Опис трактора ДТЗ 5244HPX
Сучасний повнопривідний універсальний трактор ДТЗ 5244НРХ має новий 24-сильний двигун, об’єм якого збільшений з 1,53 до 1,9 літра; модернізовану коробку передач з окремим реверсом, що забезпечує 9 швидкостей руху вперед і 9 швидкостей назад; посилену малошумну трансмісію; потужний навісний механізм; швидкознімний буксирний пристрій; гідравлічне рульове керування. Завдяки конструктивним особливостям, унікально просторому компонуванню робочого місця водія й ергономічному розташуванню органів управління, трактор забезпечує найвищий у своєму класі рівень комфортності роботи водія.
Конструктивні особливості:
- Двигун зі збільшеним об'ємом і великим моторесурсом.
- Здвоєна коробка перемикання передач 9+9 з окремим реверсом.
- Посилена малошумна трансмісія.
- Гідравлічне рульове управління.
- Окремий гідравлічний насос для гідропідсилювача рульової колонки.
- Зручне розташування систем управління.
- Просторе місце оператора.
- Центральний перемикач світла.
- Посилений гідронавісний механізм із безступінчатим регулюванням тяг і розкосів.
- Буксирний пристрій типу «серга».
- Гідравлічна система оснащена масляним фільтром.
- Збільшений паливний бак.
- Високий кліренс.
- Регульована передня і задня колії.
- Посилені поворотні шарніри переднього моста.
- Сапун картера переднього моста виведений у підкапотний простір.
- Маточини задніх коліс виконані заодно з півосями.
- Кріплення дисків задніх і передніх коліс на шпильках.
- Задні і передні шини широкого профілю.
- Глушник і коліно глушника закриті захисним кожухом по всій довжині.
- Заборник повітряного фільтра піднято із зони інтенсивного запилення.
- Акумуляторна батарея збільшеної місткості.
- Електрогенератор підвищеної потужності.
- Вимикач маси.
Комплектація:
- Комфортне регульоване сидіння з амортизатором.
- Електронна панель приладів (лічильник мотогодин, покажчик тиску масла, покажчик рівня палива, тахометр, покажчик температури води, покажчики напруги бортової мережі, відсутністі зарядки акумулятора та ін.).
- Гумовий килимок на підлозі водійського місця.
- Антифрикційні накладки з бічними упорами на всі педалі.
- Фігурні антифрикційні рукоятки на всіх важелях управління.
- Додаткові підніжки з обох сторін.
- Поручні на задніх крилах.
- Збільшені дзеркала заднього виду.
- Електрична розетка для причепа.
- Гідравлічний вихід з швидкороз'ємною муфтою.
- Широкі задні крила посиленої конструкції.
- Задня додаткова фара.
- Передні навісні вантажі.
- Передні крила.
Купити трактор ДТЗ 5244НРХ можна по всій території України у наших офіційних представників або замовити за допомогою спеціальної форми зворотного зв'язку в розділі «Контакти».
На всі трактори ДТЗ надається гарантія 3 роки.
