Кошик
53 відгуків
promo_banner
+380 (66) 778-35-78
+380 (97) 893-14-89
Магазин Best Techno
Кошик

Електричний велосипед (Електротрайк) FADA TENi, 650W

47 200 

  • Під замовлення
clockВідправка з 24 травня 2024
Електричний велосипед (Електротрайк) FADA TENi, 650W
Електричний велосипед (Електротрайк) FADA TENi, 650WПід замовлення
47 200 
+380667783578
  • +380 (66) 778-35-78
  • +380 (97) 893-14-89
+380667783578
  • +380 (66) 778-35-78
  • +380 (97) 893-14-89
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Ціна вказана за скутер у заводській упаковці в частково розібраному вигляді. 

Електротрайк (трьохколісний електровелосипед) FADA TENi

  

Електротрайк  FADA TENi

    Електротрайк  FADA TENі  є найбільш допрацьованим і досконалим варіантом серед усі модельної лінійки триколісних ФАДА.
І, як нам здається, найкрасивішим. Дизайн зовнішніх елементів вдало доповнений пластиковими деталями, пофарбованими в колір. Але на цей рахунок у кожного може бути власна думка, тому на цьому робити особливий акцент ми не будемо. Краще розповімо про інші деталі та зміни.

 

1. Основною та явною відмінністю є видозмінена структура рами. Нова конфігурація дала змогу розширити її та зробити опорні елементи для ніг широгими та рівномірно розподіленими по всій довжині. Тобто зараз зручно не тільки керувальному обличчю, а й пасажиру. Стопу легко розмістити впродовж усієї довжини підніжки. Може іншим це здається не таким важливим, але насправді для власників з обмеженими можливостями або травмами гомілковостопних суглобів такий варіант набагато зручніший у процесі їзди та в плані посадки.

2. Збільшений діаметр коліс становить 10 дюймів. На всіх інших моделях — 8 дюймів. Збільшені колеса не тільки дали змогу змінити в більшу сторону дорожній просвіт, вони помітно підвищили можливості геометричної прохідності моделі. Особливо під час в'їзду або з'їзду з бордюрів або перетину глибоких вибоїн. Збільшилася і висота розташування посадкових місць — це теж зручніший варіант для тих, хто стикається з проблемами обмеженої рухливості (травми хребта) нахил вперед під час саджання зменшився завдяки збільшенню висоти розташування самого сидіння.

  

3. Одночасно з шинами перенесли деякі зміни та задні амортизатори. Вони стали м'якшими, ніж на інших триколісних моделях FADA.

4. Важливою зміною стало встановлення потужнішого агрегату з вихідною максимальною потужністю 650 ватів. Причому змінився не тільки двигун (у ньому більше магнітів, більше поверхня тепловіддання й інша приводна шестерня), а й керівний контролер. Збільшення потужності не було спрямовано на зміну порога швидкості. Далеко. Головне питання містилоться в рівномірному збільшенні тяги в будь-якому з трьох режимів руху. Швидкість не є коньком TENi, та вона особливо та не потрібна занадто велика. Куди важливіше переміщатися різними типами покриття, горами по долів, на ту саму дистанцію, що й моделі на колесах меншого діаметра. Стандартно, радіус обката великого 10-дюймового колеса збільшився й повітропроникний за собою кілька більшого зусилля від двигуна, а отже, і збільшив витрати електроенергії. Саме для того, щоб мінімізувати втрати в пробігу, були зроблені коригувальне настроювання модуля керування. А зростає потужність двигуна та збільшений крутний момент є тим доповненням, яке забезпечило правильний і корисний результат

  

5. Змінилися на TENI і такі атрибути, як задні ліхтарі. Зараз вони перекочували на крила задні. По-перше, вони перемістилися вище та стали помітнішими. Яскравість світіння не змінилася в найкращий бік. По-друге, бруд і вода під коліс не будуть їх забруднювати й "активно змочувати" підведення — це експлуатаційний плюс. Умовний задній бампер залишився на своєму місці, але на TENi не потрібно побоюватися, що якщо "приміститься" про щось, то розоб'ється ліхтар. Тепер їх там немає й основна технологічна задача бампера довго слугувати й надійно захищати)).

6. Сталь функціональніша та задня. Тепер він суцільнопластиковий із кришкою. Навіть якщо йде дощ — поклажа залишиться сухою. А ще він елементарно полегшує вагу, порівнюючи з металевим сітчастим кошиком, і не іржавітиме.
На додаток, ми позбулися передній кошик від кришки, замінивши еластичними джгутами, які можна розтягнути за площиною  внутрішнього простору  для фіксації вантажу. Причина позбавлення кришки проста — під час їзди по наших дорогах вона просто стукала залізом по залозі та звук не був приємний на слух. Начеби дрібниця, але її усунули за бажанням клієнтів, які виразили таке обґрунтоване побажання.

7. Передня фара стала також іншою, у неї центральний діод із радіальною збільшувальною лінзою. Світить вона не стала набагато далі, але тепер ширина охоплення і яскравість стали кращими, ніж на інших моделях. До певної міри цьому дало змогу те, що сама фара розташована вище, ніж на інших версіях модельної лінійки FADA.

 

        Основною технічною особливістю всіх трайків FADA є електродвигун. Це не інтегрований варіант велосипедного мотор-колеса. Мотор на FADA TENi являє собою відокремлений тяговий модуль виносного типу. Він безщітковий із приводним валом (сердечником) з термоувареної сталі. Це двигун в власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим оребренням для зовнішньої тепловіддання. У конструкції двигуна застосована одна з найновіших технологій, яка ґрунтується на використанні неодимових магнітів, а алюміній-нікель-кобальтових елементів зі сплаву AlNiCo. Магніти цього типу мають гарну термостійкість і механічною міцністю. Виливання є найбільш широко використовуваним способом виробництва таких магнітів. Вони використовуються в гальмівних системах ABS в автомобілях, язичкових контактах, датчиках і в медичному обладнанні.

Сплав AlNiCo має низку важливих характеристик:

  • низька коерцитивність;
  • високий рівень залишкової індукції: магніти деяких форм можуть створювати потужні магнітні поля. Порівнюючи з феритовими магнітами  мають набагато більше значення індукції насичення і, відповідно, залишкової індукції;
  • максимальна  робоча температура до 450 °C;
  • складається з досить дорогої сировини: нікелю та кобальту (ці два матеріали є ключовими у виробництві АКБ для всіх електромобілів)

Якщо висловитися більш зрозуміло — найважливішим і значущим плюсом магнітів AlNiCo є довготривалість їхньої ефективності. Електромагнітна індукція зберігається впродовж декількох років без істотного зниження, а це забезпечує електромотору тривалу працездатність упродовж тривалого терміну експлуатації.

       Привод від двигуна організований через знижувальний редуктор шестернястого типу з двома півосями нерівної довжини, які передають момент на задню тягову вісь електротрайка. Це зумовлює високу експлуатаційну надійність елемента і, звісно ж, виключає наявність приводних зірок, ланцюгів і всього того, що на такій техніці дуже швидко зношувався б. З урахуванням ваги самої моделі й навіть дозволеного навантаження 200 кг. шестереньковий редуктор + приводні напівосьи  просте та дуже надійне рішення, яке не потребує частого регулювання, очищення й заміни деталей. Єдина увага час від часу потрібно приділяти заміні трансмісійної оливи в редукторі або  залити після придбання якісніший варіант із числа іменитих і в такий спосіб збільшити інтервал заміни.

 

Електротрайк FADA TENi констурктивно виготовлений, щоб долати зокрема складні рельєфи. Він може впоратися з проїздом ям і колдобін на наших дорогах на малому та середньому ходу, з'їхати з бордюру або подолати досить крутий підйом. Підвіска на всіх електротрайках (зокрема на моделі TENi)  виготовлена за принципом простоти та надійності.  Ззаду міст спочиває на двох поздовжніх важелях, які між собою додатково поєднані поперечним розпірним елементом  закритого  прямокутного перерізу. У передній частині вони кріпляться через сайлентблоки до рами, а в оскінці встановлений амортизатор із пружиною. Конструкція являє собою залежною підвіску з поперечною балкою заднього моста. Причому сама балка моста розташована над П-подібною  конструкцією важелів і поперечного елемента. Це зроблено для того, щоб зменшити вразливість деталей і збільшити дорожній просвіт ззаду. Передня ж підвіска являє собою класичну телескопічну вилку. Нічого зайвого та складного.

   

Триколісний TENi в типовому режимі використання розрахований для використання водієм, пасажиром.
Якщо на трайці переміщається одна людина, він може вибрати для себе зручне положення завдяки величезному діапазону регулювання. Вона передбачена для ситуацій, коли транспорт використовується людьми з обмеженими можливостями або травмами ніг, коли дружнє зручне положення це напівпогнута нога, а отже, для неї має бути досить вільного простору. Саме сидіння має бічні підлокітники та спинку з м'якою вставкою для зручнішої посадки.
Крім цього в моделі передбачена можливість трансформації сидіння  для забезпечення окремих місць.  На фото позначені три варіанти конфігурації сидінь.В приніципі в поїздці на коротку дистанцію на TENi можна розмістити й трьох осіб, за умови, що третім буде дитина.
Якщо ж їде одна людина, середнє сидіння можна перетворити на 180 градусів (дному вгору) і  у складеному вигляді воно розміститься під основним, а маленьке сидіння для дитини просто складається вниз і не заважає під час їзди дорослому.  Про середнє сидіння розкладеному стані не можна сказати, що воно винятково зручне. Але доросла людина не дуже чималої комплекції може на ній розміститься й доїхати до місця призначення.
Сидіння для третього молодшого пасажира орієнтоване виключно на дітей. Відкидна подушечка спереду невелика за розміром, однак спеціально для зручності та безпеки на передній частині під кермом знайшли місце зручні поручні, для того, щоб дитина могла триматися й мати точку опори. Крім цього, у передній частині під кермом передбачені невеликі відсіки для розміщення пляшки з водою або дрібної поклажі.

   

 Керувальний функціонал на кермі зберіг простоту та понтяність Мінімум кнопок, нічого зайвого. Збереглися й обидва важелі гальмівних. Нагадаємо, що, як і на інших моделях, один із них поєднаний із ножною педаллю гальма. Спеціально для тих, хто не може повноцінно використовувати праву ногу для активації задніх гальмівних механізмів, передбачений дубль у формі підрулевого важеля. Ключ на TENi вдосконалили і зараз він із хвилястою насічкою.

Органи керування TENi гарні тим, що інтуїтивно зрозумілі навіть людям похилого віку, які далеко від них новомодних сервісних кнопочок і режимів. Всі вони забезпечені зрозумілою символікою. На лівому перемикачі розташовані кнопки активації покажчиків поворотів, увімкнення головного світла та клаксонів. З лівого боку вибір режиму руху вперед або назад (так, Fada Bulli має в конструкції режим заднього ходу). Кнопка з позначеннями 1, 2, 3 — це вибір режиму руху: Єдинойник — найспокійніший і найекономніший варіант, а тричка потужностійкий режим. Саме в третьому варіанті на TENi можна переміщатися активніше. Максимальна швидкість, заявлена виробником, може досягати 36 км/год, а максимально можлива дистанція пробігу до 45 км. залежно від дорожніх умов, кількості пасажирів, ступеня заряду батареї на етапі початку поїздки. Добрі показники з огляду на середньостатистичні потреби  користувачів, невелику вартість самого електротрайка в парі з його практичністю під час використання в повсякденного життя. Панель приладів відбиває заряд батареї, швидкість і пробіг.

 Триколісний FADA TENI насамперед орієнтований на мобільність двох  людина в умовах не надто великих відстаней. Він у будь-якому разі стійкіший, ніж двоколісний велосипед, і не вимагає особливих навичок у керуванні. Не потрібно очікувати від нього динамічних надможливостей, тому що він спочатку призначений для зовсім іншого: зручного переміщення кількох людей або однієї людини в спокійному та безпечному темпі.
Проте двигун потужністю 650 Ватів дасть змогу моделі пересуватися впевнено навіть в умовах місцевості, яка має чималі перепади рельєфу

Пропонується модель в  чотирьох колірних варіантах: синьо-сірий перламутр, жовтогарячий металік, коричневий перламутр  і червоний.   

     

 До стандартної комплектації FADA TENI входять:

 - Металевий передній багажний кошик

 - Зсувне основне сидіння  + відсік для багажу ззаду під самим сидінням

- РК панель приладів з індикацією інформації про ступінь заряду батареї, швидкості й індикатори зовнішнього освітлення

- Дзеркала заднього огляду;

- Сигналізація з двома брелоками дистанційного керування

- Розмірність і тип шин. Усі три покришки однакові, безкамерні шини 3.00-10     

-  режим реверса (задний ход);

-  3-режимний перемикач швидкісного/потужноздатного режимів руху (економ, стандарт, потужний);
Режим "1" — максимально економна їзда з пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу);
Режим "2" — стандартний режим руху в будь-яких дорожніх умовах;
Режим "3" — потужний режим руху — максимальна тяга, динаміка та прискорення

- Колісні диски легкосплавні

- Гальмівна система:  передній барабанний / задний  барабанний;                

Акумуляторна батарея тягова  олив'яно-кислотна, тип батареї AGM з  загальним номіналом  60V-20Ah  (1200 Вт·год). У стандарті до батареї додається стандартний зарядний пристрій для живлення батарей від звичайної електромережі з напругою 220 вольтів.

 

МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Довжина, мм 1580
Ширина, мм 680
Висота, мм 1170
Споряджена маса, кг 116
ПАРАМЕТРИ РУХУ
Ємність акумуляторної батареї Батарейний модуль складається з 5 тягових олив'яно-кислотних акумуляторів, виготовлених за AGM-технологією загальним номіналом 60V-20Ah (1200 Вт·год).
Запас ходу на електротягу, км Від 35 до 45 км залежно від дорожніх умов, кількості пасажирів, ступеня заряду батареї на етапі початку поїздки
Максимальна потужність електромотора, Вт Номінальна потужність — 600 Ватів Максимальна потужність — 650 Ватів
Розрахункова кількість циклів заряджання батареї ≤450
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Max швидкість під час руху на електротягу, км/год ≤36
Двигун, тип Тяговий електродвигун виносного типу з приводом через понижувальний редуктор шестеренного типу на напівосі нерівною довжиною. Безщітковий із приводним валом (сердечком) з термоупорошеної сталі. Двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим ребрами для зовнішнього тепловіддання. У конструкції двигуна застосовані алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo).
Додаткове пасажирське місце Є можливість трансформації на три посадкові місця
Охоронна сигналізація З дистанційним керуванням (два брелоки в комплекті)
Живлення для підзаряджання батареї Електрична мережа з напругою 220 Вольт ( заводський модуль для підзаряджання додається в комплекті)
Розширений стандартний пакет опцій Зсувне основне сидіння + відсік для багажу ззаду + багажний кошик спереду Найпотужніший 650 Ватів повноцінний двомісний варіант + розкладне третє сидіння для дитини та поручні Легкосплавні диски та безкамерні шини
Світлотехніка задня LED задні ліхтарі
Світлотехніка передня LED-фара головного світла
Тип батареї Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин. Виробляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу та глибоких розрядів. Даний тип АКБ відрізняється підвищеною кількістю циклів заряд-розряд: більше 400 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора мають більш щільний активний матеріал, завдяки цьому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність.
Тип приладової панелі ЖК панель приборов
Енергоспоживання й напруга зарядного модуля Автоматичний зарядний пристрій для олив'яно-кислотних акумуляторів вхідною напругою 220 вольтів із силою струму 2.8 А
КПП Трирежимний модульатор швидкості руху + окремий режим заднього ходу Режим "1" — максимально економна їзда з пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу); Режим "2" — стандартний режим руху в будь-яких дорожніх умовах; Режим "3" — потужний режим руху — максимальна тяга, динаміка та прискорення
Тип привода Привод від електродвигуна двигуна організований через знижувальний редуктор шестернястого типу з двома напіввосьми нерівної довжини, які передають момент на задню тягову вісь електротрайка
Задній гальмівний механізм Барабанний із механічним ножним приводом і дублювальним важелем ручного керування, розташованим на кермі
Передні гальмівні механізми Барабанний із механічним ручним приводом
Підвіска задня Залежна підвіска на паралельних важелях із пружинно-гідравлічними амортизаторами
Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами.
Колісні диски Легкосплавний алюмінієвий
Вантажність, кг до 200
Розмір шин передні/задні Передня шина 3.00-10, задні шини 3.00 -10
Ознайомлення ПАКОВАНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ
Довжина, м 1,38
Ширина, м 0,75
Висота, м. 0,75
Об'єм, куб.м 0,78
Вага, кг 122,6
Характеристики
Основні
СтанНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 47 200 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner