Основні зміни у версії 2021 року XY200GY-6C:
1. Повністю нова посилена конструкція траверси
2. Повністю нова вилка звичайного типу, але з діаметром пера 37 мм — це не помилка, а коректна інформація.
3. Нова маточина заднього колеса з посиленим шеститочковим болтовим кріпленням приводний зірки
4. Повністю змінена центральна проводина + герметичні електророз'єми Pin-To-Pin
5. Усі кріпильні з'єднання з'єднуються болтами з мінімальною твердістю 8.8 Нмм2 і макс. 10.9 Нм2
6. LED-лампа в фарі головного світла + нові LED покажчики повороту
7. Катафорезне покриття рами та фарбування пластичною фарбою
8. Новий USB-порт із силою струму 2 ампери
9. Новий тип грипсів на кермі з матеріалу полівінілетилен
Про все за порядком:
1. На моделі 6Си зразка 2019 року встановлений зовсім інший двигун (порівнюючи зі старою версією). Його об'єм 197 см3. Потужність майже 15 кінських сил. Він обладнаний балансвалом, а в системі живлення встановлений карбюратор PZ30, він більш вимогливий до первинних параметрів, але під час правильного регулювання готує якіснішу суміш.
2. Передня вилка має більший на 2 сантиметри хід стиснення й на 2 мм. товщий діаметр пера становить 31 міліметр. Вона не наділяє мотоцикл надмірним потенціалом у динамічній їзді поза дорогами, але це громадянська версія — вона спочатку не призначена для їзди «шарова голова по ямахам у півколеса».
3. Шини залишилися в найпопулярнішому розмірі 21 дюйм спереду та 18 дюймів ззаду + розвинений протектор.
4. А ось від дискового заднього гальма ми відмовилися. Передній — дисковий гідравлічний.
Двосотка все-таки є бюджетним мотоциклом і наявність цього елемента впливала б на кінцеву ціну. І другий момент — багато покупців навпаки базікали нам про те, що задні диски ходять менше, а вимагають уваги більше й обслуговування частіше (бруддя запиленість роблять свою справу) під час експлуатації ґрунтовими, лісовими дорогами. З цього погляду барабанне гальмо більш витривале та менш вибагливе до таких дорожніх умов.
5. А ось у інформаційному інструментарії ми зробили крок уперед. На ранній версії механічний привод спидометра без тахометра не особливо тішив власників. Бували випадки, коли через часті перегинання рався трос, а без тахометра, регулювання карбюратора мало було вироблятися «на слух», що без наявності досвіду ускладнювало якісне настроювання.
Тому тепер у стандартній комплектації повністю електронна панель приладів
6. З корисних стандартних доповнень нагадуємо про задній металевий багажник і дзеркалах як на старших версіях 6B і 6С — їхня форма, довжина ніжки та виліт за відгуками виявилися найзручнішими в їзді, ніж ранні варіанти ромбічної форми. З'явився також і USB-порт для заряджання телефона.
До речі, коли ми в минулому встановили металеву платформу заднього багажника на старшого брата XY250GY-6C — почули кілька негативних відгуків, цитуємо: «гаряча конструкція» з двоточковим кріпленням.
На це завдяки відповіді, що для тих, хто навантажує багажник мотоцикла як осла, за принципом «важливий поки стоїть на копитах» — конструкція на 100% «хренова» — звичайно вона може підігнутися або поламатися. Але насправді платформа розрахована на завантаження не більш ніж 15 кг. - це питання безпеки переміщення на ньому, а не використання як повноцінно вантажного моторизованого транспортного засобу. Звичайно, можна завантажити поклажу більшого об'єму, не ваги, тільки не потрібно ставитися до цьогоcher. Якщо дотримуватися рекомендацій виробника і з розумом підходити до питання, то наявність вантажної платформи дасть змогу кріпити та перевозити й вантажі з більшою часткою зручності та функціональності.
Ознайомлення ПАКОВАНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ | |
Довжина, м. | 1,85 |
Ширина, м. | 0,48 |
Висота, м. | 0,87 |
ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Двигун, тип | Бензиновий, 4-тактний, одноциліндровий, двоклапанний, повітряного охолодження з внутрішнім балансувальним валом |
Рекомендоване паливо | Бензин з октановим числом не менш ніж 92 |
Рекомендований клас в'язкості оливи | 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетична олива для мотоциклетних двигунів повітряного охолодження (залежно від сезонності) |
Ступінь стиснення | 8,9:1 |
Об'єм, см3 | 197 |
Система електроживлення | АКБ 12V 6,5А (AGM-тип, що не обслуговується) |
Система запалювання | Електронне (СDI) і кікстартер |
Тип запуску двигуна | Електростартер і кікстартер |
Максимальна потужність, л.с./об.мін. | 14,9 /7000 |
Максимальний крутний момент, Нм за об/хв. | 15 / 5500 |
КПП | 5-ступенева з багатодисковим зчепленням у олійній ванні |
Тип привода | Ланцюговий привод, маркування ланцюга 520H, марка СHOHO |
Задні гальмівні механізми | Барабанний із механічним приводом діаметр барабана 120 мм |
Передні гальмівні механізми | Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 4 мм. |
Підвіска задня | Маятникова, з пружинно-гідравлічним моноамортизатором |
Підвіска передня | Телескопічна вилка зі збільшеним ходом стиснення й гідравлічними амортизаторами. Робоча частина пера закрита гофрованими кожухами. Діаметр пера 31 мм. |
Колісні диски | Сталеві, спицьовані, хромоване нанесення на обід. |
Максимальна швидкість, км/год | 102 |
Витрата палива на л/100 км | ≥2,9 |
Вантажність, кг | 155 |
Кліренс, мм | 297 |
Розмір шин передні/задні | Передня: Крос-шина розмірності 80/100-21, задня: Крос-шина розмірності 110/100-18 |
Об'єм паливного бака, л | 15 |
Заправний об'єм оливи у двигуні, л. | 1,1 |
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Довжина, мм | 2100 |
Ширина, мм | 865 |
Висота, мм | 1230 |
Колісна база, мм | 1370 |
Споряджена маса, кг | 122 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Shineray |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 197 куб. см |
Об'єм паливного бака | 15 л |
Витрата палива | 2.9 |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 102 км/год |
Вага | 122 кг |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Рік випуску | 2021 |
Клас мотоцикла | Кросовий |
Потужність двигуна | 14.9 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Стан | Новий |
Габаритні розміри | |
Довжина | 1850 мм |
Ширина | 480 мм |
Висота | 870 мм |
Користувальницькі характеристики | |
Марка | Shineray |
Модель | XY200GY-6C |
- Ціна: 60 900 ₴
- Спосіб упаковки: Ціна вказана за мотоцикл у заводській упаковці в частково розібраному вигляді.