Ціна визначається за мотоцикл у комерційній упаковці.
Основні зміни KPR 2019 рік вміщається в новому двигуні серії NBF2. Потенціал шассі дозволяв його встановити з самого початку, але на момент появи моделі KPR У корпорації Lifan ще не було закінчено розробки потужної двосотки, яка не має надлишкової ваги і будучи обладнаною системою охолодження води, впритул наблизилася за потужними характеристиками до більшості схожих агрегатів з великим робочим об'ємом, вагою і витратом палива.
Поршень в новому Ліфанівському 200-т кубічному двигуні зроблено з використанням технології MicroArc Oxidation Coating (Мікродугове оксидування). Трохи зупинимося на цьому, оскільки ця технологія дійсно надає метал поруч удосконалених властивостей:
Метод мікродугового оксидування - це радянська технологія, відома також як метод плазмо-електролітичного окислення (ПЕО) Цей метод застосовують для отримання твердих і коррозійно-стійких покрить на Al, Mg, Ti та інших легенях металу. В процесі мікродугового оксидування, який також відомий як плазмовий електроліт, з поєднанням електрохімічного окислення та кінцевої високовольтної обробки металеві елементи набувають величної адгезіону міцності, меншої Знос під час тертя, ліпша витривалість з термізмом зміни у широкому діапазоні.
Після такої обробки деталі циліндропоршневої групи
- мають підвищену коррозійну стійкість, а також придатні для використання у вологому кліматі (випробовування зразків в 10% морського туману протягом 2000 годин не показали ніяких слідів коррозії або руйнівного окислення);
- має підвищену зносостійкість (скороченість зносу МДО-покриття набагато нижча, ніж у аналогічних виробів, випробуваних за тих же умов). Мікротвердність зносостійких покриттям становить 15 000 — 20 000 МПа замість 4 000 - 6000 МПа на анодяних покриттях.
Загальна інформація про цю технологію: цей процес поєднує в собі електрохімічне окислення з високовольтною іскравою обробкою у водній електролітичній ванні, яка також містить модифікаційні елементи у вигляді розчинених солей для включення в структуру металу. У результаті алюмінієвого покриття з оксиду набуває удосконаленої властивості.
Карбюратор також відрізняється, у KPR встановлено модифіковану версію прибора - PZ30-G-01. Особливі секрети відкривати не будемо, але простір для регулювання з метою підвищення вивантаження як і раніше є;-)
У маслянистій системі є форсунка на дно поршня для більш активного теплоовідводу у режимі двигуна «до відсічки».
Вигляд КПР залишився суворим і, водночас, спортивний, але змінився розквіт. Тепер кольорова палітра більш універсальна і відповідає класу моделі: спортивний червоний колір (тепер глянцевий) також став чорним, і з попередньої версії лишився лише найуспішніший розквіт — матова біла. На фотографії зображено ще модель зразка 2018 модельного року зі старим мотором. Отже, звертайте увагу лише на колір. Нові фото скоро розмістимо.
ЩО ОЗНАЧАЄ СТРАЖДНІ РОЗМЕРІВ МОТОТЕХНИКИ | |
Довжина, м. | 1,93 |
Ширина, м. | 0,58 |
Висота, м. | 0,88 |
Маса, кг | 164 |
ХАРАКТЕРИСТКИ | |
Двигун, тип | Бензиновий серії NBF2, 4-х тактний, одноциліндровий, водяного охолодження, двоклапаний з верхнім розташуванням розпитала (OHC), ланцюгний пристрій і внутрішні балансувальний вал |
Максимальний кут повороту руля, градуси | 29 |
Клас в’язкості масла | 10W-40 / 15W-50 поліглотична олія для мотоциклетних двигунів (залежно від сезонності) |
Степінь стиснення | 11:1 |
Об'єм, см3 | 198 |
Система живлення | АКБ 12N9-BS |
Система запалювання | Електронне (CDI) + електростартер |
Максимальна потужність, л.с./ об.мін. | 18 / 8000 |
Максимальний крутий момент, Нм при об/мін. | 19 / 6500 |
КПП | 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в маслянистій ванні |
Тип пристрою | Цепний пристрій, вкладений ланцюг марки CHOHO з знаками 428H |
Задвоювання гальмівних механізмів | Дисковий суппорт і гідравлічний пристрій, діаметр 220 мм. |
Рух гальмівних механізмів | Плаваючий гальмовий диск з двопоршневим суппортом і гідравлічним приводом, діаметром 300 мм. |
Підвіска задня | Маятника з пружинно-гідравличним моноамортизатором, двома послідовними пружинами змінної жорсткості і можливістю регулювання переднатягу. |
Передня підвіска | Телескопічна вилка з прогресивними характеристиками (диаметр пера 38 мм) і гідравлічними амортизаторами |
Колісні диски | Алюмінієві легкі, пофарбовані в чорний колір і вкриті матовим делікатесом |
Максимальна швидкість, км / г | 133 |
Розхід палива на л/100 кілометрівм | ≥ 2,7 |
Грузопід' ємність, кг | 154 |
Розмір шибениці / задні | 90/90-17 / 120/80-17 |
Об'їм паливного бака, л | 14 |
Заправляємо масла у двигуні, л. | 1 |
МАСО-ГАБАРИТНІ ХАКТЕРИСТКИ | |
Довжина, мм | 2060 |
Ширина, мм | 760 |
Висота за сідлом, мм | 780 |
Висота, мм | 1105 |
Колісня база, мм | 1330 |
Переважна маса, кг | 142 |
Основні атрибути | |
---|---|
Вага | 142 кг |
Виробник | Lifan |
Кількість циліндрів | 1 |
Країна виробник | Китай |
Об'єм двигуна | 198 куб. см |
Потужність двигуна | 17.5 к. с. |
Витрата палива | 2.7 |
Тип | Мотоцикл |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Клас | Новий |
Об'єм паливного бака | 14 л |
Максимальна швидкість | 133 км/год |
Рік випуску | 2021 |
Стан | Новий |
Система запуску | Електростартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Охолодження двигуна | Рідинне |
Головна передача | Ланцюгова |
Марка | Lifan |
Сумісність з маркою | Lifan |
Користувальницькі характеристики | |
Модель | KPR |
- Ціна: 80 220 ₴
- Спосіб упаковки: Ціна визначається за мотоцикл у комерційній упаковці. Документи для державної реєстрації - це нараховуються на мотоцикл. Для відправки мотоцикла накладеним платежом потрібно перерахувати передоплату в розмірі 500 грн.