Кошик
53 відгуків
promo_banner
+380 (66) 778-35-78
+380 (97) 893-14-89
Магазин Best Techno
Кошик

Мотоцикл KOVI 300 LITE KT (21/18)

127 680 ₴

  • Немає в наявності
Мотоцикл KOVI 300 LITE KT (21/18)
Мотоцикл KOVI 300 LITE KT (21/18)Немає в наявності
127 680 ₴
+380 (66) 778-35-78
  • +380 (97) 893-14-89
+380 (66) 778-35-78
  • +380 (97) 893-14-89
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Ціна вказана за мотоцикл у заводській упаковці в частково розібраному вигляді.

ВЖЕ в продажу! KOVI LITE 300

KOVI LITE 300 з'явився в модельному ряду в угоду тим клієнтам, які хотіли б отримати потужніший двигун, ніж у 250-ї Лайт версії. Про те, що це за мотор, з чим його їдять і що від нього очікувати Ви можете прочитати в початкових рядках опису KOVI MAX 300, знову перемовляти ті ж параметри двигуна не особливо дивовижне заняття.

Ми зупиниться лише на відмінностях. Зрозуміло, більшість буде порівнювати ці дві моделі, але за однакової енергозброєності в Lite 300 і інше розсівування, більша вага, інша рама, інша посадка й повністю інша підвіска, а отже, вирізняються характеристиками керованості. Говорити про те, який варіант краще немає сенсу — наша думка може розходиться з думкою багатьох, але водночас може й відповідати не меншій кількості користувачів.
Можливості кожної з моделей Ви самі зможете оцінити, але ми точно знаємо, що вони відрізнятимуться і в керуванні, і в динаміці, і в особливостях подолання перешкод.

Логічно припускають, що 300-й лайт буде наступною сходинкою для тих, хто вже ґрунтовно поїздив на аналогічній 250-ці, але ще не готовий купувати Pro версії та з причин помітно більшу вартість і з інших міркувань.

Обладнаним ще один момент для більш конкретного розуміння: потенціал потужності двигуна СBS300 (174MN) не варто зіставляти ні з можливостями мотора NC250 (177MM), ні з потенціалом двигуна NC300S (184MM). Всі ці три агрегати від одного автора, компанії Zongshen. І в їхньому ранжуванні СBS300 є початковою щаблівою. Порівнюючи з 177 і 184, безумовна перевага СBS300 (174MN) полягає тільки в одному — ціна виробництва. Технологічно та конструктивно цей двигун простіший, а потужний потенціал навіть нижчий, ніж у 250 кубового 177 мотора. Об'єктивна поява цього двигуна зумовлена виключно менш витратним виробництвом на вихідній агрегатній базі всім відомого 172-го повітряника. Ресурсний потенціал нам тільки належить оцінити, тому висновки про його "хідність" залишать на більш пізній період. Ми не намагаємося вводити нікого в оману, а звертаємо увагу на об'єктивні аспекти для формування інтимних виводів, які кожен робить для себе сам.

Зворотний бік цієї медалі полягає в тому, що й ціна самого двигуна СBS300 нижча, а це зумовлює його привабливість у нашій непростій економічній дійсності. Це зумовлює доступну ціну Lite 300, порівнюючи з версією 300 Pro.

А ще на цій новинці та на його зібранні — 250-к Lite з сьогодення і на майбутнє ми впровадили важливе доповнення. Відтепер гальмівна система на версіях Kovi Lite і Kovi Pro буде ідентичною. Раніше ми аналізували дані від Користувачів і знаємо, що гальма версії Pro зарекомендували себе з найкращого боку, ніж базовий комплект Лайта, який конструктивно вирізнявся.
Тому й суппорти та магістралі та гальмівні колодки у всіх версіях KOVI LITE будуть такими ж, як були на версіях Pro. На роздрібній ціні версій Lite 250 і Lite 300 — ця зміна не відіб'ється.
Відповідно до цього змінилася конструкція привода спидметра — датчик перекочував у спеціально відведене місце, захищене від можливості "його відриву від дійсності". Цей баг ми теж усунули, тому що первинний варіант із винесеним назовні кронштейном частостачав власникам голівняк.

 

Решта опціону 300-ї версії буде як і у 250-Lite. Але, звісно ж, в системі живлення двигуна CBS300 карбюратор PE28 буде замінений варіантом PWK34, оскільки новий агрегат вимагає інших налаштувань.

 

А ще ми відмовилися від використання шин Yuanxing на користь балонів СORDIAL. Це не суперова гума, але вона краща за складом і за профілем малюнка. Має місце й технологічний складник під час виготовлення. На практиці ми перевірили та переконалися в тому, що Cordial виготовлений якісніше за критеріями рівномірності розподілу ваги покришки по колу. На шинах Yuanxing дисбаланс часто був більш чималий.

 

У комплектації, як і раніше, є якісний захист рук і вихідні блоки керування. Тільки тепер лопаті захисту стали чорного кольору — естетично вони більш підходять до всіх чорних елементів облицювальних панелей і зміненого на чорний колір рамы.

 

Звичайно ж, ми зберегли й лічильник мотогодин і кермо IGP і панель приладів. А підномерний щиток (на заміну замість фари за участю в змаганнях) залишився стандартним обладнанням. Можна як і раніше зняти фару та встановити його.

  

А ось передавальне відношення зірок змінилося, зараз задня зірка має 48 зубів (нагадмо, що на Kovi Lite 250- 46 зубів). Таке поєднання для нового мотора дасть змогу повніше реалізувати більший потенціал.

 

Всі елементи передньої й задньої підвіски LITE 300 залишилися без змін. У бочонці глушника зберігся знімний рестриктор (флейта). З внутрішньої сторони є фіксувальний гвинт, який дасть змогу зняти його, якщо в цьому буде потреба.

 

Про все інше Ви дізнаєтеся незабаром, коли самі випробуєте новинку.

 

МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Довжина, мм 2170
Ширина, мм 830
Висота по сідлу, мм 960
Висота, мм 1285
Колісна база, мм 1465
Споряджена маса, кг 122
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Двигун, тип Виробник ZONGSHEN. Модель CBS300. Маркування ZS174MN. Бензиновий, із системою водяного охолодження, одноциліндровий із балансувальним валом. Один розподіляв у верхній частині головки блока циліндрів (SOHC) з приводом шестипластинчастим ланцюгом, чотириклапанний механізм газорозподілу з коромислами та роликовими штовхачами (рокерами). Суха вага двигуна 32 кг.
Діаметр циліндра х хід поршня, мм 74 х 65
Максимальний кут повороту керма, градусів ≥43
Рама З різним профільним перерізом, високоміцна сталь із додаванням хромо-марганцевого сплаву
Рекомендоване паливо Бензин з октановим числом не менш ніж 95
Рекомендований клас в'язкості оливи JASO MA 2; API не ниже SG, SH SAE 10W/40; SAE 10W/50 залежно від сезонності Рекомендовані продукти: Motorex Cross Power 4T 10W50; Bardahl XTC C60 Off Road 10w-40 4T/ 10W-50 (API SM/ JASO MA-MA2); FUCHS Silkolene PRO 4 SX 10w40.
Ступінь стиснення 11.1:1
Кут поздовжнього нахилу осі повороту (кастор), градусів 27
Об'єм, куб.см 279
Система охолодження Примусове водяне охолодження з двома роздільними секціями радіаторів і вентилятором примусового обдування на одній із секцій.
Система живлення двигуна Плоскодросельний карбюратор Nibbi Racing PWK34
Система електроживлення АКБ 12V 6А/h (AGM-батарея).
Система запалювання Електронне СDI. У комплектації моделі двигуном із 6-ст КПП передбачена тільки наявність електростартера, а отже, і ключ запалювання для розмикання контактного ланцюга на подавання живлення для запуску двигуна.
Тип запуску двигуна Електростартер
Максимальна потужність, к. с./об.мін. 25,16 (18,5 кВт) / 8 500
Максимальний крутний момент, Нм за об/хв 23 / 7500
КПП 6-ступенева з багатодисковим зчепленням у олійній ванні
Тип привода Ланцюговий привод. Ланцюговий привод. Посилений ланцюг AFAM A520МС2. Кількість зубців передньої та задньої зірок: 13 (сталь)/48 (сталь). Кількість ланок ланцюга — 124
Задні гальмівні механізми Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC. Гальмівні колодки серії SCB ( Stabil Cuprum Base). Безасбестові зі збільшеним вмістом мідної крихти для гарного фрикційного балансу між температурою й інтенсивністю тертя в фрикційній парі диск-накладка
Передні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC. Гальмівні колодки серії SCB ( Stabil Cuprum Base). Безасбестові зі збільшеним вмістом мідної крихти для гарного фрикційного балансу між температурою й інтенсивністю тертя в фрикційній парі диск-накладка
Підвіска задня Задня амортизаторна стійка SZC серії Base з можливістю зміни переднатягу пружини, а також регульованою жорсткістю відбою. Довжина вузла в складі 480 мм. Загальний хід стиснення/відбою 254 мм. Кріплення до маятника здійснене через полегшений (легкосплавний, фрезерований) важільний механізм (прогресія).
Підвіска передня Передня вилка SZC серії Base з обмеженим діапазоном регулювань відбою та стиснення. Загальний діапазон ходу стиснення/ходу відбою 259 мм. Довжина стійки 940 мм. Діаметр пера 43 мм
Колісні диски Алюмінієвий обід і сталеві спиці, Шини з розвиненим малюнком протектора. Виробник шин — CORDIAL Tires.
Максимальна швидкість, км/год ≥105 (реальні параметри вказані з передньою зіркою 13T і задньою зіркою 48T. У разі зменшення кількості зубців задньої зірки та збільшення кількості зубців передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал)
Кліренс, мм 310
Розмір шин передні/задні 80/100-21 — переднє колесо та 110/100-18 заднє колесо. Посадковий розмір обода переднього колеса J1.85 х21 DOT; заднього колеса 2,15 х18 DOT. Шини з розвиненим малюнком протектора
Об'єм паливного бака, л 8.4
Заправний об'єм оливи в двигуні, л 1,5
Ознайомлення ПАКОВАНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ
Довжина, м 1,66
Ширина, м 0,47
Висота, м. 0,87
Вага, кг 142
Характеристики
Основні атрибути
Вага122 кг
ВиробникKovi
Кількість циліндрів1
Країна виробникКитай
Об'єм двигуна279 куб. см
Потужність двигуна25.16 к. с.
Витрата палива3
ТипМотоцикл
Тактность двигунаЧотиритактний
КласНовий
Об'єм паливного бака8.4 л
Максимальна швидкість105 км/год
Рік випуску2021
СтанНовий
Клас мотоциклаКросовий
Система запускуЕлектростартер
Система вприскування паливаКарбюратор
Охолодження двигунаРідинне
Головна передачаЛанцюгова
КолірЧорний
Користувальницькі характеристики
МаркаKOVI
Модель300 LITE KT
Інформація для замовлення
  • Ціна: 127 680 ₴
  • Спосіб упаковки: Для відправлення мотоцикла накладеним платіжом необхідно перерахувати передоплату в розмірі 1000 грн.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner