Кошик
53 відгуків
promo_banner
+380 (66) 778-35-78
+380 (97) 893-14-89
Магазин Best Techno
Кошик

Мотоцикл Spark SP125C-2C (Спарк 125 куб.см.)

30 710 ₴

  • Немає в наявності
Мотоцикл Spark SP125C-2C (Спарк 125 куб.см.)
Мотоцикл Spark SP125C-2C (Спарк 125 куб.см.)Немає в наявності
30 710 ₴
+380978931489
  • +380 (66) 778-35-78
  • +380 (97) 893-14-89
+380978931489
  • +380 (66) 778-35-78
  • +380 (97) 893-14-89
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Ціна вказана за мотоцикл у заводській упаковці в частково розібраному вигляді.

Мотоцикл Спарк SP125C-2C 

купити мотоцикл, мотоцикл ціна, мотоцикл із доставкою

На всі мотоцикли Ми надаємо повний пакет документів для постановки на  реєстраційний учетверо в МРЕО за місцем проживання:

  1. Домови куплі-продажі конкретної одиниці (який замінив управляння — з 2015 року);
  2. Акт приймання-передавання транспортного засобу;
  3. Акт технічного огляду транспортного засобу;
  4. Вантажної митної оголошення;
  5. Сертифікат відповідності за індивідуальним твердженням колісного ТС
  6. Транзитні номери.

 

SPARK SP125C-2C — двоколісний вундеркінд

Навіть досвідчений мотоцикліст не відразу дізнається в новому вигляді мотоцикла SPARK SP125C-2C все ту ж славну легендарну АЛЬФУ, тому що ця модель є потужним симбіозом колишньої практичності, надійності та доступності з абсолютно новою динамічною спортивною стилістикою. І дійсно — чітко простежуються характерні ознаки мотоциклів вищого рівня, що ідеально вписуються в новий дизайн:

• великі міцні п'ятиспициві колеса з легкого сплаву, як-от у 150-кубових і 200-кубових машин; 
• потужні та надійні гідравлічні гальма; 
• місткий стильний бензобак зі стрільчастими накладками; 
• довге двомісне сидіння з явно спортивним профілем і невеликим багажником; 
• стильна фара з «оченятами» в обтічному корпусі; 
• хижий аеродинамічний «клюв» перед двигуном;
• профільовані боковини корпусу з ребристими вікнами;
• ефектне складане переднє крило з оригінальними «вушками»; 
• конічної форми глушник із хромованою металевою захисною накладкою;
• дзеркала заднього огляду оригінальної ромбічної форми;
• яскрава світлодіодна матриця замість лампочки в задньому ліхтарі. 

Отже, одна з найяскравіших новинок 2018 року — мотоцикл SP125C-2C хоча й приблизилася впритул до машин середнього класу своїм чудовим дизайном, сучасними технічними рішеннями та експлуатаційними характеристиками, все-таки є легким мотоциклом, який повною мірою зберіг усі переваги та переваги цього типу, зокрема надійність, практичність і невисоку ціну. Безсумнівно, він є одним із найбільш яскравих і гідних уваги представників великої родини легких дорожніх мотоциклів класичного компонування з об'ємом двигуна до 125 куб. см. Досить було б просто поставити його поруч із будь-якою іншою Альфою, щоб вочiю побачити різницю, але ми досліджуємо всі його переваги та особливості докладно.

Головні відмітні якості цього мотоцикла — його виняткова практичність і функціональність, тобто гарні експлуатаційні якості за дуже доступної ціни. Цей мотоцикл для тих, кому насамперед важливі не стільки відчуття швидкості та «зустрічковий вітер» (хоча максимальна швидкість у нього зовсім не маленька — 85 км/год), скільки гарантована можливість вчасно та з комфортом доїхати до місця призначення і довезти пасажира (загальна вантажність як у великих мотоциклів — 150 кг).

Завдяки своїй універсальності, мотоцикл однаково підходить і для новачків, і для мотоциклістів. Новачкам він простить невеликі брязкальця в керуванні, неминучі в період навчання водіння. А колишні водії впевнено почуватимуться на ньому та в стрімкому міському потоці, і під час неспішної їзди по сільській дорозі. Варто, до речі, зазначити, що через свою високу маневровість і чудову керованість, SPARK SP125C-2C в умовах міського трафіку має незаперечну перевагу перед потужними, але неповоротливими мотобайками. А завдяки різкому розгону та динамічності він легко виграє дистанцію біля скутерів.

Колірна гама

SPARK SP125C-2C

SPARK SP125C-2C

Мотоцикл нової версії 2018 року пропонується в п'яти варіантах колірного оформлення: чорний, сірий, червоний, бордовий і синій.

Динамічний дизайн

SPARK SP125C-2C проєктувався як практичний класичний мотоцикл «на кожен день», але, як ми вже зазначили, він має досить привабливий динамічний дизайн, за який власнику не доведеться червоніти.

Ємний трапецеїдальний бензобак (кришка бака закривається на ключ) з обох боків закритий стрільчастими декоративними накладками, які відчутно надають вигляду мотоцикла спортивного характеру. Двоколірний передній щиток (кстати, дуже ефективно вкриває від бризок і бруду) також зроблений у спортивному стилі. Фара має краплеподібний обтічний профіль. Внизу, під двигуном, встановлений аеродинамічний «клюв», головне завдання якого — формування повітряного потоку, обдувального ребра головки циліндра.

Логічним завершенням динамічного іміджу мотоцикла є рельєфні боковини, витягнутий підсідельний обтічник, подовжене заднє крило та конічний глушник зі стрільчастою металевою накладкою, що захищає ногу пасажира від можливого опіку.

Функціональна оптика

Наявність ефективної фари та приладів світлової сигналізації дає змогу без обмежень експлуатувати SPARK SP125C-2C у будь-яку пору доби та на будь-яких дорогах.
Передня фара обладнана стандартною 12-вольтовою лампою розжарювання з перемиканням ниток «ближній/дальній». Багатосегментний відбивач формує світловий потік правильної форми, який добре освітлює дорогу та не сліпить зустрічних водіїв. В одному корпусі з фарою змонтовані дві лампи підсвічування.
Задній ліхтар трохи незвичайний: з розсіювачем білого кольору. Річ у тім, що всередині нього є спеціальна світлодіодна матриця, що має два рівні яскравості світіння: «габарит» і «габарит». Потужне світіння цих світлодіодів неможливо не побачити навіть у сонячний день.

Передні та задні покажчики поворотів встановлені на еластичних тримачах: не відламаються у разі випадкового удару та абсолютно травмобезпечні. До того ж вони повністю взаємозамінні між собою. А для підвищення безпеки в темну пору доби, на стійці керма та на задньому крилі змонтовані відбивачі (катафоти) великої площі.

Панель приладів

Будь-який прилад тим надійніший і довговічніший, ніж менший у ньому будь-яких додаткових «наворотів». Саме тому на приладовій панелі мотоцикла встановлені тільки найнеобхідніші компоненти: мільйони разів перевірений механічний спідометр із лічильником кілометржу, сигнальні індикатори вмикання покажчиків поворотів, індикатор дальнього світла, а індикатори ввімкненої передачі «N-1-2-3-4» (зокрема важлива для цього мотоцикла індикація передач пояснім трохи нижче). Там само на панелі приладів і замок запалювання.

Ергономіка органів керування

Завдяки зручній посадці, раціональному розміщенню центру ваги конструкції та продуманій ергономіці всіх елементів, SPARK SP125C-2C дуже простий і слухняним у керуванні. Не надто широке, але й не вузьке кермо з регулюванням кута нахилу — якраз те, що потрібно для точного маневрування в міському режимі. Та й на просілці він не вирветься з рук під час їзди на камінь або потрапляння переднього колеса в ямку.
На ручках керма змонтовані важелі зчеплення й переднього гідравлічного гальма. Справа та ліворуч — комбіновані перемикачі роботи електроприладів: стартера, режимів роботи підсвітки та фари, покажчиків поворотів, звукового сигналу, швидкого глушіння двигуна. Дзеркала заднього огляду великі, але завдяки оригінальній формі зовсім не заважають огляду вперед.

Ліворуч від підніжки водія — важіль перемикання передач. На SPARK SP125C-2C цей важіль двоплечий, що дуже зручно, оскільки дає водієві їздити практично в будь-якому взутті. Справа — педаль заднього гальма. Великий хід цієї педалі дає можливість гальмувати та плавно, і різко — як того вимагає конкретна дорожня ситуація. Там само праворуч і відкидний важіль кікстартера.

Особливості конструкції

Говорячи про ергономіку, не можна не згадати сидіння мотоцикла: воно повноцінне, не укорочене, як на багатьох інших мотоциклах цієї потужності (нагадаємо: загальна вантажність SPARK SP125C-2C — 150 кг). Невеликий задній багажник зручно використовувати як пасажирські ручки. Для зручності посадки та висаджування пасажира лінія сидіння розташована практично горизонтально. Оскільки мотоцикл розрахований більшою мірою на міську експлуатацію, де важливо постійно маневрувати, а для цього — відчувати положення мотоцикла, сидіння зроблене напівтвердим, інформативним, а водійська частина виготовлена з чашоподібним заниженням, що роблять посадку щільнішою.

Задні амортизатори мають пружину зі змінним кроком навивки, щоб зберігати ефективність і з одним їздом, і з двома. Жорсткість амортизаторів можна регулювати поворотом східчастої втулки. Подовжене заднє крило прекрасно захищає від льотної з тяглового колеса бруду, і сам мотоцикл, і пасажира. Ланцюгове передавання, розташоване ліворуч, також закрита захисним кожухом.

Двигун, трансмісія й ходова частина

На мотоциклі встановлений чудово себе зарекомендував одноциліндровий чотиритактний карбюраторний двигун моделі 1P54FMI. Робочий об'єм двигуна — 120 куб.см, потужність 7,5 к. с. за 7500±500 об./хв. Максимальний крутний момент — 7,0 Нм за 5000 об/хв. Це цілком гідний показник для мотоцикла такого класу.
Запалювання електронне, CDI. Охолодження — повітряне, традиційне для цього класу техніки. Паливо — неетильований бензин з октановим числом не нижче 92. Тип моторної оливи — напівсинтетична моторна, класу SG, SF або вище для 4 тактних мотоциклетних двигунів.
Коробка передач — чотиришвидкісна, кільцевого типу; нейтральна передача — між 1 і 4 передачами. Передачі можна перемикати й у прямому, і у зворотному напрямку. Саме тому необхідна індикація ввімкненого передавання на панелі приладів: щоб точно знати, яка передача увімкнена. Зчеплення механічне, багатодискове, в олійній ванні.

Задня підвіска — маятникова, на двох амортизаторах; передня підвіска — перевернутого типу. Переднє гальмо дискове, гідравлічне, заднє — барабанне, механічне.

П'ятисанцювані литі колеса легкі та міцні одночасно (такі зазвичай встановлюють на 150-кубові або навіть на 200 кубові моделі) — покращують динаміку розгону під час старту зі світлофора.

Експлуатація та сервіс

За всіх своїх безперечних переваг і пам'ятких вигляду, SPARK SP125C-2C має досить скромні габарити — 1900 × 760×1100 мм, порівняно коротку колісну базу — 1240 мм і невелику вагу — лише 85 кг. Це дуже добре не тільки з погляду його зберігання або паркування в умовах обмеженості місця, але й із погляду повсякденної експлуатації. У разі потреби мотоцикл навіть поодинці зовсім не складно перемістити вбік у міський корок або витягнути з бруду в разі застрягання на мокрій ґрунтовці. А в нормальних умовах його цілком до снаги експлуатувати тендітній жінці або підлітку. Поготів, що за технічними параметрами SPARK SP125C-2C потрапляє в категорію А1 — отримання посвідчення водія не має викликати особливих труднощів. 
Крім того, поєднання невеликої ваги та досить потужного двигуна має ще одну дуже важливу перевагу — економічність. Витрата бензину, якщо не ганяти на максимальній швидкості, становить усього приблизно два літри на 100 км пробігу, так що ви не будете частим гостем на бензозаправці. Але на всяк випадок аварійний запас однаково є: щоб ним скористатися, досить перемкнути паливний кран у потрібну позицію. 
Технічне обслуговування мотоцикла порівняно просте, не вимагає дорогих спеціальних інструментів і матеріалів, може здійснюватися в мотомайстернях або самостійно в гаражі.
Загалом, якщо ви шукаєте різальний, із сучасним дизайном, але невибагливий, економічний і недорогий мотоцикл для активного щоденного використання, то яскравий і харизматичний SPARK SP125C-2C — саме те, що Вам потрібно.

 

ХАРАКТЕРИСТИКИ

Двигун

Тип вертикальний карбюраторний
1-циліндровий 4-тактний
Тип палива бензин з октановим 
числом не нижче 92
Система охолодження повітряна
Діаметр циліндра/ход поршня, мм. 54,40 / 55,00
Робочий об'єм, см3 120
Система пуску двигуна електричний стартер / кікстартер
Номінальна потужність, кВт (л.с.) 5,50 (7,50)
Тип оливи напівсинтетична моторна оливакласу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів
Коробка передач Механічна, 4-ступенева 
Привод заднього моста ланцюговий

 

   Шасі

Рама трубчастий каркас
Підвіска переднього колеса телескопічна вилка
Підвіска заднього колеса Н-подібний маятник
Тип  переднього гальма барабанний механічний
Тип  заднього гальма барабанний механічний
Мінімальний дорожній просвіт, мм. 135
Розмір шин (передній/
задня)
3.2.50-17 / 2.75-17

 

   Основні параметри

Тип мотоцикла двомісний, дорожній
Максимальна швидкість, км/год 85
Напруга бортової електромережі, В 12
Зчеплення механічне, багатодискове, в олійній ванні
Середня витрата палива, л/100 км ≤2,1
Об'єм паливного бака, л 9

Об'єм картера двигуна і коробки передач, л

1,2
Вантажність, кг 150
Конструктивна маса, кг 85,1
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм 1900х760х1100
Характеристики
Основні атрибути
ВиробникSpark
Країна виробникКитай
ТипМотоцикл
КласНовий
Об'єм двигуна120 куб. см
Об'єм паливного бака11 л
Витрата палива2.8
Система запускуЕлектростартер і механічний стартер
Кількість циліндрів1
Максимальна швидкість100 км/год
Вага95 кг
Охолодження двигунаПовітряне
Рік випуску2021
Клас мотоциклаКласик
Потужність двигуна8 к. с.
Головна передачаЛанцюгова
Тактность двигунаЧотиритактний
СтанНовий
Користувальницькі характеристики
МаркаSpark
МодельSP125C-2C
Інформація для замовлення
  • Ціна: 30 710 ₴
  • Спосіб упаковки: Для відправлення мотоцикла накладеним платіжом необхідно перерахувати передоплату в розмірі 500 грн.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner