степових рівнин. Але, в силу свого потенціалу, не для пісків або боліт.
Здалеку Light виглядає, майже як справжній ендуро. Його дуал-спортивне призначення видають компактні розміри (1355 мм колісної бази), 19-е переднє колесо і широке сидіння з пасажирської сходинкою.
В цілому, «Легкий» непогано підготовлений для щоденних поїздок «дім-робота-дім». Незважаючи на коротку базу і 19-е переднє колесо, він стабільно тримає пряму на своїх максимальних 110 км / год. Шини відмінно перетравлюють дрібний щебінь і грунтовки. Напівпозашляховий родовід X-road Light позитивно позначається на керованості на твердому покритті: байк охоче зарулює в поворот і впевнено пише вузькі траєкторії.
Як варіант, можна регулярно їздити на цій 250-ке на дачу, риболовлю чи просто на прогулянку по околицях міста. Тут, до речі, і стане в нагоді солідний багажник. З лівого боку над заднім колесом розміщений невеликий пластиковий бардачок для інструментів. Корисна річ.
Мотоцикл відрізняється універсальністю використання, простотою конструкції і низькою ціною, що робить його дуже популярним серед новачків і чудовою альтернативою дорогим японським 125-150-ам. Якщо ви шукаєте міцний, легкий і маневрений мотоцикл, то Ви вже за адресою.
Отже, маємо такий набір якостей мотоцикла, як економічність і екологічність, недорогий і простий в утриманні / обслуговуванні, легкий в управлінні. Ну і, звичайно, головний козир - це доступна ціна, яка, з урахуванням технологічного оснащення, не залишає конкурентам шансів на боротьбу.
Оновлення / поліпшення 2019:
- в передній частині сидіння змінений профіль для зручності водія
- привід спідометра - встановлений більш надійний
- доданий USB роз'єм на кермі для зарядки гаджетів
- вологозахищена електропровідка
- правий багатофункціональний перемикач (пульт)
- цифровий спідометр
Що нового у 2020
- світлодіодна фара
- повністю цифрова приладова панель
- ланцюги AFAM
- поліпшена обшивка сидіння
Технічні характеристики
Двигун / Трансмісія | |
Тип двигуна | 1 цил., 4-такт., SOHC, 2-клап., баланс.вал |
Охолодження | повітряно-мастильне |
Робочий об'єм (см3) | 250 |
Макс. потужність (к.с при об/хв) | 18 / 8500 |
Макс.крут.момент (Нм/прі об/хв) | 18 / 6000 |
Ступінь стиснення | 9.2 : 1 |
Паливна система | карбюратор |
Система запалювання | CDI |
Система пуску | електростартер |
КПП | 6 ступінчата механічна |
Шасі | |
Рама | стальовий трубчаста |
Передня підвіска | телескопічна вилка звичайного типу |
Задня підвіска | сталевий маятник, моноамортизатор, система прогресії |
Гальма, передній / задній | дисковий, 260 мм, 2-поршневий суппорт/ дисковий, 240 мм, 1-поршневий супорт |
Шини, передня/задня | 80/100-19 // 110/90-16 |
Загальні дані | |
ДхШхВ (мм) | 2090 × 820 × 1155 |
Колісна база (мм) | 1355 |
Висота за сидінням (мм) | 87 |
Дорожній просвіт (мм) | 290 |
Суха вага (кг) | 115 |
Ємність паливного баку (л) | 12,5 |
Максимальна швидкість (км/г) | ≥120 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Geon |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 250 куб. см |
Об'єм паливного бака | 12.5 л |
Система запуску | Електростартер |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 115 км/год |
Вага | 115 кг |
Охолодження двигуна | Масляне |
Рік випуску | 2020 |
Клас мотоцикла | Ендуро |
Потужність двигуна | 18 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Стан | Новий |
Користувальницькі характеристики | |
Марка | Geon |
Модель | X-Road Light 250 |
- Ціна: 72 620 ₴