Опис трактора LNP 5244HP
ДТЗ 5244НР - нова модель, яка володіє всіма якостями ДТЗ 5244НРХ, але оснащена колесами стандартної ширини.
Трактор обладнань двигуном більшого об’єму, у порівнянні з 24 сильними тракторами інших торгових марок (1,9 л. Замість 1,53 л.), Що дає помітну перевагу в крутному моменті на низьких оборотах перед іншими моделями аналогічної потужності.
Модернізована посилена коробка передач з окремим реверсом забезпечує 9 швидкостей руху вперед і 9 швидкостей назад, що дозволяє вибрати оптимальний режим роботи і швидко змінювати напрямок руху.
Малошумна трансмісія, потужний навісний механізм, швидкознімне буксирне пристрій, гідравлічне рульове керування - всі вузли трактора розроблені і виготовлені із застосуванням сучасних технологій, що забезпечують високу надійність і довгий термін служби.
Конструктивні особливості робочого місця: унікальна простора компоновка, ергономічне розташування органів управління, невелике зусилля на керуючих органах, - забезпечують найвищий у своєму класі рівень комфорту для водія.
Конструктивні особливості:
• Двигун зі збільшеним об'ємом і великим моторесурсом.
• Коробка перемикання передач 9+9 з окремим реверсом.
• Посилена малошумна трансмісія.
• Гідравлічне рульове управління з окремим гідронасосом і гідробаком.
• Зручне розташування систем управління.
• Просторе місце оператора.
• Центральний перемикач світла.
• Посилений гідронавісний механізм із безступінчатим регулюванням тяг і розкосів.
• Швидкознімний буксирувальний пристрій з обмеженням переміщення.
• Гідравлічна система оснащена масляним фільтром.
• Збільшений паливний бак.
• Високий кліренс.
• Регульована передня і задня колії.
• Посилені поворотні шарніри переднього моста.
• Сапун картера переднього моста виведений у підкапотний простір.
• Маточини задніх коліс виконані заодно з півосями.
• Кріплення дисків задніх і передніх коліс на шпильках.
• Глушник і коліно глушника закриті захисним кожухом по всій довжині.
• Заборник повітряного фільтра піднятий із зони інтенсивного запилення і оснащений циклоном.
• Акумуляторна батарея збільшеної місткості.
• Електрогенератор підвищеної потужності.
• Вімікач масі.
Комплектація:
• Комфортне регульоване сидіння з амортизатором і підлокітниками.
• Електронна панель приладів (лічильник мотогодин, покажчик тиску масла, покажчик рівня палива, тахометр, покажчик температури води, покажчики напруги бортової мережі, сигнальні лампи)
• Гумовий килимок на підлозі місця водія.
• Антифрикційні накладки з бічними упорами на педалях.
• Фігурні антифрикційні рукоятки на важелях управління.
• Рифлені підніжки з обох сторін.
• Великі поручні на задніх крилах.
• Збільшені дзеркала заднього виду.
• Електрична розетка для причепа.
• Гідравлічні виходи з швидкороз'ємними муфтами.
• Широкі задні крила посиленої конструкції.
• Задня додаткова фара.
• Передні навісні вантажі.
• Передні крила з бризговиками.
• Таблички для номерних знаків
• Додатковий роз'єм 12 В на панелі приладів.
Купити трактор ДТЗ 5244НР можна по всій території України у наших офіційних представників або замовити за допомогою спеціальної форми зворотного зв'язку в розділі «Контакти».
На всі трактори ДТЗ надається гарантія 3 роки.
Основні | |
---|---|
Виробник | ДТЗ |
Користувацькі характеристики | |
Інше електрообладнання | Звуковий сигнал, аварійна сигналізація |
Агротехнічний просвіт, мм | 400 |
Безпечний пуск | Блокування стартеру педаллю зчеплення |
Блокування диференціалу заднього мосту | Важелем |
Буксирувальний пристрій | з'єднання ємна маятникова серга з вертикальною неповоротною цапфою |
Вал відбору потужності (ВВП) | задній поздовжній 6 шліців, Ø35 |
Вимикач маси | під капотом, поруч з АКБ |
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм | 3300х1470х2050 |
Гальма | на задніх колесах, барабанні, х механічним приводом, здвоєні педалі |
Генератор – тип, напуга (В),потужність (Вт) | Змінного струму, 14, 750 |
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання | 2 (1 напір/злив, 1 злив) з швидко роз'єднати ємними муфтами, керування від основного гідро розподільника |
Гідроциліндр рульового управління | двосторонній симетричний, з захисними кожухами |
Додаткове обладнання | - |
Додаткове обладнання кабіни | - |
Додаткові вантажі передні / задні, (шт. х кг) | 4х20 / – |
Додаткові понижуючи коробки | 3 діапазони |
Додаткові підніжки | з обох боків |
Експлуатаційна маса, кг | 1474 |
Електророзетка для підключення причепа | + |
Задня навісна система | Універсальна 3-точкова з гідропідйомником |
Кабіна | - |
Кабіна водія | - |
Кліренс, мм | 350 |
Колісна база, мм | 1610 |
Колісна формула | 4х4 |
Колія задніх коліс, мм | 1200, 1320, 1400 |
Колія передніх коліс, мм | 1170, 1370 |
Комплектація | Металеві передні крила з гнучкими бризковиками, металеві задні крила, місце для кріплення номерних знаків, газові упори капоту |
Конструкція бічних розтяжок та укосів | жорсткі з різьбовим регулюванням довжини, додаткове ступінчасте регулювання бічних розтяжок |
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг | 414 |
Масляний фільтр системи змащення | + |
Модель двигуна | ДД390 |
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування | + |
Муфта зчеплення | 1-дискова, пелюсткова, постійно замкнутого типу, суха |
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м | 3,3 |
Мінімальний радіус розвороту з гальмом, м | 3,0 |
Напуга та ємність акумуляторної батареї , В / А*год | 12 / 80 |
Номінальна витрата палива, г/кВт*год | ≤ 238 |
Номінальна потужність двигуна, к. с. (кВт) | 24 (17,6) |
Номінальне тягове зусилля, кН | 6,8 |
Номінальні оберти колінчастого валу, об/хв | 2350 |
Об'єм двигуна, см3 | 1909 |
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв | 540 |
Об'єм масляного баку ГОРУ, л | 1,2 |
Об'єм масляного баку гідросистеми, л | 6,5 |
Об'єм мастила в картері трансмісії/ПВР, л | 12,0 / 3,2 |
Об'єм мастила в картері, л | 5,1 |
Об'єм паливного баку, л | 32 |
Окрема реверсивна коробка | вперед – нейтраль - назад |
Основна коробка передач | 3 швидкості |
Паливний фільтр грубого очищення | з датчиком наявності води |
Паливний фільтр тонкого очищення | + |
Панель приладів | комбінована електронна, зі світловими індикаторами |
Передня навісна система | - |
Передній міст | ведучий, відключається, портального типу з бічними редукторами |
Повітряний фільтр | Контактно - масляний: високий повітрозабірник з прозорим циклоном, масляна ванна, металева сітка |
Привід гідропідйомника | вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос, змінний масляний фільтр |
Підігрів повітря у впускному колекторі | електрична спіраль накалювання |
Розмір задніх шин | 9.50-24 |
Розмір передніх шин | 6.00-16 |
Розміщення мастила гідропідйомника | Окремо в корпусі гідро підйомного механізму |
Розширювальний бочок системи охолодження | + |
Рукоятка швидкого руління | + |
Рульове керування | гідрооб'ультрамалооб'ємне з окремим насосом та окремим масляним баком |
Рульове управління | Гідрооб'ультрамалооб'ємне |
Світлове обладнання | основні передні фари, задня фара, задні ліхтарі, передні та задні вказівники поворотів |
Сидіння водія | на амортизаторі, регулюється по жорсткості, відстані до керма та за кутом нахилу спинки, з підлокітниками |
Система запуску | Електростартер |
Система змащення | комбінована, насосом і розбризкуванням |
Система охолодження | рідинна, замкненого типу з примусовою церкуляціею |
Стоянкове гальмо | блокуванням основних гальм за допомогою важеля |
Теоретична швидкість руху вперед, км/год | 3,1-42,7 |
Теоретична швидкість руху назад, км/год | 3,0-41,6 |
Тип двигуна | дизельний, 4-тактний, з безпосереднім упорскуванням |
Тип масла в картері | Моторне мастило: ДТЗ TURBOSYNT DIESEL SAE 10W-40 API CF-4/SG |
Тип мастила в ГОРУ | І-20А, МГ-46В, МГЕ-46В влітку М-15В(С) взимку |
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту | Трансмісійне мастило ДТЗ ТАД-17и SAE 85W-90 API GL-5 |
Тип робочої рідини гідросистеми | І-20А, МГ-46В, МГЕ-46В влітку М-15В(С) взимку |
Тип трансмісії | механічна шестеренчаста |
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см2) | 24 (245) |
Турбонаддув | - |
Управління гідропідйомником | трьохпозиційний гідророзподільник |
Формула перемикання передач | (3х3)+(3х3) |
Число й розташування циліндрів | 3, вертикальне |
- Ціна: 215 424 ₴