Ціна вказана за мотоцикл у заводській упаковці в частково розібраному вигляді.
Lifan KP200 — це не просто «старший брат» популярного Ірокезу, а й універсальний «доріжник» — ідеальний на всі випадки життя: він гарний, як як перший мотоцикл, так і у формі зміни, якщо досягнутий той етап, коли хочеться більше, потужніший і динамічніше та хоч трохи оригінальніше.
2020 року нарешті повернулася класичне забарвлення Ірокеза - зелена:
Тепер жовтий, червоний і синій дизайн мають також вигляд (відмітність від версій минулого року не дуже важливі, але є).
Саме час розповісти про дуже значуще доповнення в моделі 2019 року випуску (на фото)
Ірокез уже не молодий, але він усе-рівномірно дуже гарний і буде, як і раніше, дуже конкурентним у своєму сегменті. А все тому, що його двигун зазнав дуже вагомих технічних змін і саме вони зробили його ще кращим, ніж було. Ми анітрохи не перебільшуємо! Ті з Вас хто думає над покупкою обов'язково, у нас або в Ділерів здійсните Коротка пробну поїздку. Ми впевнені, вона Вас переконає в правильності вибору!
Позначення нового агрегату — NBF2 (маленькою цифра два червоного кольору на торці кришки стратера означає нову генерацію мотора.
У двигуні повністю змінили конструкцію основних деталей ЦПГ. Основний сенс у тому, що технологи Lifan за допомогою моделювання варіантів і вимірів вивели оптимальне співвідношення мас колінвала, шатуна і поршня з кільцями. Ідея полягала в пошуку оптимального співвідношення ваги кожної деталі для мінімізації моменту інерції кожної зі рухомих частин. У фіналі був виведений еталонний примірник, а на етапі конвейєрного складання двигунів з'явився додатковий пункт підбору та вагового контролю, пов'язаних деталей. Тепер кожна окрема деталь підбирається за вагою до шатуна та поршня й генерується в комплект для збирання. У такий спосіб мінімізується відхилення мас від ідеального розрахункового варіанту! Lifan не виливає й не обробляє вали самостійно. Для цього є інші виробники, але саме інженери-конструктори Lifan формують технічне завдання для Постачальників і точні параметри для кожної деталі, що купується, ЦПГ. Те деталі, які мають критичну дистанцію з потрібними значеннями, згодом витягуються і повертаються постачальникам. І ми Вам скажімо це працює — є різниця в роботі двигуна попередньої генерації й нового, і її не потрібно "ловити" або намагатися помітити.
Новий мотор працює м'якше, тихіше, без "металевих молоточків і лязкання", які простежувалися в більш ранного варіанту.
Конструкція балансувального вала стала також іншою. Тепер він є єдиною деталлю зі шпончною посадкою шестерні, що з'єднана з колінчастим валом. Він збільшився за довжиною й опорні підшипники тепер розкладені на бО більшу відстань. У результаті — вібрації відчутні лише під час роботи на холостому ходу, а під час набирання обертів вони зменшуються! Так, так — ми не зійшли з розуму та не містимо мрії — це дійсно так і є.
Повному перегляненню та змінам конструкції піддалася коробка передач. У ній зовсім нова кошик зчеплення, який повністю відрізняється від колишнього. Вона посилена з іншим підбором демпферних пружин і матеріалом фрикційних накладок. Змінені первинні та вторинні вали та передавальні відносини другої, третьої та четвертої передач. Точки кріплення змінилися, підшипники інші. Тобто вдосконалили практично повністю КПП.
Зміни торкнулися й системи мастила. Тепер у корпус інтегрована порожнина для окремого оливного фільтра. Міняємо олію — чистимо фільтр (або міняємо на паперовий). Змінені прохідні перерізи олійних каналів. Ті з них, які подають олію в найбільш навантажені, обертові частини мають найвищий діаметр для підвищення пропускної здатності. До менш навантажених елементів олія підводиться через менші діаметри каналів, але водночас швидкість потоку вища, що зумовлює гарне заповнення елементів, що змащуються. Олійний насос тепер здатний на більше — вони також змінені. Це логічно, тому що об'єм оливної системи вже не 1 літр як раніше, а 1,2 літра.
У системі охолодження виправили конструкцію основної деталі — помпу. Вона інша. Продуктивність залишилася без змін, а ось можливість підтікання (це спостерігалося з перебігом експлуатації на попередньому агрегаті) мінімізована.
Всі ці зміни відбилися і на конфігурації лівої та правої частини двигуна, за якими легко відрізнити мотори оновленої серії.
А ще на моделі KP200 і «оспортивному родичі» KPR200 встановлені нові глушники. Вони забезпечують найкращий газообмін і позбавлені нестачі колишнього глушника, який створював опір на випуску. І він його прикрашає, хіба Ви не згодні?
А якщо побити — ми повернемося до того, про що написали на самому початку. Агрегат класний без жодних заявок. Ми вже каталися, звісно ж, і він викликав навіть не радість, а захоплення. Коробка працює як на «японцях» — чудова вибірковість, дуже м'яке вмикання будь-якої з передач. Момент змикання дисків зчеплення під час відпускання важеля легко відчувається — не потрібно перетримувати важіль, викликаючи пробування зчеплення й спускання. Класний звук мотора завдяки новому бочонці глушника — так, він голосніший, але це швидше пестить слух, ніж подразнює.ще раз повторимо всім, хто не дуже вірить нам — обов'язково спробуйте самі! Ми не сумніваємося, що кожен відповість з нами в тому, що ми тут виклали. І ще ми раді, що Lifan може покращувати навіть те, що вже заслужила позитивні оцінки — немає межі досконалості!
Нижче ми традиційно залишаємо опис усього того, що повідомляли Вам у минулому про моделі 2017 і 2018 років. Це ретраспектива для охочих дізнатися, а яким був Ірокез раніше...
Оновлення моделі 2018 року розпочнеться з інформації про змінену колірну палітру.
Нинішня гама кольорів складатиметься з чотирьох варіантів: повністю чорного, червоно-чорного, жовто-чорного, синього та глянсового білого. Чорний, синій, темно-червоний залишилися колишнім, а ось жовто-чорний — інший.
Білий колір із сьогодення буде "перламутр", а не білий матовий, як раніше. Від матового ми відмовилися на користь більшої практичності глянсового, до того ж візуальне сприйняття кольору також стало більше радувати око.
І друге значуще доповнення полягає в такому:
Задній амортизатор на всі версії 2018 року буде встановлений таким, як на моделі LIFAN KPT. Він вирізняється за конструкцією — здвоєний пружинний варіант замінений на одну пружину з прогресивною навивкою й великим діаметром витка. Відразу позначимо: мотоцикл стане жорсткішим у ходу, але в такий спосіб буде виправлена надмірна м'якість задньої амортизаторної стійки, на яку все-єднували шанувальники поїздок з другим номером. Наскільки ця заміна доцільна — покажете час, але мотоцикл дійсно змінився у ходу. Він не змінився за висотою, але з двома пасажирами вагою по 70 кг. краще справляється з дорожніми нерівностями. Поодинці відразу відчувається, що задня підвіска сталда жорсткіша, на жаль, але з цим доведеться впоратися. На крайній випадок у нас на складі ще є амортизатори попередньої генерації для прихильників пом'якше... На фото новий амортизатор вгорі
Всі раніше описані параметри та характеристики моделі, які, як і раніше, актуальні ми залишили в перекладі нижче, для охочих більше дізнатися про відмінності Lifan Irokez 200 від його ранньої версії з мотором об'ємом 150 кубиків
Відмінність No1: новий двигун з об'ємом 197 см3 відрізняється від 150-кі не тільки об'ємом, але й іншим ступенем стиснення, збільшеним ходом поршня, збільшеним діаметром циліндра та іншими параметрами системи живлення.
У результаті потужність двигуна збільшена до 17,5 кінських сил за 8000 об/хв-1
Відмінність No2: Крутний момент збільшений до 17 Нм/6500 об./хв-1
У результаті покращені найважливіші характеристики Відбою двигуна:
- 1. він став тягуватим на малих і середніх обертах;
- 2. покращилася динаміка розгону;
- 3. максимальна швидкість збільшилася до 127 км/год;
- 4. завдяки зміні передавального відношення провідної та веденню приводних зірок, що відповідає зміні потужності та крутного моменту, покращилося й пришвидшення зі старту.
Відмінність No3 У системі впуску основний патрубок збільшений до 30 мм, що відповідають змінам притерпел і сам карбюратор. Він забезпечений прискорювальним насосом, і без того новий, проте адаптація під потужніший мотор потребує перегляду вихідних налаштувань і калібрувань жиклерів.
Тішить те, що є результат проведених удосконалень, який уже можна відчути під час їзди.
Відмінність No4: Збільшений об'єм системи охолодження двигуна, ревізії також піддаються водяному насосу, а ось радіатори залишилися колишніми — їх потужність інженери оцінили як достатню навіть для потужнішого двигуна. Все правильно — навіть на перших версіях Irokez вона заслужила тільки позитивні експлуатаційні оцінки.
Унаслідок збільшення продуктивності системи охолодження й, відповідно, мінімізована ймовірність перегрівання двигуна у разі тривалої експлуатації, проте, як і будь-який мотор, перевантажувати його не варто.
Відмінність No5: Lifan Irokez 200 (точніше KP200) комплектується досконалішою шестиступеневою коробкою перемикання передач.
На перших трьох передачах і п'ятій змінені передавальні числа — модернізований двигун тепер може активніше «тягти» й на інших обертах. Завдяки трансмісії також вдалося підняти стелю «максималки» до 127 км/год.*
Відмінність No6: Змінений дизайн задньої частини мотоцикла.
В підсумку: мотоцикл має привабливіший і гармонійніший вигляд, водночас пасажирові тепер навіть зручніше використовувати нові ручки під природний хват. Але за бажання замість ручок завжди можна встановити багажник, який пропонується як аксесуар — усі кріпильні місця залишилися без змін.
Відмінність No7: Пластикові бічні накладки, що закривають доступ до карбюратора й акумулятора тепер пофарбовані під колірну палітру мотоцикла і, відповідно, відрізняються в кожному варіанті. Також змінений забарвленням і металевими опорними кронштейнами для кріплення підніжки пасажира.
Не всі відразу помічають, що конкретно змінилося, але абсолютна більшість помічає поліпшення загального зовнішнього вигляду Ірокезу — чітко узгоджені між собою кольори мають набагато привабливіший вигляд, ніж раніше.
Саме в таких невеликих, але важливих дрібницях і лежить секрет ідеальності KP200.
Відмінність No10: переглянутий і варіант забарвлення накладки на глушник: для моделей у темних колірних рішеннях передбачена сіра матова накладка, а в варіанті з білим кольором хромований варіант залишився без змін. Тепер у різних моделях забарвлення глушника доповнює естетику підбору різних колірних рішень.
У результаті мотоцикл не тільки змінився зовні, але й знайшов можливості для прояву Вашої індивідуальності — обклеїти або розфарбувати накладку графітового кольору кожен зможе на свій смак.
Загальні технічні доповнення в моделях KP150 и KP200
- Як і в новій версії KP150, двосотка також тепер комплектується якіснішими приводними зірками та ланцюгом від виробника CHOHO-Chains. Усі ланцюги забезпечені індексом «H» - heavy duty, що в перекладі означає «для підвищених навантажень». Різниця дійсно буде, просто зрозуміти це можна тільки в процесі експлуатації - так що доведеться повірити нам на слово.
- Матеріал оббивки сидіння тепер складаний двокомпонентний. Основний для водія є передня частина сідла, саме тому вона має бути покрита матеріалом, що перешкоджає «вільному ризанню п'ятої точки під час їзди» — так і є. Вихідний варіант збережений без змін. Однак, задня частина подушки, на якій розміщується пасажир (а це буває набагато рідше) тепер обтягнута іншим синтетичним матеріалом — він не має чітко окреслених пористої поверхні, в які завжди забивається пил під час їзди, якщо сидіння нічим не закрито. Це зроблено спеціально на прохання власників, якімальовці, що потрібно довго та наполегливо вимивати задню частину від пилу після кожної поїздки. Тепер просто проведіть вологою ганчіркою й питання розв'язане.
- Ще одне функціональне доповнення — у кожному сидінні на зворотному боці прикріплений лоскот оббивного матеріалу середніх розмірів. Якщо раптом Ви випадково порвете оббивку — можна буде вирізати латку з доданого шматочка, пришити або приклеїти й у такий спосіб тимчасово розв'язати питання.
- Як і у варіанті з моделлю Lifan 150-2E змінений виробник і постачальник блоків керування на кермі. Тепер застосована продукція тайванської компанії Nakamoto;
- У фарі головного світла встановлені лампи Phillips;
- Як джерела світла габаритних вогнів спереду та заднього ліхтаря використані світлодіоди, що чудово зарекомендувалися.
- Фронтальний вітровий козирок є стандартним легкомонтованим обладнанням.
Погодьтеся, Lifan KP200 гарний у всьому: і має чудовий вигляд, і поїде здорово, і ціна його дуже демократична.
До речі, якщо у Вас є сумніви щодо, «а чи достатньо будуть 200 см3 об'єму?», спробуйте порівняти технічні параметри двигунів Ліфанівської двосотки та потенційних конкурентів: GEON CR6 250 (2016) і його абсолютного клону Loncin CR5S. істинна кубатура двигунів цих мотоциклів не 250 см3 (як вказує теххарактеризатор Loncin), а 226 см3 . Потрібно віддати належне Торговій марці GEON — вони вказують коректне значення обсягу. Так що за інших рівних за умов двигун Lifan все-таки технічно виготовлений дещо досконаліший — за трохи меншого об'єму параметри за потужністю майже аналогічні, але водночас він забезпечений системою водяного охолодження. Ну а щодо надійності — «погуглить» відгуки власників про надійність ранніх версій цього мотора на Lifan Irokez, інформації знайдете в надлишку.
Ознайомлення ПАКОВАНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ | |
Довжина, м. | 1,89 |
Ширина, м. | 0,58 |
Висота, м. | 0,88 |
Об'єм, м3 | 0,96 |
Маса, кг | 159 |
ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Двигун, тип | Бензиновий, 4-тактний, одноциліндровий, водяного охолодження, двоклапанний із верхнім розташуванням розподобала (OHC), ланцюговим приводом і внутрішнім балансувальним валом |
Крутний момент, Нм/об.хв. | 17 / 6500 |
Максимальний кут повороту керма, градуси | 38 |
Об'єм оливної системи, л. | 1,2 |
Рекомендоване паливо | Бензин з октановим числом не менш ніж 95 |
Рекомендований клас в'язкості оливи | 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетична олива для мотоциклетних двигунів (залежно від сезонності) |
Ступінь стиснення | 1121 |
Об'єм, см3 | 198 |
Система охолодження | Водяне охолодження |
Система електроживлення | Акумуляторна батарея в штатній комплектації 12N9-BS |
Система запалювання | Електронне (CDI) + електростартер |
Тип запуску двигуна | Електростартер |
Максимальна потужність, л.с./об.мін. | 17,5 / 8000 |
КПП | 6-ступенева з багатодисковим зчепленням у олійній ванні |
Тип привода | Ланцюговий привод. Маркування приводного ланцюга — 428H; Виробник ланцюга "CHOHO" |
Задні гальмівні механізми | Дисковий гідравлічний з однопоршневим супортом, гідравлічний, діаметр 220 мм. |
Передні гальмівні механізми | Дисковий гідравлічний із двопоршневим супортом, гідравлічний, діаметр 240 мм. |
Підвіска задня | Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором, двома послідовно встановленими пружинами змінної жорсткості та можливістю регулювання переднатягу. |
Підвіска передня | Телескопічна вилка з прогресивними характеристиками (діаметр пера 32 мм) і гідравлічними амортизаторами |
Колісні диски | Алюмінієві легкосплавні |
Максимальна швидкість, км/год | 127 |
Витрата палива на л/100 км | ≥2,6 |
Вантажність, кг | 165 |
Кліренс, мм | 175 |
Розмір шин передні/задні | 90/90-17 / 120/80-17 |
Об'єм паливного бака, л | 13 |
Заправний об'єм оливи у двигуні, л. | 1,2 |
Доступні кольори | Червоний матовий/Червоний глянсовий/Білий (покритий матовим лаком)/ Чорно-синій глянсовий |
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Висота, мм (по сідлу) | 790 |
Довжина, мм | 2060 |
Ширина, мм | 745 |
Висота, мм | 1080 |
Колісна база, мм | 1330 |
Споряджена маса, кг | 140 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Lifan |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 198 куб. см |
Об'єм паливного бака | 15 л |
Витрата палива | 2.6 |
Система запуску | Електростартер |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 127 км/год |
Вага | 140 кг |
Охолодження двигуна | Рідинне |
Рік випуску | 2021 |
Потужність двигуна | 12.8 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Стан | Новий |
Марка | Lifan |
Сумісність з маркою | Lifan |
Користувальницькі характеристики | |
Модель | Lifan KP200 |
- Ціна: 76 440 ₴
- Спосіб упаковки: Ціна вказана за мотоцикл у заводській упаковці в частково розібраному вигляді. Документи для державної реєстрації — входять у вартість мотоцикла. Для відправлення мотоцикла накладеним платіжом необхідно перерахувати передоплату в розмірі 500 грн.