Кошик
53 відгуків
promo_banner
+380 (66) 778-35-78
+380 (97) 893-14-89
Магазин Best Techno
Кошик

Квадроцикл SharX 300

151 960 

  • В наявності
Квадроцикл SharX 300
Квадроцикл SharX 300В наявності
151 960 
+380667783578
  • +380 (66) 778-35-78
  • +380 (97) 893-14-89
+380667783578
  • +380 (66) 778-35-78
  • +380 (97) 893-14-89
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Ціна вказана за квадроцикл у заводській упаковці в частково розібраному вигляді. 

Цей транспортний засіб не призначений для доріг загального користування й не підлягає реєстрації!

 

Нова модель SHARX 300 - це дуже цікавий варіант популярних транспортних засобів для можливостей пересування поза межами звичайних доріг.

У цьому описі ми позначимо лише деякі технічні елементи конструкції новинки. Ми чекаємо на прибуття моделі, щоб можна було ознаймитесь з нею ретельно та надати більше інформації щодо загальних можливостях та деяких особливостях.

  

 

Силовий агрегат
Двигун на моделі встановлено цікавий. А його особливість у тому, що розроблявся він виробником виключно для встановлення на квадроцикли, подібні до них 4-х колісні малоформатні баггі або схожі транспортні засоби для використання поза дорогами.
Кілька ключових особливостей агрегату полягають у тому, що коробку передач виділено в окремий елемент, вали КПП не перебувають у картері двигуна, тому що конструкція шестерних пар виконана в масивному габаритному форматі для "перетравлення" навантажувальних режимів руху техніки, на яку встановлено мотор. Не можна забувати про те, що в ній передбачено і два режими "HIGH" - підвищений і "LOW" - знижений. Габарити і вага деталей трансмісії в такому разі мають значення, тому що зі звичайного скутерного або мотоциклетного двигуна зробити живучу, надійну КПП для позашляховика все-таки дуже складно (cкутерні варіанти швидше для малорозмірних квадриків підходять).
Картер двигуна окремий і особливої форми, щоб у режимах великого кута нахилу не було масляного голодування. Сам циліндр і головка циліндра мають достатню товщину корпусу, щоб у режимах температурних навантажень витримувати баланс нагріву без шкоди.
Рідинне охолодження з немаленьким за розмірами радіатором та вентилятором також покликане продовжити ресурс мотора, який штовхає вперед пристойний за розмірами і масою екземпляр ТЗ.
А перемикання між знижувальним і підвищувальним рядами виконує райдер за допомогою переміщення звичайного механічного важеля, сам механізм не має купу електронних датчиків, бо складність зворотньо пропорційна надійності.
- Двигун має ступінь стиснення 10.7: 1 та двоклапаний ГРМ. Він достатньо, але не надлишково потужній. Зворотний бік такої медалі - це збільшення надійності та моторесурсу агрегату (звичайно ми говоримо про двигун саме для цього транспортного засобу з урахуванням співвідношення кожного кілограма маси на одиницю потужності та навантажень на агрегат в умовах бездоріжжя).
У головці циліндру знаходиться один розподільний вал, який приводиться пластинчастим ланцюгом, а регулювання теплових зазорів на впускних та випускних клапанах іноді потрібно здійснювати за допомогою звичайних щупів.
З обох сторін двигун закритий захисними екранами для мінімізації попадання бруду/вологи в вузлові елементи. Живлення двигуна здійснюється за допомогою інжекторної системи.

  

 

Трансмісія
Безступінчастий варіатор (CVT) є невід'ємною частиною самого двигуна. Стандартний тип КПП, що використовується на аналогічних всюдиходах.  Конструкція немає особливих проблем, через ролики варіатору те ремінь, потужність передається в КПП яка має два режими:
Знижувальна (L) -  в даному положенні досягається максимальний крутний момент при низькій швидкості, що необхідно для підняття в гору, буксирування або збереження постійно низької швидкості.
Підвищена (H): стандартний режим для звичайного руху квадроцикла.
Перемикання між режимами їзди вперед і назад організоване за допомогою зручного, хваткого важеля, розташованого з правого боку. Єдиним обмеженням є необхідність зупинки для зміни передбачених режимів КПП.
Крутний момент передається за допомогою карданного вала на задній редуктор. Від редуктора розходяться дві півосі до лівого і правого колеса. Права піввісь проходить всередині порожнистої труби, яка є частиною маятникового важеля підвіски. Важіль виконаний у такому вигляді тому що це дає змогу зробити його масивнішим і стійкішим в умовах бездоріжжя.

  

Органи керування на кермі зберегли традиційне розташування кнопок і є простими і зрозумілими. Лівий блок керує усіма функціями. Біля нього знаходиться також активатор лебідки, але він розташований на окремому кронштейні, що дозволяє перенести його в інше місце (за бажанням/необхідністю). А поряд з ним розташований важіль стоянкового тормозу. Права гріпса має виключно гашетку акселератору та важіль передніх гальм.

 

  

Приборна панель виконана у вигляді TFT-дисплею, який відображає основні параметри:
- датчик недостатнього тиску в масляній системі
- активовані гальмо стоянки
- контрольна лампа заряджання батареї
- індикатор недостатнього рівня палива,
- параметр індикації вибраного режима руху,
- тахометр та показник поточної швидкості руху,
 -контрольна оампа температури,
- сигнальний індикатор несправності, якщо така має місце.

  

Комплектація SHARX 300 обов'язково припускає наявність фаркопа. Він стандартизований та дозволить взяти "на хвіст" практично будь-який причіп/трейлер/лафет. Конструкція продумана таким чином, щоб винос по довжині фаркопа,  майже виключив можливість торкання причепа і задньої частини квадроцикла в небезпечному режимі "складання мініавтопоїзда". Тобто, якщо таке станеться, дишло причіпу швидше за все впорається в протектор шини і не дістане до корпусу всюдихода. Дозволена маса причіпу не обладнаного гальмами станувати 130 кг.

Загальні корисні компоненти винесені на дві бічні панелі. USB-порт та розетка на 12 Вольт присутні. Їхнє розташування передбачає мінімальну можливість випадкового торкання підключених конекторів при керуючих діях кермом в активному режимі бездоріжжя. З іншої сторони на панелі передбачена кішеня для чогось по типу гаджетів або дещо іншого.

  

Найбільш поширена зараз схема підключення з "вилкою" на 7 контактів («європейський» роз'єм). Вона застосовується при приєднанні більшості причепів для легкових машин.

Джерело: https://vector-trailer.ru/stati/raspinovka-7-pin/
© Завод автопричепів "Вектор"

Найбільш поширена зараз схема підключення з "вилкою" на 7 контактів («європейський» роз'єм). Вона застосовується при приєднанні більшості причепів для легкових машин. Схема підключення зображена нижче:

Джерело: https://vector-trailer.ru/stati/raspinovka-7-pin/
© Завод автопричепів "Вектор"

Найбільш поширена зараз схема підключення з "вилкою" на 7 контактів («європейський» роз'єм). Вона застосовується при приєднанні більшості причепів для легкових машин. Схема підключення зображена нижче:

Джерело: https://vector-trailer.ru/stati/raspinovka-7-pin/
© Завод автопричепів "Вектор"

Передня підвіска SHARX 300 незалежна, виконана на подвійних поперечних, А-подібних важелях, пружинна зі  збільшеною довжиною пружин та ступінчастим регулюванням переднатягу пружин. Сайлентблоки кріплення важелів забезпечені прес-маслянка для обслуговування. Задня підвіска моноважільна маятникова з інтегрованим корпусом редуктора з пружинно-гідравлічною амортизаторною стійкою.

  

У стандартну комплектацію входить лебідка з електричним приводом та металевим тросом 12 м. завдовжки. Вона розвиває тягове зусилля 3000 Lbs / 1361  кг. Таким чином, у разі коли можливості геометричної прохідності вичерпані в арсеналі є елемент, який допоможе вибратися зі складної ситуації та продовжити шлях. Керування лебідкою здійснюється типовим пультом, який розташований на лівої частині керма.

  

Сидіння Ви бачите на фото. Воно передбачає можливість посадки для двох осіб, але слід помітити що ці особи не повинні бути дуже габаритними))). Зручні ручки для заднього пасажира забезпечать йому впевненість, а конфігурація підніжок, поділена на дві різнорівневі частини, допоможе триматися належним чином. Його стопа не заважатиме водію у складних ситуаціях руху вниз або переміщення по змішаному рельєфу з купиною та вибоїнами.

 

 

Гальмівна система на SHARX складається з дискових гальмівних механізмів з гідравличним приводом. На лівій стороні керма знаходиться виконавчий резервуар та робочий механізм активації передніх дискових гальм діаметром 220 мм. Задні диски також мають діаметр 220 мм. (їх два - по одному на кожне колесо) і наводяться на дію за допомогою педалі гальма під правою ногою водія. Виконавчий циліндр заднього гальма має гідравлічний резервуар для рідини.
Механічне гальмо стоянки також є - воно активується важелем розташованим біля керма, який приводить в рух тросовий механізм, а механічний актуатор на задньому лівому супорті стискає колодки та фіксує квадроцикл.

Зазначемо ще одну цікаву стильну річ, але без зайвих слів. На фото можна побачити. А вночі буде особливо виглядати.

 

 

МАСО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Довжина, мм Загальна довжина транспортного засобу – 1920; Переднє звисання - 270; Заднє звисання - 345
Ширина, мм Загальна ширина транспортного засобу – 1 150;
Висота, мм 1 190 (з дзеркалами)
Колісна база, мм 1205
Споряджена маса (без урахування палива), кг 270
ДОПОМІЖНІ АТРИБУТИ OFF-ROAD
Лебідка Особливості та технічні характеристики Номінальна лінійна тяга: 3000 фунтів (1361 кг) Двигун з постійним магнітом: 12В-1.2 к.с., Передавальне відношення: 153:1, диференціал планетарний Зчеплення: вільне намотування Гальмування: Автоматичне Розмір барабана (діаметр х довжина): 31.7 мм × 74 мм Сталевий трос: φ4.8mmx12m Дроти до акумулятора: 5мм2 Управління: дистанційний вимикач Робочий цикл: переривчастий Вага лебідки: 6 кг
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Діаметр циліндра та хід поршня 72.7 × 65.5
Деревина, тип Виробник двигуна LONCIN. Бензиновий, одноциліндровий, чотиритактний, двоклапанний з одним розподільчим валом у верхній частині ГБЦ (SOHC), рідинним охолодженням. Напрямок обертання колінчастого вала - за годинниковою стрілкою.
Рекомендований клас в'язкості масла Трансмісійна олива для заднього редуктору: 80W-90; Моторна олива: 10w40; Антифризи: класу G12;
Ступінь стиснення 10.7 : 1
Об'єм, куб.см 270
Система електроживлення Акумуляторна батарея YTHL-B12A/H. Напруга 12 вольтів. Тип свічки запалювання D8RC
Система живлення двигуна Інжекторна система EFі-ROJO. Паливо, що використовується бензин з октановим числом 92 і вище. Хімсклад палива повинен відповідати нормам екологічного класу EURO4. Не можна використовувати паливо з наявністю таких компонентів як: фосфор, сполуки свинцю та заліза, ароматичні аміни (монометиланіліни або моноетиланлінії)
Система мащення Примусова, з мокрим картером та двоканальним масляним насосом підвищеної продуктивності. Загальна ємність масляної системи 1,9 л; Об'єм масла при заміні 1,8 л.
Система охолодження Рідинне охолодження зі збільшеною продуктивністю водяного насоса. Монорадіаторна панель з інтегрованим вентилятором примусового обдування. Відкриття великого контуру відбувається при нагріванні системи до 78 градусів Цельсія, активація вентилятору при 93 градусах. Розрахункова величина робочої температури моторного масла ≤115 C°. Розрахунковий допустимий нагрів циліндра ≤145 C°. Тип антифризу - G12, на основі етиленгліколю, що містить пакет неорганічних присадок (силікатних)
Система запалювання Електронне (CDI) із електростартером. Виробник ECU - ROJO
Максимальна потужність, к.с./об.хв. 24/ 7000
Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв 25 / 5000
КПП Автоматична з режимами підвищеного ряду (H) і зниженого ряду (L), безступінчатий варіатор + задня передача; Передбачено режими (P) - паркінг, (R) - задній хід, (N) - нейтральна передача; Тип трансмісійної оливи: GL-4 80W-90 Ємність масляного картера КПП - 0,65 л.
Система повного приводу Привід здійснюється на задню вісь за допомогою передачі крутного моменту карданним валом. Редуктор ведучої осі без міжколісного диференціала, крутний момент, що подається через конічну головну передачу, завжди ділиться навпіл між лівим і правим колесами задньої осі. Картер двигуна і трансмісія повністю незалежні, що полегшує технічне обслуговування, а в трансмісії використовується окреме трансмісійне мастило для смазки шестерневого механізму Ємність масляного картера КПП - 0,3 л.
Задній гальмівний механізм Дисковий із гідравлічним приводом. Окремий механічний привід стоянкового гальма задіює задній лівий гальмівний механізм. Діаметр задніх гальмівних дисків 220 мм.
Підвіска задня Моноважільна маятникова з інтегрованим корпусом редуктора з пружинно-гідравлічною амортизаторною стійкою.
Підвіска передня На подвійних поперечних важелях із пружинно-гідравлічною амортизаторною стійкою.
Передні гальмівні механізми Дискові з гідравлічним приводом. Діаметр гальмівних дисків 220 мм
Колісні диски Легкосплавні диски
Вітрата палітра, л/100 км Витрата палива із застосуванням коефіцієнта, який враховувує відношення часу роботи двигуна на максимальних обертах до часу роботи двигуна з мінімальним навантаженням. Передбачається, що зі 100% робочого часу, на максимальних обертах працює 55% а на мінімальних 45%. За означених умов витрата складає 4,79 л./100 км.
Вантажопідйомність, кг 205
Кліренс, мм 270
Розмір шин передні/задні AT24×8-12 - передні / AT24×10-12 - задні. Діапазон робочих тисків у шинах від 0,8 атмосфери до 1,3 атмосфери
Об'єм паливного бака, л 14±0,6
Допустима маса причепа, що буксирується, кг ≤130 (не обладнаного гальмами)
Характеристики
Основні
ТипКвадроцикл
Рік випуску2021
Тип приводу коліс2х4
Об'єм двигуна270 куб. см
Система вприскування паливаКарбюратор
Тактность двигунаЧотиритактний
Коробка перемикання передачМеханічна
Охолодження двигунаПовітряне
Потужність двигуна24 к. с.
Максимальна швидкість68 км/год
Головна передачаЛанцюгова
Кількість циліндрів1
Система запускуЕлектростартер
Ємність паливного бака14 л
Країна виробникКитай
СтанНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 151 960 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner