Електричний велосипед (електроскутер) FADA STRiM, 800W (запас ходу 70 км)
42 000 ₴
- Немає в наявності
- +380 (66) 778-35-78
- +380 (97) 893-14-89
Електричний велосипед FADA STRiM, 800W
Фада STRiM (Стрим) відрізняється від усіх електромоделей у лінійці тим, що вона краще пристосована до експлуатації в поганих дорожніх умовах. Це зумовлено насамперед збільшуваним діаметром коліс. 12-дюймові шини розмірності 90/90 не тільки з вищим профілем, але й істотно ширші. Все це істотно збільшило кліренс моделі до вуличних 19 см. В умовах, де є тільки напрямки — це дуже доречно.
Другим значущим доповненням є електромотор збільшеної до 800 Ватів потужності. Причому агрегат керується дворежимним контролером. Перший режим задіює 730 Ватів, другий виходить на максимальні 800 ватів. Різниця між цими режимами зумовлює економію в витраті енергії батарейного моделювання приблизно 5%. Це може здатися не настільки істотним, але часом 3-4 кілометри запасу можуть допомогти дістатися до місця призначення на електротягу, а не на ножній тязі.
Однак навіть 730 Ватів буде досить, щоб великий активніший підіймався на пагорби та косогори, якщо дорога йде вгору, а вкладається в пряму до горизонту. Отже, для тих, хто проживає в місцевості з гірським рельєфом Fada STRiM виявиться дуже потрібним варіантом
Третім очевидним перевагою є те, що ми укомплектували модель батарейним модулем, що складається з 5 тягових АКБ, кожна з яких має підвищену до 32 А/ч ємність. П'ять батарей дають змогу подолати поріг 70 км. пробігу на одному заряді. Якщо їхати неспішно, це значення можна ще збільшити на 5-8 км.
Індикація режимів розряджання та швидкості відбивається на рідкокристалічному. Також він показує параметри двох можливих режимів роботи електродвигуна. Вибір режиму зумовлює або зменшення/збільшення параметрів швидкості, і, як наслідок, ускладнить збільшення дистанції пробігу, якщо рухатися розмірено або зменшення значення кілометржу. Основний сенс моделі полягав у тому, щоб усі батареї не позначилися глобально на збільшенні ваги. Тому стрим позбавлений додаткових прикрас у формі додаткових пластикових і навісних деталей. Але основний функціонал у формі педалей і додаткових складаних підніжк для розміщення ніг у режимі руху на електротягу збережений.
Не відмовилися ми та від центральної підніжки. Електробайк важить 96 кг і для того, щоб його безпечно встановлювати в статику нерівної поверхні центральна опора дійсно необхідна
Для розміщення не дуже об'ємної поклади на фронтальній частині збережений кошик багажний, також не зник і сидіння, де може розміститися дитина. Для більшої його безпеки передбачена і спинка. Для маленьких ніжок передбачено і наявність двох опорних платформ зліва і праворуч.
Рама в STRiM виготовлена з трубного профілю збільшеного діаметра. Це зроблено для того, щоб електровелосипед, під час експлуатації в умовах , де позначений лише напрям, зберігши геометрію та міцність навіть за інтенсивного трясіння. Батареї спеціально убрані та щільно скомпоновані (закріплені) всередині кожуха, щоб уникнути їх рухливості в таких дорожніх умовах. З торцевої частини заднього колеса передбачена периметральна дуга. Вона може запобігти пошкодженню колеса під час зіткнення з перешкодою.
У конструкції двигуна застосована одна з найновіших технологій, яка ґрунтується на використанні неодимових магнітів, а алюміній-нікель-кобальтових елементів зі сплаву AlNiCo. Магніти цього типу мають гарну термостійкість і механічною міцністю. Виливання є найбільш широко використовуваним способом виробництва таких магнітів. Вони використовуються в гальмівних системах ABS в автомобілях, язичкових контактах, датчиках і в медичному обладнанні.
Сплав AlNiCo має низку важливих характеристик:
- низька коерцитивність
- високий рівень залишкової індукції: магніти деяких форм можуть створювати потужні магнітні поля
- максимальна робоча температура до 450 °C
- складається з порівняно дорогої сировини: нікелю та кобальту
Якщо висловитися більш зрозуміло — найважливішим і значущим плюсом магнітів AlNiCo є довготривалість їхньої ефективності. Електромагнітна індукція зберігається впродовж декількох років без істотного зниження, а це забезпечує електромотору тривалу працездатність упродовж тривалого терміну експлуатації.
Свинцево-кислотні батареї з сумарною напругою 60 вольтів і ємністю 32A/год. Середній час повного заряджання від 6 до 8 годин виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея стійкіша до температурного впливу та глибоких розряджень. Цей тип АКБ вирізняється підвищеною кількістю циклів заряджання-розряджання: понад 400 за DOD (глибини розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора забезпечені щільнішим активним матеріалом, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність.
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Довжина, мм | 1480 |
Ширина, мм | 540 |
Висота, мм | 1080 |
Споряджена маса, кг | 96,6 |
ПАРАМЕТРИ РУХУ | |
Ємність акумуляторної батареї | Свинцево-кислотний акумулятор 60V-32A. (місткість 32 А·год, напруга 12 В) |
Запас ходу на електротягу, км | ≤70-75 (залежно від дорожніх і погодних умов) |
Максимальна потужність електромотора, Вт | 800 |
Розрахункова кількість циклів заряджання батареї | ≤450 |
ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Max швидкість під час руху на електротягу, км/год | ≤45 |
Двигун, тип | Інтегрований у заднє колесо безщітковий електродвигун постійного струму. У конструкції двигуна застосовані алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo). |
Охоронна сигналізація | є |
Живлення для підзаряджання батареї | Електрична мережа з напругою 220 Вольт ( заводський модуль для підзаряджання додається в комплекті) |
Світлотехніка задня | Габаритний ліхтар, стоп-відбивач і покажчики поворотів |
Світлотехніка передня | LED-фара головного світла |
Тип батареї | Свинцево-кислотна батарея з сумарною напругою 60 вольтів і ємністю 32A/год. Середній час повного заряджання від 6 до 8 годин виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея стійкіша до температурного впливу та глибоких розряджень. Цей тип АКБ вирізняється підвищеною кількістю циклів заряджання-розряджання: понад 400 за DOD (глибини розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора забезпечені щільнішим активним матеріалом, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність. |
Тип приладової панелі | ЖК панель приборов |
Тип привода | Інтегрований у заднє колесо електродвигун постійного струму. Номінальна потужність 730 Ватів, максимальна потужність 800 ватів. Циклічний режим змінюється за допомогою кнопки на кермі |
Задній гальмівний механізм | Барабанний із ручним приводом за допомогою важеля на кермі |
Передні гальмівні механізми | Барабанний механічний із ручним приводом за допомогою важеля на кермі |
Підвіска задня | Маятникова з двома пружинно-гідравлічними амортизаторами |
Підвіска передня | Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами. |
Колісні диски | Легкосплавні, пофарбовані порошковою емаллю |
Вантажність, кг | 133 |
Розмір шин передні/задні | 90/90 -12/90/12; безкамерні шини |
Ознайомлення ПАКОВАНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ | |
Довжина, м | 1,45 |
Ширина, м | 0,34 |
Висота, м. | 0,73 |
Об'єм, куб.м | 0,4 |
Вага, кг | 105 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Електромотор |
Стан | Новий |
- Ціна: 42 000 ₴
- Спосіб упаковки: Ціна вказана за велосипед у заводській упаковці в частково розібраному вигляді.