Кошик
53 відгуків
promo_banner
+380 (66) 778-35-78
+380 (97) 893-14-89
Магазин Best Techno
Кошик
Новинка

Мотоцикл KOVI 500 AVENTURA

273 000 ₴

  • Немає в наявності
Мотоцикл KOVI 500 AVENTURA
Мотоцикл KOVI 500 AVENTURAНемає в наявності
273 000 ₴
+380 (66) 778-35-78
  • +380 (97) 893-14-89
+380 (66) 778-35-78
  • +380 (97) 893-14-89
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Ціна вказана за мотоцикл у заводській упаковці в частково розібраному вигляді.

 

Запропонована нами модель являє собою другу з половиною генерацію, тобто шліфування деталізації та удосконалень відбувалося у два етапи. З першим зразком ми розпочали роботу ще в грудні 2021 року (багато хто бачив його на відео). Випробування паралельно робив і сам Виробник моделі. Варто зазначити, що спочатку було багато чого не так, як хотілося б. Протягом 2022 року піддалися ревізії багато елементів, налаштування підвіски та деталі. Ми самі їздили в другій половині року, розбирали, перевіряли, пропонували варіанти змін. Тож лише на початку 2023 року модель набула фінального технічного стану, який втілено в реальність на прикладі нашої моделі. Причому саме кінцевий варіант (теперішній) має зовсім іншу підвіску та її налаштування, а також керуючий модуль двигуна від BOSCH (початковий був від DELPHI). Тому було умовно 2,5 версії. Перераховувати можна довго, але краще позначити найбільш значущі елементи, які зазнали аналізу/змін/поліпшень.

1. Новий блок керування двигуном BOSСH (раніше був DELPHI) + інші форсунки, нове програмне забезпечення та основний шлейф зі зменшеною кількістю дротів;
2. Новий тип повітряний фільтра - швидкознімний картриджного типу;
3. Новий тип глушника збільшеного об'єму та змінених внутрішніх каналів для зменшення протитиску на випуску та зниження шуму;
4. Збільшено об'єм баків: Основний бак 21 літр з новим датчиком рівня. Додатковий задній бак палива 19 літрів з датчиком рівня + новий, більш надійний та безпечний режим перемикання між баками.
5. Оптимізована довжина та геометрія шіфтеру перемикання передач КПП;

6. Нова траверса з трипозиційними позиціями (на вибір) щодо встановлення виносу керма - регулювання в поздовжньому положенні;
7. Нове кермо 7-серії + встановлений телескопічний рульовий демпфер;
8. Нові кнопкові блоки керування + інтегровані клавіши налаштування режимів панелі приладів.
9. Панель приладів с Bluetooth-інтерфейсом та коннектом до телефону, є функція трансляції режимів телефону на дисплей мото;
10. Зовсім інші самі деталі та налаштування передньої та задньої підвісок;
11. Вдосконалена гальмівна система та алгоритми роботи ABS: здвоєні, моноблочні, радіальні чотирипоршневі супорти на передньому колесі та збільшена товщина гальмівного диска заднього колеса;
12. Привідний сальниковий ланцюг DID;

Додатково оновлений опціон:
- Новий дизайн опорних підніжок водія та пасажира;
- Спеціальне покриття полегшених фронтальних захисних дуг;
- Змінена об'ємна конфігурація нового алюмінієвого захисту двигуна (закриває більшу площу і відстань до картера збільшено для безпеки від пошкоджень);
- Центральна стоянкова опора додана до стандартного оснащення;
- Літійзалізофосфатна батарея зі збільшеним ресурсом і величиною пускового струму;
- Нова структурна обшивка сидінь протиковзка та зносостійка.

Відмовились:
Від датчиків тиску в шинах (ПЗ системи не працювало добре та була необхідна майже постійна ініціалізація. Зараз ПЗ дисплею має інший функціонал та розробник цього зовсім інший)
Від камер огляду, тому що функціонал в дощових дорожніх умовах стає суттєво обмеженим, а концентрація уваги на них знижує безпеку руху.

 

 

  

  

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

  

 

 

 

МАСО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Довжина, мм 2220
Ширина, мм 930
Висота по сідлу, мм 840
Висота, мм 1480
Колісна база, мм 1500
Споряджена маса, кг Суха вага 206 кг
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Діаметр циліндра х хід поршня, мм 67 x 68,8 мм
Деревина, тип Модель KE500. Позначення 267MR-2 Бензиновий, двоциліндровий рядний, два розподільні вали у верхній частині головки блоку циліндрів (DOHC), чотири клапани на циліндр. Система водяного охолодження + кулер. Внутрішній балансувальний вал. Передбачено наявність окремого масляного каналу для розпилення оливи під тиском на дно поршня (зі зворотного боку площини) для відведення температури. Полегшена конструкція поршня + рифлена поверхня спідниці поршня:
Кут поздовжнього нахилу осі повороту (кастор), градусів 27
Максимальний кут повороту керма, градусів ≥38. У конструкції рульового управління версії використовується телескопічний рульовий демпфер із постійним ступенем демпфірування. Він значно зменшує коливання кермового колеса та гіроскопічний ефект. Результат - кращий контроль за траєкторією, відсутність "вобблінгу", стабільність під час руху нерівними покриттями.
Паливо, що рекомендується Бензин з октановим числом не менше 95
Рама Полегшена, з різним профільним перетином, високоміцна сталь з додаванням хром-марганцевого сплаву.
Рекомендований клас в'язкості масла SAE 10W/40; SAE 15W/50 в залежності від сезонності JASO MA 2; API не нижче SN, SM, SL
Ступінь стиснення 10,6:1
Об'єм, куб.см 471
Система електроживлення АКБ 12V-10 А/h літій-залізофосфатна батарея зі збільшеною величиною струму холодної прокрутки до 190 CCA.
Система живлення двигуна Инжекторна система з ECU BOSCH Motronic. Оновлена, коротка та прямолінійна конструкція впускного трубопроводу: Зменшено опір всмоктуванню, покращено ефективність наповнення колектора, що сприяє зниженню витрати палива.
Система запалювання Електронне транзисторне запалювання зживленням від АКБ
Тип запуску двигуна Електростартер
Максимальна потужність, к.с./об.хв. 47 /8500
Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв 43 / 7000
КПП 6-ти ступінчаста, механічна з багатодисковим зчепленням. Схема перемикання: 1-N-2-3-4-5-6
Тип приводу Ланцюговий привід. Приводний ланцюг DiD сальникового типу, 520-й. Кількість зубів передньої та задньої зірок: 15 (сталь) / 45 (сталь). Кількість ланок ланцюга - 116L.
Задні гальмівні механізми Задній гальмівний механізм монодисковий, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм, товщина 5 мм. Супорт двопоршневий з армованою магістраллю. Система ABS передбачена в стандартній комплектації.
Підвіска задня Задній амортизатор SZC газомасляний з інтегрованим компенсаційним резервуаром та доступом до його регулювання з лівого боку в силовій клітці рами. Характеристки демпфірування змінюються не ступінчасто, а плавно - можна налаштувати макимально точно під себе або під умови руху. Довжина 358 мм, хід стиснення 65 мм, зовнішній діаметр 52 мм, діаметр штока 18 мм. Кріплення до маятника здійснено через полегшений (легкосплавний, фрезерований) важільний механізм (прогресія). Задній маятниковий важіль з алюмінієвого сплаву.
Підвіска передня Передня вилка SZC перевернутого типу. Довжина 880 мм, хід 200 мм, установчі розміри: 54 мм*60 мм, діаметр пера 43 мм. З широким діапазоном регулювань швидкості відбою та опору стисненню. Вилкове масло з індексом 10W Shell Tellus S2V. У конструкції рульового управління версії використовується телескопічний рульовий демпфер із постійним ступенем демпфірування. Він значно зменшує коливання кермового колеса та гіроскопічний ефект. Результат - кращий контроль за траєкторією, відсутність "вобблінгу", стабільність під час руху нерівними покриттями. Кермо змінного перерізу. Траверса виготовлена з алюмінієвого сплаву
Передні гальмівні механізми Передній гальмівний механізм дводисковий, гідравлічний. Діаметр кожного диска 320 мм, товщина 5 мм. Гальмівні колодки фірми ASBS (не плутати з системою ABS). Супорти здвоєні, моноблочні, чотирипоршневі з радіальним кріпленням. Система ABS передбачена в стандартній комплектації.
Колісні диски Алюмінієвий обід, нержавіючі спиці 4,1 мм, маточина з алюмінієво-магнієвого сплаву, обід з розмірами 4.25'' задні та 2.50'' передні зі збільшеною товщиною профільованої частини. Підшипники маточин передньої і задньої від виробника NSK, Тип підшипників переднє колесо 6906-2RS, заднє колесо 6250-2RS
Максимальна швидкість, км/год ≥146 (параметри вказані з передньою зіркою 15T і задньою зіркою 45T. При зменшенні кількості зубів задньої зірки та збільшенні кількості зубів передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал)
Кліренс, мм 210
Розмір шин передні/задні 90/90-21 - переднє колесо (TRAIL AMBRO A4, шина CST) та 150/70R18 заднє колесо (TRAIL AMBRO A4, шина CST). Посадковий розмір обода переднього колеса МТ2.5х21 M/C, омологація E.DOT MAX1441N; Посадковий розмір обода заднього колеса 4,25х18 М/С, омологація E.DOT. MAX2692N. Покришки безкамерні.
Об'єм паливного бака, л 21±0,5 літр - ємність основного бака. Основний бак зроблений зі сталі та розташований попереду. 19±0,5 літрів - ємність додаткового бака. Додатковий бак розташований позаду, виконаний із пластику. Перемикання між баками здійснюється механізмом за допомогою простої поворотної рукояті, механізм НЕ має ускладненого електронно-електричного управління. Вибирати джерело можна на власний розсуд у будь-який момент, обидва насоси в баках працюють незалежно один від одного, а подача живлення на кожен з них активується натисненням однієї двопозиційної кнопки, немає ніяких умов або обмежень щодо вибору бака.
ЗНАЧЕННЯ ПАКУВАЛЬНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ
Довжина, м 1,99
Ширина, м 0,67
Висота, м. 0,68
Вага, кг 256
Характеристики
Основні атрибути
ВиробникKovi
Країна виробникКитай
ТипМотоцикл
Клас мотоциклаСпорт турист
КласНовий
Об'єм двигуна471 куб. см
Об'єм паливного бака40 л
Витрата палива4
Система запускуЕлектростартер
Система вприскування паливаІнжектор
Кількість циліндрів1
Максимальна швидкість147 км/год
Вага206 кг
Охолодження двигунаПовітряне
Рік випуску2021
Потужність двигуна47 к. с.
Головна передачаЛанцюгова
СтанНовий
Тактность двигунаЧотиритактний
Інформація для замовлення
  • Ціна: 273 000 ₴
  • Спосіб упаковки: Для відправлення мотоцикла накладеним платіжом необхідно перерахувати передоплату.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner