Кошик
53 відгуків
promo_banner
+380 (66) 778-35-78
+380 (97) 893-14-89
Магазин Best Techno
Кошик

Мотоцикл Спарк, Spark SP150R-11

44 100 ₴

  • Немає в наявності
Мотоцикл Спарк, Spark SP150R-11
Мотоцикл Спарк, Spark SP150R-11Немає в наявності
44 100 ₴
+380 (66) 778-35-78
  • +380 (97) 893-14-89
+380 (66) 778-35-78
  • +380 (97) 893-14-89
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю


Ціна вказана за мотоцикл у заводській упаковці в частково розібраному вигляді.

Мотоцикл Спарк SP150R-11

купити мотоцикл, мотоцикл ціна, мотоцикл із доставкою

На всі мотоцикли Ми надаємо повний пакет документів для постановки на  реєстраційний учетверо в МРЕО за місцем проживання:

  1. Домови куплі-продажі конкретної одиниці (який замінив довідку-лічбу з 2015 року);
  2. Акт приймання-передавання транспортного засобу;
  3. Акт технічного огляду транспортного засобу;
  4. Вантажної митноїaet;
  5. Сертифікат відповідності за індивідуальним твердженням колісного ТС
  6. Транзитні номери.

Мотоцикл SPARK SP150R-11
 

Описание мотоцикла SPARK SP150R-11  

 

Мотоцикл SPARK SP150R-11 — легкий універсальний двомісний дорожній мотоцикл класичного компонування, придатний для експлуатації як у міських умовах, так і в сільській місцевості. За моделі двигуна, ходової частини, кермового керування й низки інших характеристик повністю аналогічний моделі SPARK SP150R-13.

Мотоцикл SPARK SP-150R-11Мотоцикл SPARK SP-150R-11

Основна відмінність SP150R-11 — «елегантний», плавний, але водночас цілком сучасний дизайн бензобака, бічних накладок, підсідельного обтікача, заднього ліхтаря, переднього та заднього крил, накладки глушника.

Мотоцикл SPARK SP-150R-11Мотоцикл SPARK SP-150R-11

Загалом дизайн SP150R-11 призначений для аудиторії з трохи спокійнішими смаками, ніж відверто «молодійний» SP150R-13. До того ж SP150R-11 має невеликий задній багажник, який одночасно є ручкою для пасажира.

Мотоцикл SPARK SP-150R-11Мотоцикл SPARK SP-150R-11

Крила коліс трохи ширші, ніж у SP150R-13, і додатково забезпечені жорсткими пластиковими бризковиками. Задній ліхтар — в окремому корпусі, великий, добре помітний не тільки ззаду, але й із боків. Паливний бак великий, місткістю 13 літрів, грушоподібної форми: його задня частина звужена та плавно стикується із сидінням — красиво та зручно. Глущик довгий, чорний, конічної форми, з невеликою чорною захисною накладкою. Педаль перемикання передач — одноплеча, без «п'яти».

 

В іншому моделі SP150R-11 і SP150R-13 однакові:

 

Мотоцикли самі по собі невисокі, але завдяки порівняно широким і високим паливним бакам маленькі не мають вигляд. Досить стійкі та маневрени. За характеристиками підійдуть і для молоді (зокрема і для дівчат), і для людей старшого віку.

Мотоцикл SPARK SP-150R-11Мотоцикл SPARK SP-150R-11

Обладнані двигуном ZS161FMJ виробництва корпорації Zongshen (має гарну репутацію українських покупців). Двигун одноциліндровий, чотиритактний, повітряного охолодження. Потужність 8,6 кВт (11,7 л.с.), об'єм 149 см3. Дає змогу розвивати непогану швидкість — до 95 км/год. Двигун кріпиться до рами в п'яти точках, що істотно знижує вібрацію. Карбюратор якісний, марки KIEMA, виготовлений за японською технологією. Є додатковий паливний фільтр. Внизу картера — вікно для контролю наявності оливи (не потрібно щоразу для перевірки викручувати корок зі щупом).

 

Мотоцикл SPARK SP-150R-11Мотоцикл SPARK SP-150R-11

 

Коробка передач 5-швидкісна, не кругова, а «доросла мотоциклетна»: перша швидкість вмикається натисканням важеля вперед, інші 4 — натисканням назад. Нейтральна передача — між 1-ю і 2 швидкостями. Зчеплення — класичне, з керуванням від важеля на кермі. Ланцюгове передавання відкритого типу: завжди під контролем.

 

Мотоцикл SPARK SP-150R-11Мотоцикл SPARK SP-150R-11

 

Колеса великі, 18-дюймові, як на потужні 200-кубових і 250-кубових мотоциклах. Диски литі легкосплавні, з п'ятьма прямими спицями. Протектор покришок — універсальний, з помірно високими ґрунтозцепами, придатний і для асфальту, і для ґрунтовки. Гальма в оптимальній комбінації: спереду — дисковий гідравлічний, ззаду — барабанний механічний, забезпечують і гарну динаміку гальмування, і високу надійність. Кермо середньої ширини, вигнуте; зручне маневрування в місті, і для утримання напрямку на нерівній ґрунтовці. Ручки керма напівм'які, зручно лягають у руку. На стійках керма — гофра.

 

Мотоцикл SPARK SP-150R-11Мотоцикл SPARK SP-150R-11

Фара оригінальної «корончастої» форми, вбудована в обтічник. Вказівники поворотів — на еластичних кріпленнях, з оранжевими лампочками розжарювання. Комбінована монокорпусна панель приладів за дизайном чітко вписується в обтічник фари, ніби складаючи з ним єдине ціле. Є спідометр, тахометр і покажчик рівня палива — стрільцеві. Кришка паливного бака закривається на ключ. Підніжки пасажира — відкидні.

Мотоцикл SPARK SP-150R-11Мотоцикл SPARK SP-150R-11

 

Особливості мотоцикла SPARK SP150R-11


• Класичне компонування, елегантний і водночас практичний «дорослий» дизайндуже привабливий зовнішній вигляд.
• Три варіанти кольору: чорний, червоний, білий.
• Важкий паливний бак має розширену передню частину та звужену задню — водієві зручно сидіти під час тривалих поїздок. Лінії бака плавно перетікають у бічні накладки та сидіння — елегантний зовнішній вигляд.
• Обтічник керма комбінований, двоколірнийв єдиному стилі з корпусом приладової панелі.
• Стильна, дуже оригінальна фара з галогенною лампою, вбудована в обтічник керма.
• Фара з гладким склом і сегментованим відбивачем, дальнє/ближнє світло, підсвітка.
• Великий практичний, добре помітний з усіх боків задній ліхтар в окремому корпусі: сигнали гальма, габарит, освітлення номерного знака.
• Передні та задні покажчики поворотів на гнучких кріпленнях. (Травмобезпечні, не заважають і не відламуються під час удару).
• Бічні світловідбивачі на кермовій колонці та великій задній світловідбивач на крилі — підвищує безпеку експлуатації.
• Вся оптика сертифікована за євростандартом — жодних проблем під час реєстрації мотоцикла.


• Велика комбінована панель приладів: спідометр/дометр, тахометр, покажчик рівня палива, дальнє світло, повороти, нейтраль.
• Зручні напівм'які антифрикційні ручки керма (забезпечують надійне захоплення керма та комфорт під час тривалих поїздок).
• Сучасні спортивні дзеркала у формі складаного лаванда — гарний огляд уперед і назад.
• Протиугінний замок керма та кришка паливного бака із замком — захист від сторонніх осіб.
• Зручне напівжорстке дворівневе сидіння (дає водієві змогу добре відчувати положення мотоцикла).
• Сидіння пасажира — повної довжини (зручно під час тривалих поїздок).
• Зручний задний багажник одночасно слугує ручками для пасажира.
• Широка підніжка водія з рельєфною антифрикційною накладкою.
• Відкидна підніжка пасажира.


• Двигун Zongshen об'ємом 149 см3потужністю 8,6 кВт (11,7 л.с.) — забезпечує швидкий і динамічний рух у міському транспортному потоці або на промічній дорозі.
• Вертикальне розташування циліндра та надійне багатоточкове кріплення двигуна до рами знижують вібрацію, це підвищує комфорт і продовжує термін експлуатації мотоцикла.
• Весь двигун, включно з рубачкою та головкою блока циліндрів — чорного кольору: поліпшується теплообмін, стильний зовнішній вигляд.
• Ефективний карбюратор KEIMAвиготовлений за японською технологією.
• Додатковий змінний паливний фільтр — продовжує термін експлуатації двигуна.
• Контрольне вікно рівня оливи у картері двигуна — контроль простий і швидкий.
• Механічна 5-ступенева, послідовна коробка передач.
• Одноплечий важіль перемикання КПП.
• Чорний конічний глушник із чорною матовою захисною накладкою, неабияк знижує рівень шуму від двигуна.
• Відкрита ланцюгова передача із захисним щитком зверху — можливий оперативний контроль стану ланцюга та відомої зірочки.
• Зручне регулювання натягу ланцюга.


• Сучасні великі легкоплавні диски чорного кольору з п'ятьма спицями забезпечують гарні характеристики розгону та гальмування.
• Шини передніх коліс 2.75-18, задніх 3.00-18, універсальний протектор «асфальт/ґрунт» – добра динаміка на асфальті та гарна прохідність на ґрунтовій дорозі.
• Дисковий гідравлічний гальмо переднього колеса — забезпечує швидке та надійне гальмування, що важливо в щільному міському транспортному потоці.
• Барабанний механічний гальмо заднього колеса — дуже надійне, має довгий термін експлуатації.
• Два пружинно-оливні задні амортизатори забезпечують високу плавність ходу та комфорт під час руху на будь-яких дорогах.
• Пружини зі змінним кроком навивки забезпечують гарну амортизацію і на асфальті, і на ґрунті.
• Довге пластикове заднє крило з кріпленнями для заднього ліхтаря і для встановлення номерного знака і винесений далеко назад додатковий пластиковий бризковик — надійно захищають пасажира та водія від бризок бруду з заднього колеса.
• Широкий і довгий передній щиток із міцного пластику з жорстким додатковим бризковиком надійно захищає мотоцикл від бруду.
• Захисна гумова гофра на штоках передньої вилки — захищає стійки вилки від бруду та покращує зовнішній вигляд.
• Зручні центральна та бічна відкидні стійки — швидко та надійно фіксують мотоцикл під час стоянки.

Основні параметри

Тип мотоцикла

позашляховий, двомісний

Максимальна швидкість, км/год

90

Вантажність, кг

150

Тип палива

бензин з октановим числом не нижчий за 92

Об'єм паливного бака, л

13,0

Середня витрата палива, л/100 км

2,2

Напруга бортової електромережі, В

12

Генератор, (напруга, В)/ (потужність, Вт)

14 / 85

Акумуляторна батарея — тип, ємність, А·год

6,5

Сигналізація

Замок блокування керма

+

Блокування замка запалювання

Багажник

+

Кофр для мотошолома

Комплект ЗИП

+

Колісна база, мм

1250

Конструкційна маса, кг

110

Габаритні розміри (ДхШхВ), мм

1950×750×1210

 

Двигун

Модель двигуна

ZS161FMJ

Тип двигуна

одноциліндровий, чотиритактний,

карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів

Робочий об'єм двигуна, см3

149

Номінальна потужність, кВт (л.с.)

8,6 (11,7)

Максимальні оберти колінчастого вала двигуна, об/хв

8500

Максимальний крутний момент, Нм

10,0 (за 7500 об/хв)

Тип стартера

електростартер, кікстартер

Запалювання

електронне, CDI

Система охолодження

повітряне охолодження

Тип КПП

механічна 5-ступенева, послідовна (схема 1-0-2-3-4-5)

Зчеплення

механічне, багатодискове, в олійній ванні

Паливний насос

Паливний фільтр

змінний на паливопроводі

Повітряний фільтр

поролоновий циліндричний

Оливний фільтр

полімерна сітка

Об'єм картера двигуна та КПП, л

0,7

Тип оливи

напівсинтетична моторна олива класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів

 

Шасі

Рама

дуплексна трубчастий каркас

Диски колес

сталеві штамповані на сталевих спицях

Підвіска переднього колеса

телескопічна вилка

Амортизатори передні

олійні

Підвіска заднього колеса

маятникова з двома амортизаторами

Амортизатори задні

пружинно-оливний

Привод заднього колеса

відкрите ланцюгове передавання

Тип переднього гальма

дисковий гідравлічний

Тип заднього гальма

барабанний механічний

Гальмівна рідина

DOT 3, DOT 4

Розмір шин (передня/задня)

2,75-18 / 3,00-18

Тип протектора

дорожній універсальний «асфальт/ґрунт»

Тиск у шинах (передня/задня з водієм/задня з пасажиром), кгс/см2

1,75 / 2,25 / 2,80

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникSpark
Країна виробникКитай
ТипМотоцикл
КласНовий
Об'єм двигуна149 куб. см
Об'єм паливного бака13 л
Витрата палива2.2
Система запускуЕлектростартер і механічний стартер
Система вприскування паливаКарбюратор
Кількість циліндрів1
Максимальна швидкість90 км/год
Вага110 кг
Охолодження двигунаПовітряне
Рік випуску2021
Клас мотоциклаКласик
Потужність двигуна11.7 к. с.
Головна передачаЛанцюгова
Тактность двигунаЧотиритактний
СтанНовий
Користувальницькі характеристики
МаркаSpark
МодельSP150R-11
Інформація для замовлення
  • Ціна: 44 100 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner