Ціна вказана за мотоцикл у заводській упаковці в частково розібраному вигляді.
Мопед Spark SP125C-2X
На всі мотоцикли Ми надаємо повний пакет документів для постановки на реєстраційний учетверо в МРЕО за місцем проживання:
- Домови куплі-продажі конкретної одиниці (який замінив управляння — з 2015 року);
- Акт приймання-передавання транспортного засобу;
- Акт технічного огляду транспортного засобу;
- Вантажної митної оголошення;
- Сертифікат відповідності за індивідуальним твердженням колісного ТС
- Транзитні номери.
Представляємо до вашої уваги нову, рестайлінгову модель мопеду від торгової марки Спарк. На сьогодні на українському ринку представлено велику кількість мопедів легкого класу відомих під назвою Альфа. До цього великого сімейства можна віднести нову модель — Spark SP125C-2X. Покупцям, які підбирають сепед для себе, ми радимо звернути пильну увагу на модель. На перший погляд ця модель відрізняється від своїх побратимів не набагато, але вирізняється ціною, що під час вибору техніки так само є важливим чинником, але давайте все-таки досліджуємо ці невеликі відмінності докладніше та рекомендуємо розібратися, чи варто ця модель своїх грошей?
Отже, перше відмінність, яка впадає в око — це майже повна відсутність хрому, яким на стандартній альфі покриваються такі елементи, як щитки коліс, підніжки пасажира та дуги безпеки. У представленій моделі Spark SP125C-2X дуги та підніжки якісно пофарбовані, що неабияк підвищує стійкість до корозії. Щитки коліс у мопеда взагалі виготовлені з пластику, що неабияк збільшує термін експлуатації елемента, не схильні до корозії та прекрасно позначається на зовнішньому вигляді мопеда. Задній щиток виготовлений із гнучкого, якісного АБС пластику стійкого до вигинання й ударів. Простими словами — під час удару або вигинання щиток не зламається!
Колеса на мопеді легко сплавні, литі, що чудово вписуються в загальний зовнішній вигляд. Укомплектовані якісною шипованою гумою для підвищення прохідності. Цей елемент так само не маловажений, оскільки мопед має чудово почуватися на бездоріжжі під час поїздки пересіченою місцевістю. На задній підвісці мопеда Spark SP125C-2Xвстановлені два посилені амортизатори. Стандартні Альфовські амортизатори не завжди нормально справляються з поїздками нашим *якостовим* дорогами з пасажиром. ВSP125C-2X— це той момент враховано.
Наступним елементом комплектації, що зазнало чималих змін, є сидіння. По-перше, змінено сам профіль сидіння, що неабияк підвищило комфорт водія під час їзди. Посадка стала зручнішою й у пасажира. Пасажир розміщується трохи вище від водія, а мінливий кут нахилу пасажирської підніжки дає зручніше положення під час дальніх поїздок. Саме ж сидіння кардинально відрізняється за якістю вироблення від стандартного. Використана якісніша, приємна на дотик оббивка, днище сидіння посаджене в пластиковий короб, що перешкоджає задиркам і поривам краєм і надає елегантнішого зовнішнього вигляду. Переходимо до передньої частини мопеду Spark SP125C-2X.
Першим відмінністю, напевно, на якому зупиниться буде паливний бак — він виготовлений із товстішого металу для запобігання пошкодженням і має краплеподібну форму, трохи звужений із боків, що знову ж таки позначилося на зручності посадки водія. Бак у цій комплектації отримав нову кришку заливної горловини із заскочкою, виготовлену за аналогією з мотоциклетною.Так само збільшений його об'єм до 8 л.
Ручки керування мопеда великих змін не зазнали, оскільки стандартні показали себе в процесі використання з гарного боку, маленьке дороблення все-таки було внесено. На важіль зчеплення встановлено додаткове блокування для запобігання запуску двигуна з увімкненим передаванням або з відпущеною ручкою зчеплення.
Приладна панель повністю перероблена та покращена. Крім інформативного, добре читаного спидрика, вона має тахометр, лід покажчики передач і поворотів. Сам же дизайн став набагато яскравішим і чудово вписується в зовнішній вигляд. Перейдемо до світлових приладів мопеду Spark SP125C-2X. На мопеді усунена одна з головних проблем мопедів альфа та дельта — це дуже крихкі поворотники. Тут покажчики на гнучких гумових ніжках, що неабияк підвищує їх стійкість до ударів і зламів. Змінена так само форма передньої фари. Вона забезпечена новим склом, що пропускає максимум світла збільшеного діаметра та потужнішими, якіснішими лампами. Ну і *вишеням на торті*, напевно, буде задній багажник (кофр) виготовлений із небиткого АБС пластику зі швидкознімним механізмом. Кофр тепер ви можете просто відстебнути одним натисканням кнопки й прибрати із собою за потреби або закрити на ключ і залишити на мопеді. У цьому разі замки блокуються і зняти його без ключа неможливо.
Двигун мопеда чотиритактний з об'ємом 125 см 3 обладнаний чотирма східчастою коробкою передач і механічним зчепленням. Побутує не зовсім правильну думку, що двигуни, пофарбовані в чорний колір, схильні до зайвого нагрівання та погано охолоджуються. У цьому разі буде резонне питання, а чому тоді навіть іменититі виробники мототехніки не фарбують двигуна в срібло? Все дуже просто — як показали тести та випробування чорний двигун набагато швидше віддає тепло та відповідно швидше охолоджується. Отже, фарбування двигунів у чорний не є гонитвою за дизайном, а зумовлене винятково технічними показаннями.
І останній момент, на який хотілося б звернути вашу увагу — це заводське паковання мопеда та подальша його збірка. Усі мопеди Spark SP125C-2X пакуються виключно в контейнер металевою обрішечкою. Кожна знята з мопеда деталь пакується окремо в пухирчасту плівку для збереження під час перевезення й обов'язково закріплюється всередині контейнера. Сама ж заводська збірка істотно відрізняється від стандартного мопеду Альфа. У контейнері сепед зібраний на 80%. Встановлені та налаштовані всі основні вузли й агрегати, а також зібрана вся проводка мопеда (хто мав досвід складання мопеду знає, про що я odash ).
Під час складання Вам потрібно встановити переднє колесо, щиток, глушник, кермо підніжки та ще кілька деталей зовнішнього обвісу. Навіть людина віддалено знайома з технікою легко з цим впорається без особливих ускладнень. Як ви напевно помітили, то всі вище викладені факти додали чималу кількість балів на користь мопеду Spark SP125C-2X під час вибору надійної та довговічної техніки. Незначна різниця в ціні, порівнюючи зі стандартним мопедом Альфа в противаг покращеній комплектації, більш високому комфорті, якісним комплектуючим і якісному вигляді.
Відповідь однозначно очевидна — сепед Spark SP125C-2X один із найкращих варіантів під час вибору двох колісної техніки в класі мопедів!
Технічні характеристики мотоцикла Spark SP125C-2X
Тип: | Чотиритактний |
Охолодження: | Повітряне |
Об'єм: | 127 см3 |
Система пуску: | Електростартер/кикстартер |
Максимальна потужність: | 6 Квт / 7500 об.мін. |
Трансмісія: | Механічна |
Передня підвіска: | Телескопічна вилка |
Задня підвіска: | Маятникова, з моноамортизатором |
Гальма (передній/задній): | Барабанний/барабанний |
Розмір коліс (переднє/за заднє): | 2,5-17 / 2,75-17 |
Габаритна довжина/ширина/висота: | 1920*760*1060 (по сидінню) мм |
Маса: | 92 кг |
Вантажопідіймальність: | 150 кг |
Місткість бака: | 8 л |
Витрата палива: | 2,2 л/100 км |
Максимальна швидкість: | 75 км/год |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Spark |
Країна виробник | Китай |
Вага | 92 кг |
Головна передача | Ланцюгова |
Клас | Новий |
Максимальна швидкість | 75 км/год |
Об'єм двигуна | 127 куб. см |
Об'єм паливного бака | 8 л |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Витрата палива | 2.2 |
Система запуску | Електростартер |
Стан | Новий |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Тип | Мопед |
Колір | Чорний |
Користувацькі характеристики | |
Марка | Spark |
Модель | SP125C-2X |
- Ціна: 25 800 ₴