Кошик
53 відгуків
promo_banner
+380 (66) 778-35-78
+380 (97) 893-14-89
Магазин Best Techno
Кошик
Новинка

Скутер LIFAN KPV 150 (LF150T-8)

95 760 ₴

  • Під замовлення
clockВідправка з 11 серпня 2024
Скутер LIFAN KPV 150  (LF150T-8)
Скутер LIFAN KPV 150 (LF150T-8)Під замовлення
95 760 ₴
+380978931489
  • +380 (66) 778-35-78
  • +380 (97) 893-14-89
+380978931489
  • +380 (66) 778-35-78
  • +380 (97) 893-14-89
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю


На всі скутера Ми надаємо повний пакет документів для постановки на  реєстраційний учетверо в МРЕО за місцем проживання:

  1. Домови куплі-продажі конкретної одиниці (який замінив довідку-лічбу з 2015 року);
  2. Акт приймання-передавання транспортного засобу;
  3. Акт технічного огляду транспортного засобу;
  4. Вантажної митноїaet;
  5. Сертифікат відповідності за індивідуальним твердженням колісного ТС
  6. Транзитні номери.

 

Новий скутер LIFAN KPV

Lifan KPV — це черговий технологічний виток розвитку компанії LIFAN. Розроблення моделі булочате ще 2018 року. Однак новий скутер не проєктувався за стандартним шаблоном технічного виробничого завдання. Спочатку створений проєкт постійно доповнювався новими рішеннями. Це стосується технології двигуна, підвіски, електронних компонентів, дизайну. Тому врешті-решт отриманий зразок виявився вже дуже збалансованим. Типова процедура конструювання пластилінового зразка, потім його втілення в залозі та наступні великі доробки/доповнень/справ у процесі «жінити макети» з двигуном і ходовою частиною в разі з KPV була відкинута повністю.
На початковому етапі дизайнерські рішення були відпрацьовані за допомогою систем математичного моделювання та графічного тривимірного проєктування. Причому були створені три зразка з різними відмінностями.
Після цього відділ розробки позначив усі розмірні параметри моделі, які були закладені в конструкцію не тільки рами, а й усіх-всьих пластикових, гумових, світлових та інших елементів. Паралельно з цим технічним відділом працював над створенням двигуна та інших вузлів підвіски та шасі загалом.
Коли роботи були виготовлені всі ці три конфігурації надійшли в інженерний департамент. І вже потім інженери детально обрахували конфігурацію та розміщення частин підвіски, двигуна, елементів керування. Постачали це з запропонованими макетами, з'ясовували недочітки, вади, вносячи корективи.
Після цих складних перипетій і вишукань був обраний із трьох один макет. Фішка в тому, що цей варіант був пропрацьований за допомогою обчислень і графічних структур виключно всебічно, деталізовано та масштабовано. Фахівці та сучасне програмне забезпечення дало змогу скоротити час розроблення дуже суттєво. Різні департаменти виробили свою частину роботи так, як це було необхідно. Вже після цього макет був втілений у пластиліні, його параметри були перевірені та співпоставлені з первинними даними. Він був схвалений усіма трьома департаментами та зробив на твердження Головної Структури. Коли був отриманий «добре» — його втілили в залозі та в пластику. Причому втілили з першого разу й без жодних довських виробок переділок і змін. Фото нижче дають масштабніше розуміння

 

Перші п'ять варіантів відразу вирушили на ходові різноматні експлуатаційні випробування. На всіх чотирьох світлинах Ви якраз спостерігаєте один із п'яти перших прототипів. Це помітно якщо звернути увагу на плафони ліхтарів і панель приладів — вони не були доведені до серійного виробництва на той момент, оскільки пройшли апробацію.
Після всіх випробувань змінили тільки форму керма, перенесли електронні компоненти в інше місце для скорочення довжини проведення і, звичайно ж, підібрали параметри підвіски та шини. Все інше не забрало змін!!! Ну і нарешті, влітку 2021, цього красеня можна буде купити в Україні.
Ось так, у чотирьох сценаріях Ви змогли дізнатися всю історію створення KPV. Розповіді ми про це для того, щоб Ви могли зрозуміти, що технології та методи сучасного конструювання знаходять своє відображення в технології та культурі виробництва LIFAN INDUSTRY GROUP. Попри всі слухи про «банкротство», «вмирання», «спотвореність» Lifan не тільки продовжує здоровитися, але й випускає технічно прогресивні, конкурентні новинки.

 

 

А ось ще деякі деталі, що привертають увагу

 

 

 

 

Ознайомлення ПАКОВАНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ
Довжина, м. 1,65
Ширина, м. 0,65
Висота, м. 1,20
Об'єм, м3 1,29
Маса, кг 171
ПАРАМЕТРИ ДВІГАТЕЛЯ
Тип запуску двигуна Реверсивний електромотор-генератор для активації безстартерного режиму запуску двигуна в режим старт-стоп
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Двигун, тип Бензиновий, серії NBD, 4-тактний, з інжекторною системою живлення, водяного охолодження й інтегрованою системою Start/Stop у режимі міської їзди для економії палива
Крутний момент, Нм/об.хв. 11.5 / 5500
Рекомендоване паливо Бензин із октановим числом не менш ніж 95. Передбачена можливість використання гарантовано якісного палива з октановим числом не нижче RON 92.
Рекомендований клас в'язкості оливи 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетична олива для скутерних двигунів (залежно від сезонності) Специфікації: API: не нижче SJ; JASO: MA-2
Об'єм, см3 149,3
Система живлення двигуна Інжекторна система LGC-Fi, паливний насос і форсунки з керуванням ECU. Паливний насос заглибного типу — розташований у баку.
Система електроживлення Акумуляторна батарея в штатній комплектації EFB (Enhanced Flooded Battery — посилена батарея з рідким електролітом) створювалися спеціально для системи «старт-стоп» як доступна альтернатива AGM
Система запалювання Електронне безконтактне запалювання з контролем і коригуванням кута оперення запалювання блоком ECU;
Максимальна потужність, л.с./об.мін. 12,2/8500
КПП Безступеневий варіатор CVT
Задні гальмівні механізми Дисковий з антиблокувальною системою (ABS)
Передні гальмівні механізми Дисковий з антиблокувальною системою (ABS)
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічним амортизатором, встановленим на діагональному алюмінієвому важелі з регулюванням переднатягу пружини
Підвіска передня Телескопічна вилка перевернутого типу з гідравлічними амортизаторами
Колісні диски Алюмінієві легкосплавні з посадковими розмірами 2.50 х14 передній і 3.50-14 задній
Максимальна швидкість, км/год ≤108
Витрата палива на л/100 км ≥2,7
Вантажність, кг 178
Розмір шин передні/задні Безкамерні шини, передня розміром 100/80-R14/задня шина 120/70-R14, виробник CST
Об'єм паливного бака, л 11
Заправний об'єм оливи у двигуні, л. 1,1
Доступні кольори Графітовий металік (Iron Grey), Білий перламутр (Pearl White), Синій металік (Sapphire Blue) і Червоний перламутр (Red Shadow)
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Кліренс, мм 135
Довжина, мм 1890
Ширина, мм 760
Висота по сідлу, мм ---
Висота, мм 1290
Колісна база, мм 1320
Споряджена маса (без урахування палива), кг 126
Характеристики
Основні атрибути
ВиробникLifan
Країна виробникКитай
ТипСкутер
КласНовий
Об'єм двигуна150 куб. см
Об'єм паливного бака11 л
Витрата палива2.7
Система запускуЕлектростартер
Система вприскування паливаІнжектор
Кількість циліндрів1
Максимальна швидкість108 км/год
Вага126 кг
Охолодження двигунаРідинне
Рік випуску2021
Потужність двигуна12.2 к. с.
Головна передачаРемінна
Тактность двигунаЧотиритактний
СтанНовий
МаркаLifan
Сумісність з маркоюLifan
Користувальницькі характеристики
Клас мотоциклаСкутер
МодельKVP
Інформація для замовлення
  • Ціна: 95 760 ₴
  • Спосіб упаковки: Ціна вказана за скутер у заводській упаковці в частково розібраному вигляді. Накладним платежом відправляється за передоплатою на 500 грн.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner