Кошик
53 відгуків
promo_banner
+380 (66) 778-35-78
+380 (97) 893-14-89
Магазин Best Techno
Кошик

Електричний велосипед FADA Idea, 600W

29 820 ₴

  • В наявності
Електричний велосипед FADA Idea, 600W
Електричний велосипед FADA Idea, 600WВ наявності
29 820 ₴
+380667783578
  • +380 (66) 778-35-78
  • +380 (97) 893-14-89
+380667783578
  • +380 (66) 778-35-78
  • +380 (97) 893-14-89
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Ціна вказана за мотоцикл у Електричний велосипед в частково розібраному вигляді.  

Нова модель електричного велосипеда FADA IDEA, 600W

      Сама ідея цієї моделі співзвучна з її безпосереднім назвою IDEA. Схожі моделі в модельному ряду FADA вже були і є, але дана модель набагато вигідніше відрізняється від своїх родичів, як за зовнішнім фактором, так і в технічному плані.

   Головна перевага такої моделі в її зручності використання, в простоті і надійності конструкції + функціональність (багажники або друге сідло для пасажира).
    Дуже зручна по посадці для практично будь-якого віку (висока посадка і можливість зміни висоти сидіння в межах від 90-98 см до поверхні дороги), відмінна прохідність, завдяки 20-ти дюймовим колесам на легкосплавних дисках і амортизації передньої вилки та задньої частини, яка додає комфорт в управлінні.
 Невелика вага електровелосипеда в парі з мотор-колесом, як основний привід, дозволяє пороїзджати пристойну відстань виключно на електротязі не використовуючи при цьому педалі, які, у свою чергу, більш ніж функціональні і їх використання навіть рекомендоване за бажанням, в будь-якому із режимів їзди.

На пасажирському місці можуть розміщуватися не тільки маленькі діти, а діти доросліші - місця більше і ноги є куди подіти, так як і підніжки передбачені і відстані від подушки сидіння до них значно більше, ніж в інших моделях.

    Потужність двигуна 600 Watt у парі з аккамулятронною батареєю на 20 А/год  дозволить переміщатися навіть у місцевостях з великими ухилами дорожнього полотна, але при цьому запас батарей збережеться для подолання більшої відстані. Варіант мотора для IDEA можна було б використовувати ще потужніший, проте це не так додало б у швидкості, скільки активніше стало б "з'їдати" заряд батарї, тому така комплектація  – це принцип розумного застосування.
Передбачені повноцінні педалі та реалізація функції активації електродвигуна при початковому обертанні педалей. Тобто педальний вузол повнофункціональний і його можна використовувати в будь-якому режимі їзди, навіть без електромотора (якщо батареї сіли)

    Максимальна швидкість заявлена виробником може досягати до 40 км/год, а максимально можлива дистанція пробігу складе до 45-50 км залежно від навантаження і дорожніх умов. На правій ручці управління умовним "газом" передбачена клавіша перемикання потужних режимів і окремо розміщена кнопка "P" (паркінг) ( Дуже корисна штучка, завдання якої не дати можливості рушити з місця електровелосипеду, доти поки райдер не буде до цього готовий і не вимкне даний режим паркінгу простим натисканням на дану кнопку). Вибір одного з 3-х швидкісних режимів руху передбачає можливості по пробігу. Прислів'я: тихіше їдеш – далі будеш, працює на всі 100%.

Зручність посадки забезпечується збільшеною площею подушки сидіння та товщиною пенополіуретанового наповнювача. Сидіння досить м'яке, а підсідальний палець з довжиною 30 см дозволить зручно розміститися водієві навіть якщо його зріст більше 180 см. Причому зверніть увагу на те, що педальний вузол оснащений додатковими складними підніжками в передній частині (вони на лівому фото). Тобто, якщо дорога далека і рух повністю на електротязі, розміщення додаткових упорів для ніг, дозволило прийняти ще зручнішу посадку, коли ноги можна частково випрямити і перенести їх з педалей на додаткові підніжки.

       

Шини у IDEA  безкамерні розмірністю  20''х2.5 / 20''х 2.5. Тобто вони поодинокі та формат взаємозамінності збережений. Шини мають не гладкий, а розвинений протектор і дозволять впевнено пересуватися навіть в умовах ґрунтових доріг. Багатоспицевий варіант виконання легкосплавних дисків не тільки додає естетичний вигляд, але й практичність, а так само стійкість до ударних навантажень (за міцності навіть перевершують звичайні спицьовані диски).

  

Зверніть увагу на дзеркала. Вони встановлені так не помилково. Цей тип дзеркал передбачає два варіанти установки:
1. Такий монтаж, як на фото, охоплює великий вертикальний сектор і буде зручний для високих людей.
2. Однак якщо хтось невисокого зростання і звик більше дивитися по сторонах - для цього потрібно дзеркала поміняти місцями і розгорнути на 180 градусів. Тоді в основний сектор охоплюватиме більшу горизонтальну лінію.
При цьому регулювання дзеркал залишаться в допустимих ефективних межах для зручності візуального контролю дорожньої ситуації ззаду.

                                     

Крім багажу з переди, велосипед IDEA передбачає можливість перевезення пасажира на задньому сидінні. Задня спинка пасажира знімна і за необхідності її можна видалити.

      

     У стандартну комплектацію входить:

 - сталевий передній багажний кошик;

- РК панель приладів;

- Фара головного світла;

- покажчики поворотів попереду та ззаду;

- дзеркала заднього виду;

-  сигналізація з дистанційним керуванням;

- розмірність і тип шин: 20''х2.5 передня/задня;

- система гальм : передній / задній (механічний)  барабанний; обидва з приводом від важелів на кермі.        

У конструкції двигуна застосована одна з найновіших технологій, яка заснована на використанні не неодимових магнітів, а алюміній-нікель-кобальтових елементів зі сплаву AlNiCo. Магніти цього типу володіють гарною термостійкістю і механічною міцністю. Виливка є найбільш широко використовується способом виробництва таких магнітів. Вони використовуються в гальмівних системах ABS в автомобілях, язичкових контактах, датчиках та в медичному обладнанні.

Сплав AlNiCo має ряд важливих характеристик:

  • низька коерцитивність
  • високий рівень залишкової індукції: магніти деяких форм можуть створювати потужні магнітні поля
  • максимальна   робоча температура до 450 °C
  • складається з відносно дорогої сировини: нікелю та кобальту

Якщо висловитися більш зрозуміло – найважливішим і значущим плюсом магнітів AlNiCo є довготривалість їхньої ефективності. Електромагнітна індукція зберігається протягом декількох років без істотного зниження, а це забезпечує електромотору тривалу працездатність протягом тривалого терміну експлуатації.

Акумуляторна батарея тягова  свинцево-кислотна, тип батареї AGM з загальним номіналом 60V-20Ah (1200Вт * год).

МАСО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Довжина, мм 1770
Ширина, мм 665
Висота, мм 1665
Споряджена маса, кг 76
ПАРАМЕТРИ ДВИГУНА
Ємність акумуляторної батареї Lead-Acid 60V-20A (батарейна модель складається з п'яти АКБ)
Запас ходу на електротязі, км ≤45-50
Розрахункова кількість циклів заряду батареї ≤360
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Max швидкість при русі на електротязі, км/год ≤35
Двигун, тип Інтегрований у заднє колесо безщітковий електродвигун постійного струму. У конструкції двигуна використані Алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo).
Додаткове пасажирське місце Так
Живлення для підзарядки батареї Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті)
Охоронна сигналізація Сигналізація при активації блокує електромотор та знерухомлює провідне заднє колесо
Розширений стандартний пакет опцій Передній речовий кошик. Заднє сидіння зі спинкою.
Світлотехніка задня Габаритний ліхтар, стоп-відбивач та покажчики поворотів
Світлотехніка передня LED-фара головного світла
Тип батареї Свинцево-кислотна батарея із сумарною напругою 60 Вольт і ємністю 20A. Середній час повної зарядки від 6 до 8 годин
Тип панелі приладів РК панель приладів з індикацією ступеня заряду батареї, швидкості, покажчиків повороту та індикаторами включених елементів зовнішнього освітлення
Тип приводу Інтегрований в заднє колесо електродвигун потужністю 560 Ватт
Задній гальмівний механізм Барабанний з ручним приводом за допомогою важеля на кермі
Підвіска передня Телескопічна вилка з пружинами та амортизаторами
Передні гальмівні механізми Барабанний з ручним приводом за допомогою важеля на кермі
Колісні диски Легкосплавні ободи
Вантажопідйомність, кг 145 (рекомендована вага вантажу для збереження запасу ходу 110-120 кг)
Розмір шин передні/задні 20''х2.5 / 20''х 2.5; безкамерні шини
ЗНАЧЕННЯ ПАКУВАЛЬНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ
Ширина, м 0,40
Висота, м. 0,80
Об'єм, куб.м 0,45
Вага, кг 78
Характеристики
Основні
СтанНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 29 820 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner