Ціна вказана за велосипед у заводській упаковці.
СУТТЄВО ВДОСКОНАЛЕНИЙ електричний велосипед FADA RiTMO, 500W, зразка 2023 модельного року
Представляємо оновлену модель електровелосипеда FADA RiTMO. Представлена версія моделі є ґрунтовно доопрацьованою у порівнянні з двома попередніми модифікаціями.
А головні доповнення в ній реалізовані на основі тих відгуків, побажань і зауважень, які висловлювали покупці перших версій. Ми перерахуємо основні поліпшення моделі, а потім опишемо більш детально деталізацію щодо них:
+ Ще одна батарея. Тепер їх 5 шт та 60 Вольт і загальне збільшення ємності - тепер проїжджати буде ще більшу дистанцію;
+100 Ватт потужності, тепер 500 Вт замість колишніх 400 Ватт - тепер бистріше;
+ Новий керуючий контролер з 9-ма польовими транзисторами (раніше було 6) у новому корпусі. Краща швидкодія та краще охолодження;
+ Регулювання сидіння за висотою, якого раніше взагалі не було. Підсідельний шток максимальної довжини, щоб забезпечити зручність розміщення навіть високих людей більше 180 см.;
+ Амортизатори налаштовані м'якше, ніж раніше, і розташовані під іншим кутом до маятникового важеля, щоб краще реагувати навіть на маленькі нерівності (раніше було інакше);
+ Відсік на фронтальній панелі для дрібниць і гаджетів (раніше не було);
+ Гофри довші, які повністю закривають пір'я вилки і оберігають від потрапляння абразивних частинок;
+ Внутрішній опорний відсік розміщення батарей краще захищений від потрапляння бруду і води на батареї і знаходиться вище від поверхні ніж раніше - поліпшена проходимість;
+ Заднє крило краще закриває колесо і запобігає розбризкуванню на всі боки (на ноги пасажира) при їзді в негоду;
+ Mеталевий обвідний кронштейн по периметру заднього крила виконує роль захисного бамперу, при цьому візуально він непомітний і не псує вигляд;
+ Панель приладів на рідких кристалах тепер з LED підсвічуванням.
Хоча RiTMO може перевозити двох людей, але все ж таки ми вважаємо, що максимальне задоволення від управління і зручно буде, якщо все ж таки кататися одноосібно. Максимальна швидкість заявлена виробником може досягати 51 км/год (якщо буде вибраний режим №3 "Потужний", а максимально можлива дистанція пробігу майже 48 км в режимі "Стандартний". Враховуючи середньостатистичні потреби користувачів і звичайно ж дуже демократичну вартість самого електровелосипеда перша генерація моделі вже зумовила його популярність завдяки практичності і простоті при використанні в повсякденному житті.
Оновлена модель для щоденного використання, зараз обладнана практично всіма технічними опціями, які необхідні та корисні для власника
Пропонується колірних варіантах; чорний, червоний, лайм, помаранчевий, синій, сірий.
У стандартну комплектацію входить:
- кольорова рідкокристалічна панель приладів;
- передня фара з центральним світлодіодом і лінзою, що формує світло;
- світлодіодні покажчики поворотів;
- дзеркала заднього виду;
- звичайні велосипедні педалі як альтернатива електродвигуну та допомога стану здоров'я;
- передній речовий кошик ;
- система блокування мотора (Rear motor lock);
- сигналізація;
Система гальм: передній / задній барабанний;
У конструкції двигуна застосована одна з найновіших технологій, яка заснована на використанні не неодимових магнітів, а алюміній-нікель-кобальтових елементів зі сплаву AlNiCo. Магніти цього типу володіють гарною термостійкістю і механічною міцністю. Виливка є найбільш широко використовується способом виробництва таких магнітів. Вони використовуються в гальмівних системах ABS в автомобілях, язичкових контактах, датчиках та в медичному обладнанні.
Сплав AlNiCo має ряд важливих характеристик:
- низька коерцитивність
- високий рівень залишкової індукції: магніти деяких форм можуть створювати потужні магнітні поля
- максимальна робоча температура до 450 °C
- складається з відносно дорогої сировини: нікелю та кобальту
Якщо висловитися більш зрозуміло – найважливішим і значущим плюсом магнітів AlNiCo є довготривалість їхньої ефективності. Електромагнітна індукція зберігається протягом декількох років без істотного зниження, а це забезпечує електромотору тривалу працездатність протягом тривалого терміну експлуатації.
Акумуляторна батарея тягова свинцево-кислотна, тип батареї AGM з загальним номіналом 60V-20Ah (1200 Вт * год).
МАСО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Довжина, мм | 1460 |
Ширина, мм | 630 |
Висота, мм | 1030 |
Споряджена маса, кг | ≤72,5 (маса вказана з усіма 5 тяговими батареями 6DZF-20 A/h) |
ПАРАМЕТРИ ДВИГУНА | |
Ємність акумуляторної батареї | Встановлений силовий модуль, що складається з 5-ти тягових АКБ CHILWEE 6-EVF-20, ємність кожної 20 Ач, напруга 12 В. |
Запас ходу на електротязі, км | ≤48 |
Максимальна потужність електродвигуна, Вт | 500, керуючий контролер з 9-ма MOSFET транзисторами в алюмінієвом корпусном виконанні для кращого охолодження |
Розрахункова кількість циклів заряду батареї | ≤400 Например, при разряде на 40% количество циклов может достигать 1600. Тяговый аккумулятор CHILWEE хорошо переносит глубокие разряды. Даже при разряде более 90% (не рекомендуемой) батарея способна прослужить 400 циклов. Чем чаще вы заряжаете аккумулятор после использования – тем лучше. Даже если в этот день вы использовали только 20% емкости тяговой батареи – поставьте ее на зарядку и зарядите полностью, то есть на 100%. При разряде до 80% за один цикл при температуре 20°С, аккумулятор при работе в подобных условиях способен сохранить 60% от начальной емкости даже более 400 циклов достаточно глубокого разряда. Тяговый аккумулятор не терпит частичной подзарядки в процессе эксплуатации, то есть если батарея уже поставлена на зарядку - она должна быть полностью заряжена |
ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Max швидкість при русі на електротязі, км/год | ≤35 |
Двигун, тип | Інтегрований у заднє колесо безщітковий електродвигун постійного струму. У конструкції двигуна використані Алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo). Потужність двигуна 500 Ватт |
Додаткове пасажирське місце | Передбачена наявність |
Живлення для підзарядки батареї | Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті) |
Охоронна сигналізація | Так |
Розширений стандартний пакет опцій | Спинка заднього сидіння, підніжки для заднього пасажира, передній багажний кошик, сигналізація з двома брелоками |
Світлотехніка задня | Габаритний ліхтар/стоп-сигнал та вказівники поворотів |
Світлотехніка передня | Передня світлодіодна фара з режимом "денного світла" |
Тип батареї | Силовий модуль складається із свинцево-кислотних батарей із сумарною напругою 60 Вольт і ємністю 20A. Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Тяговий акумулятор CHILWEE 6-EVF-20 (ємність 20 Ач, напруга 12 В) виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту і рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу і глибоких розрядів. Цей тип АКБ вирізняється підвищеним числом циклів заряд-розряд: понад 400 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора забезпечені більш щільним активним матеріалом, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність. Тяговий акумулятор 6-EVF-20 застосовується в різній техніці з електродвигунами. Корпус виконаний з ударостійкого ABS пластику і надійно герметизований. |
Тип панелі приладів | Панель приладів на рідких кристалах з LED підсвічуванням. |
Тип приводу | Інтегрований у заднє колесо електромотор безщіткового типу з постійними магнітами та додатковими датчиками Хола |
Задній гальмівний механізм | Барабанний з механічним приводом |
Підвіска задня | Маятникова із пружинно-гідравлічними амортизаторами |
Підвіска передня | Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами та захисними гофрами пір'їв вилки |
Передні гальмівні механізми | Барабанний з механічним приводом |
Колісні диски | Сталеві ободи, пофарбовані порошковою емаллю |
Вантажопідйомність, кг | 125 |
Розмір шин передні/задні | 2.75-10/2.75-10; Шини безкамерного типу |
ЗНАЧЕННЯ ПАКУВАЛЬНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ | |
Довжина, м | 1,30 |
Ширина, м | 0,45 |
Висота, м. | 0,75 |
Об'єм, куб.м | 0,41 |
Вага, кг | 78 |
Основні атрибути | |
---|---|
Стан | Новий |
- Ціна: 25 200 ₴