Кошик
54 відгуків
promo_banner
+380 (66) 778-35-78
+380 (97) 893-14-89
Магазин Best Techno
Кошик

Електричний велосипед FADA RiTMO III, 800W

22 210 ₴

  • Під замовлення
clockВідправка з 04 квітня 2025
Електричний велосипед FADA RiTMO III, 800W
Електричний велосипед FADA RiTMO III, 800WПід замовлення
22 210 ₴
+380667783578
  • +380 (66) 778-35-78
  • +380 (97) 893-14-89
+380667783578
  • +380 (66) 778-35-78
  • +380 (97) 893-14-89
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Ціна вказана за велосипед у заводській упаковці. 

Електричний велосипед FADA RiTMO, 800W, зразка 2025 модельного року

      Представляємо оновлену модель електровелосипеда FADA RiTMO III. Представлена версія моделі є ґрунтовно доопрацьованою у порівнянні з двома попередніми модифікаціями.
А головні доповнення в ній реалізовані на основі тих відгуків, побажань і зауважень, які висловлювали покупці перших версій. Ми перерахуємо основні поліпшення моделі, а потім опишемо більш детально деталізацію щодо них:                                

Батарея:  5 шт і 60 Вольт із загальною збільшеною ємністю - завдяки застосуванню нового контролера, ємність батарей не завжди викачується в максимумі на 800 Watt, а генерує це з логікою продовження наявності потенціалу ємності для максимального збереження можливої ​​величини більшого пробігу. Як результат, тепер проїжджатиме ще більшу дистанцію;

+ Двиун: +300 Ватт потужності - зараз 800 Вт замість колишніх 500 Ватт - тепер швидше;

+ Новий керуючий контролер у новому корпусі. Краща швидкодія, та покращене охолодження та, що головне, контролер  постійно варіює перетворення ємності батарей у подачу струму на двигун та ВИКЛЮЧНО пропорційно відкриттю керуючої ручки акселерації;

+ Гальмівна система: з урахуванням збільшеної загальної потужності електровелосипеда, в конструкції теромозної системи застосовано переднє дискове гальмо для більш ефективного гальмування;

+ Регулювання сидіння за висотою тепер має більшій диапазон. Підсідельний шток максимальної довжини, щоб забезпечити зручність розміщення навіть високих людей понад 180 см, саме сидіння задовольнить навіть об'ємних власників своїми габаритами та м'якістю;

+ Амортизатори налаштовані м'якше, ніж раніше, і розташовані під іншим кутом до маятникового важеля, щоб краще реагувати навіть на маленькі нерівності (раніше було    інакше);

+ Відсік на фронтальній панелі для дрібниць і гаджетів;

+ Гофри довші, які повністю закривають пір'я вилки і оберігають від потрапляння абразивних частинок;

+ Внутрішній опорний відсік розміщення батарей краще захищений від потрапляння бруду і води на батареї і знаходиться вище від поверхні ніж раніше - поліпшена проходимість;

+ Заднє крило краще закриває колесо і запобігає розбризкуванню на всі боки (на ноги пасажира) при їзді в негоду;

+ Mеталевий обвідний кронштейн по периметру заднього крила виконує роль захисного бамперу, при цьому візуально він непомітний і не псує вигляд;

+ Панель приладів на рідких кристалах тепер з LED підсвічуванням.

       Хоча  RiTMO може перевозити  двох людей, але все ж таки ми вважаємо, що максимальне задоволення від управління  і  зручно буде, якщо все ж таки  кататися одноосібно. Максимальна швидкість заявлена ​​виробником може досягати до 48 км/год (якщо буде вибраний режим №3 "Потужний", а максимально можлива дистанція пробігу майже до 50 км в режимі "Стандартний". Враховуючи середньостатистичні потреби користувачів  і звичайно ж дуже демократичну вартість самого електровелосипеда перша генерація моделі вже зумовила його популярність завдяки практичності і простоті при використанні в повсякденному житті.
Оновлена модель для щоденного використання, зараз обладнана практично всіма технічними опціями, які необхідні та корисні для власника

Пропонується   колірних варіантах:  чорний, червоний, фіолетовий, синій та сірий.      

 У стандартну комплектацію входить:

- кольорова рідкокристалічна панель приладів;

- передня фара з центральним світлодіодом і лінзою, що формує світло;

- світлодіодні покажчики поворотів;

-  дзеркала заднього виду;

 - звичайні велосипедні педалі як альтернатива електродвигуну та допомога стану здоров'я;

 - передній речовий кошик ;

-  система блокування мотора (Rear motor lock);

- сигналізація;

Система гальм: передній дисковий / задній  барабанний;              

У конструкції двигуна застосована одна з найновіших технологій, яка заснована на використанні не неодимових магнітів, а алюміній-нікель-кобальтових елементів зі сплаву AlNiCo. Магніти цього типу володіють гарною термостійкістю і механічною міцністю. Виливка є найбільш широко використовується способом виробництва таких магнітів. Вони використовуються в гальмівних системах ABS в автомобілях, язичкових контактах, датчиках та в медичному обладнанні.

Сплав AlNiCo має ряд важливих характеристик:

  • низька коерцитивність
  • високий рівень залишкової індукції: магніти деяких форм можуть створювати потужні магнітні поля
  • максимальна   робоча температура до 450 °C
  • складається з відносно дорогої сировини: нікелю та кобальту

Якщо висловитися більш зрозуміло – найважливішим і значущим плюсом магнітів AlNiCo є довготривалість їхньої ефективності. Електромагнітна індукція зберігається протягом декількох років без істотного зниження, а це забезпечує електромотору тривалу працездатність протягом тривалого терміну експлуатації.

Акумуляторна батарея тягова  свинцево-кислотна, тип батареї AGM з загальним номіналом 60V-20Ah (1200 Вт * год).

>Маятникова із пружинно-гідравлічними амортизаторами
Масо-габаритні характеристики
Довжина, мм 1460
Ширина, мм 630
Висота, мм 1030
Споряджена маса, кг ≤72,5 (маса вказана з усіма 5 тяговими батареями 6DZF-20 A/h)
Параметри двигуна
Ємність акумуляторної батареї Встановлений силовий модуль, що складається з 5-ти тягових АКБ CHILWEE 6-EVF-20, ємність кожної 20 Ач, напруга 12 В.
Запас ходу на електротязі, км ≤ до 50
Максимальна потужність електродвигуна, Вт 800, керуючий контролер з MOSFET транзисторами в алюмінієвом корпусном виконанні для кращого охолодження
Розрахункова кількість циклів заряду батареї ≤400 Например, при разряде на 40% количество циклов может достигать 1600. Тяговый аккумулятор CHILWEE хорошо переносит глубокие разряды. Даже при разряде более 90% (не рекомендуемой) батарея способна прослужить 400 циклов. Чем чаще вы заряжаете аккумулятор после использования – тем лучше. Даже если в этот день вы использовали только 20% емкости тяговой батареи – поставьте ее на зарядку и зарядите полностью, то есть на 100%. При разряде до 80% за один цикл при температуре 20°С, аккумулятор при работе в подобных условиях способен сохранить 60% от начальной емкости даже более 400 циклов достаточно глубокого разряда. Тяговый аккумулятор не терпит частичной подзарядки в процессе эксплуатации, то есть если батарея уже поставлена на зарядку - она должна быть полностью заряжена
Характеристики
Max швидкість при русі на електротязі, км/год ≤48
Двигун, тип Інтегрований у заднє колесо безщітковий електродвигун постійного струму. У конструкції двигуна використані Алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo). Потужність двигуна 800 Ватт
Додаткове пасажирське місце Передбачена наявність
Живлення для підзарядки батареї Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті)
Охоронна сигналізація Так
Розширений стандартний пакет опцій Спинка заднього сидіння, підніжки для заднього пасажира, передній багажний кошик, сигналізація з двома брелоками
Світлотехніка задня Габаритний ліхтар/стоп-сигнал та вказівники поворотів
Світлотехніка передня Передня світлодіодна фара з режимом "денного світла"
Тип батареї Силовий модуль складається із свинцево-кислотних батарей із сумарною напругою 60 Вольт і ємністю 20A. Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Тяговий акумулятор CHILWEE 6-EVF-20 (ємність 20 Ач, напруга 12 В) виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту і рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу і глибоких розрядів. Цей тип АКБ вирізняється підвищеним числом циклів заряд-розряд: понад 400 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора забезпечені більш щільним активним матеріалом, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність. Тяговий акумулятор 6-EVF-20 застосовується в різній техніці з електродвигунами. Корпус виконаний з ударостійкого ABS пластику і надійно герметизований.
Тип панелі приладів Панель приладів на рідких кристалах з LED підсвічуванням.
Тип приводу Інтегрований у заднє колесо електромотор безщіткового типу з постійними магнітами та додатковими датчиками Хола
Задній гальмівний механізм Барабанний з механічним приводом
Підвіска задня
Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами та захисними гофрами пір'їв вилки
Передні гальмівні механізми Дисковий з гідравлічним приводом
Колісні диски Сталеві ободи, пофарбовані порошковою емаллю
Вантажопідйомність, кг 125
Розмір шин передні/задні 2.75-10/2.75-10; Шини безкамерного типу
Значення пакувальних розмірів мототехніки
Довжина, м 1,30
Ширина, м 0,45
Висота, м. 0,75
Об'єм, куб.м 0,41
Вага, кг 78
Характеристики
Основні атрибути
СтанНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 22 210 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner