Ціна визначається за мотоцикл у комбінатській упаковці.
Мотоцикл VOGE 300DS Adventure
VOGE 300DS – 300 см. куб. одноциліндровий двигун рідинного охолодження YF300, електростартер, інжектор BOSCH, алюмінієві колеса, шини безкамерні Cordial/Timsun, вся світлотехніка LED, цифрова панель приладів TFT, передня вилка перевернутого типу, задній моноамортизатор, дискові гальма ABS.
LONCIN VOGE LX300-6D 300DS DS6
Доступні кольори: чорний, червоний, білий, бежевий.
Технічні характеристики
Розмір, д*ш*в (мм): 2058 × 790 × 1324
Висота по сидінню (мм): 810
Колісна база (мм): 1370
Дорожній просвіт (кліренс) (мм): 190
Рама: Металева, трубчатого типу
Передня підвіска: Телескопічна вилка перевернутого типу
Задня підвіска: Маятника, моноаморизатор.
Ваага нетто (суха вага) (Кг): 155±10
Розмір переднього колеса: 110/70-17
Розмір заднього колеса: 150/60-17
Макс. навантаження (кг): 150
Гальмівна система передня: Дискова ABS
Гальмівна система задня: Дискова ABS
Двигун: YF300
Тип двигуна: Одноциліндровий, 4-х такт.
Система охолодження: Рідинне охолодження
Об’єм циліндра (см. куб.): 292.4
Номінальна потужність: 29 к.с. (при 8500 об/ хв.)
Система живлення: Інжектор BOSCH
Запуск: Електростартер
Акумулятор: 12V7AH
Зчеплення: Багатодискове в масляній ванні
Трансмісія (силова передача): Мах. 6-швидкістна
Об’єм масла в картері, л. ~
Бензин: не нижче АИ92
Об’єм паливного бака, л.: 16
Макс. швидкість (км/год): 130
Витрата палива: 3 л./100 км. – змішаний цикл
Мотоцикл Loncin Voge 300DS: технічні характеристики, особливості
Мотоцикл Loncin Voge 300DS – новинка на українському моторинку, яка ідеально підійде як новачку, так і досвідченому пілоту. Зовсім недавно на мотошоу у Китаї був представлений його прототип, який також стане серійним під кодом моделі LX300-6D. Однак колишній концепт матиме більш виразний характер ендуро, тоді як Voge 300DS виглядає все ж ближче до міської та дорожньої класики.
Компактний, легкий (суха вага близько 155 кг) Voge 300DS створений в рамках преміального класу мотоциклів від Loncin, він вже зовсім скоро може стати вашим за допомогою офіційного імпортера Foxwell у Києві. Мотоцикл прекрасно увіллється в міський потік та повністю розкриє свій потенціал за містом. Надійна підвіска та високий кліренс дозволяють з комфортом долати навіть легке бездоріжжя.
Loncin Voge 300 DS: огляд дизайну мотоцикла
Легкий і динамічний Loncin Voge 300DS (фото ви можете побачити на сайті) створений в цікавому і помітному дизайні. Він з першого погляду сподобається тим, хто цінить аеродинаміку та лаконічність. Нічого зайвого, і водночас кожна деталь має особливий сучасний і динамічний характер.
Лобова частина представлена масивними накладками фальш-бака, невеликим виразним захисним склом та оригінальним крилом переднього колеса. Доповнює образ якісна LED-оптика, яка буде доступна уже в базовій комплектації мотоцикла. Посадка повністю відповідає стилю байка, але при цьому є досить комфортною і для пілота, і для пасажира. Цифрова панель приладів відповідає всім потребам байкера і завдяки сучасному технологічному дисплею не втратить своєї інформативності навіть в яскравий сонячний день.
При огляді Voge 300 DS в профіль увагу привертає оригінальний контраст легкої лаконічної рами та виразної вихлопної труби. Вона дає байку приємний об’ємний звук і візуальну масивність.
Loncin Voge 300 DS: технічні характеристики
Voge 300DS отримав чотиритактний одноциліндровий двигун (аналог японського Kawasaki KLX) з рідинним типом охолодження та об’ємом 300 см³. Ці двигуни зарекомендували себе як надійні та досить невибагливі в обслуговуванні:
- потужність 26-29 к. с. при максимальних 8500 об./хв. та 24,5 Нм;
- максимальна швидкість 150 км/год.;
- запуск – електростартер, управління передачами – механічна 6-діапазонна КПП;
- зчеплення – багатодискове в масляній ванні;
- привід – ланцюговий;
- система пального в базовій комплектації – карбюратор та доступний як опція інжектор Bosch.
Візуальну легкість байку дає аеродинамічна сталева рама трубчастої конструкції. Задня маятникова підвіска з моноамортизатором ProLINK та кліренс 190 мм – справжня знахідка для складних доріг. Передня підвіска представлена телескопічною вилкою перевернутого типу. Гальмівна система – дискова. І переднє, і заднє гальма отримали 2-поршневі супорти. Відгуки про роботу гальмівної системи Voge 300DS після перших тест-драйвів позитивні. Райдери характеризують її як достатньо чітку і надійну.
Паливний бак мотоцикла розрахований на 16 літрів бензину. Заявлена виробником витрата на 100 км буде близько 3 л, а це означає, що без дозаправки новинка зможе проїхати близько 500–530 км, залежно від навантаження та стилю їзди. Клас бензину – не нижчий 92.
Основні атрибути | |
---|---|
Вага | 153 кг |
Виробник | Loncin |
Кількість циліндрів | 1 |
Країна виробник | Китай |
Об'єм двигуна | 292.4 куб. см |
Потужність двигуна | 25.84 к. с. |
Витрата палива | 3 |
Тип | Мотоцикл |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Клас | Новий |
Об'єм паливного бака | 16 л |
Максимальна швидкість | 130 км/год |
Рік випуску | 2021 |
Стан | Новий |
Клас мотоцикла | Спорт турист |
Система запуску | Електростартер |
Система вприскування палива | Інжектор |
Охолодження двигуна | Рідинне |
Головна передача | Ланцюгова |
Користувальницькі характеристики | |
Марка | LONCIN |
Модель | LX300-6D 300DS DS6 |
- Ціна: 147 640 ₴
- Спосіб упаковки: Ціна визначається за мотоцикл у комерційній упаковці. Документи для державної реєстрації - це нараховуються на мотоцикл. Для відправки мотоцикла накладеним платежом потрібно перерахувати передоплату.