Кошик
53 відгуків
promo_banner
+380 (66) 778-35-78
+380 (97) 893-14-89
Магазин Best Techno
Кошик

Квадроцикл ATV ORIX 150

54 930 ₴

  • В наявності
Квадроцикл ATV ORIX 150
Квадроцикл ATV ORIX 150В наявності
54 930 ₴
+380667783578
  • +380 (66) 778-35-78
  • +380 (97) 893-14-89
+380667783578
  • +380 (66) 778-35-78
  • +380 (97) 893-14-89
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Ціна вказана за квадроцикл у заводській упаковці в частково розібраному вигляді. 

Цей транспортний засіб не призначений для доріг загального користування й не підлягає реєстрації!

ORiX 150 — це потужніша модифікація квадроцикла ORiX 125. Ці моделі ідентичні за розмірними та комплектаційними параметрами, тільки версія 150 обладнана потужнішим двигуном.
Якщо ви уважно подивіться на фото, Ви знайдете деякі схожі елементи зі старшимир - моделлю SharX 200.
Багато різних варіантів квадроциклів на ринку України дуже масштабне і всі вони схожі один на одного або повністю, або окремими атрибутами. Є відверто застарілі моделі, є варіанти новіші та сучасніші. Але ORiX відрізняється від більшості.

Найвідповіднішим елементом є інша конструкція рами. Вона має кілька поперечних підсилювачів, а також зміщене вперед консольне розташування точок кріплення передніх важелів. Вона пофарбована за новою технологією з первинним ґрунтуванням. Це має як естетичний бік — гарний вигляд і поєднання кольорів пластику та рами, так і функціональну — довговічність покриття й відсутність передчасної іржі.
Задній маятник закріплений до рами в точках рами, які перенесені вище — це дало змогу подовжити хід підвіски та поліпшити характеристики керованості моделі. Це важливо, тому що багато інших модифікацій схильні до так званого "козіння" — вони на косогорах і за швидкості вище ніж 30 км/год  через великі вібрації й інші установлювальні кути підвіски підстрибують і скачуть навіть на невеликих нерівностях, ускладнюючи кермо, втрачаючи зчеплення коліс із дорогою та породжуючи невпевненость.
На додаток, в Орікса прояв це нівелюється не тільки іншими характеристиками підвіски, а також довшою колісною базою й розширеною колією передніх коліс. Це чітко видно на фото. Ці елементи конструкції були особливо важливі саме для моделі з потужнішим мотором обсягом 150 см3, яка надійде в проодажу одночасно зі 125-кою. Такий квадрик, завдяки щораз більшим можливостям, дасть змогу отримати не тільки більше динаміки під час їзди, але й додасть емоцій навіть для дорослих людей (не тільки для підлітків), якщо вони захочуть спробувати його в справі. Докладніше про моделі OriX 125 тут.
Змінений геометричний розмір рами дав змогу вмістити місткіший бензобак, він тут об'ємом 4,2 літра.

 

Другим за значущістю технічним нововведенням є комплектація моделі двигуном виробництва компанії Jianshe. Агрегат не просто аналог дельто-альфовських моторів дешевого цінового сегмента. Це якісний виріб, який у разі не надто трудомісткого обслуговування точно проходить більше, ніж багато таких. Якісь зовнішні особливі візуальні відмінності на двигуні знайти не так просто. Однак якщо придивитися, можна побачити не дуже типовий карбюратор, що відрізняється від багатьох циліндр — він з алюмінієвого сплаву з розвиненим ореберінням, а не чавунний — це до речі, прямий доказ того, що двигун дійсно має кубатуру 150, а не менше. Найголовніше стане зрозумілим пізніше, коли Ви заведете двигун і зробить пробну поїздку. Проявляться відмінності в відчуттях від їзди. Потенціал бО більшої кубатури навіть у вихідних параметрах відчувається дуже виразно. 150-ка шустре та набагато бойчастіше, ніж 125-мл. кубовий агрегат, тому що потужність двигуна та крутний момент у зоні середніх обертів перевищує показники потужного агрегату.
А ще доповненням за характеристиками стане глушник із напівпрямотичним вихлопом і збільшеним діаметром випускної системи. Деталь не дешева, з більш об'ємним випускним каналом, збільшеною продуктивністю та кращою на вигляд, ніж типові стокові на багатьох дугих моделях.

 

Зверніть також увагу на конструкцію задньої цапфи, яка фіксує провідну задню вісь. Її конструкція вирізняється тим, що кріпильна скоба гальмівного супорту розміщена не в торцевій частині, а перенесена вгору. Саме кріплення цапфи додатково посилене за допомогою трьох фіксувальних болтових з'єднань.
Із супортом усе просто — таке розташування  забезпечує не тільки його збереження (якщо він розташований ззаду, він більш схильний до проблем механічних пошкоджень і забрудненості),  його кріпильна скоба має іншу форму та товщину — вона надійніше фіксує сам суппорт.
Керування як передніми, так і задні дисковими гальмами звично покладено на два важелі, розміщені на кермі.

А ось як виглядає основний інструментрій водія.Трьохколірна панель із контрастним РК дисплеєм нової конфігурації. Всі необхідні параметри під рукою, корпус утоплений у нішу під кутом нахилу, зверненим до водієві для того, щоб інформацію можна було зчитувати легко. Над панеллю підноситься протисонячний козирок, щоб зберегти візуальну доступність відбивних параметрів навіть у яскравий сонячний день.

 

На квадроцикл Орікс  встановлене алюмінієве кермо змінного перерізу. Для маленьких квадроциклів це нетипова деталь, але вона полегшена і  міцна, що робить її очевидно краще тонкісними сталевими рулями, які можна іскрити за невеликого стола, або падіння квадроцикла на бік. Грипси та блоки керування світлотехнікою стандартні, а курок керування газом забезпечений обмежувальним його переміщення гвинтом — батько може лімітувати можливість чада "гнати на всю", у такий спосіб забезпечивши собі певний спокій, коли дитина тільки починає кататися й ще не зіставляє можливості квадрика зі своїми навичками керування.

 

У підвісці ORiX 150 використовуються поперечні важелі, забезпечені пресмажечками. У разі своєчасного обслуговування довговічність втулкового сайлентблока можна неабияк продовжити за допомогою регулярного шприцеювання.

 

Новий тип фар передбачає наявність двох лінз, які концентрують і спрямовують потік від спарених світлодіодних елементів оптики. Окремою смужкою позначені габарити, які у звичайному режимі їзди світять завжди, це працює функція "денне світло". Фари світять яскраво та найважливіше, вони втоплені всередину пластикового корпусу, а не випирають назовні, що зберігає їхню цілісність під час контакту з різними перешкодами.
Розташовані з боків додаткові пластикові припливи переднього крила зменшують розбризкування й потрапляння бруду, що летить із під передніх коліс, саме на фари. Це просто зручно в поїздці, коли не потрібно зупинятися кожен кілометр-другий і спеціально протирати їх.

 

Задня та передня багажні платформи в ATV ORiX 1250 також є стандартними атрибутами. Виготовлені вони зі сталевого трубчастого каркаса та закриті пластиковим корпусом, як спереду, так і ззаду.
Задні ліхтарі повністю відрізняють модель від усіх інших у більшості лише один задній елемент, розташований у центрі. У ORiX  їх два, розміщені по краях. За формою вони схожі на світлові елементи, як у старшої моделі SharX 200.

 

Кожен квадроцикл забезпечений штатною сигналізацією з функцією віддаленого блокування двигуна. Це додатково дасть змогу батькам контролювати безпеку на певному видаленні, якщо маленький пілот уже занадто захопився їздою й наближається до небезпечних меж.

 

 

Ознайомлення ПАКОВАНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ
Довжина, м. 1,40
Ширина, м. 0,79
Висота, м. 0,63
Об'єм, м3 0,71
Маса, кг 152
ПАРАМЕТРИ РУХУ
Тип запуску двигуна Електричний стартер
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Двигун, тип Бензиновий, 4-тактний, горизонтального розташування, одноциліндровий, двоклапанний, повітряного охолодження.
Об'єм, см3 149
Система охолодження Із системою примусового повітряного охолодження
Система електроживлення Акумуляторна батарея в штатній комплектації АКБ 12 V 7 A
Система запалювання Електронне (CDI) + електростартер
Максимальна потужність, л.с./об.мін. 12,2 / 7500
Тип приводу Автоматична + ланцюговий привод ведучого колеса
Задні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний, діаметр 220 мм
Передні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний, діаметр 180 мм
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором і ступеневим регулюванням переднатягу пружини
Підвіска передня Незалежна, подвійні A-подібні, поперечні важелі, гвинтові пружини, амортизатори
Колісні диски Сталеві з чотиришпильним кріпленням і захисними зовнішніми хабами
Максимальна швидкість, км/год 67
Витрата палива на л/100км 3,0
Вантажність, кг 140
Розмір шин передні/задні 19*7-8 / 18*9.5-8
Об'єм паливного бака, л 4,2
Заправний об'єм оливи у двигуні, л. 0,9
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Довжина, мм 1500
Ширина, мм 970
Висота, мм 950
Колісна база, мм 980
Характеристики
Основні
Рік випуску2021
Тип приводу коліс2х4
Об'єм двигуна149 куб. см
Тактность двигунаЧотиритактний
Коробка перемикання передачМеханічна
Охолодження двигунаПовітряне
Потужність двигуна12.2 к. с.
Максимальна швидкість67 км/год
Головна передачаЛанцюгова
Кількість циліндрів1
Система запускуЕлектростартер
Ємність паливного бака4.2 л
Країна виробникКитай
СтанНовий
Користувальницькі характеристики
МаркаATV
МодельORIX 150
Інформація для замовлення
  • Ціна: 54 930 ₴
  • Спосіб упаковки: Відсилання накладеною платежею — передбачено 500 грн

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner