Кошик
53 відгуків
promo_banner
+380 (66) 778-35-78
+380 (97) 893-14-89
Магазин Best Techno
Кошик

Мотоцикл Shineray XY200 Intruder 200

57 120 ₴

  • В наявності
Мотоцикл Shineray XY200 Intruder 200
Мотоцикл Shineray XY200 Intruder 200В наявності
57 120 ₴
+380 (66) 778-35-78
  • +380 (97) 893-14-89
+380 (66) 778-35-78
  • +380 (97) 893-14-89
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Модель Shineray Intruder є майже абсолютним подвійником мотоцикла Shineray Forester.

 Основні поліпшення в моделі:

1. Нова головка блока циліндра
Повністю нова головка блока з деталізованим шліфуванням на верстатах із ЦПУ. Нова пресформа для початкового відливання. Оптимізовані оливні канали в головці блока. Помітно тихіша робота та вища температурна стійкість  металу.

 2. Заміна передньої покришки на шину KENDA K262 — варіант з іншим малюнком протектора
Поліпшення характеристик стабільності та керованості на твердих і мокрих дорожніх покриттях

3. Світлодіодна рампа в фарі головного світла
Помітно краще ближнє й дальнє світло.  Більше зручності та вища безпека для водія. Зниження енергоспоживання та зменшення навантаження на генератор
Важливо зазначити те, що заміна на LED-лампу відбулася тільки після проведення процесу дослідження. Форма світлового променя зараз не тільки інтенсивніша, вона не засліплює зустрічних водіїв і формує коректні зони освітленості відповідно до вимог правил дорожнього руху. Це не домогосподарська покупка відповідної лампи на aliexpress.
На додаток до цього  лампові покажчики поворотів були замінені світлодіодними.

4. Світлодіодні покажчики повороту
Мають більший ступінь рухливості на гнучкій ніжці. Лішені лампи розжарювання, яка може перегоріти в дорозі. Триваліший термін експлуатації. Низьке енергоспоживання;

5. Заміна акумуляторної батареї.
Більше місткості, збільшення годинника напрацювання на відмову та мінімізація проблем, які були раніше на АКБ іншого виробника, яким моделі комплектувалися у 2018 році

Всі перераховані моменти відбиті нижче на світлинах

     

  Двигун із новою головкою блока не змінився за потужністю й об'ємом в  200 кубічних сантиметрів.  Але водночас він став працювати тихіше, без характерного та виразного металевого звуку типового для штангових моторів і завдяки технологічним змінам ресурс таких елементів, як-от клапани, розкрив буде вищим завдяки зміненим олійним каналом і оптимізації процесу змащення всіх рухомих елементів

       

      Стандартні кольору: чорний, чорний лак і   зелений (хакі)

    

Оскільки мотоцикл призначений для перевезення вантажів, ця модифікація двигуна якнайкраще підходить для постійної їзди з солідним навантаженням  у важких  дорожніх умов по сипких ґрунтах або ж в умовах гірської місцевості.

 

Багажних із двостороннім 3-стороннім розвантаженням збережені. Діаметр трубчастого каркаса, з якого зроблені відкидні платформи та місця кріплення  загальною конструкцією до рами без змін.  Верхня платформа багажника навмисно доповнена горизонтальним підсилювачем подовжувальним плечезом навантаження ближче до центру мотоцикла. Можна кріпити кофр або вантаж без остраху втратити під час їзди

 


Починаючи з 2020 року в фарі головного світла встановлюється світлодіодна лампа. На цьому захисні елементи не закінчуються. Передня часть  блок-фари повністю захищена металевим каркасом.  Це зроблено і для збереження під час їзди в лісі (квіти, і інші перешкоди) і для того, щоб на ньому можна було закріпити вантаж (наприклад, намет у зібраному вигляді) або пригальмувати вітрове скло. Причому останнє може бати найпростішої конструкції без використання якихось  спеціальних комплектуючих — металевий каркас навколо фари дає змогу розташувати кріплення в довільному порядку.       

Довжина сидіння, як і в моделі Forester, становить 81 см.! Сидіння теж оброблене легкозмійним  синтетичним матеріалом із товщиною зовнішньої оббивки майже 2 мм — зносостійкість забезпечена та стійкість до механічних пошкоджень теж.
Панель приладів точно, як у моделі Forester: є повний набір інструментарію: тахометр, спідометр, датчик рівня палива. Однак є дві опції, які відрізняють Intruder у кращий бік:
USB-порт, , який дасть змогу заряджати телефон або живити навігаційний пристрій

       

Заводська охоронна сигналізація з активованою функцією дистанційного запуску двигуна в стандартній комплектації

За ергономікою посадки особливих нотаток немає. Крім того, поодинці можна розмістити дуже зручно незалежно від зросту — ця також заслуга сидіння. 

Причому він останній у глибину щодо стандартного розміщення до інших приладів.  Варто зазначити, що місткість бака в моделі XY200 становить ті ж 13,7 літра, а сам бак зроблений зі сталі та не боїться легкої  «контактної боротьби» — переможцем він може з неї й не вийде, але,  попри деформацію, герметичність   точно збереже. Потішить власника та наявність пластикових кожухів захисту ручок керма. З огляду на  Передбачену географію експлуатації мотоцикла це дуже корисне обладнання.

Конструкція маятника задньої підвіски традиційна та без вишуканих виробів. У ній навмисно застосовані збережені дві амортизаційні стійки для підвищення вантажопідійманості та здатності підвіски «тримати удар». Амортизатори зі збільшеною довжиною та діаметром штока аналогічні моделі Forester. Зверніть увагу на те, що верхній кожух захисту ланцюга проходить вздовж усієї її верхньої протяжності та виходить за межі приводної зірки. Це знову зроблено з урахуванням того, що стихія мотоцикла не найчистіші дороги, а розкидана периметром ніг власника, колеса, бруд від обертового ланцюга — явно не прикрашала б зовнішній вигляд. У разі з цим мотоциклом цього не станеться

 

В унісон із цим рішенням працює й конструкція переднього крила. Вона сама по собі дуже логічна, оскільки восени бруд, налипаючи на внутрішню порожнину крила, лише ускладнює обертання колеса (якщо воно було б цілісним), водночас воно мало бути близько розташоване до коліс, щоб не обмежувати хід підвіски та не перешкоджати великому куту повороту керма. Як і у FORESTERа весь пластик INTRUDERa виготовлений із поліпропілену — він не ламається під навантаженням і стояком до ударів. 

 

Тепер про диски та шини. На цій моделі вони литі. Порівнюючи з класичними спицьованими колесами, ці на лад практичніші. Мити їх швидше та простіше, вони взагалі не вимагають догляду та не потрібно займатися непростою процедурою — підтяжкою спиць. Спереду на диск змонтована покришка розмірності 3.00-18, а ззаду 4.10-18. Розміри поширені та спеціально підібрані для того, щоб не створювати складності під час купівлі шин надалі.

Задня покришка KENDA зберегла розвинені ґрунтозачіпи спеціально для переміщення по супроводах. Передня навпаки стала гладкішою для зменшення вібрацій на кермі під час руху по тердах покриття  і більшої стабільності (необхідність цього зазначили власники попередніх версій). Показово, що заднє барабанне гальмо забезпечене колодками з товщиною 5 мм. Підшипники коліс і переднього та заднього закритого типу та для кращої захищеності  мають додаткові пильовики.

  Складники електросистеми  двигуна (комутатор, регулятор напруги, реле стартера та запобіжник) легкодоступні та водночас захищені від води та бруду. Вони всі дружно приховані за бічною кришкою з лівого боку мотоцикла.

Окремо нагадуємо про наявність двох варіантів підніжк на цьому мотоциклі. Це зроблено навмисно, оскільки не всім і не завжди зручно залишати завантажений поклажею  мотоцикл тільки на бічний — і впасти на бік може або  вантаж вміститься в бік похилої площини. А центральна підніжка це питання знімає повністю. Ожини комусь вона здасться зайвою — її завжди можна просто зняти та залишити лише бічну.

 

Ознайомлення ПАКОВАНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ
Довжина, м. 1,69
Ширина, м. 0,46
Висота, м. 0,88
Маса, кг 146
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Двигун, тип Бензиновий, 4-тактний, одноциліндровий, двоклапанний, повітряного охолодження, з балансувальним валом (CG-engine)
Крутний момент, Нм/об.хв. 15 / 6 500
Ступінь стиснення 9,0:1
Об'єм, см3 197
Система електроживлення АКБ 12V 7А (олив'яно-кислотна батарея)
Система запалювання Електронне (CDI), Електростартер і механічний кікстартер
Максимальна потужність, л.с./об.мін. 14,3 /7 500
Максимальний крутний момент, Нм за об/хв. 12 / 7500
КПП 5-ступенева з багатодисковим зчепленням у олійній ванні
Тип привода Ланцюговий привод, маркування ланцюга 428H, марка ланцюга CHOHO
Задні гальмівні механізми Барабанний із механічним приводом
Передні гальмівні механізми Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічними здвоєними амортизаторами
Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами
Колісні диски Алюмінієві легкосплавні
Максимальна швидкість, км/год 106
Витрата палива на л/100 км ≥3,2
Вантажність, кг 195
Кліренс, мм 230
Розмір шин передні/задні 3.00-18 / 4.10-18 шини KENDA
Об'єм паливного бака, л 13,7
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Довжина, мм 2070
Ширина, мм 870
Висота по сідлу, мм 810
Висота, мм 1100
Колісна база, мм 1380
Споряджена маса, кг 130
Характеристики
Основні атрибути
Вага130 кг
ВиробникShineray
Кількість циліндрів1
Країна виробникКитай
Об'єм двигуна197 куб. см
Потужність двигуна11 к. с.
Витрата палива3.2
ТипМотоцикл
Тактность двигунаЧотиритактний
КласНовий
Об'єм паливного бака13.7 л
Максимальна швидкість105 км/год
Рік випуску2021
СтанНовий
Система запускуЕлектростартер і механічний стартер
Система вприскування паливаКарбюратор
Охолодження двигунаПовітряне
Головна передачаЛанцюгова
Користувальницькі характеристики
Клас мотоциклаДорожній
МаркаShineray
МодельXY200 Intruder
Інформація для замовлення
  • Ціна: 57 120 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner