Ціна визначається за мотоцикл у комерційній упаковці.
Попередником нового Lifan V16S стала модель чоппера (круїзера) LF250-D. Lifan V16S з'явився наприкінці 2020 року як своєрідна альтернатива класичному на вигляд попереднику. Цим мотоциклом можуть керувати не тільки здорові, бородаті та зрілі чоловіки, але й молоді люди, яким близький та цікавий оновлений вид моделі.
Маркетологи Lifan окреслили належність мотоцикла до класу спорт-круїзерів. Насправді, це умовна класифікація, оскільки модель не стала глобально ближче до спортивного стилю їзди, адже потужність двигуна збільшилася зовсім ненабагато. Але важливіше інше. Стилістика зовнішнього вигляду, ергономіка, посадка водія цих двох мотоциклів відрізняється.
Новий круїзер V16S виглядає зовсім інакше.
Візуально він став меншим, але насправді у розмірах він зменшився зовсім незначно. Адже з LF250-D його ріднить і однакова рама, той же двигун та ідентичне шасі.
У вигляді зовсім інші лінії, позбавлені хрому панелі та інші матеріали елементів облицювання. Світлодіодна фара дійсно надає вигляду більше стрімкості і вона добре поєднується з дуже технологічною на вигляд панеллю приладів. Ззаду ці елементи доповнені смугою світлодіодної габаритної стрічки, що обрамляє заднє крило.
Інше розташування сидіння та зовсім інше кермо (перехідний діаметр 28/22) у V16S – це два елементи, які забезпечують іншу посадку на мотоциклі. Завдяки тому, що кермо зовсім інше за шириною, геометрією та формою – чіткість реакцій на мінімальне відхилення стала вищою, але так і було задумано спочатку.
Змінена форма задньої частини надає вигляду більше спортивності. Вона добре узгоджується зі стилістичним рішенням передка і позбавлена візуальної тяжкості. Цікавим рішенням стало використання грязьового щита на задньому колесі. Зазвичай це атрибут стрітів, а не круїзерів. Але в цій моделі практичність не принесли в жертву - ця деталь допоможе зберегти і спину райдера і сам мотоцикл значно чистішими, якщо доведеться їхати мокрою і не дуже чистою дорогою.
Крім цього, переднє крило у V16S незвичайне – воно складове. Щоб зрозуміти сенс висловлювання, подивіться на кілька фотографій моделі. На одних Ви бачите коротке стильне мінікрило, а на інших збільшене по всій довжині крило. Це додаткова накладка із двох частин у виконанні "під карбонову текстуру". Якщо погода має в своєму розпорядженні, Ви можете зняти її, надавши моделі більш стрімкого вигляду. Ну а в разі поїздки в погодних умовах, що змінюються, додавайте практичності за допомогою установки подовжувальної накладки. Фіксація верхньої та нижньої частин накладки здійснюється за допомогою всього чотирьох болтів, нічого додатково демонтувати не потрібно.
Цей елемент є частиною стандартної комплектації Lifan V16S.
V-подібний агрегат зазнав деякої модифікації інжекторної системи (змінилися програмні налаштування та оптимізовані повітряні канали), а також зміна загальної довжини та конфігурації випускної системи. Це дозволило трохи збільшити потужність у новинки V16S у порівнянні з класиком LF250-D. З огляду на те, що V16S полегшав на 10-12 кг. мотоцикл підняв планку максимальної швидкості. А завдяки зміні розважування, став активніше реагувати на коригування траєкторії, що управляє. Тобто керується він інакше, ніж попередник.
По гальмівній системі V16S також гарний як і споріднена модель. Антиблокувальна система у моделях для України є стандартною опцією. Як виявилося, багато власників дуже позитивно оцінили її наявність на версії LF250-D та підтвердили корисність та безпеку в їзді.
Соковитий басистий звук вихлопу залишився, тільки тепер він сприймається як дзвінкіший, ніби двигун швидше розкручується. Насправді зміна обумовлена іншою випускною системою.
В цілому, новий Lifan V16S є комфортабельним круїзером з приставкою спорт, обумовленої хорошим стилем, зручною посадкою, & nbsp; та деякими відмінними від традиційного круїзера враження від їзди за рахунок зміни кута установки керма, зміщеного розташування педалей та сидіння відносно один одного. А ще ця модель стала зручнішою для не дуже високих людей.
У порівнянні з LF250-D реакції на відкриття дроселя у моделі здаються швидшими. За відчуттями від їзди він більш маневрений та спритний. При цьому підвіска, як і раніше, орієнтована на комфорт, а посадка зручна. Цей мотоцикл простіше для новачків, тому що надає більшу впевненість у поїздці. Але при цьому він не засмутить і тих, хто все-таки віддає перевагу спокійній, стабільній і зручній їзді - саме ті атрибути, за які круїзери різних років випуску, брендів і обсягів цінуються і до цього дня.
Мотоцикл Lifan V16S 2024 вже є в наявності і доступний до покупки.
Масо-габаритні характеристики | |
Кліренс, мм | 160 |
Довжина, мм | 2235 |
Ширина, мм | 925 |
Висота по сідлу, мм | 690 |
Висота, мм | 1070 |
Колісна база, мм | 1520 |
Споряджена маса (без урахування палива), кг | 168 |
Параметри двигуна | |
Тип запуску двигуна | Електростартер |
Характеристики | |
Двигун, тип | Бензиновий, 4-х тактний, з інжекторною системою живлення, повітряного охолодження, двоциліндровий V-подібне розташування з верхніми розподільними валами з ланцюговим приводом |
Крутний момент, Нм/об.хв. | 22 Н/м при 6500 об/хв |
Паливо, що рекомендується | Бензин з октановим числом не менше 95. Передбачено можливість використання гарантовано якісного палива з октановим числом не нижче за RON 92. |
Рекомендований клас в'язкості масла | 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетична олія для мотоциклетних двигунів (залежно від сезонності) Специфікації: API: не нижче за SJ; JASO: MA-2 |
Об'єм, куб.см | 249 |
Система електроживлення | Акумуляторна батарея штатної комплектації AGM батарея LB10-L. Струм холодного прокручування - 120А (максимальний струм, який акумуляторна батарея або батарея можуть видавати при температурі -18 ° C протягом 30 секунд, перш ніж напруга батареї стане занадто низькою). |
Система живлення двигуна | Інжекторна система LGC-Fi, паливний насос та форсунки з керуванням ECU. Паливний насос занурювального типу - розташований у баку. |
Система запалювання | Електронне безконтактне запалення з контролем та коригуванням кута випередження запалення блоком ECU; Тип свічок запалювання, що використовується: CR8E/ Виробник NGK |
Максимальна потужність, к.с./об.хв. | 19,8 /8000 |
КПП | 5-ти ступінчаста механічна |
Тип приводу | Ланцюговий привід |
Задні гальмівні механізми | Дисковий, гідравлічний, діаметр 240 мм., однопоршневий супорт, антиблокувальна система (ABS), армована гальмівна магістраль |
Підвіска задня | Маятникова із пружинно-гідравлічними здвоєними амортизаторами |
Підвіска передня | Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами |
Передні гальмівні механізми | Плаваючі гальмівні диски діаметром 350 мм двопоршневий супорт, антиблокувальна система (ABS), армована гальмівна магістраль. |
Колісні диски | Алюмінієві легкосплавні з посадковими розмірами 2.15х18 передній та 3.00-15 задній |
Максимальна швидкість, км/год | ≤122 |
Витрата палива, л/100 км | ≥3,8 |
Вантажопідйомність, кг | 175 |
Розмір шин передні/задні | Безкамерні шини, передня розміром 90/90-R18 / задня шина 130/90-R15, виробник CST |
Об'єм паливного бака, л | 14,5 літрів |
Заправний обсяг масла в двигуні, л | 1,8 |
Доступні кольори | Чорний лак / Білий перламутр / Матовий темно-червоний |
Значення пакувальних розмірів мототехніки | |
Довжина, м | 2,15 |
Ширина, м | 080 |
Висота, м. | 0,92 |
Вага, кг | 196 |
Основні атрибути | |
---|---|
Марка | Lifan |
Сумісність з маркою | Lifan |
Виробник | Lifan |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас мотоцикла | Чеппер |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 249 куб. см |
Об'єм паливного бака | 14.5 л |
Витрата палива | 3.8 |
Система запуску | Електростартер |
Система вприскування палива | Інжектор |
Кількість циліндрів | 2 |
Максимальна швидкість | 122 км/год |
Вага | 168 кг |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Рік випуску | 2023 |
Потужність двигуна | 17.5 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Стан | Новий |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Габаритні розміри | |
Довжина | 1890 мм |
Ширина | 580 мм |
Висота | 880 мм |
Користувальницькі характеристики | |
Модель | V16S |
- Ціна: 134 500 ₴
- Спосіб упаковки: Ціна визначається за мотоцикл у комерційній упаковці. Документи для державної реєстрації - це нараховуються на мотоцикл. Гарантія 12 місяців. Накладену платежу відправляють по передоплаті.