Ціна визначається за мотоцикл у комерційній упаковці.
На всі мотоцикли Ми Надається повний пакет документів, для встановлення на Зареєстрований звіт у МРЕО про місце проживання:
- Договір Куплі-продажи конкретної одиниці (який замінив довідки з 2015 року;
- Акт прийому-передачі транспортного засобу;
- Акт Технології транспортного засобу;
- Грузовою митною декларацією;
- Сертифікат відповідності, що залежить від твердження колісного ТС
- Транзитні номери.
Передвісником нового Lifan V16S явилась модель чопера LF250-D. Під час створення У 2017 році LF250-D став одним з найпопулярніших некубатурних круїзерів в Китаї і в деяких країнах, де модель поступила в продаж. Основними факторами, які найбільш позитивні оцінили покупці LF250-D і забезпечили його популярність: V-подібний тяговитовий двигун, великий розмір мотоцикла, дуже хороший комплектація і зовнішній вигляд.
V16S з'явився наприкінці 2020 року як своєрідна альтернатива класичному по вигляду попереднику. Цим мотоциклом можуть керувати не тільки здорові, бородаті та зрілі чоловіки, але й молоді люди, яким близький і цікавий оновлений вигляд моделі.
Маркетологи Lifan оцінили приналежність мотоцикла до класу спорту-руїзерів. Насправді це умовна класифікація, Оскільки модель не стала глобально ближче до спортивного прання, потужність мотора збільшилась зовсім не так. Але важливіше інше. Стилістика зовнішнього вигляду, ергономіка, посадка водія у цих двох мотоциклів відрізняється.
Новий круїзер V16S виглядає зовсім інакше.
Візуально він став меншим, але насправді в розмірах він зменшився зовсім мало. Адже з LF250-D його народить і однакова рама, той же двигун і ідентичне шасі.
З іншого боку, лінії, позбавлені кривої панелі та інших матеріалів облицювання. Світлодіодна фара надає вигляду більшої швидкості і добре поєднується з дуже технологічною за зовнішнім виглядом панель приладів. Позаду ці елементи доповнені смугою світлодіодиної габаритної стрічки, що оточує позаду крило.
У V16S є два елементи, які забезпечують іншу посадку на мотоциклі. Завдяки тому, що кермо відрізняється за шириною, геометрії та формою — чіткість реакції на мінімальне відхилення стала вищою, але так і було задумано спочатку.
Змінена форма задньої частини надає вигляду більшої спортивності. Вона добре узгоджується з стилістичним рішенням передка і позбавлена « візуальної ваги». Цікавим рішенням стало використання захисного щита на задньому колесі. Зазвичай це атрибут стріт, а не круїзерів. Але в цій моделі практичності не принесли в жертву, ця деталь допоможе зберегти спину Райдера і сам мотоцикл набагато чистіше, якщо доведеться їхати по мокрой і не надто чистою дорогою.
Крім того, переднє крило у V16S незвичайне - воно складне. Щоб зрозуміти зміст висловлювань, подивіться на кілька фотографій моделі. На одних ви бачите коротке стильне мінікрило, а на інших збільшене по всі довгій крило. Це додаткова закладка з двох частин у виконанні "під карбонову текстуру". Якщо погода стоїть, ви можете зняти її, придавши моделі більш стрімкий вигляд. А коли ви подорожуєте в мінливих погодних умовах, додайте практичності, встановлюючи подовжені накладки. Фіксація верхньої і нижньої частини накладки виконується за допомогою лише чотирьох болтів, нічого додаткового демонтувати не потрібно.
Цей елемент є частиною стандартної комплектації моделі Lifan V16S.
V-подібний агрегат зазнав деякої модифікаційної системи (змінені програмні параметри і оптимізовані повітряні канали), а також зміна загальної довжини і конфігурації випускної системи. Це зробило V16S не набагато потужнішим порівняно з класкою LF250-D, враховуючи те, що V16S полегшував на 10-12 кг. мотоцикл піднімав планку за максимальною швидкістю. А Завдяки зміні розвідування почав активізовуватися траєкторія траєкторії. Тобто управляється він інакше, ніж попередник.
За гальмовою системою V16S також хороший як і рідна модель. Антиблокувальна система в модлях для України є стандартною опцією. Як виявилося, багато власників дуже схвально оцінили її наявність на версії LF250-D і підтвердили користь і безпеку в дорозі.
Вихлопний звук вихлопу залишився, тільки тепер він сприймається як більш телефонним, ніби двигун швидше розкручується. Насправді зміна пов'язана з іншою випускною системою.
Загалом новий Lifan V16S — це комфортабельний круїзер з приставкою спорту, що виникає Хорошим стилем, зручною посадкою, деякі Відмінні від традиційного круїзера враження від їзди за рахунок зміни кута встановлення керма, зсуву розташування педалі та сидіння відносно один одного. А ще ця модель стала зручніше для не дуже високих людей.
Порівняно з LF250-D реакції на відкриття дросселя у моделі здаються більш швидкими. З відчуттям їзди він швидший і швидший. При цьому підвіска все ще орієнтована на комфорт, а посадка зручне. Цей мотоцикл легший для початківців, тому що дає більшу впевненість у поїздці. Але він не засмучує і тих, хто все-таки любить спокійну, спокійну і комфортну подорож - саме ті атрибути, за які круїзери різних років випуску, брендів і об'ємів цінуються і досі.
Мотоцикл Lifan V16S 2021 року вже є в наявності і доступний до покупки.
ЩО ОЗНАЧАЄ СТРАЖДНІ РОЗМЕРІВ МОТОТЕХНИКИ | |
Довжина, м. | 2,15 |
Ширина, м. | 0,77 |
Висота, м. | 0,93 |
Об'єм, м3 | 1,54 |
Маса, кг | 209 |
ПАРАМЕТРИ ДВІГАТЕЛЯ | |
Тип запуску двигуна | Електростартер |
ХАРАКТЕРИСТКИ | |
Двигун, тип | Бензиновий, 4-х тактний, з інжекторною системою живлення, повітряного охолодження, двоциліндрий V-подібне розташування з верхніми розподільними валими з ланцюговим приводом |
Крутий момент, Нм / об.мін. | 22 Н/м при 6500 об/мін |
Заощадження пального | Бензин з октановим числом не менше 95. Це можливість використання безпечного палива з октановим числом не нижче, ніж RON 92. |
Клас в’язкості масла | 10W-40 / 15W-50 Полусинтетична олія для мотоциклетних двигунів (залежно від сезонності) Спеціфікації: API: не нижче SJ; JASO: MA-2 |
Об'єм, см3 | 249 |
Система живлення двигуна | Інжекторна система LGC-Fi, паливний насос і форсунки з управлінням ECU. Топливний насос завантаженого типу - розташований в баку. |
Система живлення | Акумуляторна батарея в цивільній групі AGM батарея LB10-L. Ток холодної прокрутки - 120А ( максимальний струм, який акумуляторна батарея або батарея можуть видавати при температурі -18 ° C протягом 30 секунд, перш ніж напруженість акумулятора стане занадто низьким). |
Система запалювання | Електроконтактне спалювання з контролем і коректуванням кута запалювання блоком ECU; Тип свічки CR8E/ Виробник NGK |
Максимальна потужність, л.с./ об.мін. | 19,8 /8000 |
КПП | 5-ти ступінчаста механічна |
Тип пристрою | Цепний пристрій, маркування ланцюга 530 |
Задвоювання гальмівних механізмів | Дисковий, гідравлічний, діаметр 240 мм., однопоршневий суппорт, антиблокувальна система (ABS), армована гальма |
Рух гальмівних механізмів | Галас гальмівного диска діаметром 350 мм двопоршневий суппорт, антиблокувальна система (ABS), армована гальмувальна магістраль |
Підвіска задня | Маятника з пружинно-гідравлічними подвійними амортизаторами |
Передня підвіска | Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами |
Колісні диски | Алюмінієві легкоплавні з посадочними розмірами 2.15х18 передній і 3.00-15 задні |
Максимальна швидкість, км / г | ≤122 |
Розхід палива на л/100 кілометрівм | ≥3,8 |
Грузопід' ємність, кг | 175 |
Розмір шибениці / задні | Безкамерний шини, передаючи 90/90-R18 / задня шина 130/90-R15, виробник CST |
Об'їм паливного бака, л | 14,5 літрів |
Заправляємо масла у двигуні, л. | 1,8 |
Наявні кольори | Чорний лак / Білий перламутр / Матовий темно-червоний |
МАСО-ГАБАРИТНІ ХАКТЕРИСТКИ | |
Кліренс, мм | 160 |
Довжина, мм | 2235 |
Ширина, мм | 925 |
Висота за сідлом, мм | 690 |
Висота, мм | 1070 |
Колісня база, мм | 1520 |
Снарядна маса (без обліку палива) кг | 168 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Lifan |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 249 куб. см |
Об'єм паливного бака | 14.5 л |
Витрата палива | 3.8 |
Система запуску | Електростартер |
Система вприскування палива | Інжектор |
Кількість циліндрів | 2 |
Максимальна швидкість | 122 км/год |
Вага | 168 кг |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Рік випуску | 2021 |
Клас мотоцикла | Чеппер |
Потужність двигуна | 17.5 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Стан | Новий |
Марка | Lifan |
Сумісність з маркою | Lifan |
Габаритні розміри | |
Довжина | 1890 мм |
Ширина | 580 мм |
Висота | 880 мм |
Користувальницькі характеристики | |
Модель | V16S |
- Ціна: 132 300 ₴
- Спосіб упаковки: Ціна визначається за мотоцикл у комерційній упаковці. Документи для державної реєстрації - це нараховуються на мотоцикл. Гарантія 12 місяців. Накладену платежу відправляють по передоплаті до 500 грн.