Ціна вказана за мотоцикл у заводській упаковці в частково розібраному вигляді.
TARO GP1 400 то спортбайк, який уже завоював чимало прихильників у самому Китаї, а також Італії й Іспанії, з 2021 року буде доступний і в Україні.
На наше питання покпуачам про те, які найголовніші критерії в спортзалі середньої кубатури, майже все зазначили такі пріоритети: двигун, зовнішній вигляд, керованість.
Тому в описі цієї моделі ми залишимо від великих текстових вапняних. Зовнішній вигляд Ви можете оцінити самі за справжніми фотографіями, керованість на словах описати складно — це ми робимо пізніше, поїздивши в наших умовах. А ось про серце мотоцикла, а саме: новому двоциліндровому двигуні від Zongshen, потужністю 41 кінська сила має сенс не тільки розповісти, а й показати докладніше. Тому що це саме про те, що робить GP1 дуже цікавим для споживачів.
TC380 — це двоциліндровий агрегат, розроблений компанією Zongshen і спеціально адаптований для спортивних шосейних моделей. Участь у розробці двигуна впродовж усього процесу приймали італійські інженери. Фактична вага двигуна становить 47 кг, а конструктивне виконання проєктувалося в розрахунку на компактні величини верхніх компонувальних елементів, для того щоб вписати двигун у невеликі за розмірами просторові рами спортбайків. Цьому також сприяє особливе триточкове осьове кріплення двигуна. Нижче все показано масштабніше та чіткіше.
Ознайомлення ПАКОВАНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ | |
Довжина, м. | 2,08 |
Ширина, м. | 0,57 |
Висота, м. | 1,18 |
Маса, кг | 190 |
ПАРАМЕТРИ РУХУ | |
Діаметр циліндра та хід поршня | 66 / 55.2 |
ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Двигун, тип | Двоциліндровий (рядне розташування), чотиритактний, 4 клапанний із балансувальним валом, рідинним охолодженням та інжекторною системою живлення. Привод клапанного механізму пластинчастим ланцюгом. Чотириклапанний ГРМ на кожен циліндр з одним розподільним валом у верхній частині головки циліндрів (SOHC) |
Об'єм оливної системи, л. | 1,7 |
Ступінь стиснення | 10.5:1 |
Об'єм, см3 | 378 |
Система живлення двигуна | Інжекторна система DELPHI, паливний насос і форсунки з керуванням від ECU. Паливний насос заглибного типу — розташований у баку. |
Система електроживлення | АКБ 12V 10А (AGM-батарея) |
Система запалювання | Електронне безконтактне |
Максимальна потужність, л.с./об.мін. | 41 / 9000 |
Максимальний крутний момент, Нм за об/хв. | 35 / 6500 |
КПП | 6-ступенева з багатодисковим зчепленням у олійній ванні. |
Тип привода | Ланцюговий привод. Посилений ланцюг-сальниковий ланцюг, маркування 530H, |
Задні гальмівні механізми | Дисковий, гідравлічний, діаметр 240 мм, однопоршневий супорт, антиблокувальна система (ABS). Матеріал виготовлення гальмівного диска 2Cr13 — жароміцна, стійка до корозії сталь. Товщина диска 4 мм. Антиблокувальна система (ABS) у приводі гальмівного механізму. |
Передні гальмівні механізми | Два гальмівні диски, що плавають, діаметром 300 мм із радіальними супортами. Матеріал виготовлення гальмівного диска 2Cr13 — жароміцна, стійка до корозії сталь. Товщина диска 4 мм. Точки кріплення супорта розташовані на однаковій відстані від осі, яка є центром гальмівного диска та колеса. У такий спосіб гальмівне зусилля повністю додається до пера вилки, знімаючи граничні навантаження з колісної осі, запобігаючи деформації та вібрації під час активації. Суппорт кріпиться не перпендикулярно, а паралельно руху диска, що також позитивно впливає на жорсткість конструкції. Антиблокувальна система (ABS) у приводі гальмівного механізму. |
Підвіска задня | Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором і регулюванням стиснення |
Підвіска передня | Телескопічна вилка інверторного типу з регулюванням швидкості відбою та гідравлічні амортизатори |
Колісні диски | Алюмінієві легкосплавні ободи з подвійним хампом. Кільцевий виступ "хамп" (Hump — піднесення, бугор) уздовж закраїн колісного диска слугує для додаткової фіксації бортів безкамерної шини. Основне призначення хампів — надійна фіксація борту покришки в поворотах, щоб не допустити розгерметизації колеса. |
Максимальна швидкість, км/год | 163 |
Витрата палива на л/100 км | ≥3,48 |
Вантажність, кг | 187 |
Розмір шин передні/задні | 120/70-ZR17 58W/ 160/60-ZR17 69W; |
Об'єм паливного бака, л | 13,5 |
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Кліренс, мм | 163 |
Довжина, мм | 2050 |
Ширина, мм | 735 |
Висота по сідлу, мм | — |
Висота, мм | 1155 |
Колісна база, мм | 1425 |
Споряджена маса (без урахування палива), кг | 159 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Taro |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 378 куб. см |
Об'єм паливного бака | 13.5 л |
Витрата палива | 3.48 |
Система запуску | Електростартер |
Система вприскування палива | Інжектор |
Кількість циліндрів | 2 |
Максимальна швидкість | 163 км/год |
Вага | 159 кг |
Охолодження двигуна | Рідинне |
Рік випуску | 2021 |
Клас мотоцикла | Спортбайк |
Потужність двигуна | 24.5 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Стан | Новий |
Користувальницькі характеристики | |
Марка | Taro |
Модель | GP1 |
- Ціна: 157 500 ₴
- Спосіб упаковки: Відсилання накладеною платежею — запропоновано 500 грн-Відправлення мотоцикла здійснюється без бензину та з вимкненим акумулятором; - Відсилання мотоцикла здійснюється у розібраному вигляді, а саме переднє облицювання, кермо, переднє колесо, пластиковий обвіс, багажник (тобто мотоцикл зібраний на 90%). Мото техніка встановлена в металевий каркас і все це упаковано в картонну коробку завтовшки 15-20 мм; - Ми не несемо відповідальності за якість послуг, що надаються транспортними компаніями