Ціна вказана за мотоцикл у заводській упаковці в частково розібраному вигляді.
ВЖЕ в продажу! KOVI LITE 300
KOVI LITE 300 з'явився в модельному ряду в угоду тим клієнтам, які хотіли б отримати потужніший двигун, ніж у 250-ї Лайт версії. Про те, що це за мотор, з чим його їдять і що від нього очікувати Ви можете прочитати в початкових рядках опису KOVI MAX 300, знову перемовляти ті ж параметри двигуна не особливо дивовижне заняття.
Ми зупиниться лише на відмінностях. Зрозуміло, більшість буде порівнювати ці дві моделі, але за однакової енергозброєності в Lite 300 і інше розсівування, більша вага, інша рама, інша посадка й повністю інша підвіска, а отже, вирізняються характеристиками керованості. Говорити про те, який варіант краще немає сенсу — наша думка може розходиться з думкою багатьох, але водночас може й відповідати не меншій кількості користувачів.
Можливості кожної з моделей Ви самі зможете оцінити, але ми точно знаємо, що вони відрізнятимуться і в керуванні, і в динаміці, і в особливостях подолання перешкод.
Логічно припускають, що 300-й лайт буде наступною сходинкою для тих, хто вже ґрунтовно поїздив на аналогічній 250-ці, але ще не готовий купувати Pro версії та з причин помітно більшу вартість і з інших міркувань.
Обладнаним ще один момент для більш конкретного розуміння: потенціал потужності двигуна СBS300 (174MN) не варто зіставляти ні з можливостями мотора NC250 (177MM), ні з потенціалом двигуна NC300S (184MM). Всі ці три агрегати від одного автора, компанії Zongshen. І в їхньому ранжуванні СBS300 є початковою щаблівою. Порівнюючи з 177 і 184, безумовна перевага СBS300 (174MN) полягає тільки в одному — ціна виробництва. Технологічно та конструктивно цей двигун простіший, а потужний потенціал навіть нижчий, ніж у 250 кубового 177 мотора. Об'єктивна поява цього двигуна зумовлена виключно менш витратним виробництвом на вихідній агрегатній базі всім відомого 172-го повітряника. Ресурсний потенціал нам тільки належить оцінити, тому висновки про його "хідність" залишать на більш пізній період. Ми не намагаємося вводити нікого в оману, а звертаємо увагу на об'єктивні аспекти для формування інтимних виводів, які кожен робить для себе сам.
Зворотний бік цієї медалі полягає в тому, що й ціна самого двигуна СBS300 нижча, а це зумовлює його привабливість у нашій непростій економічній дійсності. Це зумовлює доступну ціну Lite 300, порівнюючи з версією 300 Pro.
А ще на цій новинці та на його зібранні — 250-к Lite з сьогодення і на майбутнє ми впровадили важливе доповнення. Відтепер гальмівна система на версіях Kovi Lite і Kovi Pro буде ідентичною. Раніше ми аналізували дані від Користувачів і знаємо, що гальма версії Pro зарекомендували себе з найкращого боку, ніж базовий комплект Лайта, який конструктивно вирізнявся.
Тому й суппорти та магістралі та гальмівні колодки у всіх версіях KOVI LITE будуть такими ж, як були на версіях Pro. На роздрібній ціні версій Lite 250 і Lite 300 — ця зміна не відіб'ється.
Відповідно до цього змінилася конструкція привода спидметра — датчик перекочував у спеціально відведене місце, захищене від можливості "його відриву від дійсності". Цей баг ми теж усунули, тому що первинний варіант із винесеним назовні кронштейном частостачав власникам голівняк.
Решта опціону 300-ї версії буде як і у 250-Lite. Але, звісно ж, в системі живлення двигуна CBS300 карбюратор PE28 буде замінений варіантом PWK34, оскільки новий агрегат вимагає інших налаштувань.
А ще ми відмовилися від використання шин Yuanxing на користь балонів СORDIAL. Це не суперова гума, але вона краща за складом і за профілем малюнка. Має місце й технологічний складник під час виготовлення. На практиці ми перевірили та переконалися в тому, що Cordial виготовлений якісніше за критеріями рівномірності розподілу ваги покришки по колу. На шинах Yuanxing дисбаланс часто був більш чималий.
У комплектації, як і раніше, є якісний захист рук і вихідні блоки керування. Тільки тепер лопаті захисту стали чорного кольору — естетично вони більш підходять до всіх чорних елементів облицювальних панелей і зміненого на чорний колір рамы.
Звичайно ж, ми зберегли й лічильник мотогодин і кермо IGP і панель приладів. А підномерний щиток (на заміну замість фари за участю в змаганнях) залишився стандартним обладнанням. Можна як і раніше зняти фару та встановити його.
А ось передавальне відношення зірок змінилося, зараз задня зірка має 48 зубів (нагадмо, що на Kovi Lite 250- 46 зубів). Таке поєднання для нового мотора дасть змогу повніше реалізувати більший потенціал.
Всі елементи передньої й задньої підвіски LITE 300 залишилися без змін. У бочонці глушника зберігся знімний рестриктор (флейта). З внутрішньої сторони є фіксувальний гвинт, який дасть змогу зняти його, якщо в цьому буде потреба.
Про все інше Ви дізнаєтеся незабаром, коли самі випробуєте новинку.
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Довжина, мм | 2170 |
Ширина, мм | 830 |
Висота по сідлу, мм | 960 |
Висота, мм | 1285 |
Колісна база, мм | 1465 |
Споряджена маса, кг | 122 |
ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Двигун, тип | Виробник ZONGSHEN. Модель CBS300. Маркування ZS174MN. Бензиновий, із системою водяного охолодження, одноциліндровий із балансувальним валом. Один розподіляв у верхній частині головки блока циліндрів (SOHC) з приводом шестипластинчастим ланцюгом, чотириклапанний механізм газорозподілу з коромислами та роликовими штовхачами (рокерами). Суха вага двигуна 32 кг. |
Діаметр циліндра х хід поршня, мм | 74 х 65 |
Максимальний кут повороту керма, градусів | ≥43 |
Рама | З різним профільним перерізом, високоміцна сталь із додаванням хромо-марганцевого сплаву |
Рекомендоване паливо | Бензин з октановим числом не менш ніж 95 |
Рекомендований клас в'язкості оливи | JASO MA 2; API не ниже SG, SH SAE 10W/40; SAE 10W/50 залежно від сезонності Рекомендовані продукти: Motorex Cross Power 4T 10W50; Bardahl XTC C60 Off Road 10w-40 4T/ 10W-50 (API SM/ JASO MA-MA2); FUCHS Silkolene PRO 4 SX 10w40. |
Ступінь стиснення | 11.1:1 |
Кут поздовжнього нахилу осі повороту (кастор), градусів | 27 |
Об'єм, куб.см | 279 |
Система охолодження | Примусове водяне охолодження з двома роздільними секціями радіаторів і вентилятором примусового обдування на одній із секцій. |
Система живлення двигуна | Плоскодросельний карбюратор Nibbi Racing PWK34 |
Система електроживлення | АКБ 12V 6А/h (AGM-батарея). |
Система запалювання | Електронне СDI. У комплектації моделі двигуном із 6-ст КПП передбачена тільки наявність електростартера, а отже, і ключ запалювання для розмикання контактного ланцюга на подавання живлення для запуску двигуна. |
Тип запуску двигуна | Електростартер |
Максимальна потужність, к. с./об.мін. | 25,16 (18,5 кВт) / 8 500 |
Максимальний крутний момент, Нм за об/хв | 23 / 7500 |
КПП | 6-ступенева з багатодисковим зчепленням у олійній ванні |
Тип привода | Ланцюговий привод. Ланцюговий привод. Посилений ланцюг AFAM A520МС2. Кількість зубців передньої та задньої зірок: 13 (сталь)/48 (сталь). Кількість ланок ланцюга — 124 |
Задні гальмівні механізми | Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC. Гальмівні колодки серії SCB ( Stabil Cuprum Base). Безасбестові зі збільшеним вмістом мідної крихти для гарного фрикційного балансу між температурою й інтенсивністю тертя в фрикційній парі диск-накладка |
Передні гальмівні механізми | Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC. Гальмівні колодки серії SCB ( Stabil Cuprum Base). Безасбестові зі збільшеним вмістом мідної крихти для гарного фрикційного балансу між температурою й інтенсивністю тертя в фрикційній парі диск-накладка |
Підвіска задня | Задня амортизаторна стійка SZC серії Base з можливістю зміни переднатягу пружини, а також регульованою жорсткістю відбою. Довжина вузла в складі 480 мм. Загальний хід стиснення/відбою 254 мм. Кріплення до маятника здійснене через полегшений (легкосплавний, фрезерований) важільний механізм (прогресія). |
Підвіска передня | Передня вилка SZC серії Base з обмеженим діапазоном регулювань відбою та стиснення. Загальний діапазон ходу стиснення/ходу відбою 259 мм. Довжина стійки 940 мм. Діаметр пера 43 мм |
Колісні диски | Алюмінієвий обід і сталеві спиці, Шини з розвиненим малюнком протектора. Виробник шин — CORDIAL Tires. |
Максимальна швидкість, км/год | ≥105 (реальні параметри вказані з передньою зіркою 13T і задньою зіркою 48T. У разі зменшення кількості зубців задньої зірки та збільшення кількості зубців передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал) |
Кліренс, мм | 310 |
Розмір шин передні/задні | 80/100-21 — переднє колесо та 110/100-18 заднє колесо. Посадковий розмір обода переднього колеса J1.85 х21 DOT; заднього колеса 2,15 х18 DOT. Шини з розвиненим малюнком протектора |
Об'єм паливного бака, л | 8.4 |
Заправний об'єм оливи в двигуні, л | 1,5 |
Ознайомлення ПАКОВАНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ | |
Довжина, м | 1,66 |
Ширина, м | 0,47 |
Висота, м. | 0,87 |
Вага, кг | 142 |
Основні атрибути | |
---|---|
Вага | 122 кг |
Виробник | Kovi |
Кількість циліндрів | 1 |
Країна виробник | Китай |
Об'єм двигуна | 279 куб. см |
Потужність двигуна | 25.16 к. с. |
Витрата палива | 3 |
Тип | Мотоцикл |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Клас | Новий |
Об'єм паливного бака | 8.4 л |
Максимальна швидкість | 105 км/год |
Рік випуску | 2021 |
Стан | Новий |
Клас мотоцикла | Кросовий |
Система запуску | Електростартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Охолодження двигуна | Рідинне |
Головна передача | Ланцюгова |
Колір | Чорний |
Користувальницькі характеристики | |
Марка | KOVI |
Модель | 300 LITE KT |
- Ціна: 127 680 ₴
- Спосіб упаковки: Для відправлення мотоцикла накладеним платіжом необхідно перерахувати передоплату в розмірі 1000 грн.