Опис мотоблока Кентавр МБ 1010Д
Відеоогляди:
Конструктивно моделі дизельних мотоблоків «Кентавр» із водяним охолодженням практично однакові, відмінність — у потужності встановлених на них двигунів (8, 10 і 12 к. с.) і способі їхнього запуску.
Моделі з індексом «Д» мають тільки ручний запуск двигуна. Моделі з індексом «ДЕ» оснащені електростартером, що значно спрощує запуск, особливо за низької температури довкілля. Крім електростартера до комплекту електрообладнання входить акумуляторна батарея, замок запалювання, амперметр і вимикач маси. Розміщується електрообладнання в міцному металевому боксі, встановленому на кермі мотоблока. Мотоблоки з ручним запуском можна самостійно дообладнати та встановити на них електростартер. Однак така операція потребує не тільки додаткових фінансових вкладень на придбання комплектувальних елементів, зокрема на заміну маховика, але й достатню технічну кваліфікацію установника,оскільки необхідне часткове розбирання мотоблока.
Головні переваги моделі Кентавр МБ 1010Д:
Надійний дизельний двигун потужністю 10 к. с., ефективна система водяного охолодження.
Кріплення рами двигуна на 5 болтах.
Багатоступінчастий повітряний фільтр з прозорим циклоном.
Три приводних ременя на головній передачі. Металевий захисний кожух на відомому шківі.
Обгумовані тяги управління колісними муфтами, ручним газом і зчепленням.
Додаткова шпилька на рамі для регулювання натягу приводних ременів.
М'які гумові не ковзаючі рукоятки. Трьохточкове кріплення керма. Металева поперечина для збільшення жорсткості керма.
Паливний фільтр з прозорим корпусом і паперовим елементом, що фільтрує, захищений металевою пластиною.
Коробка перемикання передач зі спрощеною в експлуатації схемою перемикання (3+1)×2.
Додатковий струмок на приводному шківі для підключення робочих органів навісного обладнання.
Двохдискове нормально замкнуте зчеплення з системою фіксації у включеному стані.
Передача крутного моменту на колеса за допомогою шестеренчатого редуктора.
Можливість роз'єднання муфти на кожне колесо окремо для повороту.
Поперечний вал відбору потужності на боці коробки передач. Датчик тиску олії «грибок».
Паливний бак має герметичну кришку, фільтр-сітку з міткою максимального рівня палива і фільтр на виході.
Картер і кришки з чавунного лиття. Передній бампер з ручкою для перенесення. Відкидна передня опора.
Універсальний посилений причіпний пристрій мотоблочного типу зі сталевими втулками.
Можливість встановлення навісний ґрунтофрези з прямим приводом від редуктора.
Пневматичні транспортні колеса 6.00-12 «ялинка». Колія регулюється безступенево в діапазоні 700-900 мм.
Суцільний (не зварений) важіль зчеплення. Металевий важіль «ручного газу». Пружини на важелях керма.
Електрогенератор 12 вольт. Яскрава передня фара. Передні світловідбивачі.
Захисний кожух на глушнику від випадкових опіків. Висока знімна кришка відсіку для ЗІП.
Основні | |
---|---|
Тип | Мотоблок |
Користувацькі характеристики | |
Ємність паливного бака, л | 9,0 |
Інше обладнання | Передня фара, 55 Вт |
Вал відбору потужності | Бічний, під шпонку Ø17,5 |
Вимірювальні прилади | - |
Габаритні розміри в зборі (ДхШхВ), мм | 2250×1060×1000 |
Глибина культивації, мм | 190 |
Датчик рівня мастила | - |
Діаметр ротора грунтофрези, мм | 400 |
Електрообладнання | Електрогенератор, 12 В |
ЗІП | В комплекті |
Колія коліс, мм | 650-845 |
Кількість передач | 6/2 |
Кількість секцій грунтофрези, шт | 12 |
Модель двигуна | ДД190В |
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год | 271 |
Номінальна частота обертання грунтофрези, об/хв | 400 |
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год | 1,8-23 / 1,2-4,6 |
Номінальні обороти, об/хв | 2200 |
Обсяг картера двигуна, л | 2 |
Обсяг масла в картері трансмісії, л | 5,0 |
Обсяг системи охолодження, л | 2,3 |
Повітряний фільтр | Багатоступінчастий фільтр з прозорим циклоном |
Потужність двигуна, к. с. | 7,41/10,0 |
Привід фрези | Шестерно-ланцюговий |
Робочий об'єм двигуна, см3 | 573 |
Розмір/кількість/тип ножів грунтофрези | 22 |
Система запуску двигуна | Ручний стартер |
Система охолодження двигуна | Повітряне охолодження радіаторного типу |
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг | 244 / 315 |
Спосіб включення заднього ходу | Важелем |
Спосіб установки грунтофрези | Окремо через перехідний редуктор |
Струмок для підключення активного навішування | Є |
Тип зчеплення | Дводискове сухого типу з постійним зчепленням фрикційного типу |
Тип коробки передач | Шестерна |
Тип масла в картері двигуна | ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Тип масла в картері трансмісії | ТМ «ДТЗ» ТАД-17 І API CF-4/SG |
Тип охолоджуючої рідини | Вода (дистильована) |
Тип палива | Дизель |
Тип привідних ременів | - |
Тип приводу трансмісії | Ремінний |
Тип причіпного пристрою | Мотоблочного типу |
Тип і регулятор керма | - |
Тип, ємність АКБ А∙рік | 45 |
Транспортні колеса | 6.00-12 |
Ширина захоплення грунтофрези, мм | 1100 |
- Ціна: 47 800 ₴