Кошик
54 відгуків
promo_banner
+380 (66) 778-35-78
+380 (97) 893-14-89
Магазин Best Techno
Кошик

Мотоцикл Спарк, Spark SP200R-25I/L3

46 090 ₴

  • Немає в наявності
Мотоцикл Спарк, Spark SP200R-25I/L3
Мотоцикл Спарк, Spark SP200R-25I/L3Немає в наявності
46 090 ₴
+380 (66) 778-35-78
  • +380 (97) 893-14-89
+380 (66) 778-35-78
  • +380 (97) 893-14-89
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Ціна вказана за мотоцикл у заводській упаковці в частково розібраному вигляді.

Мотоцикл Спарк SP200R-25i

купити мотоцикл, мотоцикл ціна, мотоцикл із доставкою

На всі мотоцикли Ми надаємо повний пакет документів для постановки на  реєстраційний учетверо в МРЕО за місцем проживання:

  1. Домови куплі-продажі конкретної одиниці (який замінив управляння — з 2015 року);
  2. Акт приймання-передавання транспортного засобу;
  3. Акт технічного огляду транспортного засобу;
  4. Вантажної митної оголошення;
  5. Сертифікат відповідності за індивідуальним твердженням колісного ТС
  6. Транзитні номери.

Мотоцикл SPARK SP200R-25I

SPARK SP200R-25I — одна з старших моделей у лінійці універсальних легких дорожніх мотоциклів SPARK. В оновленій версії цей мотоцикл отримав цілу низку корисних конструктивних удосконалень, покращений дизайн. Переглянута комплектація й обвіска: як то кажуть, все, що потрібно та нічого зайвого. Але загалом він так і залишився солідним гарним 200-кубовим класичним двомістником «на кожен день», який однаково впевнено почувається як на міському асфальті, так і на ґрунтовій дорозі. Він усе так само надійний, витривалий, економний і, що важливо в наш час, цілком доступний за ціною.

Колірна гама

SPARK SP200R-25I

SPARK SP200R-25I

Нова версія мотоцикла пропонується в шести варіантах колірного оформлення. Умовно їх можна назвати чорним, червоним, блакитним, блакитним, зеленим і білим.

Спортивний образ

Стильний лаконічний дизайн бензобака, у поєднанні з піднятою і злегка скошеною вперед лінією пасажирського сидіння, надає мотоциклу явної схожості з його спортивними побратими вищого класу.

Ця схожість посилюється обтічним вітровим щитком із фарою трапецеїдальної форми, профільованими бічними захисними накладками головки циліндра, «перегоновим» щитком переднього колеса, подовженим заднім крилом.

Завершується спортивний образ великим заднім ліхтарем динамічної форми, вбудованим у обтікання сидіння.

До речі, пасажирське сидіння тут повноцінне, не укорочене, а невеликий задній багажник зручно використовувати як пасажирські ручки. Повна вантажність мотоцикла становить 150 кг (у разі власної маси 117 кг), що впритул наближає його до машин середнього дорожнього класу. Ну і, природно, подовжене заднє крило прекрасно захищає від бруду, що летить, і сам мотоцикл, і пасажира.

Функціональна оптика

Оскільки вже звернули увагу на оптику, варто зазначити, що передні та задні покажчики поворотів встановлені на еластичних тримачах і абсолютно травмобезпечні. До того ж вони повністю однакові, а отже, взаємозамінні. 
Щодо передньої фари, вона обладнана стандартною 12-вольтовою лампою розжарювання з перемиканням «ближній/далень», а також окремою лампочкою для підсвічування. Скло фари повністю прозоре, розсіювання відбувається завдяки багатосегментному відбивачу. Таке рішення дало змогу зберегти обтічний профіль, не втративши водночас яскравості світлового потоку.

Панель приладів: максимальна інформативність

За щитком обтікача ховається нова електронно-механічна панель приладів. За дизайном та інформативністю вона швидше автомобільна, ніж мотоциклетна. З боків розташовані великі, прекрасно читане в будь-якій ситуації, стрільцеві спідометр і тахометр. 
На спідометрі, як і належить: два лічильники — загального та щоденного пробігів. Посередині панелі — блок світлодіодних індикаторів: нейтраль, увімкнена передача КПП, покажчик палива, покажчик заряду АКБ, дальнє світло, поворотники. 
А ще в цієї панелі є три дуже корисні доповнення: стандартний USB-роз'єм для заряджання мобільних ґаджетів, цифровий годинник і індикатор вхідного дзвінка на мобільний телефон (на ходу в мотошоломі дзвінка можна й не почути).

Ергономіка

Завершальна тема дизайну й ергономіки, варто зазначити три моменти. По-перше, і пасажирські, і водійські підніжки з обох боків зроблені відкидними. Це дуже зручно: вони не чіпляються за ноги, якщо виникає потреба перекотити мотоцикл вручну. По-друге, дзеркала заднього огляду закріплені на кронштейнах із підвищеною жорсткістю для зниження вібрації. Нова ергономічна форма дзеркал дає гарний огляд ззаду та не заважає дивитися вперед на дорогу. По-третє, глушник закритий спеціальною накладкою, основна функція якої зовсім не декоративна: він захищає ногу пасажира від можливого опіку.

Двигун і трансмісія

Тепер подивися докладніше на конструкцію мотоцикла та розпочнемо, природно, з двигуна. Прекрасно себе зарекомендував 200-кубовий одноциліндровий чотиритактний карбюраторний верхнеклапанник моделі 164FML розвиває потужність 13,2 к.с. (9,75 кВт) за 7500 об/хв.
Максимальний крутний момент — 7,0 Нм за 5000 об/хв. Цього більш ніж достатньо, щоб без проблем переміщатися з повним завантаженням на крейсську швидкість 85 км/год, а часом і швидше. 
Запалювання електронне, CDI. Охолодження — повітряне, традиційне для цього класу техніки. Паливо — неетильований бензин з октановим числом не нижче 92. Тип моторної оливи — напівсинтетична моторна класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів.

Трансмісія та ходова частина цілком традиційні для класичної схеми: ланцюговий привод із лівим розташуванням зірочок, задня підвіска — маятникова, на двох амортизаторах, передня підвіска — перевернутого типу. 
Коробка передач п'ятишвидкісна, послідовна, нейтраль між першим і другим передачами. Номер увімкненого передавання висвічується на панелі приладів. Зчеплення механічне, багатодискове, в олійній ванні. Переднє гальмо дискове, гідравлічне, заднє — барабанне, механічне. 
Нові регульовані газомасляні амортизатори для заднього колеса з крученою пружиною змінного кроку та ресивером забезпечують плавний хід і чудову керованість за будь-якого завантаження. П'ятисанцювальні колеса — легкі та міцні одночасно — покращують і без того непогану динаміку розгону.

Витрата палива та сервіс

Оскільки цей мотоцикл не призначений для далеких експедицій і спортивних рекордів, 8-літрового паливного бака цілком досить, щоб за середньої витрати 3 літри на 100 км проїхати 270 км: а навіщо возити із собою зайву вагу, якщо завжди можна заправитися на будь-якій автозаправці. Але на всяк випадок аварійний запас однаково є: досить перемкнути паливний кран у потрібну позицію. 
Технічне обслуговування мотоцикла порівняно просте, не вимагає дорогих спеціальних інструментів і матеріалів, може бути виготовлене в мотомайстернях або самостійно в гаражі. Тобто SPARK SP200R-25I — невибаглива та надійна «робоча конячка», але водночас дуже зручна, різальна, маневрена та з чудовим дизайном.

 

Основні параметри

Модель мотоцикла/ категорія SP200R-25I / L3
Тип мотоцикла двомісний, дорожній
Максимальна швидкість, км/год 105
Вантажність, кг 150
Об'єм паливного бака, л 14,0
Тип палива бензин з октановим числом не нижче 92
Середня витрата палива, л/100 км 2,8
Напруга бортової електромережі, В 12
Генератор, (напруга, В)/ (потужність, Вт) 14 / 85
Акумуляторна батарея — тип, ємність, А·год гелева, 7
Сигналізація
Замок блокування керма +
Блокування замка запалювання шестигранним ключем
Багажник +
Кофр для мотошолома
Комплект ЗИП +
Колісна база, мм 1240
Конструкційна маса, кг 117
Габаритні розміри, (ДхШхВ) мм 1945х710х1122

 

Двигун

Модель двигуна 164FML
Тип двигуна одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів
Робочий об'єм двигуна, см3 197
Номінальна потужність, кВт (л.с.) 9,75 (13,2) (при 7500±500 об./хв)
Максимальні оберти колінчастого вала двигуна, об/хв 7500
Максимальний крутний момент, Нм 13,0 (за 5500 об/хв)
Тип стартера електростартер, кікстартер
Запалювання електронне, CDI
Система охолодження повітряне охолодження
Тип КПП

механічна, 5-ступенева, послідовна

(1-0-2-3-4-5)

Зчеплення механічне, багатодискове, в олійній ванні
Паливний насос +
Паливний фільтр полімерна сітка в горловині бака, металева сітка на паливному крані
Повітряний фільтр поролоновий циліндричний
Масляний фильтр полімерна сітка
Об'єм картера двигуна та КПП, л 1,0
Тип оливи напівсинтетична моторна олива класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів

 

Шасі

Рама трубчастий каркас
Підвіска переднього колеса телескопічна вилка
Амортизатори передні олійні
Підвіска заднього колеса маятникова з двома амортизаторами
Амортизатори задні газомасляні
Привод заднього колеса ланцюгове передавання
Тип переднього гальма дисковий гідравлічний
Тип заднього гальма барабанний механічний
Гальмівна рідина DOT-3
Розмір шин (передня/задня) 2,75-18 / 3,25-18
Тип протектора дорожній
Тиск у шинах (передня/задня з водієм/задня з пасажиром), кгс/кв.см 1,75 / 2,25 / 2,80
Характеристики
Основні атрибути
ВиробникSpark
Країна виробникКитай
ТипМотоцикл
КласНовий
Об'єм двигуна197 куб. см
Об'єм паливного бака14 л
Витрата палива2.8
Система запускуЕлектростартер і механічний стартер
Система вприскування паливаКарбюратор
Кількість циліндрів1
Максимальна швидкість105 км/год
Вага117 кг
Охолодження двигунаПовітряне
Рік випуску2021
Клас мотоциклаКласик
Потужність двигуна13.2 к. с.
Головна передачаЛанцюгова
Тактность двигунаЧотиритактний
СтанНовий
Користувальницькі характеристики
МаркаSpark
МодельSP200R-25I
Інформація для замовлення
  • Ціна: 46 090 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner