Ціна вказана за мотоцикл у заводській упаковці в частково розібраному вигляді.
Модель туристичного мотоцикла LIFAN KPT200-4V модельного року 2022 з оновленим дизайном, іншою палітрою кольорів моделі, а також новим двигуном NRF з чотириклапанним механізмом газорозподілу SOHC 4V об'ємом 198 см3.
Модель оснащена двигуном з повністю новою чотириклапанною головкою блоку цилиндрів. Конструктивна частина газораспределительного механізму повністю відрізняється від попереднього двоклапанника. Це покоління одноциліндрового силового агрегату серії NRF SOHC з рідинним охолодженням. Потужність двигуна збільшилася до 22 к.с, а крутний момент зріс на 2 Нм і тепер становить 20,5 Нм. Коробка передача також шестиступенева. Як ми написали в оновленій специфікації в односторонньому порядку завод виробляє тільки версію з інжектором.
До удосконалення системи упорскування палива було залучено фахівців компанії BOSCH. У кооперації з інженерами LIFAN вони змогли створити для двигуна KPT працездатне та ефективне програмне забезпечення, а також забезпечити необхідну якість та надійність усіх компонентів системи, вироблених одним з підприємств Robert Bosch GmbH.
Також cуттєво змінилась і конфігурація передньої блок-фари. Нова оптика моделі Lifan не схожа на попередню. Світлові елементи повністю світлодіодні від компанії Phillips. Цей модуль повністю інший. Разом із зміною конструкції досягнута головна ціль - світло і ближнє і дальне вже набагато краще. Форма світлового пучка та ширина охоплення значно відрізняється від попередньої модифікації. На фотонижче Ви можете побачити розницю в освітленні у режимі ближнього світла. Після отримання моделі ми підготуємо і покажемо розширене порівняння для кращого розуміння.
Передня вилка інверторна. Вона має більший хід стиснення за одночасного збільшення діаметра пера до величини 36 мм.
Болотник на задньому колесі – входить до стандартної комплектації.
Однозначно корисне доповнення. Особливо з урахуванням того, що технічне виконання цього елемента грамотно спроектовано та здійснено: зверніть увагу на три рознесені точки кріплення до рами – це і є гарантія того, що при падінні ударні навантаження (якщо звичайно це не падіння з висоти) не сумніватимуться крашпеди та вони зможуть виконати свою захисну функцію .
Колісні диски на моделі KPT ширші, ніж на Lifan КP та KPR: передній диск під шину 100/80-17, задній – 130/70-17. Охочі зможуть назад встановити «140 ковзанку». Зазнали змін та гальмівних дисків – зверніть увагу на трапецієподібний профіль самого диска. Його форма зроблена такою для того, щоб його трохи полегшити (у тих місцях де немає зони тертя).
З метою полегшення маси та зниження центру тяжкості, матеріал бака змінено на поліпропіленовий склад з домішкою графіту (нагадаємо, що на KP та KPR він виконаний з металу) – це забезпечує мінімальну деформацію пластику при значних зовнішніх температурних перепадах і водночас гарантує відсутність крихкості.
Панель приладів – на фото. На ній весь стандартний інструментарій та трохи незручна шкала тахометра, вона менш інформативна і скоріше це данина сучасній цифровій моді. А ще вона забезпечена сімома варіантами підсвічування. Побавитися звичайно можна)))))). Але іноді приємно вибрати "милий оку" відтінок, так що вважатимемо це просто приємним стандартним доповненням.
А ось USB-роз'єм з кришечкою для гаджетів та аксесуарів однозначно знадобиться. Причому зверніть увагу на те, що він розташований у спеціальній виїмці між баком та накладкою – на фото місце розташування позначено червоною стрілкою. Таке розташування і зручно і неможливо його зачепити, пошкодити або поламати.
А ось повноцінна багажна платформа з трьома кофрами SHAD – опція, у стандартному виконанні будуть лише ручки багажника для другого пасажира. Кофри при необхідності ви можете придбати одразу з мотоциклом, або докупити пізніше. До речі, в Україні Lifan KPT з'явився одним з перших із самого початку свого загальносвітового конвеєрного життя. І завдяки великій кількості на ютубі роликів від українських власників, ми постійно отримуємо прохання відправити мотоцикл до сусідніх країн, тому, будь ласка, зверніть увагу: ми працюємо лише для Українських споживачів.
ЗНАЧЕННЯ ПАКУВАЛЬНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ | |
Довжина, м | 1,88 |
Ширина, м | 0,75 |
Висота, м. | 0,88 |
Об'єм, куб.м | 1,25 |
Вага, кг | 180 |
ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Деревина, тип | Бензиновий серії NRF, 4-х тактний, одноциліндровий, водяного охолодження, чотириклапанний з верхнім розташуванням розподільного валу (SOHC), ланцюговим приводом та внутрішнім балансувальним валом |
Крутний момент, Нм/об.хв. | 20,5 / 7500 |
Максимальний кут повороту керма, градусів | 44 |
Паливо, що рекомендується | Бензин з октановим числом не менше 95 од. |
Рекомендований клас в'язкості масла | 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетичне масло для мотоциклетних двигунів (в залежності від сезонності) |
Ступінь стиснення | 11,5:1 |
Об'єм, куб.см | 198 |
Система електроживлення | Акумуляторна батарея у штатній комплектації 12N9-BS |
Система живлення двигуна | Инжекторна топливна система LGC-Fi, паливний насос, монофорсунка з управлінням ECU (виробник компонентів BOSCH) |
Система охолодження | Рідинне охолодження |
Система запалювання | Электронне (CDI) + електростартер |
Тип запуску двигуна | Електростартер |
Максимальна потужність, к.с./об.хв. | 22 / 9000 |
КПП | 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні |
Тип приводу | Ланцюговий привід. Маркування приводного ланцюга - 428 HSB з безвальцювальними роликами. Виробник ланцюга "CHOHO" Кількість зубів передньої та задньої зірок: 16/49. |
Задні гальмівні механізми | Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний, діаметр 260 мм. |
Підвіска задня | Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором та можливістю регулювання переднатягу. |
Підвіска передня | Телескопічна вилка з прогресивними характеристиками (діаметр пера 36 мм) та гідравлічними амортизаторами |
Передні гальмівні механізми | Дисковий з двопоршневим супортом, гідравлічний, діаметр 300мм |
Колісні диски | Алюмінієві легкосплавні, пофарбовані матовою порошковою емаллю чорного кольору. |
Максимальна швидкість, км/год | 133 |
Вітрата палітра, л/100 км | ≥2,6 |
Вантажопідйомність, кг | 165 |
Розмір шин передні/задні | 100/80-17 130/70-17 |
Об'єм паливного бака, л | 13 (включаючи 2,5 літру резерву) |
Заправний обсяг масла в двигуні, л | 1,2 |
Доступні кольори | Black Gloss / Yellow-Green / Platinum Orchid/ Blue Opal |
МАСО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Висота, мм ( по сідлу) | 810 |
Кліренс, мм | 210 |
Довжина, мм | 2000 |
Ширина, мм | 785 |
Висота, мм | 1255 |
Колісна база, мм | 1340 |
Споряджена маса, кг | 158 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Lifan |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 198 куб. см |
Об'єм паливного бака | 13 л |
Витрата палива | 2.6 |
Система запуску | Електростартер |
Система вприскування палива | Інжектор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 133 км/год |
Вага | 158 кг |
Охолодження двигуна | Рідинне |
Рік випуску | 2021 |
Потужність двигуна | 22 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Стан | Новий |
Марка | Lifan |
Сумісність з маркою | Lifan |
Користувальницькі характеристики | |
Модель | KPT200 |
- Ціна: 99 540 ₴
- Спосіб упаковки: Ціна вказана за мотоцикл у заводській упаковці в частково розібраному вигляді. Документи для державної реєстрації — входять у вартість мотоцикла. Для відправлення мотоцикла накладеним платіжом необхідно перерахувати передоплату в розмірі 500 грн.