Для полегшення запуску двигуна дизельний мотоблок ДТЗ 510ДН виготовляється також в модифікації з електростартером, дана модель отримала назву ДТЗ 510ДНЕ.
За якістю виготовлення і технічним характеристикам ДТЗ 510ДНЕ ідентичний моделі ДТЗ 510ДН: використовується дизельний двигун потужністю 10 к.с., прямий привід на коробку передач, нове безпечне дискове зчеплення нормально розімкнутого типу, шестерінчаста КПП на три швидкості руху вперед і одну для руху заднім ходом, блокування важеля заднього ходу від випадкового включення, високоефективний повітряний фільтр з прозорим циклоном. Встановлено великі транспортні колеса розміром 4.00-10 з протектором «ялинка». Наявність на колесах обгінних разблокіраторов значно полегшує поворот і розворот мотоблока. Почвофреза 8-секційна, регульована, формула (2 + 1 + 1) х2, максимальна ширина захвату 1140 мм.
Наявність електростартера помітно підвищує комфортність експлуатації мотоблока і полегшує запуск двигуна, що особливо відчутно в холодну пору року.
На всі мотоблоки ДТЗ надається гарантія 2 роки.
| Основні | |
|---|---|
| Тип | Мотоблок |
| Стан | Новий |
| Користувальницькі характеристики | |
| Інше обладнання | — |
| Вал відбору потужності | Задній поздовжній, під шпонку Ø18, L=24 |
| Вимірювальні прилади | — |
| Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В), на колесах/на фрез, мм | 1600×710×880 / 1600×1140×800 |
| Глибина культивації, мм | До 200 |
| Датчик рівня мастила | — |
| Діаметр ротора ґрунтофрези, мм | 360 |
| Електрообладнання | Акумулятор 18 А*год, замок запалювання |
| ЗІП | У комплекті |
| Колія коліс, мм | 600 |
| Кількість передач вперед/назад | 3 / 1 |
| Кількість секцій ґрунтофрези, шт. | 8=(2+1+1)×2 |
| Модель двигуна | 186FAЕ |
| Місткість паливного бака, л | 4,0 |
| Номінальна витрата палива, г/кВт∙год | 273 |
| Номінальна частота обертання ґрунтофрези, об/хв | 40; 95; 130 |
| Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год | 3,5; 8,2; 11,2 / 2,8 |
| Номінальні оберти, об/хв | 3000 |
| Об'єм картера двигуна, л | 1,3 |
| Об'єм мастила в катері трансмісії, л | 3,0 |
| Об'єм системи охолодження, л | — |
| Повітряний фільтр | Багатоступеневий фільтр із прозорим циклоном |
| Потужність двигуна, к. с. | 10,0 |
| Привід фрези | Прямий із конічним редуктором |
| Робочий об'єм двигуна, см3 | 406 |
| Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофрези | 5,5 мм × 235 мм / 32 шт. |
| Система запуску двигуна | електростартер, ручний стартер |
| Система охолодження двигуна | Повітряне охолодження |
| Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг | 135 / 140 |
| Спосіб вмикання заднього ходу | Ручка на кермі |
| Спосіб встановлення ґрунтофрези | Замість транспортних коліс |
| Струмок для під'єднання активного навісного обладнання | — |
| Тип зчеплення | Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні |
| Тип коробки передач | Шестеренчаста |
| Тип мастила в картері двигуна | ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
| Тип мастила в картері трансмісії | ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL |
| Тип охолоджувальної рідини | — |
| Тип палива | Дизельне |
| Тип приводу трансмісії | Прямий шестеренчастий |
| Тип привідних пасів | — |
| Тип причіпного пристрою | мотоблочного типу |
| Тип та регулювання керма | Швидке регулювання за висотою та напрямком |
| Тип, ємність АКБ А∙рік | Свинцево-кислотна, 18 А*рік |
| Транспортні колеса | 4.00-10 з обгінними разблокіраторами |
| Ширина захоплення ґрунтофрези, мм | 620, 880, 1140 |
- Ціна: 38 420 ₴






