Ціна вказана за мотоцикл у заводській упаковці в частково розібраному вигляді.
Модель LIFAN KPT250. Новинка 2025 року.
Один з найочікуваніших мотоциклів від LIFAN. Дуже багато клієнтів і просто любителі мототехніки запитували нас, коли ж з'явиться дана модель універсального мотоцикла? І ось настав час повідомити, що найближчим часом ця новинка надійде у продаж в Україні!
Модель оснащується двигуном NRF250 рідинного охолодження з чотириклапанним механізмом газорозподілу SOHC 4V об'ємом 249 см3, доопрацьованою рамою та іншими налаштуваннями його підвіски. Палітра кольорів і сучасна комплектація системами активної безпеки, як-от ABS і Motorcycle Traction Control (електронна система запобігання повній або частковій втраті зчеплення коліс із дорожнім покриттям) - це елемент відображення нинішніх типових аспектів для добрих дорожніх мотоциклів.
Двигун повністю новий, з чотириклапанною головкою блока циліндрів. Вся конструктивна частина газорозподільного механізму повністю відрізняється від попередньої двоклапанної версії. Це нове покоління одноциліндрового силового агрегата серії NRF2 SOHC з рідинним охолодженням та інжекторною системою електронного впорскування палива (BOSCH EFI). Потужність двигуна становить 27,88 к.с., а крутний момент — 24,5 Нм. Коробка передач — шестиступенева.
При розробці двигуна, щоб зрозуміти його можливості використання, а також досягти максимально правильних та зручних характеристик для подальшого застосування, протягом року агрегат був встановлений і тестувався на двох живих прототипах. Сам по собі двигун цей розроблявся насправді для стрітів і спортів. Причому, він не простий, тому що до нього ще незабаром приклеїться й інша двовальна голова. Він збільшиться в об'ємі і добре приросте потенціалом. Навіщо це все не зробили одразу? А тому що ресурність і потенціал мотора протягом року рухався на двох живих моделях і двох прототипах. Причому вони були різних класів. Щоб зрозуміти можливості використання правильні та зручні для користувачів різних сегментів.
Удосконалена інжекторна система упорскування палива, до розробки якої були залучені фахівці компанії BOSCH. У кооперації з інженерами LIFAN вони змогли створити для двигуна KPT250 працездатне та ефективне програмне забезпечення, а також забезпечити необхідну якість та надійність усіх компонентів системи, які виробляє одне з підприємств Robert Bosch GmbH. Система запалення була кардинально переглянута. В ній інше майже все, починаючи від магнето до конструктиву стартера і стартовим механізмом. Завдяки впорскуванню палива та рідинному охолодженню, мотор забезпечує плавну тягу, стабільну роботу на низьких оборотах та хорошу економічність. Середня витрата палива становить близько 2,9-3,7 л/100 км, що робить мотоцикл вигідним для повсякденних поїздок та далеких подорожей.
Двокулачковий механізм газорозподілу зміненої конструкції, полегшені коромисла пальцевого типу: використання цієї конструкції дає змогу знизити інерцію маси механізму газорозподілу, забезпечити своєчасне закриття клапанів на високих швидкостях, прискорити об'ємно-швидкісний режим розкрутки двигуна за часом, підвищити віддачу.
А сам агрегат заточувався на тривалих тестових райдах під три об'єми: 249 см3, 298 см3, 320 см3. Наразі ми не можемо повідомити деталізацію щодо двох трьохсотих - інформація поки що Виробником не дозволена до публікації. Але точно знаємо, що з'явиться доповнення дуже гарне за збільшеним потенціалом до тяги вже правильного 250-го. Тільки потрібно почекати......
Найбільш значуща частина того, що майбутній 300-й може піти дуже непогано за 30 з гаком кінських сил, підкріплена низкою моментів у конструкції. Ми напишемо небагато зараз про це, тому що деякі рішення кращі, ніж у інших моторобудівників. І це технічні фішки, про які не завжди цінно розповідати для будь-якого Виробника будь-якого мотора. Через час все буде в живих нових моделях мото.
Система охолодження. Збільшено кількість каналів у найнагріваніших деталях. Циркуляційний процес формується не лише насосом, а змінними за діаметром відводами зовнішніми, внутрішніми та парою механічних елементів, які залежно від тиску рідини або збільшують власну пропускну здатність, або зменшують. При цьому сама механіка насосної частини не стала громіздкою і складною за конструкцією, щоб не на шкоду експлуатації.
Балансвал іншого типу, який сидить на особливому сполученні з деталлю, що генерує цю саму вібрацію. І він особливий тим, що в корпусній частині 249-го виконаний таким чином, що під час установлення 300-го сам вал зміниться і за щоками, і за вагою, і за формою, тому що 300-й уже генеруватиме більше й таких моментів, а отже, і забрати це потрібно з нього вже за іншими фізичними величинами.
Про циліндр сказати можна те, що стінки змінені для збільшення термостабільності. Тому геометрія корпусної частини відрізняється від типових рівненьких. Сам циліндр має різну товщину на різній висоті - маса теж має значення і це враховано. А ось головка 249-го циліндра цікава тим, що вона складається з двох модулів - корпус і знімна внутрянка клапанного механізму. На ділі цей механізм дуже близько реалізований до такого, як робила раніше Хонда. Головка циліндра з особливого сплаву. Але навіть експлуатаційно зроблена здорово - доступ правильний до клапанів для регулювання і доступний без особливого інструменту.
Трансмісія вдосконалена і розроблена інакше колишніх. Фрикційні диски японські, болтові частини корпусної конструкції зчеплення встановлені пропорційно для розмежування діагоналей при переміщенні дисків для максимізації повних поверхневих пар (особливо коли грунтовно нагріто). При цьому внутрішня частина корпусу кошика має додаткові три кронштейни жорсткості, яких не було ніде раніше. Провідні диски з особливого металу - при нагріванні ступінь розширення зменшено, щоб не змінювалися відповідні характеристики при відпусканні зчеплення.Штатне зчеплення здатне переварити момент, що крутить, на 38% більше розрахунково-експлуатаційного для 249 сс обсягу.
Системи активної безпеки:
У новинці KPT 250 застосовані дві активні системи безпеки:
- двоканальна ABS у гальмівній системі на передньому та на задньому колесах.
- Motorcycle Traction Control (TCS) - електронна система запобігання повній або частковій втрати зчеплення коліс з дорожнім покриттям завдяки гідравлічному контролю процесу пробуксовування байка, як наслідок, покращується контроль в управлінні мотоциклом і зменшується час розгону мотоцикла).
Комплексне застосування двох систем ABS і TCS значно покращують стійкість та контроль мотоцикла забезпечуючи життєво важливий захист в критичні моменти.
Передня вилка інверторного типу. Вона має більший хід стиснення при одночасному збільшенні діаметра пера до величини 37 мм. Задня класична підвіска з моноамортизатором.
Грязьовик на задньому колесі – входить у стандартну комплектацію.
Захисні дуги збереглися як і в попередній моделі KPT200. Вони безумовно корисні, особливо з урахуванням того, що технічне виконання цього елемента грамотно спроектовано і здійснено: зверніть увагу на три рознесені точки кріплення до рами - це і є гарантія того, що при падінні, ударні навантаження рівномірно будуть розподідені, що збільшить захисні властивості .
Колісні диски моделі KPT 250: передній диск під шину 100/80-17, задній – 130/70-17. Охочі зможуть встановити назад «140 ковзанку».
З метою полегшення маси та зниження центру тяжіння, матеріал бака має поліпропіленовий склад з домішкою графіту – це забезпечує мінімальну деформацію пластику при значних зовнішніх температурних перепадах і водночас гарантує відсутність крихкості.
Панель приладів - на фото.
USB-роз'єм з прогумованою кришечкою для гаджетів та аксесуарів однозначно стане в нагоді. Причому зверніть увагу на те, що він розташований у спеціальній виїмці між баком і накладкою - на фото розташування позначено червоною стрілкою. Таке розташування зручно і неможливо його зачепити, пошкодити чи поламати.
Оновилася і конфігурація передньої блок фари. Світлодіодні елементи від компанії Philips.
Масо-габаритні характеристики | |
Висота, мм ( по сідлу) | 810 |
Кліренс, мм | 205 |
Довжина, мм | 2100 |
Ширина, мм | 785 |
Висота, мм | 1220 |
Колісна база, мм | 1340 |
Споряджена маса, кг | 161 |
Характеристики | |
Двигун, тип | Бензиновий серії NRF2, 4-х тактний, одноциліндровий, водяного охолодження, чотириклапанний з верхнім розташуванням розподільного валу (SOHC), ланцюговим приводом та внутрішнім балансувальним валом |
Крутний момент, Нм/об.хв. | 24,5 / 7000 |
Максимальний кут повороту керма, градусів | 36 |
Паливо, що рекомендується | Бензин з октановим числом не менше ніж 95 |
Рекомендований клас в'язкості масла | 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетичне масло для мотоциклетних двигунів (в залежності від сезонності) Не нижче категорії SJ. |
Ступінь стиснення | 12,2 :1 |
Об'єм, куб.см | 249 |
Система електроживлення | Акумуляторна батарея у штатній комплектації 12N9-BS |
Система живлення двигуна | Инжекторна топливна система LGC-Fi, паливний насос, монофорсунка з управлінням ECU MSE8.0 (виробник компонентів BOSCH) |
Система охолодження | Рідинне охолодження |
Система запалювання | Электронне (CDI) + електростартер |
Тип запуску двигуна | Электростартер |
Максимальна потужність, к.с./об.хв. | 27,88/ 9000 |
КПП | 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням у масляній ванні |
Тип приводу | Ланцюговий привід. Маркування приводного ланцюга - 520 H з безвальцювальними роликами. Виробник ланцюга "CHOHO" |
Задні гальмівні механізми | Дисковий з однопоршневим супортом та гідравлічним приводом, антиблокировочная система ABS + Motorcycle Traction Control (TCS), діаметр 220 мм. |
Підвіска задня | Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором та можливістю регулювання переднатягу. |
Підвіска передня | Телескопічна вилка з прогресивними характеристиками (діаметр пера 37 мм) та гідравлічними амортизаторами |
Передні гальмівні механізми | Гальмівний диск із двопоршневим супортом і гідравлічним приводом, антиблокувальна система ABS + Motorcycle Traction Control (TCS), діаметр 275 мм. |
Колісні диски | Алюмінієві легкосплавні, пофарбовані матовою порошковою емаллю чорного кольору. |
Максимальна швидкість, км/год | 135 |
Витрата палива, л/100 км | ≥3,7 |
Вантажопідйомність, кг | 168 |
Розмір шин передні/задні | 100/80-17 | 130/70-17 |
Об'єм паливного бака, л | 14 (включаючи 2,5 літру резерву) |
Заправний обсяг масла в двигуні, л | 1,3 |
Доступні кольори | Grey_Gloss / Black_Yellow / Black_Blue Opal |
Значення пакувальних розмірів мототехніки | |
Довжина, м | 1,88 |
Ширина, м | 0,75 |
Висота, м. | 0,88 |
Об'єм, куб.м | 1,25 |
Вага, кг | 181 |
Основні атрибути | |
---|---|
Марка | Lifan |
Сумісність з маркою | Lifan |
Виробник | Lifan |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 249 куб. см |
Об'єм паливного бака | 14 л |
Витрата палива | 3.7 |
Система запуску | Електростартер |
Система вприскування палива | Інжектор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 135 км/год |
Вага | 168 кг |
Охолодження двигуна | Рідинне |
Рік випуску | 2023 |
Потужність двигуна | 28 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Стан | Новий |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Користувальницькі характеристики | |
Модель | KPT250 |
- Ціна: 106 750 ₴
- Спосіб упаковки: Ціна вказана за мотоцикл у заводській упаковці в частково розібраному вигляді. Документи для державної реєстрації — входять у вартість мотоцикла. Для відправлення мотоцикла накладеним платіжом необхідно перерахувати передоплату.