На всі скутера Ми надаємо повний пакет документів для постановки на реєстраційний учетверо в МРЕО за місцем проживання:
- Домови куплі-продажі конкретної одиниці (який замінив довідку-лічбу з 2015 року);
- Акт приймання-передавання транспортного засобу;
- Акт технічного огляду транспортного засобу;
- Вантажної митноїaet;
- Сертифікат відповідності за індивідуальним твердженням колісного ТС
- Транзитні номери.
Новий скутер LIFAN KPV
Lifan KPV — це черговий технологічний виток розвитку компанії LIFAN. Розроблення моделі булочате ще 2018 року. Однак новий скутер не проєктувався за стандартним шаблоном технічного виробничого завдання. Спочатку створений проєкт постійно доповнювався новими рішеннями. Це стосується технології двигуна, підвіски, електронних компонентів, дизайну. Тому врешті-решт отриманий зразок виявився вже дуже збалансованим. Типова процедура конструювання пластилінового зразка, потім його втілення в залозі та наступні великі доробки/доповнень/справ у процесі «жінити макети» з двигуном і ходовою частиною в разі з KPV була відкинута повністю.
На початковому етапі дизайнерські рішення були відпрацьовані за допомогою систем математичного моделювання та графічного тривимірного проєктування. Причому були створені три зразка з різними відмінностями.
Після цього відділ розробки позначив усі розмірні параметри моделі, які були закладені в конструкцію не тільки рами, а й усіх-всьих пластикових, гумових, світлових та інших елементів. Паралельно з цим технічним відділом працював над створенням двигуна та інших вузлів підвіски та шасі загалом.
Коли роботи були виготовлені всі ці три конфігурації надійшли в інженерний департамент. І вже потім інженери детально обрахували конфігурацію та розміщення частин підвіски, двигуна, елементів керування. Постачали це з запропонованими макетами, з'ясовували недочітки, вади, вносячи корективи.
Після цих складних перипетій і вишукань був обраний із трьох один макет. Фішка в тому, що цей варіант був пропрацьований за допомогою обчислень і графічних структур виключно всебічно, деталізовано та масштабовано. Фахівці та сучасне програмне забезпечення дало змогу скоротити час розроблення дуже суттєво. Різні департаменти виробили свою частину роботи так, як це було необхідно. Вже після цього макет був втілений у пластиліні, його параметри були перевірені та співпоставлені з первинними даними. Він був схвалений усіма трьома департаментами та зробив на твердження Головної Структури. Коли був отриманий «добре» — його втілили в залозі та в пластику. Причому втілили з першого разу й без жодних довських виробок переділок і змін. Фото нижче дають масштабніше розуміння
Перші п'ять варіантів відразу вирушили на ходові різноматні експлуатаційні випробування. На всіх чотирьох світлинах Ви якраз спостерігаєте один із п'яти перших прототипів. Це помітно якщо звернути увагу на плафони ліхтарів і панель приладів — вони не були доведені до серійного виробництва на той момент, оскільки пройшли апробацію.
Після всіх випробувань змінили тільки форму керма, перенесли електронні компоненти в інше місце для скорочення довжини проведення і, звичайно ж, підібрали параметри підвіски та шини. Все інше не забрало змін!!! Ну і нарешті, влітку 2021, цього красеня можна буде купити в Україні.
Ось так, у чотирьох сценаріях Ви змогли дізнатися всю історію створення KPV. Розповіді ми про це для того, щоб Ви могли зрозуміти, що технології та методи сучасного конструювання знаходять своє відображення в технології та культурі виробництва LIFAN INDUSTRY GROUP. Попри всі слухи про «банкротство», «вмирання», «спотвореність» Lifan не тільки продовжує здоровитися, але й випускає технічно прогресивні, конкурентні новинки.
А ось ще деякі деталі, що привертають увагу
Ознайомлення ПАКОВАНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ | |
Довжина, м. | 1,65 |
Ширина, м. | 0,65 |
Висота, м. | 1,20 |
Об'єм, м3 | 1,29 |
Маса, кг | 171 |
ПАРАМЕТРИ ДВІГАТЕЛЯ | |
Тип запуску двигуна | Реверсивний електромотор-генератор для активації безстартерного режиму запуску двигуна в режим старт-стоп |
ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Двигун, тип | Бензиновий, серії NBD, 4-тактний, з інжекторною системою живлення, водяного охолодження й інтегрованою системою Start/Stop у режимі міської їзди для економії палива |
Крутний момент, Нм/об.хв. | 11.5 / 5500 |
Рекомендоване паливо | Бензин із октановим числом не менш ніж 95. Передбачена можливість використання гарантовано якісного палива з октановим числом не нижче RON 92. |
Рекомендований клас в'язкості оливи | 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетична олива для скутерних двигунів (залежно від сезонності) Специфікації: API: не нижче SJ; JASO: MA-2 |
Об'єм, см3 | 149,3 |
Система живлення двигуна | Інжекторна система LGC-Fi, паливний насос і форсунки з керуванням ECU. Паливний насос заглибного типу — розташований у баку. |
Система електроживлення | Акумуляторна батарея в штатній комплектації EFB (Enhanced Flooded Battery — посилена батарея з рідким електролітом) створювалися спеціально для системи «старт-стоп» як доступна альтернатива AGM |
Система запалювання | Електронне безконтактне запалювання з контролем і коригуванням кута оперення запалювання блоком ECU; |
Максимальна потужність, л.с./об.мін. | 12,2/8500 |
КПП | Безступеневий варіатор CVT |
Задні гальмівні механізми | Дисковий з антиблокувальною системою (ABS) |
Передні гальмівні механізми | Дисковий з антиблокувальною системою (ABS) |
Підвіска задня | Маятникова з пружинно-гідравлічним амортизатором, встановленим на діагональному алюмінієвому важелі з регулюванням переднатягу пружини |
Підвіска передня | Телескопічна вилка перевернутого типу з гідравлічними амортизаторами |
Колісні диски | Алюмінієві легкосплавні з посадковими розмірами 2.50 х14 передній і 3.50-14 задній |
Максимальна швидкість, км/год | ≤108 |
Витрата палива на л/100 км | ≥2,7 |
Вантажність, кг | 178 |
Розмір шин передні/задні | Безкамерні шини, передня розміром 100/80-R14/задня шина 120/70-R14, виробник CST |
Об'єм паливного бака, л | 11 |
Заправний об'єм оливи у двигуні, л. | 1,1 |
Доступні кольори | Графітовий металік (Iron Grey), Білий перламутр (Pearl White), Синій металік (Sapphire Blue) і Червоний перламутр (Red Shadow) |
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Кліренс, мм | 135 |
Довжина, мм | 1890 |
Ширина, мм | 760 |
Висота по сідлу, мм | --- |
Висота, мм | 1290 |
Колісна база, мм | 1320 |
Споряджена маса (без урахування палива), кг | 126 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Lifan |
Країна виробник | Китай |
Тип | Скутер |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 150 куб. см |
Об'єм паливного бака | 11 л |
Витрата палива | 2.7 |
Система запуску | Електростартер |
Система вприскування палива | Інжектор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 108 км/год |
Вага | 126 кг |
Охолодження двигуна | Рідинне |
Рік випуску | 2021 |
Потужність двигуна | 12.2 к. с. |
Головна передача | Ремінна |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Стан | Новий |
Марка | Lifan |
Сумісність з маркою | Lifan |
Користувальницькі характеристики | |
Клас мотоцикла | Скутер |
Модель | KVP |
- Ціна: 95 760 ₴
- Спосіб упаковки: Ціна вказана за скутер у заводській упаковці в частково розібраному вигляді. Накладним платежом відправляється за передоплатою на 500 грн.