Основні | |
---|---|
Виробник | ДТЗ |
Користувацькі характеристики | |
Інше електрообладнання | Звуковий сигнал, аварійна сигналізація |
Агротехнічний просвіт, мм | 400 |
Безпечний пуск | блокування стартера педаллю зчеплення |
Блокування диференціалу заднього мосту | педаллю |
Буксирувальний пристрій | Знімна маятникова серга з вертикальною неповоротною цапфою |
Вал відбору потужності (ВВП) | Задній, поздовжній, 6 шліців, Ø35 |
Вимикач маси | під капотом, поруч з АКБ |
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм | 3300×1470×2050 |
Гальма | На задніх колесах, барабанні, з механічним приводом, здвоєні педалі |
Генератор – тип, напуга (В),потужність (Вт) | Змінного струму, 14, 750 |
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання | 2 (1 напір/злив, 1 злив) зі швидкорозривними муфтами, керування від основного гідророзподільника |
Гідроциліндр рульового управління | двосторонній симетричний, з захисними кожухами |
Додаткове обладнання | – |
Додаткове обладнання кабіни | – |
Додаткові вантажі передні / задні, (шт. х кг) | 4×20 / – |
Додаткові понижуючи коробки | 3 діапазони |
Додаткові підніжки | з обох боків |
Експлуатаційна маса, кг | 1474 |
Електророзетка для підключення причепа | + |
Задня навісна система | Універсальна 3-точкова з гідропідйомником |
Кабіна | – |
Кабіна водія | – |
Кліренс, мм | 350 |
Колісна база, мм | 1610 |
Колісна формула | 4×4 |
Колія задніх коліс, мм | 1200, 1320, 1400 |
Колія передніх коліс, мм | 1170, 1370 |
Комплектація | металеві передні крила з гнучкими бризковиками, металеві задні крила, таблички для кріплення номерних знаків, капот із гідропідйомниками |
Конструкція бічних розтяжок та укосів | жорсткі з різьбовим регулюванням довжини, додаткове ступінчасте регулювання бічних розтяжок |
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг | 414 |
Масляний фільтр системи змащення | + |
Модель двигуна | ДД390 |
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування | + |
Муфта зчеплення | 1-дискова, пелюсткова, постійно замкнутого типу, суха |
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м | 3,3 |
Мінімальний радіус розвороту з гальмом, м | 3,0 |
Напуга та ємність акумуляторної батареї , В / А*год | 12 / 80 |
Номінальна витрата палива, г/кВт*год | ≤ 238 |
Номінальна потужність двигуна, к. с. (кВт) | 24 (17,6) |
Номінальне тягове зусилля, кН | 6,8 |
Номінальні оберти колінчастого валу, об/хв | 2350 |
Об'єм двигуна, см3 | 1909 |
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв | 540 |
Об'єм масляного баку ГОРУ, л | 1,2 |
Об'єм масляного баку гідросистеми, л | 6,5 |
Об'єм мастила в картері трансмісії/ПВР, л | 12,0 / 3,2 |
Об'єм мастила в картері, л | 5,1 |
Об'єм паливного баку, л | 32 |
Окрема реверсивна коробка | вперед-нейтраль-назад |
Основна коробка передач | 3 швидкості |
Паливний фільтр грубого очищення | з датчиком наявності води у відстійнику і пробкою для зливу відстою |
Паливний фільтр тонкого очищення | + |
Панель приладів | комбінована електронна, зі світловими індикаторами |
Передня навісна система | – |
Передній міст | ведучий, вимикальний, портального типу з бічними редукторами |
Повітряний фільтр | контактно-масляний: високий повітрозабірник із прозорим циклоном, масляна ванна, металева сітка |
Привід гідропідйомника | вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос, змінний масляний фільтр |
Підігрів повітря у впускному колекторі | електрична спіраль розжарювання |
Розмір задніх шин | 11.2-24 |
Розмір передніх шин | 6.50-16 |
Розміщення мастила гідропідйомника | Окремо в порожнині гідропідйомного механізму |
Розширювальний бочок системи охолодження | + |
Рукоятка швидкого руління | + |
Рульове керування | гідрооб'ультрамалооб'ємне з окремим насосом та окремим масляним баком |
Рульове управління | Гідрооб'ультрамалооб'ємне |
Світлове обладнання | Основні передні фари, задня фара, задні ліхтарі, передні та задні покажчики поворотів |
Сидіння водія | на амортизаторі, регулюється за жорсткістю, відстанню до керма та за нахилом спинки, з підлокітниками |
Система запуску | Електростартер |
Система змащення | Комбінована, насосом і розбризкуванням |
Система охолодження | Рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини |
Стоянкове гальмо | блокуванням основних гальм за допомогою важеля |
Теоретична швидкість руху вперед, км/год | 2,62–42,7 |
Теоретична швидкість руху назад, км/год | 2,56–41,6 |
Тип двигуна | дизельний, 4-тактний, з безпосереднім упорскуванням |
Тип масла в картері | ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Тип мастила в ГОРУ | ДТЗ HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46 |
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту | ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-5 |
Тип робочої рідини гідросистеми | ДТЗ HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46 |
Тип трансмісії | механічна шестеренчаста |
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см2) | 24 (245) |
Турбонаддув | – |
Управління гідропідйомником | Гідророзподільник трипозиційний |
Формула перемикання передач | (3×3)+(3×3) |
Число й розташування циліндрів | 3, вертикальне |
- Ціна: 222 224 ₴