Мотоцикл GEON CR6z 250 Стритбайк
CR6 - одна з найпопулярніших моделей серед любителів мотоциклів України. Мотоцикл, яким в пору приміряти звання «народний». Тому, ми з великою відповідальністю підійшли до питання модернізації моделі. Останні пару років наша команда працювала над тим щоб надати поліпшену версію популярного стріта.
І ось ми раді представити результат - нове покоління - Geon CR6z 250.
Підкреслюємо, що це не перероблена модель попереднього покоління. Це абсолютно новий мотоцикл, включаючи всі компоненти і створений на новій сучасній виробничої платформі.
Сучасні виробничі лінії і обладнання дозволяють досягати стабільності якості при масовому виробництві. Що забезпечує для користувача довговічність і надійність вузлів і в першу чергу двигуна. А двигун заслуговує на окрему увагу і про нього розповімо докладно.
Оновлена модель Geon CR6z 250: поліпшення по всіх фронтах.
Оновленому CR6z дістався новий двигун z250 - це 4-тактний двигун з верхнім розташуванням распредвалу і з баланс-валом. З ним працює 6-ступінчаста механічна КПП. Система масляного охолодження в парі з блоком циліндра забезпечує високоефективне охолодження навіть в умовах щільного міського трафіку. Відзначається, що завдяки використанню поліпшених матеріалів і технологій споживання палива знизилося, а потужність двигуна зросла в порівнянні з попередником. Але важливіше те, що подача і розподіл потужності стали ще рівніше, а двигун отримав більшу еластичність. Двигун CR6z 250 швидко відгукується на рух ручки газу, чому сприяє правильно підібраний і відкалібрований карбюратор.
Карбюратор.
Новітнє покоління, володіє такими перевагами, як висока точність управління і висока стабільність системи. Підібраний з урахуванням специфіки палива на українському ринку і адаптований до непростих умов навколишнього середовища - сильний холод або спека. Володіє відмінними характеристиками з точки зору потужності, витрати палива і відчуття від керування.
Повітряний фільтр
Нова збільшена конструкція повітряного фільтра має обсяг 4,0 л. А впускний отвір для повітря розташований під сидінням, що захищає від проникнення пилу і бруду із зовнішнього середовища. Тому двигун краще забезпечується очищеним повітрям.
Найпомітніше поліпшення Geon CR6z - це зовнішній дизайн мотоцикла. Новий стрімкий силует має кращу впізнаваність і індивідуальність. Лінії нового вигляду намальовані в стилі хай-тек. А нова виробнича база надає пластик поліпшеної якості - більш еластичний та міцниший. А також лакофарбове покриття стійкіше до пошкоджень, подряпин і деформацій пластика. Пластиковий обвіс закріплений на рамі через гумові демпфери, що дозволяє запобігати пошкоджешь при ударах.
Ефектний та ефективний дизайн світлотехніки
Нова фара CR6z має високу яскравість і тривалий термін служби. Яскраві світлодіодні ближній і дальній, габаритні вогні, покажчики повороту, денні ходові вогні і навіть освітлення номеру не тільки економлять енергію, а й довговічні і дають сильний візуальний ефект. Поєднання фари і декоративного освітлення виглядає привабливо, а головне - звертає на себе увагу, що підсилює пасивну безпеку.
Світлодіодний блок заднього ліхтаря виглядає сучасно і привабливо, а також яскраво світить, підвищуючи безпеку. Вся світлотехніка за формою та стилем поєднується з дизайном мотоцикла в цілому.
Велика увага була приділена підвищенню інтуїтивності і ергономіки, щоб під час руху водій не замислювався про кнопки і перемикачы, а був максимально сфокусований на дорожній обстановці, що безумовно, підвищує безпеку під час руху і прискорює навчання новачків. З'явилася аварійна світлова сигналізація.
Приладова панель
Приладова панель для мотоцикла розроблена за канонами максимальної ефективності та інформативності - це вже стало класичним поєднанням аналогового круглого тахометра і цифрового дісплея, що відображає всю необхідну для водія інформацію.
Сидіння водія глибоке плюс високий і вузький кермо забезпечують впевнену посадку і положення під час активного міського маневрування і частих зупинках. Висота по сидінню дозволяє водієві впевнено вставати на обидві ноги. Зручна посадка і широке сидіння гарантують комфорт навіть при тривалих поїздках. Правильне положення дзеркал надає відмінний огляд.
Конструкція паливного бака більшої місткості
Паливний бак більшої місткості з оцинкованими внутрішніми поверхнями запобігає утворенню іржі і засмічення паливної системи. Форма бака спроектована для максимальної зручності водія - поглиблення дозволяють зручно охоплювати бак колінами і відчувати впевненість під час маневрування.
На новий мотоцикл Geon CR6z 250 як і раніше встановлені 17-дюймові легкосплавні колісні диски і широкі покришки - за рахунок ширини профілю і шосейного малюнка покращено зчеплення з асфальтом і досягнута непогана стабільність при швидкісному проходженні поворотів.
Передні амортизатори
Сучасні передні амортизатори CR6z справляються з нерівними дорогами і раптовими вибоїнами під час водіння. Стабільність і надійність амортизаторів допоможуть поліпшити безпеку водіння.
Глушник
Значну увагу приділено вихлопній системі і глушнику, оскільки це не тільки деталь, яка відповідає за рівень шуму, але і є продовженням силової системи (двигуна), яка безпосередньо впливає на роботу силового агрегату. З пильною увагою виконані розрахунки і підгонка вузла в цілому. Подвійний випуск глушника вихлопу робить вихлоп плавніше, а звук басовитий, при цьому не підвищуючи рівень шуму. Декоративна накладка не тільки ізолює жар, але і виглядає красивіше - додає ще більшої динамічності силуету.
Задній маятник
Конструкція виконана з розрахунку максимальної простоти і надійності. Залізний маятник прямокутного перетину - оптимальне рішення для вітчизняних умов з точки зору надійності і простоти обслуговування.
Установка відомою зірки
Внутрішня структура з амортизуючої гумою збільшує термін служби вузла.
Задня багажна платформа
Модель CR6z отримала довгоочікуваний задній багажник не тільки функціональний але і гармонійно вписаний в дизайн мотоцикла. Конструкція з посиленою внутрішньої рещіткою. Міцність і вантажопідйомність покликані задовільняти щоденні потреби.
Бічні дуги безпеки покликані підвищити безпеку в разі бокового падіння і мінімізувати пошкодження. Роблять мотоцикл ще більш відповідним для навчання і накату початкового досвіду. Надаються опціонально.
Важливим доповненням нової моделі є центральна підніжка, яка значно спрощує регулярне обслуговування мотоцикла.
Крім іншого, нові сучасні лінія зборки і виробнича платформа дозволяє вирішити багато завдань щодо поліпшення мотоцикла, скоротити термін виробництва, а більш вигідне розташування виробника забезпечує швидку доставку замовлень в Україну. Що відповідно сприятливо позначиться на стабільному наявності мотоцикла і запчастин в Україні.
Детальніше про переваги двигуна z250:
Прогресивна кришка головки циліндра з інтегрованим охолодженням.
Коромисла і вал коромисла встановлюються безпосередньо на кришку головки циліндрів, сидіння коромисла зберігається, а механізм спрощується. У той же час використовується покращений пусковий декомпресійний пристрій.
Головка блоку з багатоканальним охолодженням
Унікальна багатоканальна голівка циліндра підвищує ефективність розсіювання тепла, що значно покращує характеристики охолодження двигуна, покращуючи робочі характеристики.
Великий блок циліндра з високоефективної поверхнею-радіатором.
Блок циліндра зі збільшеними пластинами-кулерами надає поліпшене охолодження, ефективно покращує характеристики розсіювання тепла двигуна. Тим самим покращує робочі характеристики двигуна і подовжує ресурс. При цьому вага силового агрегату не збільшився завдяки використанню передових інженерних програм і сучасних сплавів.
Для зменшення втрат на тертя, дзеркало циліндра покрите зносостійким напиленням. Це позитивно позначається на витраті палива і ресурсі.
Легкий поршень.
Поршень має легку конструкцію яка зменшує зворотно-поступальний зусилля двигуна для кращого комфорту. У той же час ряд передових технологій, таких як три поршневих кільця PVD, використовуються для значного підвищення надійності і герметичності поршня, що робить його більш зносостійким і довговічним.
Вдосконалений колінчастий вал.
Колінчастий вал оптимізований і відрегульований з максимальною ефективністю. Оптимізований колінчастий вал має меншу вагу і покращений баланс.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
GEON CR6z 250 | |
Двигун | 1-циліндр, 4-х тактний, SOHC, 2-клапани, с баланс-валом |
Охолодження | повітряно-мастильне |
Робочий об'єм (см3) | 224 |
Макс. потужність (л.с /при об/хв) | 18,5 / 8000 |
Макс. обертаючий момент (Нм/при об/хв) |
17 / 6500 |
Ступінь стиснення | 9.2 : 1 |
Система постачання | карбюратор |
Система запалювання | CDI |
Система пуску | Електростартер |
КПП/головна передавання | 6 ступінчаста механічна |
Рама | стальовий трубчаста |
Передня підвіска | телескопічна вилка звичайного типу |
Задня підвіска | сталевий маятник, два гідравлічних амортизатори |
Гальма, передній / задній | диск 210 мм, 2-поршневий супорт/диск 190 мм, 1-поршневий супорт |
Шини, передня/задня | 80/90-17 / 130/70-17 |
ДхШхВ (мм) | 1969 × 771 × 1220 |
Колеса база (мм) | 1296 |
Висота по сидінню (мм) | 795 |
Дорожній просвіт (мм) | 170 |
Вага (кг) | 123 |
Об'єм паливного бака (л) | 18 |
Максимальна швидкість (км/г) | >115 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Geon |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 224 куб. см |
Об'єм паливного бака | 18 л |
Система запуску | Електростартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 115 км/год |
Вага | 123 кг |
Охолодження двигуна | Масляне |
Рік випуску | 2021 |
Клас мотоцикла | Спортбайк |
Потужність двигуна | 18.5 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Стан | Новий |
Користувальницькі характеристики | |
Марка | Geon |
Модель | CR6z |
- Ціна: 67 160 ₴