Кошик
53 відгуків
promo_banner
+380 (66) 778-35-78
+380 (97) 893-14-89
Магазин Best Techno
Кошик

Мотоцикл Lifan KPR (LF200-10S)

78 310 ₴

  • Немає в наявності
Мотоцикл Lifan KPR (LF200-10S)
Мотоцикл Lifan KPR (LF200-10S)Немає в наявності
78 310 ₴
+380 (66) 778-35-78
  • +380 (97) 893-14-89
+380 (66) 778-35-78
  • +380 (97) 893-14-89
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Ціна визначається за мотоцикл у комерційній упаковці. 

Основні зміни KPR 2019 рік вміщається в новому двигуні серії NBF2.  Потенціал шассі дозволяв його встановити з самого початку, але на момент появи моделі KPR  У корпорації Lifan ще не було закінчено розробки потужної двосотки, яка не має надлишкової ваги і будучи обладнаною системою охолодження води, впритул наблизилася за потужними характеристиками до більшості схожих агрегатів з великим робочим об'ємом, вагою і витратом палива.
 

Поршень в новому Ліфанівському 200-т кубічному двигуні зроблено з використанням технології MicroArc Oxidation Coating (Мікродугове оксидування). Трохи зупинимося на цьому, оскільки ця технологія дійсно надає метал поруч удосконалених властивостей:

Метод мікродугового оксидування - це радянська технологія, відома також як метод плазмо-електролітичного окислення (ПЕО) Цей метод застосовують для отримання твердих і коррозійно-стійких покрить на Al, Mg, Ti та інших легенях металу. В процесі мікродугового оксидування, який також відомий як плазмовий електроліт, з поєднанням електрохімічного окислення та кінцевої високовольтної обробки металеві елементи набувають величної адгезіону міцності, меншої  Знос під час тертя, ліпша витривалість з термізмом  зміни у широкому діапазоні.

Після такої обробки деталі циліндропоршневої групи  

  • мають підвищену коррозійну стійкість, а також придатні для використання у вологому кліматі (випробовування зразків в 10% морського туману протягом 2000 годин не показали ніяких слідів коррозії або руйнівного окислення);
  • має підвищену зносостійкість (скороченість зносу МДО-покриття набагато нижча, ніж у аналогічних виробів, випробуваних за тих же умов). Мікротвердність зносостійких покриттям становить 15 000 — 20 000 МПа замість 4 000 - 6000 МПа на анодяних покриттях.

Загальна інформація про цю технологію: цей процес поєднує в собі електрохімічне окислення з високовольтною іскравою обробкою у водній електролітичній ванні, яка також містить модифікаційні елементи у вигляді розчинених солей для включення в структуру металу. У результаті алюмінієвого покриття з оксиду набуває удосконаленої властивості.

Карбюратор також відрізняється, у KPR встановлено модифіковану версію  прибора - PZ30-G-01. Особливі секрети відкривати не будемо, але простір для регулювання з метою підвищення вивантаження як і раніше є;-)

У маслянистій системі є форсунка на дно поршня для більш активного теплоовідводу у режимі двигуна «до відсічки».

Вигляд КПР залишився суворим і, водночас, спортивний, але змінився розквіт. Тепер кольорова палітра більш універсальна і відповідає класу моделі: спортивний червоний колір (тепер глянцевий) також став чорним, і з попередньої версії лишився лише найуспішніший розквіт — матова біла. На фотографії зображено ще модель зразка 2018 модельного року зі старим мотором. Отже, звертайте увагу лише на колір. Нові фото скоро розмістимо.

 

ЩО ОЗНАЧАЄ СТРАЖДНІ РОЗМЕРІВ МОТОТЕХНИКИ
Довжина, м. 1,93
Ширина, м. 0,58
Висота, м. 0,88
Маса, кг 164
ХАРАКТЕРИСТКИ
Двигун, тип Бензиновий серії NBF2, 4-х тактний, одноциліндровий, водяного охолодження, двоклапаний з верхнім розташуванням розпитала (OHC), ланцюгний пристрій і внутрішні балансувальний вал
Максимальний кут повороту руля, градуси 29
Клас в’язкості масла 10W-40 / 15W-50 поліглотична олія для мотоциклетних двигунів (залежно від сезонності)
Степінь стиснення 11:1
Об'єм, см3 198
Система живлення АКБ 12N9-BS
Система запалювання Електронне (CDI) + електростартер
Максимальна потужність, л.с./ об.мін. 18 / 8000
Максимальний крутий момент, Нм при об/мін. 19 / 6500
КПП 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в маслянистій ванні
Тип пристрою Цепний пристрій, вкладений ланцюг марки CHOHO з знаками 428H
Задвоювання гальмівних механізмів Дисковий суппорт і гідравлічний пристрій, діаметр 220 мм.
Рух гальмівних механізмів Плаваючий гальмовий диск з двопоршневим суппортом і гідравлічним приводом, діаметром 300 мм.
Підвіска задня Маятника з пружинно-гідравличним моноамортизатором, двома послідовними пружинами змінної жорсткості і можливістю регулювання переднатягу.
Передня підвіска Телескопічна вилка з прогресивними характеристиками (диаметр пера 38 мм) і гідравлічними амортизаторами
Колісні диски Алюмінієві легкі, пофарбовані в чорний колір і вкриті матовим делікатесом
Максимальна швидкість, км / г 133
Розхід палива на л/100 кілометрівм ≥ 2,7
Грузопід' ємність, кг 154
Розмір шибениці / задні 90/90-17 / 120/80-17
Об'їм паливного бака, л 14
Заправляємо масла у двигуні, л. 1
МАСО-ГАБАРИТНІ ХАКТЕРИСТКИ
Довжина, мм 2060
Ширина, мм 760
Висота за сідлом, мм 780
Висота, мм 1105
Колісня база, мм 1330
Переважна маса, кг 142
Характеристики
Основні атрибути
Вага142 кг
ВиробникLifan
Кількість циліндрів1
Країна виробникКитай
Об'єм двигуна198 куб. см
Потужність двигуна17.5 к. с.
Витрата палива2.7
ТипМотоцикл
Тактность двигунаЧотиритактний
КласНовий
Об'єм паливного бака14 л
Максимальна швидкість133 км/год
Рік випуску2021
СтанНовий
Система запускуЕлектростартер
Система вприскування паливаКарбюратор
Охолодження двигунаРідинне
Головна передачаЛанцюгова
МаркаLifan
Сумісність з маркоюLifan
Користувальницькі характеристики
МодельKPR
Інформація для замовлення
  • Ціна: 78 310 ₴
  • Спосіб упаковки: Ціна визначається за мотоцикл у комерційній упаковці.  Документи для державної реєстрації - це нараховуються на мотоцикл. Для відправки мотоцикла накладеним платежом потрібно перерахувати передоплату в розмірі 500 грн.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner