Ціна вказана за скутер у заводській упаковці в частково розібраному вигляді.
Електричний скутер із документами для реєстрації та пересування дорогами загального користування
FADA UNLi - електроскутер із літій-іонною батареєю підвищеної ємності та двигуна потужністю 2500 Ватів
Пропонована модель електроскутера FADA пропонується в п'яти колірних варіантах: Синій, чорний глянсовий і чорний матовий, яскраво-червоний, білий
Електроскутер ЮНЛі призначений на перевозку двох осіб, включно з водієм, з максимальним комфортним розміщенням і може витримувати навантаження до 200 кг. Максимальна швидкість заявлена виробником до 60 км/год, а максимально можлива дистанція пробігу до 88 км. в економічному режимі їзди. Джерелом живлення в цьому скутері є літій-іонна батарея.
У стандартне обладнання входить:
- зарядний роз'єм USB;
- BLUETOOTH-модуль із системою аудивідтворення формату MP3 (музики) з керуванням на кермі
- режим реверса (задний ход);
- 3-швидкісний перемикач швидкостей;
Режим "1" — максимально економна їзда з пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу);
Режим "2" — стандартний режим руху в будь-яких дорожніх умовах;
Режим "3" — потужний режим руху — максимальна тяга, динаміка та прискорення
- всі прилади освітлення і стоп сигнал обладнані світлодіодними лампами;
- для гарантування безпечного зберігання електроскутера завод виробник передбачив і обладнав цю модель охоронною сигналізацією з керуванням через брелок;
- багажник
Розмірність і тип шин: передня 130 / 60-13 Виробник — KENDA, задня 130 / 60-13 Виробник — KENDA;
Диски алюмінієві легкосплавні. З урахуванням чималих динамічних здібностей FADA UNLі для впевненого гальмування обидва колсеї забезпечені дисковими гальмами з гідравлічним приводом.
Конструкція мотора — прямий привод, виготовлений у формі безщіткового мотор колеса на постійних неодимових магнітах із датчиками Холла и максимальної пікової потужністю 3000 Вт.
Номінальна потужність мотор колеса — 2000 Вт.
Загальний опис літій-іонної батареї та рекомендації з експлуатації електросуктера FADA UNLi
Літієві акумулятори, порівнюючи з джерелами інших типів, мають високу питому енергії, що за рівних типорозмірів дає змогу забезпечити електроживленням навантаження впродовж тривалішого часу.
Застосування літій-іонних акумуляторів із гель-полімерним електролітом унеможливлює потребу контролю рівня, температури та щільності електроліту, що є необхідною умовою в технології обслуговування олив'яних акумуляторів типу АБ. Застосування таких батарей істотно скорочує витрати на їхню експлуатацію, вони мають тривалий термін експлуатації від 10 до 15 років, що у 2...3 рази перевищує термін експлуатації акумуляторів типу олив'яно-кислотних.
Електроскутер FADA UNLi обладнується літій-діоксид-марганцевий батареєю LiMnSO4 з загальним номіналом 72V-30Ah (2160 Вт·год).
Цей тип батареї є найбільш технологічно вивченим, випробуваним на різних джерелах споживання, функціональним і безпечним із різних типів літієвих акумуляторних батарей. Їх ємність нижча, ніж у батарей із матеріалами на основі кобальту, але вони дешевші та не вимагають застосування конструктивно складних мікросхем для керування процесами заряджання-розряджання, а також спеціальних температурних контролерів. Завдяки оптимальним характеристик і великої тиражності виробництва, помірної вартості літій-діоксид-марганцеві батареї є дуже популярними та найчастіше використовуються як джерело живлення для електроскутерів і такого типу ТС.
Літій-діоксид-марганцеві батареї характеризуються невеликим струмом саморозряджання (2...2,5% на рік) і великим терміном зберігання (понад 10 років), а також широким діапазоном робочої температури (-40...+85 °C). Напруга на виході літій-діоксид-марганцевої батареї вирізняється гарною стабільністю: в діапазоні від 0% до 60% ступеня розряду напруга змінюється в діапазоні від 3,0 до 2,5 В, а за розряджання понад 60% напруга різко зменшується від 2,5 В до 1,7 В.
Технічні параметри батареї:
Тип батареї: LiMnSO4
Напруга: 72V
Питома Електроємність Ватів у годиннику на кілограм — 224 Watt*h/кg
С-рейтинг заряджання - 1C
Кількість циклів заряджання/розряджання - ≥1500 разів
Час заряджання, год не менш ніж 5 ч.
Саморозряд за температури 20 градусів, % — 5%,30-річною
Рекомендації з експлуатації:
Головною перевагою літієвих акумуляторів є їх невибагливість і простота в обслуговуванні, позаяк вони мають низьке саморозряджання й у них повністю немає «ефект пам'яті». Однак треба враховувати, що в разі порушення умов заряду/експлуатації або "кулібінських експериментів у домашніх умовах" для збільшення місткості, може статися їхнє загоряння або вибух. Однак це стосується всіх типів літій-іонних батарей.
Для забезпечення безпеки Li-Ion акумуляторів необхідно:
- Унеможливити коротке замикання;
- не можна допускати перегрівання;
— забороняється використовувати Li-Ion-акумулятор із пошкодженим корпусом.
— не рекомендується використовувати режим надлишкового тривалого за часом глибокого розряджання, а також частих нетривалих циклів заряджання, які знижують тривалість циклічного терміну експлуатації акумулятора.
- Li-ion акумулятори можуть заряджатися в комбінованому режимі: від самого початку у разі постійного струму (величичний 0.2С до 1С) до напруги 4.2 В (це значення залежить від виробника батареї), а далі зарядка буде проходити в разі постійного заряджання напруги.
Зарядний пристрій Li-ion АБ подібний до зарядного пристрою для олив'яно-кислотних і лужних акумуляторів. Основна відмінність в рівні напруги заряду: для Li-ion акумуляторів номінальна напруга елемента 3,6 В, у олив'яно-кислотних — 2,2 В, лужних — 1,5...1,6 В.
Тому для забезпечення правильного процесу заряджання та максимального збереження ресурсу АБ обов'язково використовувати оригінальний зарядний пристрій, який входить до комплектації електроскутера!
ПАРАМЕТРИ РУХУ | |
Запас ходу на електротягу, км. | менш ніж або дорівнює 88 |
Максимальна потужність електромотора, Вт | 2000 |
Розрахункова кількість циклів заряджання батареї | ≤780 |
ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Двигун, тип | Інтегрований у заднє колесо безщітковий електродвигун постійного струму потужністю 2000 ватів |
Макс. швидкість під час руху на електротягу км/год | ≤45 |
Живлення для підзаряджання батареї | Електрична мережа з напругою 220 Вольт ( заводський модуль для підзаряджання додається в комплекті) |
Тип батареї | Літій-іонна батарея напругою 72 Вольта та ємністю 30 А/год. Середній час повного заряджання від 5 до 7 годин |
Енергоспоживання й напруга зарядного модуля | 3,6-4,3 Ампер/72 Вольта |
КПП | Трирежимний модульатор швидкостей + задній хід Режим "1" — максимально економна їзда з пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу); Режим "2" — стандартний режим руху в будь-яких дорожніх умовах; Режим "3" — потужний режим руху — максимальна тяга, динаміка та прискорення |
Тип привода | прямий привод на провідне заднє колесо |
Задній гальмівний механізм | Дисковий із гідравлічним приводом |
Передні гальмівні механізми | Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний |
Підвіска задня | Маятникова зі здвоєними пружинно-гідравлічними амортизаторами та регулюванням переднатягу пружини |
Підвіска передня | Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами. |
Колісні диски | Литі, легкосплавний алюміній |
Вантажність, кг | до 180 |
Розмір шин передні/задні | 130/60-13 KENDA/130/60-13 Виробник шин KENDA |
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Довжина, мм | 1970 |
Ширина, мм | 705 |
Висота, мм | 1120 |
Колісна база, мм | 1425 |
Споряджена маса, кг | 110 |
Основні | |
---|---|
Вага | 110 кг |
Виробник | FADA |
Країна виробник | Китай |
Час зарядки | 5 година |
Максимальна швидкість | 45 км/год |
Потужність електродвигуна | 2000 Вт |
Кількість коліс | 2 шт. |
Рік випуску | 2021 |
Стан | Новий |
Дистанція пробігу | 95 км |
Основні атрибути | |
Тип | Скутер |
Клас | Новий |
Система запуску | Електростартер |
- Ціна: 68 880 ₴
- Спосіб упаковки: Накладним платіжом мотоцикл вирушає після передоплати на 500 грн