Кошик
53 відгуків
promo_banner
+380 (66) 778-35-78
+380 (97) 893-14-89
Магазин Best Techno
Кошик

Мотоцикл SHINERAY Z1 250

88 200 ₴

  • Немає в наявності
Мотоцикл SHINERAY Z1 250
Мотоцикл SHINERAY Z1 250Немає в наявності
88 200 ₴
+380 (66) 778-35-78
  • +380 (97) 893-14-89
+380 (66) 778-35-78
  • +380 (97) 893-14-89
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Ціна вказана за мотоцикл у заводській упаковці в частково розібраному вигляді. 

Модель мотоцикла Shineray Z1 250, 2020 року випуску вже надійшла в продаж

Щоб сформувати правильне розуміння того, що вкладено в сенс  слова "ретайлінг" ми розклали інформацію про зміни моделі в докладних пунктах і кількох світлинах:

1. Змінилася форма та конфігурація бічного обтікача: на новій версії Shineray Z1 він кріпиться до рами в інших точках. Це дало змогу зменшити скрип, з'єднаних елементів, і жорсткіше зафіксувати деталь. Водночас покращилася якість виготовлення пластику — він м'якший і більш податливий, що зумовить більшу стійкість до невеликих пошкоджень або деформацій. На фотографії нижче Ви зможете побачити змінені місця кріплень пластикових панелей, позначені жовтогарячими зірочками (на першому фото — оновлена модель, а нижче —  попередня версія).


2. Змінена фара. Вона має один збільшений за площею відбивач, який формує об'ємніший світловий пучок із правильною світло-теневою кордоном. Попередній варіант із "здвоєних очей" на жаль виявився більшим оригінальним, ніж ефективним.

  

3. Змінений профіль бака та його форма. Він став зручнішим з погляду посадки пілота. Зараз точка сполучення із сідлом трохи зрушить вперед і має приплив сидіння. Щоб не бентежити вас інтимними подробицями, скажімо лише, що особливо важливому місцю на тілі пілота має бути трохи м'якшим і зручніше розміщуватися, особливо у разі різких гальмувань, коли інерційне подавання тіла вперед може зумовити контакт з баком.

4. Панель приладів обзавілася більш електронним дисплеєм  і зрозумілим стрільцем тахометром. На попередній варіант особливих притягання не було, але індикація ввімкненого передавання та поділу тахометра все ж були дрібнуваті та погано читалися  у сонячну погоду. Прилади тепер обрамлені акуратною облицювальною панеллю, за якою приховані всі елементи проводження — естетика на висоті.

5. Передня вилка тепер перевернутого типу. Її хід став на 4 мм. більше,  ніж попередній, і вона м'якша.  Водночас сама вилка важча за вагою (діаметр пір'я збільшився) — це сприятиме кращому розподілу ваги та  стійкості на нерівностях (ми точно знаємо, що попередній варіант не сликом добре відробляв нерівності дорожнього покриття за швидкісної їзди). Звісно, читати це в перекладі — взагалі ні про що, щойно мотоцикли прибудуть, ми опублікуємо черговий відеообзор на нашому youtube-каналі (можна вже підписатися, щоб потім не пропустити). Особливо важливим, на наш погляд, є жорсткіша траверса та перенесення кріплення кліпонів вгору. Мижуємо самі та знаємо, що деяким власникам було дуже незручно згинати пензель на великий кут на ручці акелератора. У разі тривалої їзди це викликало дискомфорт. 

6. Відтепер на передньому колесі встановлені два дискові гальма. Насправді ефективність монодиска на попередній версії "Зетки" не спричиняв нарекань (у всякому разі нам ніхто з власникові не повідомляє про недостатню ефективність). Однак багато хто хотів, щоб було два. Тому — вивільніть. Підвищення ефективності звичайно оцінять самі користувачі — тому нічого стверджувати не будемо. А ось знос гальмівних накладок на кожному з дисків найімовірніше буде менший. Однозначно корисною зміною стало збільшення загальної поверхневої площі кожного з гальмівних дисків. Це дало змогу поліпшити тепловіддання і практично повністю виключити варіант перегрівання й короблення диска.

7. Коснемся й тієї деталі, якої на фото не видно — задній амортизатор став жорсткішим. Опис реальності тих змін у керованості, до яких призвела заміна амортизатора, ми залишимо до моменту відеообзора.

8. Глушник. Його конструкція залишилася напівпрямочною. Корпус, як і раніше, з неіржавкої сталі, тільки пофарбований матовою жаростійкою емаллю — так він має більш цілісний та естетичний вигляд укупі з багатьма елементами, які нинче пофарбовані в чорний (фінальний вигляд мотоцикла, який надійде в продаж дивіться на світлин нижче), а раніше були сріблястими (підніжки пасажира, кронштнейни підніжки водія). Як звучить, скажіть Ви? Не гірше, ніж раніше, але звук усе ж інший.

9. А ось квітів в оновленій версії буде лише два й обидва нові. Це Graphite Matt — поєднання чорного глянсового та графітового матового, а також Lemon Green Pearl — яскравий і насичений. На світлинах в описі ми показали ще білий і червоний, але в підсумку залишили відтінки, які виявилися нам найефектнішими та придатнішими для цієї моделі. До речі, фото Z1 у кольорі "Lemon Green" ми зняли як є без особливих зовнішніх ефектів на заході дня (фотографії "Graphite Matt" поки що дві). Але зате Ви можете бачити гру відтінку під час живої зміни освітленості. На наш смак колір дуже ефектний, але тут уже нікого переконати не будемо — дивіться самі:


Ну й під завісу ще дві фічі: написи "Shineray" на баку немає, точніше немає взагалі жодної ( позначення бренда нижче на бічній облицці) — ми не прихильники ребрендинга та пафосу, але якщо кому вже сильно потрібно, нехай клеїть що хоче. А друга — мотоцикл обзавелівся системою, яка не дасть завести двигун у разі відкинутої підніжки — раніше до нас звернулися кілька авторів-аматорів ефектного запуску стаціонарно мотоцикла, що стоїть... на увімкненому передаванні... Отриманий ефект вражав усіх глядачів  і ще більше самого власника від смутку споглядання мотоцикла на боці. Тепер такий варіант виключений — запуск тільки під контролем пілота.

Озвучимо та сумну новина для всіх, хто чекав трисотку: оновленої модифікації Shineray Z1 300 з мотором об'ємом 300 кубічних сантиметрів цього року не буде — COVID 19 внесе корективи та обумовив затримку за часом у кермі розробки. Моделі попередньої генерації вже зняті з виробництва, а сам 300-кубовий двигун у майбутньому матиме інше конструктивне виготовлення. Його потужність буде збільшена, зміни торкнуться також ГБЦ і системи живлення — він буде інжекторний. Але цю історію й сам виробник, і ми розпочнемо вже наступного сезону. Обсяг конструктивних змін двигуна вельми не малий і зажадає часу та тестових випробувань, перш ніж запустити серійне виробництво. Так що прагнемо як і Ви.

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникShineray
Країна виробникКитай
ТипМотоцикл
КласНовий
Об'єм двигуна249 куб. см
Об'єм паливного бака16 л
Витрата палива3.2
Система запускуЕлектростартер
Система вприскування паливаКарбюратор
Кількість циліндрів1
Максимальна швидкість149 км/год
Вага150 кг
Охолодження двигунаПовітряне
Рік випуску2019
Потужність двигуна24.5 к. с.
Головна передачаЛанцюгова
Тактность двигунаЧотиритактний
СтанНовий
Користувальницькі характеристики
Клас мотоциклаДорожній
МаркаShineray
МодельZ1 250
Інформація для замовлення
  • Ціна: 88 200 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner