Кошик
53 відгуків
promo_banner
+380 (66) 778-35-78
+380 (97) 893-14-89
Магазин Best Techno
Кошик
Новинка

Електричний велосипед (електроскутер) FADA STRiM, 800W (запас ходу 70 км)

40 000 ₴

  • Немає в наявності
Електричний велосипед (електроскутер) FADA STRiM, 800W (запас ходу 70 км)
Електричний велосипед (електроскутер) FADA STRiM, 800W (запас ходу 70 км)Немає в наявності
40 000 ₴
+380667783578
  • +380 (66) 778-35-78
  • +380 (97) 893-14-89
+380667783578
  • +380 (66) 778-35-78
  • +380 (97) 893-14-89
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Електричний велосипед FADA STRiM, 800W

  

      Фада STRiM (Стрим) відрізняється від усіх електромоделей у лінійці тим, що вона краще пристосована до експлуатації в поганих дорожніх умовах. Це зумовлено насамперед збільшуваним діаметром коліс. 12-дюймові шини розмірності 90/90 не тільки з вищим профілем, але й істотно ширші. Все це істотно збільшило кліренс моделі до вуличних 19 см. В умовах, де є тільки напрямки — це дуже доречно.

Другим значущим доповненням є електромотор збільшеної до 800 Ватів потужності. Причому агрегат керується дворежимним контролером. Перший режим задіює 730 Ватів, другий виходить на максимальні 800 ватів. Різниця між цими режимами зумовлює економію в витраті енергії батарейного моделювання приблизно 5%. Це може здатися не настільки істотним, але часом 3-4 кілометри запасу можуть допомогти дістатися до місця призначення на електротягу, а не на ножній тязі.
Однак навіть 730 Ватів буде досить, щоб великий активніший підіймався на пагорби та косогори, якщо дорога йде вгору, а вкладається в пряму до горизонту. Отже, для тих, хто проживає в місцевості з гірським рельєфом Fada STRiM виявиться дуже потрібним варіантом

Третім очевидним перевагою є те, що ми укомплектували модель батарейним модулем, що складається з 5 тягових АКБ, кожна з яких має підвищену до 32 А/ч ємність. П'ять батарей дають змогу подолати поріг 70 км. пробігу на одному заряді. Якщо їхати неспішно, це значення можна ще збільшити на 5-8 км.

  

 

Індикація режимів розряджання та швидкості відбивається на рідкокристалічному. Також він показує параметри двох можливих режимів роботи електродвигуна. Вибір режиму зумовлює або зменшення/збільшення параметрів швидкості, і, як наслідок, ускладнить збільшення дистанції пробігу, якщо рухатися розмірено або зменшення значення кілометржу. Основний сенс моделі полягав у тому, щоб усі батареї не позначилися глобально на збільшенні ваги. Тому стрим позбавлений додаткових прикрас у формі додаткових пластикових і навісних деталей. Але основний функціонал у формі педалей і додаткових складаних підніжк для розміщення ніг у режимі руху на електротягу збережений.

  

Не відмовилися ми та від центральної підніжки. Електробайк важить 96 кг і для того, щоб його безпечно встановлювати в статику нерівної поверхні центральна опора дійсно необхідна

 

Для розміщення не дуже об'ємної поклади на фронтальній частині збережений кошик багажний, також не зник і сидіння, де може розміститися дитина. Для більшої його безпеки передбачена і спинка. Для маленьких ніжок передбачено і наявність двох опорних платформ зліва і праворуч.

  

  

Рама в STRiM виготовлена з трубного профілю збільшеного діаметра. Це зроблено для того, щоб електровелосипед, під час експлуатації в умовах  , де позначений лише напрям, зберігши геометрію та міцність навіть за інтенсивного трясіння. Батареї спеціально убрані та щільно скомпоновані (закріплені) всередині кожуха, щоб уникнути їх рухливості в таких дорожніх умовах. З торцевої частини заднього колеса передбачена периметральна дуга. Вона може запобігти пошкодженню колеса під час зіткнення з перешкодою.

У конструкції двигуна застосована одна з найновіших технологій, яка ґрунтується на використанні неодимових магнітів, а алюміній-нікель-кобальтових елементів зі сплаву AlNiCo. Магніти цього типу мають гарну термостійкість і механічною міцністю. Виливання є найбільш широко використовуваним способом виробництва таких магнітів. Вони використовуються в гальмівних системах ABS в автомобілях, язичкових контактах, датчиках і в медичному обладнанні.

Сплав AlNiCo має низку важливих характеристик:

  • низька коерцитивність
  • високий рівень залишкової індукції: магніти деяких форм можуть створювати потужні магнітні поля
  • максимальна  робоча температура до 450 °C
  • складається з порівняно дорогої сировини: нікелю та кобальту

Якщо висловитися більш зрозуміло — найважливішим і значущим плюсом магнітів AlNiCo є довготривалість їхньої ефективності. Електромагнітна індукція зберігається впродовж декількох років без істотного зниження, а це забезпечує електромотору тривалу працездатність упродовж тривалого терміну експлуатації.

Свинцево-кислотні батареї з сумарною напругою 60 вольтів і ємністю 32A/год.  Середній час повного заряджання від 6 до 8 годин виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея стійкіша до температурного впливу та глибоких розряджень. Цей тип АКБ вирізняється підвищеною кількістю циклів заряджання-розряджання: понад 400 за DOD (глибини розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора забезпечені щільнішим активним матеріалом, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність.

МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Довжина, мм 1480
Ширина, мм 540
Висота, мм 1080
Споряджена маса, кг 96,6
ПАРАМЕТРИ РУХУ
Ємність акумуляторної батареї Свинцево-кислотний акумулятор 60V-32A. (місткість 32 А·год, напруга 12 В)
Запас ходу на електротягу, км ≤70-75 (залежно від дорожніх і погодних умов)
Максимальна потужність електромотора, Вт 800
Розрахункова кількість циклів заряджання батареї ≤450
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Max швидкість під час руху на електротягу, км/год ≤45
Двигун, тип Інтегрований у заднє колесо безщітковий електродвигун постійного струму. У конструкції двигуна застосовані алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo).
Охоронна сигналізація є
Живлення для підзаряджання батареї Електрична мережа з напругою 220 Вольт ( заводський модуль для підзаряджання додається в комплекті)
Світлотехніка задня Габаритний ліхтар, стоп-відбивач і покажчики поворотів
Світлотехніка передня LED-фара головного світла
Тип батареї Свинцево-кислотна батарея з сумарною напругою 60 вольтів і ємністю 32A/год. Середній час повного заряджання від 6 до 8 годин виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея стійкіша до температурного впливу та глибоких розряджень. Цей тип АКБ вирізняється підвищеною кількістю циклів заряджання-розряджання: понад 400 за DOD (глибини розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора забезпечені щільнішим активним матеріалом, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність.
Тип приладової панелі ЖК панель приборов
Тип привода Інтегрований у заднє колесо електродвигун постійного струму. Номінальна потужність 730 Ватів, максимальна потужність 800 ватів. Циклічний режим змінюється за допомогою кнопки на кермі
Задній гальмівний механізм Барабанний із ручним приводом за допомогою важеля на кермі
Передні гальмівні механізми Барабанний механічний із ручним приводом за допомогою важеля на кермі
Підвіска задня Маятникова з двома пружинно-гідравлічними амортизаторами
Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами.
Колісні диски Легкосплавні, пофарбовані порошковою емаллю
Вантажність, кг 133
Розмір шин передні/задні 90/90 -12/90/12; безкамерні шини
Ознайомлення ПАКОВАНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ
Довжина, м 1,45
Ширина, м 0,34
Висота, м. 0,73
Об'єм, куб.м 0,4
Вага, кг 105
Характеристики
Основні атрибути
ВиробникЕлектромотор
СтанНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 40 000 ₴
  • Спосіб упаковки: Ціна вказана за велосипед у заводській упаковці в частково розібраному вигляді.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner