Представляємо детальну інформацію про хард-ендуро новинках Dakar модельного року. Бренд GEON провів серйозну роботу над щільним оновленням своєї серії.
Одним із перших нововведень усієї серії, які кидаються в очі насамперед, є забарвлення. Змінилися кольори пластикових елементів — весь мотоцикл тепер у білому «оперенні», а також і лавреї нової серії мають яскраву оригінальну графіку.
Як і раніше, GEON пішов шляхом зниження маси — для цього на мотоцикл була встановлена полегшена вилка та фрезеровані алюмінієві траверси, що на додаток позитивно вплинуло на керованість байка.
Погляд про позашляховий потенціал мотоциклів минулих поколінь ми вже маємо й у версіях 2019 модельного ряду мотоцикли наросли свої «мускули»: встановлені нові кросові покришки CST, задній регульований амортизатор FastAce з поліпшеним балансом і демпфуванням і передні регульовані амортизатори перевернутого типу FastAce.
Силові установки залишилися без змін, але тепер система постачання повітрям обладнана повітряним фільтром TwinAir і версія 250 отримала новий глушник із поліпшеними характеристиками.
А також Вас, як власника, обов'язково потішить тайванське кермо PROCAKEN з алюмінію 7-ї серії, що має зручний хват і високу міцність. На кермі встановлений покращений лівий пульт. Новий матеріал сидіння з ефектом «антислайд» дасть змогу впевнено фіксувати своє положення на мотоциклі.
Опціонально пропонується сидіння зі збільшеною шириною для забезпечення кращого комфорту «п'ятої точки» водія й пасажира.
На наявність зробили підніжки пасажира.
Загалом — ключові нововведення серії «Factory» 2019 року по порядку:
- полегшені анодовані алюмінієві траверси;
- повітряний фільтр TwinAir;
- матеріал сидіння з ефектом «антислайд»;
- нові покращені пастка та слайдер ланцюга;
- тайванське кермо PRO CAKEN з алюмінію 7 серії;
- нові кросові покришки CST;
- задній регульований амортизатор FastAce;
- передні регульовані амортизатори перевернутого типу FastAce;
- новий оригінальний дизайн наклейок;
- анодований алюмінієвий захист заднього гальмівного циліндра;
- нове переднє крило;
- на версії 250 стоїть оновлений глушник;
— встановлений покращений лівий пульт.
Як і попередні версії, моделі обладнуються:
— японськими сальниковими ланцюгами DID — один із найкращих виробників у своїй сфері;
- двокомпонентними спортивними зірками (анодований алюмінієвий сердечник і високоміцна сталева зубчаста частина);
- версія 450 забезпечується високоефективним титановим глушником;
- спортивними полегшеними колісними дисками;
- переднім гальмівним диском, що плаває, 270 мм;
- пластиковим захистом гальмівних дисків;
- ефективною передньою гальмівною системою;
- встановлений вентилятор охолодження радіатора на обох версіях — 250 і 450;
- радіатори з підвищеною ефективністю;
— вологозахищений цифровий спідометр KOSO (Тайвань) зі світлодіодною підсвіткою.
Кожна зі версій містить базову комплектацію: захист рук, захист гальмівних дисків, захист картера, повний комплект світлотехніки, кріплення для номерного знака.
Як опція пропонується комплект інжекторного обладнання для паливної системи версії з 250-кубовим двигуном.
|
Двигун |
|
|
Тип двигуна: |
1 циліндр, 4-тактний, 4-клапанний, з балансом. валом, SOHC |
|
Робочий об'єм, см3: |
249 см3 |
|
Охолодження: |
рідинне |
|
Паливна система: |
карбюратор |
| Макс. потужність: |
28 л.с. / 9000 об./хв |
| Макс. крутний момент: |
23 Нм / 7000 об./хв |
|
Запуск: |
електро-, кікстартер |
|
Ходова частина |
|
|
Трансмісія: |
6-ступенева, хутро./ланцюг |
|
Підвіска |
|
|
Передня підвіска: |
телескопічна вилка перевертного типу 47 mm |
|
Задня підвіска: |
алюмінієвий маятник, система Pro-Link, моноамортизатор із набором регулювань |
|
Гальмівна система |
|
|
Переднє гальмо: |
дискові, ↑240 мм |
|
Задні гальма: |
дискові, ↑240 мм |
|
Шини |
|
|
Передні шини: |
80 / 100 - 21R |
|
Задні шини: |
110 / 100 - 18R | 110 / 90 - 19R |
|
Розміри/місткість |
|
|
Колісна база: |
1500 мм |
|
Дорожній просвіт |
330 мм |
|
Висота за сидінням |
920 мм |
|
Суха вага: |
115 кг |
|
Довжина/Ширина/Висота: |
2320 х 830 х 1300 мм |
|
Місткість паливного бака: |
7,2 л |
| Макс. швидкість: |
135 км/год |
| Рама | діоганальна алюмінієва |
| Основні атрибути | |
|---|---|
| Виробник | Geon |
| Країна виробник | Китай |
| Вага | 115 кг |
| Головна передача | Ланцюгова |
| Рік випуску | 2019 |
| Клас | Новий |
| Клас мотоцикла | Ендуро |
| Кількість циліндрів | 1 |
| Максимальна швидкість | 135 км/год |
| Потужність двигуна | 28 к. с. |
| Об'єм двигуна | 249 куб. см |
| Об'єм паливного бака | 7.2 л |
| Охолодження двигуна | Повітряне |
| Система вприскування палива | Карбюратор |
| Система запуску | Електростартер |
| Стан | Новий |
| Тактность двигуна | Чотиритактний |
| Тип | Мотоцикл |
| Колір | Білий |
| Користувальницькі характеристики | |
| Марка | Geon |
| Модель | Dakar 250E |
- Ціна: 148 707,50 ₴








