Ціна вказана за мотоцикл у заводській упаковці в частково розібраному вигляді.
Мотоцикл Спарк SP150R-11
купити мотоцикл, мотоцикл ціна, мотоцикл із доставкою
На всі мотоцикли Ми надаємо повний пакет документів для постановки на реєстраційний учетверо в МРЕО за місцем проживання:
- Домови куплі-продажі конкретної одиниці (який замінив довідку-лічбу з 2015 року);
- Акт приймання-передавання транспортного засобу;
- Акт технічного огляду транспортного засобу;
- Вантажної митноїaet;
- Сертифікат відповідності за індивідуальним твердженням колісного ТС
- Транзитні номери.
Мотоцикл SPARK SP150R-11
Описание мотоцикла SPARK SP150R-11
Мотоцикл SPARK SP150R-11 — легкий універсальний двомісний дорожній мотоцикл класичного компонування, придатний для експлуатації як у міських умовах, так і в сільській місцевості. За моделі двигуна, ходової частини, кермового керування й низки інших характеристик повністю аналогічний моделі SPARK SP150R-13.
Основна відмінність SP150R-11 — «елегантний», плавний, але водночас цілком сучасний дизайн бензобака, бічних накладок, підсідельного обтікача, заднього ліхтаря, переднього та заднього крил, накладки глушника.
Загалом дизайн SP150R-11 призначений для аудиторії з трохи спокійнішими смаками, ніж відверто «молодійний» SP150R-13. До того ж SP150R-11 має невеликий задній багажник, який одночасно є ручкою для пасажира.
Крила коліс трохи ширші, ніж у SP150R-13, і додатково забезпечені жорсткими пластиковими бризковиками. Задній ліхтар — в окремому корпусі, великий, добре помітний не тільки ззаду, але й із боків. Паливний бак великий, місткістю 13 літрів, грушоподібної форми: його задня частина звужена та плавно стикується із сидінням — красиво та зручно. Глущик довгий, чорний, конічної форми, з невеликою чорною захисною накладкою. Педаль перемикання передач — одноплеча, без «п'яти».
В іншому моделі SP150R-11 і SP150R-13 однакові:
Мотоцикли самі по собі невисокі, але завдяки порівняно широким і високим паливним бакам маленькі не мають вигляд. Досить стійкі та маневрени. За характеристиками підійдуть і для молоді (зокрема і для дівчат), і для людей старшого віку.
Обладнані двигуном ZS161FMJ виробництва корпорації Zongshen (має гарну репутацію українських покупців). Двигун одноциліндровий, чотиритактний, повітряного охолодження. Потужність 8,6 кВт (11,7 л.с.), об'єм 149 см3. Дає змогу розвивати непогану швидкість — до 95 км/год. Двигун кріпиться до рами в п'яти точках, що істотно знижує вібрацію. Карбюратор якісний, марки KIEMA, виготовлений за японською технологією. Є додатковий паливний фільтр. Внизу картера — вікно для контролю наявності оливи (не потрібно щоразу для перевірки викручувати корок зі щупом).
Коробка передач 5-швидкісна, не кругова, а «доросла мотоциклетна»: перша швидкість вмикається натисканням важеля вперед, інші 4 — натисканням назад. Нейтральна передача — між 1-ю і 2 швидкостями. Зчеплення — класичне, з керуванням від важеля на кермі. Ланцюгове передавання відкритого типу: завжди під контролем.
Колеса великі, 18-дюймові, як на потужні 200-кубових і 250-кубових мотоциклах. Диски литі легкосплавні, з п'ятьма прямими спицями. Протектор покришок — універсальний, з помірно високими ґрунтозцепами, придатний і для асфальту, і для ґрунтовки. Гальма в оптимальній комбінації: спереду — дисковий гідравлічний, ззаду — барабанний механічний, забезпечують і гарну динаміку гальмування, і високу надійність. Кермо середньої ширини, вигнуте; зручне маневрування в місті, і для утримання напрямку на нерівній ґрунтовці. Ручки керма напівм'які, зручно лягають у руку. На стійках керма — гофра.
Фара оригінальної «корончастої» форми, вбудована в обтічник. Вказівники поворотів — на еластичних кріпленнях, з оранжевими лампочками розжарювання. Комбінована монокорпусна панель приладів за дизайном чітко вписується в обтічник фари, ніби складаючи з ним єдине ціле. Є спідометр, тахометр і покажчик рівня палива — стрільцеві. Кришка паливного бака закривається на ключ. Підніжки пасажира — відкидні.
Особливості мотоцикла SPARK SP150R-11
• Класичне компонування, елегантний і водночас практичний «дорослий» дизайндуже привабливий зовнішній вигляд.
• Три варіанти кольору: чорний, червоний, білий.
• Важкий паливний бак має розширену передню частину та звужену задню — водієві зручно сидіти під час тривалих поїздок. Лінії бака плавно перетікають у бічні накладки та сидіння — елегантний зовнішній вигляд.
• Обтічник керма комбінований, двоколірнийв єдиному стилі з корпусом приладової панелі.
• Стильна, дуже оригінальна фара з галогенною лампою, вбудована в обтічник керма.
• Фара з гладким склом і сегментованим відбивачем, дальнє/ближнє світло, підсвітка.
• Великий практичний, добре помітний з усіх боків задній ліхтар в окремому корпусі: сигнали гальма, габарит, освітлення номерного знака.
• Передні та задні покажчики поворотів на гнучких кріпленнях. (Травмобезпечні, не заважають і не відламуються під час удару).
• Бічні світловідбивачі на кермовій колонці та великій задній світловідбивач на крилі — підвищує безпеку експлуатації.
• Вся оптика сертифікована за євростандартом — жодних проблем під час реєстрації мотоцикла.
• Велика комбінована панель приладів: спідометр/дометр, тахометр, покажчик рівня палива, дальнє світло, повороти, нейтраль.
• Зручні напівм'які антифрикційні ручки керма (забезпечують надійне захоплення керма та комфорт під час тривалих поїздок).
• Сучасні спортивні дзеркала у формі складаного лаванда — гарний огляд уперед і назад.
• Протиугінний замок керма та кришка паливного бака із замком — захист від сторонніх осіб.
• Зручне напівжорстке дворівневе сидіння (дає водієві змогу добре відчувати положення мотоцикла).
• Сидіння пасажира — повної довжини (зручно під час тривалих поїздок).
• Зручний задний багажник одночасно слугує ручками для пасажира.
• Широка підніжка водія з рельєфною антифрикційною накладкою.
• Відкидна підніжка пасажира.
• Двигун Zongshen об'ємом 149 см3потужністю 8,6 кВт (11,7 л.с.) — забезпечує швидкий і динамічний рух у міському транспортному потоці або на промічній дорозі.
• Вертикальне розташування циліндра та надійне багатоточкове кріплення двигуна до рами знижують вібрацію, це підвищує комфорт і продовжує термін експлуатації мотоцикла.
• Весь двигун, включно з рубачкою та головкою блока циліндрів — чорного кольору: поліпшується теплообмін, стильний зовнішній вигляд.
• Ефективний карбюратор KEIMAвиготовлений за японською технологією.
• Додатковий змінний паливний фільтр — продовжує термін експлуатації двигуна.
• Контрольне вікно рівня оливи у картері двигуна — контроль простий і швидкий.
• Механічна 5-ступенева, послідовна коробка передач.
• Одноплечий важіль перемикання КПП.
• Чорний конічний глушник із чорною матовою захисною накладкою, неабияк знижує рівень шуму від двигуна.
• Відкрита ланцюгова передача із захисним щитком зверху — можливий оперативний контроль стану ланцюга та відомої зірочки.
• Зручне регулювання натягу ланцюга.
• Сучасні великі легкоплавні диски чорного кольору з п'ятьма спицями забезпечують гарні характеристики розгону та гальмування.
• Шини передніх коліс 2.75-18, задніх 3.00-18, універсальний протектор «асфальт/ґрунт» – добра динаміка на асфальті та гарна прохідність на ґрунтовій дорозі.
• Дисковий гідравлічний гальмо переднього колеса — забезпечує швидке та надійне гальмування, що важливо в щільному міському транспортному потоці.
• Барабанний механічний гальмо заднього колеса — дуже надійне, має довгий термін експлуатації.
• Два пружинно-оливні задні амортизатори забезпечують високу плавність ходу та комфорт під час руху на будь-яких дорогах.
• Пружини зі змінним кроком навивки забезпечують гарну амортизацію і на асфальті, і на ґрунті.
• Довге пластикове заднє крило з кріпленнями для заднього ліхтаря і для встановлення номерного знака і винесений далеко назад додатковий пластиковий бризковик — надійно захищають пасажира та водія від бризок бруду з заднього колеса.
• Широкий і довгий передній щиток із міцного пластику з жорстким додатковим бризковиком надійно захищає мотоцикл від бруду.
• Захисна гумова гофра на штоках передньої вилки — захищає стійки вилки від бруду та покращує зовнішній вигляд.
• Зручні центральна та бічна відкидні стійки — швидко та надійно фіксують мотоцикл під час стоянки.
Основні параметри
Тип мотоцикла |
позашляховий, двомісний |
Максимальна швидкість, км/год |
90 |
Вантажність, кг |
150 |
Тип палива |
бензин з октановим числом не нижчий за 92 |
Об'єм паливного бака, л |
13,0 |
Середня витрата палива, л/100 км |
2,2 |
Напруга бортової електромережі, В |
12 |
Генератор, (напруга, В)/ (потужність, Вт) |
14 / 85 |
Акумуляторна батарея — тип, ємність, А·год |
6,5 |
Сигналізація |
– |
Замок блокування керма |
+ |
Блокування замка запалювання |
– |
Багажник |
+ |
Кофр для мотошолома |
– |
Комплект ЗИП |
+ |
Колісна база, мм |
1250 |
Конструкційна маса, кг |
110 |
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм |
1950×750×1210 |
Двигун
Модель двигуна |
ZS161FMJ |
Тип двигуна |
одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів |
Робочий об'єм двигуна, см3 |
149 |
Номінальна потужність, кВт (л.с.) |
8,6 (11,7) |
Максимальні оберти колінчастого вала двигуна, об/хв |
8500 |
Максимальний крутний момент, Нм |
10,0 (за 7500 об/хв) |
Тип стартера |
електростартер, кікстартер |
Запалювання |
електронне, CDI |
Система охолодження |
повітряне охолодження |
Тип КПП |
механічна 5-ступенева, послідовна (схема 1-0-2-3-4-5) |
Зчеплення |
механічне, багатодискове, в олійній ванні |
Паливний насос |
– |
Паливний фільтр |
змінний на паливопроводі |
Повітряний фільтр |
поролоновий циліндричний |
Оливний фільтр |
полімерна сітка |
Об'єм картера двигуна та КПП, л |
0,7 |
Тип оливи |
напівсинтетична моторна олива класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів |
Шасі
Рама |
дуплексна трубчастий каркас |
Диски колес |
сталеві штамповані на сталевих спицях |
Підвіска переднього колеса |
телескопічна вилка |
Амортизатори передні |
олійні |
Підвіска заднього колеса |
маятникова з двома амортизаторами |
Амортизатори задні |
пружинно-оливний |
Привод заднього колеса |
відкрите ланцюгове передавання |
Тип переднього гальма |
дисковий гідравлічний |
Тип заднього гальма |
барабанний механічний |
Гальмівна рідина |
DOT 3, DOT 4 |
Розмір шин (передня/задня) |
2,75-18 / 3,00-18 |
Тип протектора |
дорожній універсальний «асфальт/ґрунт» |
Тиск у шинах (передня/задня з водієм/задня з пасажиром), кгс/см2 |
1,75 / 2,25 / 2,80 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Spark |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 149 куб. см |
Об'єм паливного бака | 13 л |
Витрата палива | 2.2 |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 90 км/год |
Вага | 110 кг |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Рік випуску | 2021 |
Клас мотоцикла | Класик |
Потужність двигуна | 11.7 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Стан | Новий |
Користувальницькі характеристики | |
Марка | Spark |
Модель | SP150R-11 |
- Ціна: 44 100 ₴