Електричний вантажний трицикл ФАДА БІЗОН
Fada Бізон – це найбільший представник вантажних електротрициклів у модельній лінійці. Відмінність від всіх моделей полягає в максимальних габаритах вантажної платформи 1800 мм довжина х 1300 мм ширина х 550 мм висота борту (площа кузова 2,34 м2), загальної вантажопідйомності, що дорівнює 1000 кг., 1500 зі збільшеним числом постійних магнітів та вольтажом 72V для генерації максимального тягового зусилля та батарей ємністю 58А/H, для збільшення запасу ходу при перевезенні важких вантажів
Категорія вантажних електричних трициклів на сьогоднішній день стає масштабовано популярною в різних галузевих сферах: фермерських господарствах, інфраструктруних об'єктах великих заводів, сільськогосподарських об'єднань, організацій ЖКГ та інших. Полегшують транспортування вантажу в складах та ангарах, багажу на території аеропортів, вокзалів, готельних комплексів. Пасажирські трицикли з сидіннями знадобляться у туристичній сфері: на курортах, у паркових та заповідних зонах. Це обумовлено і технологічним розвитком даної техніки (вона стала не тільки надійнішою та якіснішою, а й доступнішою, ніж раніше) та очевидними перевагами перед побратимами з ДВЗ.
У електротрициклів FADA є й інші переваги:
У закритих приміщеннях пересуватися на електротрициклі безпечніше, ніж транспорті з бензиновим чи дизельним агрегатами . Особливо це стосується елеваторів, складів із зберігання продуктів, хімічних та нафтопереробних підприємств, харчових виробництв.
Електричний трицикл економічний з погляду обслуговування. Він не вимагає заправки паливом, періодичної заміни фільтруючих елементів, олії. Заряджається від звичайної розетки. В середньому витрата на 100 км пробігу; за тарифу для населення 1,68 грн/кВт*год забезпечить вигоду не менше 70% порівняно з бензиновим. Сам двигун рідко потребує ремонту, т.к. істотно менше зношується через сильне тертя деталей порівняно з деталями циліндропоршневої групи ДВС. ККД у електродвигунів трициклів FADA становить щонайменше 85%. А значна величина фактичного моменту, що крутить, від мотора передається на колеса практично з мінімальних оборотів - немає необхідності "крутити" мотор до упору.
У всіх моделях електротрициклів FADA використовується безщітковий електромотор з алюміній-нікель-кобальтовими елементами зі сплаву AlNiCo. Магніти цього типу мають хорошу термостійкість і механічну міцність. Виливка є найбільш широко використовуваним способом виробництва таких магнітів.
Сплав AlNiCo має ряд важливих характеристик:
- низька коерцитивність;
- високий рівень залишкової індукції: магніти деяких форм можуть створювати потужні магнітні поля. Порівняно з феритовими магнітами мають набагато більше значення індукції насичення та, відповідно, залишкової індукції;
- максимальна робоча температура до 450 °C;
- складається з досить дорогої сировини: нікелю та кобальту (ці два матеріали є ключовими у виробництві АКБ для всіх електромобілів)
Якщо висловитися більш зрозуміло - найважливішим і значущим плюсом магнітів AlNiCo є довготривалість їх ефективності. Електромагнітна індукція зберігається протягом кількох років без істотного зниження, а це забезпечує електромотору тривалу працездатність протягом тривалого терміну експлуатації.
А особливістю конструкції приводу електротрицикл є наявність двоступінчастого редуктора. Механізм зблокований з самим тяговим електродвигуном і диференціалом заднього моста. Вибір режиму руху здійснюється простим важелем, розташованим біля водія. Перехід на знижену дозволяє більш ніж удвічі збільшити тягове зусилля, що передається на задні провідні колеса. Швидкість при цьому зменшиться, але повністю завантажений електротрицикл FADA точно зможе здолати навіть 30 градусний підйом вгору.
Проте слід пам'ятати, що завдання трициклу не долати важку бездоріжжя, а перевозити вантажі.
Стандартна експлуатаційна вантажопідйомність ФАДА БІЗОН у діапазоні 950-1100 кг покриває більшість потреб з перевезень типових європіддонів, які часто використовуються для перевезення різноманітних вантажів – зручно перевантажувати та розміщувати їх на вантажній платформі трициклу, яка дозволить запросто розмістити два такі формати упаковки. При цьому експлуатація трициклу в принципі виключає технічне обслуговування з постійною заміною та витратами на технологічні рідини двигуна та фільтри, бо їх просто немає. А обслуговування електродвигуна зводиться до регулярної (кожні 5000 годин) заміні мастила в опорних підшипниках приводного валу.
Особливістю цієї моделі є посилена конструкція рами і в передній частині. кріплення траверси та задньої просторової геометрії. Електронний контролер Fada Бізон має індивідуально налаштовану програму управління для максимально плавного старту з вантажем. навіть на найкрутішому підйомі.
Наявність зниженої передачі (важіль активації ліворуч від сидіння) дозволить рухатися з великою масою вантажу навіть. в умовах місцевості з рельєфом, що змінюється.
Обід колеса з великим діаметром (мінімум 12 дюймів), шини з ґрунтозачепами, ресора задня підвіска забезпечують надійність при перевезеннях. Посилені барабанні гальма задньої осі допоможуть ефективно зупиняти Бізон навіть якщо він рухається з великим навантаженням.
Оскільки трицикл передбачає використання в майже будь-яких умовах - здатність чинити опір корозії для такої техніки - це запорука довготривалості експлуатації. У всіх трициклах FADA особлива увага приділена технологіям виробництва та фарбування рам. Виробничі потужності забезпечені автоматичними роботизованими комплексами зварювання з програмним управлінням. Лінія фарбування забезпечена катафорезними ваннами для покращення корозійної стійкості елементів рами та кузова. Причому лінія фарбування автоматизована, технологи виконують лише віддалений контроль за процесом, а робітники лише прикріплюють елементи, що проходять цикл до потокової лінії, що саморухається, і знімають готові частини після сушіння.
Ось так виглядає автоматизована лінія для поперемінного руху деталей у технологічному циклі.
А це ванни з хімрозчинами для знежирення, поверхні при підготовці до процесів електролітичної реакції рам та деталей кузова.
А нижче Ви можете побачити вихідний виріб (фото зліва) і фінальний варіант (два фото), що пройшов всі технологічні етапи
Вантажна платформа у всіх електротрициклів FADA має підйомну конструкцію. Кузов на моделі Бізон забезпечений двома газовими упорами, що фіксує кузов у відкритому положенні.
Відкидними є два бічні борти і задній борт кузова. І дно вантажної платформи та борту виконані з металевого листа завтовшки 2,4 мм.
Під кузовом знаходиться відсік для розміщення батарей і поруч із ним знаходиться місце для керуючого контролера. Поряд з контролером розташований блок силових реле та запобіжників. А під подушкою сидіння, воно двомісне, знаходиться місткий відсік, що закривається на ключ, його можна використовувати для перевезення інвентарю, інструментів і особистих речей.
З урахуванням функціональної орієнтації трициклу Fada Бізон на перевезення габаритних та важких вантажів, на дні кузова передбачені скоби, що фіксують. Усього їх шість штук і вони. розподілені через рівні проміжки у всій довжині кузова. Це особливо оцінять ті, хто планують використовувати для різання легковажних але об'ємних вантажів. За допомогою ременів такий тип вантажу можна жорстко зафіксувати, виключивши рух під час руху.
Електричні дроти, що живлять прилади керування та світлотехніку, розміщені в ізоляційній герметичній гофротрубці та прокладені по верхній частині рами.
Батарейний модуль складається з свинцево-кислотних акумуляторів виконаних за AGM-технологією загальним номіналом 72V-58Ah (4176 Вт * год).
На FADA Бізон використовуються шини розмірності 4.00-12 передні та 4.50-12 задні. Збільшена розмірність обох варіантів передбачає вищий коефіцієнт навантаження.
Привід від електродвигуна двигуна організований через знижувальний редуктор шестерні типу з двома півосями рівної довжини, які передають момент на задні провідні колеса електротрицикла. Задня вісь виконана вигляді цільної нерозрізної балки заднього моста.
Сам тяговий електродвигун виносного типу розташований позаду корпуса редуктора. Тип двигуна - безщітковий з приводним валом (сердечником) з термозміцненої сталі. Двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим ребра для зовнішньої тепловіддачі.
Підвіска задня на всіх трициклах ресора, відрізняється вона тільки кількістю аркушів в кожній ресорі, Для максимально великої моделі Фада Бізон вона складається з трьох корінних аркушів та чотирьох додаткових. Кількість пружних елементів в ресорах більша, оскільки більша і сама вантажопідйомність.
На рамі та на балці заднього моста передбачено наявність вушок для встановлення амортизаторів зліва та праворуч. За замовчуванням їх немає, оскільки ресори з основною функцією справляються. Наявність технологічних місць кріплення амортизаторів передбачено для тих випадків, коли трицикл буде використовуватися для перевезення об'ємних, високих. вантажів, для того, щоб зменшити "бічну хитавицю" в русі з вантажем, у якого центр тяжіння зміщений помітно вище опорної поверхні кузова.
У стандартну комплектацію Фада Бізон увімкнений:
- Рідкокристалічна панель приладів з відображенням параметрів швидкості, ступеня заряду батареї та індикаторами включених елементів світлотехніки;
- Фара головного світла, вказівники повороту, задні габаритні ліхтарі. Передня фара виконана із застосуванням LED-технології (світлодіоди) та фокусуючої лінзи.
Додаткові фари розташовані на передній частині захисної передньої дуги у захищених каркасом зонах.
- Дзеркала заднього виду також присутні, зручно для ситуацій, якщо потрібно зробити маневр з вимушеним виїздом на проїзну частину. ;
- Сигналізація. Основна її функція - це сповіщення власника про те, що хтось проявляє надто явну та неузгоджену увагу до nbsp; транспортному засобу;
- Система гальм передній барабанний/ задній барабанне + гальмо стоянки, що активується звичним важелем праворуч від водія;
АКБ входять до стандартної комплектації трициклу. До батарейного блоку додається стандартний зарядний пристрій живлення батарей від звичайної електромережі з напругою 220 Вольт.
МАСО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Розмір вантажного відсіку (Д/Ш/В), мм | 1800*1300*550 Відкидними є два бічні борти та задній борт кузова |
Довжина, мм | 3360 |
Ширина, мм | 1380 |
Висота, мм | 1410 |
Споряджена маса, кг | 303 |
ПАРАМЕТРІ РУХУНУ | |
Ємність акумуляторної батареї | Батарейний модуль складається із свинцевих акумуляторів, виконаних за технологією згущенного електроліту загальним номіналом 72V-58Ah (4176Вт*год). Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин |
Запас ходу на електротязі, км | До 60 км залежно від дорожніх умов, величини та загальної маси корисного навантаження. |
Максимальна потужність електродвигуна, Вт | Номінальна потужність – 1500 Ватт |
Розрахункова кількість циклів заряду батареї | Ресурс АКБ-480 циклів за глибини розряду -60% |
ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Max швидкість при русі на електротязі, км/год | ≤45 |
Деревина, тип | Тяговий електродвигун виносного типу з приводом через знижувальний редуктор шестерні типу на півосі нерівної довжини. Безщітковий з приводним валом (сердечником) з термозміцненої сталі. Двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим ребра для зовнішньої тепловіддачі. |
Енергоспоживання та напруга зарядного модуля | Автоматичний зарядний пристрій для свинцево-кислотних акумуляторів напругою 220 Вольт, сила струму 6А. |
Живлення для підзарядки батареї | Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті) |
Охоронна сигналізація | З дистанційним керуванням |
Світлотехніка задня | Задній габаритний ліхтар стоп-сигнал, вказівник повороту |
Світлотехніка передня | Лінзована LED-фара головного світла + додаткові фари |
Тип батареї | Тягові батареї, що не обслуговуються, сумарною напругою 72V-58A/h (4176Вт*ч). АКБ входить до стандартної комплектації. Робоча пружна — 12 вольтів; Ємність за 3-20 годин розряду (С3-С20) – 52-58A/h; Вага (кг) – 15,5; Діапазон робочих температур – від -15°С до +70°С; Напруга заряду в буферному режимі – 13,7-13,9 Вольт; Напруга заряду в циклічному режимі – 14.75 – 14,85 Вольт; |
Тип панелі приладів | РК панель приладів з індикацією ступеня заряду батареї, швидкості, покажчиків повороту та індикаторами включених елементів зовнішнього освітлення |
КПП | Трирежимний модулятор швидкості руху + окремий режим заднього ходу Режим "1" - максимальне тягове зусилля на колесах та мінімальна швидкість із пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу); Режим "2" - стандартний режим руху у будь-яких дорожніх умовах; Режим "3" - потужний режим руху, динаміка та прискорення. |
Тип приводу | Привід від електродвигуна двигуна організований через понижуючий редуктор шестерні типу з двома півосями рівної довжини, які передають момент на задню провідну вісь електротрицикла. Передбачено наявність задньої швидкості. |
Задній гальмівний механізм | Барабанний з механічним ножним приводом + гальмо стоянки, активованим важелем |
Підвіска задня | Залежна підвіска на напівеліптичних 7-ми листових ресорах |
Підвіска передня | Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами та додатковими пружинами на передніх стійках |
Передні гальмівні механізми | Барабанний з механічним ножним приводом |
Колісні диски | Сталеві штамповані |
Вантажопідйомність, кг | 950-1100 |
Кліренс, мм | 240 |
Розмір шин передні/задні | Передня шина 4.00-12, задні шини 4.50-12 |
Габаритні розміри | |
---|---|
Вага | 215 кг |
Основні | |
Виробник | FADA |
Країна виробник | Китай |
Максимальна швидкість | 38 км/год |
Стан | Новий |
Система запуску | Електростартер |
Головна передача | Карданна |
Користувацькі характеристики | |
Клас | Новий |
- Ціна: 90 300 ₴