Ціна вказана за мотоцикл у заводській упаковці в частково розібраному вигляді.
Новинка 2020 року модель XY200-11B Lite Enduro. Ця модель є продовженням модифікації моделі XY150-11B. Комплектація й розмірні характеристики збережені відповідно до попередньої моделі попередньої генерації та також укомплектована передньою вилкою перевернутого типу та посліпленою задньою підвіскою. Доповненням моделі є нові типорозміри дисків і шин. Цей мотоцикл укомплектований передніми дисками розміром 19 дюймів та універсальними шинами розмірністю 90/90-19" (нагадаємо, що раніше були шини з розвиненим ґрунтовим малюнком протектора) і задніми дисками збільшеними до 17 дюймів із шинами 110-90/17. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ця зміна проведене з урахуванням побажань покупців і насамперед спрямоване на розширення функціональності мотоцикла та географії використання. Тепер можна без шкоди для безпеки їздити й дорогами із твердим покриттям на пристойній швидкості. Шини більшого розміру зовсім ненанного обважнювача мотоцикла, але водночас збільшили кліренс на 4 см. Також мотоцикл став трохи активнішим набирати швидкість, оскільки фактичний діаметр провідного колеса змінився у велику сторону. Ну і зрозуміло збільшені шини виробляють куди більш сприятливе візуальне сприйняття моделі. Тепер мотоцикл не здається вихованцем-переростким, а має вигляд повнорозмірного варіанту.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
У цій версії творці не відводяли на перше місце лише кросовий потенціал моделі, а прагнули привнести вагому товщинку таких характеристик як зручність посадки для більшості водіїв зі зростом від 165 до 180 см, енергоємну та водночас не таку ж ж жорстку підвіску — не все ж їздять тільки ґрунтовими дорогами, гарний баланс між керованістю й маневровістю — для комфортного переміщення в міський товчевий, дискові гальмівні механізми на передніх і задніх колесах — для ефективного гальмування, розмір шин, який зберіг можливість «застрибування на перешкоди» без шкоди для нижніх елементів мотоцикла. В основі прообразу цієї моделі виступили кілька бюджетних моделей від різних японських виробників. Саме тому низка елементів і технічних параметрів цієї моделі перегукується з версією XR-150 від HONDA. Однак інженери Shineray вдосконалили низку моментів і реалізували їх у своїй моделі. Вони не стали економити на задньому дисковому гальмі, складаному шифтері КПП, а потужність встановленого двигуна з верхнім розташуванням розподбала та ланцюговим приводом (CB-engine) за зазначеними навіть несуттєво перевершує технічні Характеристики двигуна, встановленого на HONDA XR-150. Двигун на версії 2020 року має збільшений до 200 кубиків робочий об'єм. Цей мотор є вдосконаленим варіантом 150-кі, що виготовляється із застосуванням технології CVVT — внутрішня частина циліндра та сам поршень покриті спеціальним напиленням для зменшення коефіцієнта тертя. Ланцюговий механізм складається й малошумної пластинчастого набору ланцюга, яка приводиться в рух термоупорними шестернями малого радіуса. Весь циліндр максимально оповит технологічними ребрами для слухання термовіддання. Це зроблено не випадково, тому що движок активно крутиться до верхнього регістру, а отже, і підігріває сам себе в бойовому режимі їзди. Кількість дисків зчеплення кошика збільшена на 3, щоб сприяти надійності вузла навіть у разі жорсткого експлуатаційного навантаження. Всі ці технологічні рішення спрямовані на зменшення інерції мас обертових елементів, збереження термостабільності агрегата, і, звичайно ж, отримання збільшеного потужного потенціалу від двигуна
Маятник також змінився на міцніший виріб зі змінним перерізом. Такий елемент уже складніше згути або деформувати, тому новий зразок замінив вихідний варіант звичайного з прямокутним профілем. Тепер можна не боятися "приземлень"
Змінився й механізм натягу ланцюга. Верлися до хорощі зарекомпендовів себе тріскачного типу. Такий вигляд винятково надійний і має ширший діапазон зміщення осі колеса для компенсації прослаблення ланцюга або навпаки — розпускання його в разі, коли специфічні дорожні умови вимагають максимальних ходів підвіски. Гальмівні механізми не зазнали змін. За весь час присутності моделі на ринку ніхто жодного разу не сіяв на якісь вади абокількомфортував їх ґаджетністю. У конструкції немає нічого особливого, але їхня ефективність на цій моделі винятково добра. Тому все залишилося без особливих змін
Щоправда, одну маленьку деталь ми додали — металевий захисний кожух заднього гальмівного циліндра. Ця штука точно корисна.
Панель приладів у версії 2020 року змінилася на повністю іншу. Найголовніше доповнення — наявність тахометра. Раніше його не було і це заважало власникам. Зараз стало краще
У блоках керування все просто та нічого зайвого. Пластикові вітрозахисні кожухи — це стандартне обладнання.
Алюмінієва бочка глушника. Однозначний плюс, з урахуванням того, що його розташування й відкритість «всім вітрам і водам» досить швидко призвела б до втрати зовнішнього вигляду. Shineray розв'язав питання кардинально — корпус глушника зроблений з алюмінієвого прокату. Долой усі хром-накладки на корпусі та псевдоукрашенія.
Навіть з урахуванням приставки Light Enduro прогресивний хід (амплітуда коливань) задньої маятникової вилки — це функціональна потреба, що помітно поліпшує вихідні характеристики мотоцикла. Тому кріплення заднього амортизатора через важелі прогрісії звичайно ж є. До того ж ми трохи модифікували бічну накладку, зменшивши її площу. Зараз доступ до регулювання переднатягу пружини не вимагає демонтажу пластикових накладок, а відкриває зручний доступ — головне ключ гарний під рукою.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Регульоване положення педалі активації заднього гальма. Це абсолютно нетривіальне, але дійсно гарне, з погляду ергономіки, рішення, яке дасть змогу з максимальною зручністю налаштувати положення педалі заднього гальма під «себ коханого», а не пристосовуватися під початковий, не для всіх однаково оптимальні, заводські параметри. Ексцентриковий радіусний механізм дає змогу змінювати положення (підіймати або опускати) педалі гальма за допомогою простої операції, залежно від зросту або довжини ніг власника
|
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Shineray |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 193.2 куб. см |
Об'єм паливного бака | 6.6 л |
Витрата палива | 2.9 |
Система запуску | Електростартер |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 105 км/год |
Вага | 120 кг |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Рік випуску | 2020 |
Клас мотоцикла | Ендуро |
Потужність двигуна | 15 к. с. |
Головна передача | Ланцюгова |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Стан | Новий |
Користувальницькі характеристики | |
Марка | Shineray |
Модель | XY200GY-11B LIGHT |
- Ціна: 55 040 ₴