Ціна вказана за мотоцикл у заводській упаковці в частково розібраному вигляді.
Мотоцикл SHINERAY VXR 300 (колеса 21/18)
Shineray VXR300 складно назвати абсолютною новинкою. Причина тому полягає у використанні рамної конструкції, яку Виробник вже давно використовував для інших ринків. Вона не якась нова й особлива - багато схожих моделей. Основне оновлення торкнулося агрегатної частини, використання модифікованого пластикого оздоблювіання з PPR-пластику по періметру та збагаченого опціонального оснащення. Але при цьому, ціна моделі завдяки перевіреним конструкціям буде дуже привабливою - варто дочекатися.
Модифікація VXR пропонується лише на крос-шинах. Основна перевага моделі - це її збалансована комплектація та не висока ціна в парі з деякими технічними рішеннями та використанням вузлів / агрегату, що є надійним і пройшли перевірку часом.
Шоб було ясніше та зрозумілише сформулюємо основні деталі конструктиву Shineray VXR300:
1. Новий двигун збільшенного об'єму та повітряно-масляним охолодженнням з ДВОМА РАДІАТОРАМИ, для кращей стабільності термобалансу (це мотор ще не викристовувася на жодної моделі Shineray в Україні, але пройшов опробування на інших ринках спекотних країн);
2. Шестиступенева трасмісія;
3. Карбюратор Deni в системі живлення зумовив поліпшення характеристик віддачі від двигуна збільшеного об'єму;
4. Новий глушник - зараз мотоцикл буд голоснішим, але так краще для роботи двигуна зі зменшений опором на випуску;
5. Змінена конструкція траверси та встановлена інверторна вилка;
6. LED-фара нового зразка + нова панель приладів;
7. Усі кріпильні з'єднання з'єднуються болтами з мінімальною твердістю 8.8 Нмм2 і макс. 10.9 Нм2 та застосовані герметичні центральна проводка + герметичні електророз'єми Pin-To-Pin;
8. Усі гальмівні шланги з металевим армуванням та катафорезне покриття рами.
Особливості нового агрегату 172YMN:
По-перше, у нього дуже досить низька ступінь стиснення, всього 9.0 до 1.
Трохи теорії: Теплова ефективність двигуна зростає в міру збільшення ступеня стиснення двигуна. Такі закони фізики, а саме закони термодинаміки. Відповідно, що вищий ступінь стиснення мотора, то більше він видає кінських сил і менше споживає палива. Однак високий ступінь стиснення збільшує ризик сильної детонації двигуна під час використання не дуже якісного або низькооктанового, розведеного присадками бензину. Детонація особливо активно проявляється в навантажувальних режимах на агрегат і це один із найбільш значущих шкідників збереження деталей ЦПГ, цілісності живучості самого двигуна.
У випадку з двигуном Shineray порівняно невелике форсування забезпечує йому всеїдність палива, а конструктивне доповнення у вигляді системи охолодження, що ефективно працює, впливає на збереження моторесурсу, тому навіть навантажувальні режими не будуть надмірно його нагрівати та не сприятимуть інтенсивному зносу.
По-друге, співвідношення діаметра циліндра і хід поршня в 66,4 мм від самого початку орієнтовані на необхідну наявність тяги на зоні малих і середніх обертів. Саме під цю характеристику підібрано і передавальне відношення головної пари 3,23, тобто ведуча передня зірка на 13 зубів зробить 3,23 обертів за один повний оберт веденої (задньої 42T). Але при цьому немає необхідності крутити двигун до самих верхів - максимум крутного моменту він видає в діапазоні від 5100 до 5500 об/хв-1.
Тобто вийшов такий не особливо крутильний та не супер потужний, але надійний, живучий та всеїдний (щодо палива) агрегат, який за нормального використання має дуже хороший потенціал тяги та моторесурсу. І його складно ушатати навіть якщо нагрівати під навантаженням до значних величин. А для більш логічного експлуатаційного використання в коробку додали шосту передачу, щоб не тримати агрегат постійно у високому регістрі обeртів.
Під вихідні параметри двигуна підібрані і сполучені елементи - налаштування карбюратора і системи випуску відпрацьованих газів. Тут головне не заважати роботі, а забезпечити умови максимально корисної роботи агрегату.
А для власника процес управління має бути зрозумілим, звичним і зручним. Тому всі елементи для управління виконані так, щоб сприяти цьому.
Ємність бака становить 12,8 літра, а наявність нормальної надійно закріпленої платформи багажника дасть змогу або перевозити вантаж, або закріпити багажний кофр без побоювання, що він може відірватися разом із багажником.
У моделі VXR 300 як і в старших моделях всі найголовніші електричні ланцюги з'єднуються герметичними роз'ємами типу Pin-To-Pin. Ці елементи у такому вигляді застосовуються в автомобільній промисловості. Тепер "блукаючі контакти" та окиснення в ключових з'єднаннях електропроводки відійдуть у минуле.
МАСО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Довжина, мм | 2110 |
Ширина, мм | 900 |
Висота, мм | 1190 |
Колісна база, мм | 1375 |
Споряджена маса, кг | 134 |
ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Діаметр циліндра та хід поршня | 72 х 66,4 |
Деревина, тип | Бензиновий, 4-х тактний, одноциліндровий, двоклапанний, повітряно-масляного охолодження з двома радіаторами охолодження і внутрішнім балансувальним валом |
Паливо, що рекомендується | Бензин з октановим числом не менше 92 |
Рекомендований клас в'язкості масла | 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетична олія для мотоциклетних двигунів повітряного охолодження (залежно від сезонності) |
Ступінь стиснення | 9 :1 |
Об'єм, куб.см | 270 |
Система електроживлення | АКБ 12V 6,5А (AGM-тип, що не обслуговується) |
Система запалювання | Електронне (СDI) та кікстартер |
Тип запуску двигуна | Електростартер |
Максимальна потужність, к.с./об.хв. | 21 7500 |
Максимальний крутильний момент, Нм при об/хв | 22,6 / 5100-5500 |
КПП | 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні |
Тип приводу | Ланцюговий привід, маркування ланцюга 520, марка СHOHO. Співвідношення ведучої та веденої зірки 13/42. |
Задні гальмівні механізми | Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 220 мм. Товщина диска 3,8 мм. |
Підвіска задня | Маятникова, з пружинно-гідравлічним моноамортизатором |
Підвіска передня | Телескопічна вилка інверторного типу зі збільшеним ходом стиснення та гідравлічними амортизаторами. Робоча частина пера закрита гофрованими кожухами. Діаметр пера 37 мм. |
Передні гальмівні механізми | Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,8 мм. |
Колісні диски | Сталеві, шпицьовані. |
Максимальна швидкість, км/год | 114 |
Вітрата палітра, л/100 км | ≥3,4 |
Вантажопідйомність, кг | 164 |
Кліренс, мм | 370 |
Розмір шин передні/задні | Передня: Шина з розвиненим протектором розмірності 80/100-21, Задня: Крос-шина розмірності 110/100-18 |
Об'єм паливного бака, л | 12,8 |
Заправний обсяг масла в двигуні, л | 1,3 |
ЗНАЧЕННЯ ПАКУВАЛЬНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ | |
Довжина, м | 1,85 |
Ширина, м | 0,48 |
Висота, м. | 0,87 |
Вага, кг | 154 |
Основні атрибути | |
---|---|
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас мотоцикла | Ендуро |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 270 куб. см |
Об'єм паливного бака | 10.4 л |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 120 км/год |
Вага | 134 кг |
Охолодження двигуна | Масляне |
Рік випуску | 2023 |
Потужність двигуна | 21 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Стан | Новий |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Користувальницькі характеристики | |
Марка | Shineray |
Модель | VXR 300 |
- Ціна: 69 930 ₴
- Спосіб упаковки: Відправлення накладеною платежею — запропоновано 1000 грн -Відправляння мотоцикла здійснюється без бензину та з вимкненим акумулятором; - Відсилання мотоцикла здійснюється у розібраному вигляді, а саме переднє облицювання, кермо, переднє колесо, пластиковий обвіс, багажник (тобто мотоцикл зібраний на 90%). Мото техніка встановлена в металевий каркас і все це упаковано в картонну коробку завтовшки 15-20 мм; - Ми не несемо відповідальності за якість послуг, що надаються транспортними компаніями