Ця модель від YIBEN є носієм епохи ретрокласики, яку з честю й цікавістю для споживачів несе майже законодавець жанру — компанія PIAGGIO. Багато в чому "Двенашка" схожа на модель VESPA, але водночас вона має й кілька позитивних відмінностей. По-перше, вона набагато зручніша для двох осіб завдяки більшій габаритній довжині та двомісному сидінню. Також у неї передбачені хромовані металеві складані опорні майданчики для ніг пасажира, які в складеному стані не заважають водієві, не псують зовнішній вигляд і дуже органічно вписуються в екстер'єр.
У стандартному виготовленні скутер комплектується металевим багажником, пофарбованим у колір — це додає функціонал і дає змогу закріпити на ньому кофр. Однак естети можуть і не встановлювати його, якщо вважають, що він диссонує з виглядом ретростилю. Так чи інакше, це доповнення є безплатним атрибутом. Об'ємніший багажний відсік під сидінням дасть змогу розмістити шолом під час стоянки. Всі покажчики поворотів і задній ліхтар виготовлені із застосуванням світлодіодів — це дало змогу зробити плафони невеликими, а також зберегти стилістику та виразність вигляду без надмірного акценту на функціональні деталі. Звичайно ж застосування світлодіодів однозначно позитивно відбилося й на збільшенні ресурсної довговічності світлотехніки.
Колісні диски виготовлені з алюмінієвого сплаву і мають не десятий, а дванадцятий радіус — такий варіант краще підходить для подолання нерівностей наших доріг і дав змогу збільшити кліренс.
У передній підвісці застосована телескопічна вилка замість маятникової конструкції. Одна дійсно наділяє скутер дещо збільшуваною жорсткістю під час проходження нерівностей переднім колесом. Однак таке рішення більш виправдано з погляду експлуатаційної надійності і несучої здатності до сприйняття ударних навантажень без пробоїв.
Динаміка моторолера здебільшого влаштує багатьох, хто не ставитиме на перше місце прагнення вирвати перемогу в чотириколісних учасників дорожнього руху під час старту з кожного світлофора. У принципі він на це й не розрахований, а ось для отримання задоволення від динамічного переміщення в міському толчеві або передмісті — якраз. До того ж він дійсно виділяється із загальної маси «родянників» і точно приверне увагу і до себе, і до свого власника або власниці.
Значення упаковувальних розмірів мототехніки | |
Довжина, м. | 1,8 |
Ширина, м. | 0,57 |
Висота, м. | 0,87 |
Об'єм, м3 | 0,89 |
Маса, кг | 115 |
Характеристики | |
Двигун, тип | бензиновий, 4-тактний, одноциліндровий, двоклапанний, повітряного охолодження |
Об'єм, см3 | 125 |
Система охолодження | Повітряна |
Система електроживлення | АКБ 12V 4A |
Система запалювання | Електронне (CDI) + електростартер і кікстартер |
Максимальна потужність, л.с./об.мін. | 7 / 7500 |
КПП | Безступеневий варіатор |
Тип привода | Ремінний привод |
Задні гальмівні механізми | Барабанний, механічний із тросовим приводом |
Передні гальмівні механізми | Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний |
Підвіска задня | |
Підвіска передня | Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами |
Колісні диски | Алюмінієві легкосплавні |
Максимальна швидкість, км/год | 80 |
Витрата палива на л/100 км | 2,5 |
Вантажність, кг | 150 |
Розмір шин передні/задні | 3.50-10/3.50-10 |
Об'єм паливного бака, л | 5,5 |
Заправний об'єм оливи у двигуні, л. | 0,800 |
Доступні кольори | Золотий/Білий/Чорний |
Масабаритні характеристики | |
Довжина, мм | 1750 |
Ширина, мм | 670 |
Висота, мм | 1105 |
Колісна база, мм | 1290 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Yiben |
Клас | Новий |
Клас мотоцикла | Багатоцільовий |
Об'єм двигуна | 125 куб. см |
Об'єм паливного бака | 5.5 л |
Витрата палива | 2.5 |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Тип | Скутер |
- Ціна: 32 340 ₴