Раді повідомити про тому, що тепер версія мотоцикла Musstang МТ200-10 2015 модельного року зазнала низки позитивних змін і удосконалень. Виробник взяв у увагу деякі моменти й недороблення, що мали місце в минулого року моделі й вніс достатню кількість доповнень, які точно потішать тих, хто розглядав цю модель в як перспективне придбання. Судіть самі:
Панель приладів раніше виходить з чотирьох стрілючних покажчиків і мала інший нахил по Щодо посадкою, він був не такий оптимальний, як зараз і під час повороту керма заважав зчитуванню інформації з приладів, розташованих по краям. Тепер усе в минулому — відтепер панель з електронно-цифровою індикацією під іншим кутом і має зовсім інший вигляд. Також збережені два окремі стрільцеві вольтметри й покажчика рівня палива. Це зроблено навмисно, оскільки в такому вигляді вони набагато інформативніші.
|
Клітони — абсолютно інші, а не стандартні. И мають ефектніший вигляд і мають регулювання вильоту ручок під різну довжину долоні.
Ємність для гальмівної рідини тепер має суцільнометалевий корпус зі оглядовим віконцем і декорована золотистою кришкою під колір кліпонів. Причому в комплектації передбачений гумовий чохол, який можна одягнути на кришку для збереження зовнішнього вигляду під час зберігання.
Усі три гальмівних супортів виготовлені іншим виробником. Конструкція супортів на попередній версії МТ200-10 з плином часу проявляла певну нестачу — по міру зносу напрямних, супорти почали постукати, створюючи звуковий дискомфорт. Конструкція нинішніх відрізняється і найкращою якістю виготовлення і точнішим обробленням поверхні напрямних. Отже, це поліпшення позитивно позначиться на «блискавки» супортів на оновленої версії мотоцикла.
Блок-фари теперь со світлодіодною смужкою габаритних вогнів. Їхній також можна використовувати під час їзди вдень для підвищення безпеки — вони яскраво світять, споживають мало енергії й розміщені якраз на рівні очей водіїв «легочків». То є Ваша помітність ще не гарантована, звичайно, але майже забезпечена. Також кожен блок фара забезпечений ще двома додатковими кріпильними кронштейнами, які зведуть до мінімуму вібрування і утримання променя світла під час їзди. Світловий пучок тепер формується лінзою, а не відбивачем. Це не можна назвати явним поліпшенням, але точно гірше від цього не стало.
Пластиковий обвіс по периметру на цієї моделі схожий на версія МТ250-10B і доповнений низкою додаткових кріплень бічних обтікачів для щільнішої посадки на раму и зменшення вібраційного фону процесі руху.
Також тепер ця модель укомплектована зовсім іншим бочком глушника. Вид став набагато ефектнішим, зменшилися габарити та залишилося характерне басовітове звучання. Це, як і раніше, прямоточна система вихлопу, але вона однозначно краще поєднується з видозміненим виглядом мотоцикла, ніж прежуючий і сама по собі стала компактнішою.
Затемнення вітрового скла доведеться через душі всім тим, хто раніше їздив зі стандартним і не з чуток знає, що в сонячний день відблиски зовсім не , сприяли зручності зчитування інформації на панелі приладів. Нове рішення покликане мінімізувати цю проблему і забезпечити кращу інформативність.
Замінені й шини: тепер Musstang MT200-10 і спереду та ззаду укоплектований шинами досить відомого виробника — компанії CORDIAL. Розміри залишилися колишніми, а — ось якість виготовлення точно краща, ніж на попередники. К тому же малюнок протектора нових шин і забезпечує найкраще зчеплення з покриттям.
Також виробник змінив матеріал оббивки сидіння водія і «Подушечки» пасажира. Раніше вони були з дрібнопористого матеріалу, пори якого досить швидко забивалися пилом і губили вигляд. Зараз ж застосований матеріал, що має ледь виражену структурну сітку, яка ускладнює ковзання одягу під час садіння: і підтримувати зовнішній вигляд стане легше і «селозити п'ятою точкою» за сидінню не доведеться
Залишається додати, що палітра забарвлення, яка раніше була з двох кольорів (чорного та червоного), доповнена білим. Він добре поєднується з темними панелями і дійсно змушує звертати на себе увагу.
навчальні розміри мототехніки | |
Довжина, м. | 1,97 |
Ширина, м. | 0,56 |
Висота, м. | 0,86 |
Об'єм, м3 | 0,95 |
Маса, кг | 145 |
Характеристики | |
Двигун, тип | бензиновий, 4-тактний, одноциліндровий, двоклапанний з балансувальним валом (виробництво LIFAN) |
Об'єм, см3 | 200 |
Система охолодження | Повітряне охолодження |
Система електроживлення | АКБ 12V 4A |
Система запалювання | Електронне (CDI) і Кікстартер |
Максимальна потужність, л.с./об.мін. | 14 / 8500 |
КПП | 5-ступенева |
Тип привода | Ланцюговий привод |
Задні гальмівні механізми | Дискові гідравлічні |
Передні гальмівні механізми | Дводискові з двопоршневими супортами на кожному гальмівному диску, гідравлічні |
Підвіска задня | Маятниковий важіль із пружинно-гідравлічним моноамортизатором |
Підвіска передня | Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами |
Колісні диски | Алюмінієві легкосплавні |
Максимальна швидкість, км/год | 118 |
Витрата палива на л/100 км | 3,2 |
Вантажність, кг | 125 |
Розмір шин передні/задні | 110/70-17 / 140/70-17 |
Об'єм паливного бака, л | 15 |
Доступні кольори | Білий / Чорний / Червоний (вишневий) |
Масабаритні характеристики | |
Довжина, мм | 2260 |
Ширина, мм | 845 |
Висота по сідлу, мм | 795 |
Висота, мм | 1100 |
Колісна база, мм | 1480 |
Споряджена маса, кг | 134 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Musstang |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 200 куб. см |
Об'єм паливного бака | 15 л |
Витрата палива | 3.2 |
Тип | Мотоцикл |
Стан | Новий |
- Ціна: 55 440 ₴