Кошик
53 відгуків
promo_banner
+380 (66) 778-35-78
+380 (97) 893-14-89
Магазин Best Techno
Кошик

Мотоцикл LIFAN 200 CITYR (Лифан Си Ти Ар 200)

57 960 ₴

  • В наявності
Мотоцикл LIFAN 200 CITYR (Лифан Си Ти Ар 200)
Мотоцикл LIFAN 200 CITYR (Лифан Си Ти Ар 200)В наявності
57 960 ₴
+380 (66) 778-35-78
  • +380 (97) 893-14-89
+380 (66) 778-35-78
  • +380 (97) 893-14-89
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Ціна визначається за мотоцикл у комерційній упаковці. 

 Lifan CiTyR 200 - це наступний щабель моделі 150-2E і визначний варіант у якості першого мотоцикла, особливо в умовах міської або приміської експлуатації.

Мотоцикл Lifan CiTyR 200 

На всі мотоцикли Ми Надається повний пакет документів, для встановлення на  Зареєстрований звіт у МРЕО про місце проживання:

  1. Договір Куплі-продажи конкретної одиниці (який замінив довідки з 2015 року;
  2. Акт прийому-передачі транспортного засобу;
  3. Акт Технології транспортного засобу;
  4. Грузовою митною декларацією;
  5. Сертифікат відповідності, що залежить від твердження колісного ТС
  6. Транзитні номери.

 

Мотоцикл LIFAN 200 СiTyR (читається як Сі Ті Ар 200) обзавівся з 2022 року двома новими стандартними опціями

Ми не перестаємо вдосконалювати модель, зважаючи на побажання та акценти власником. Тому з липня 2022 року Lifan CіТіАр модель у стандарті буде укомплектована захисною фронтальною дугою та комплектом нових LED-фар. Допфари самі по собі конструктивно виконані у повністю алюмінієвому корпусі (для максимально ефективного охолодження) та зберегли компактність. Також вони трирежимні, точніше змінюють формат світлового пучка:
1. Біле свічення, 5500K, наближене до сонячного спектру
2. Жовте світіння 2800K, протитуманне світло
3. Режим стробоскопа (активне моргання для привернення уваги)

 

  

З 2021 року мотоцикли Lifan CіТіАр вже оснащуються штатною кріпильною системою для бічних сумок та/або кофрів. Ця опція дуже корисна для можливостей як невеликих подорожей, так і для функціональності в експлуатації. Кронштейни виготовлені зі сталевої труби і точки кріплення знаходяться на силових частинах рами та задньої багажної платформи. Конструкція була розроблена інженерами Lifan, а не стороннім продуктом. Це якісний елемент, який став стандартним атрибутом СіТіару.

 

Силовий каркас додатково забезпечений поперечною розпіркою. з кутами вигину 60 градусів. Вона розташована біля бризковика, не заважає демонтажу колеса (якщо раптом потрібно) і з'єднує дві протилежні частини, щоб при навантаженні на бічний каркасний елемент не було його деформації чи вигину.
А ще кронштейни виконують захисну функцію. Якщо Ви не встановили бічні кофри/сумки, а катаєтесь без них, то у разі падіння мотоцикла, бічний задній пластик залишиться без пошкоджень, тому що мотоцикл приляже саме на захисні кронштейни. Зверніть увагу також, що вказівник повороту знаходиться в зоні, яка захищена, але залишається відкритим для вигляду іншим учасникам дорожнього руху.

 

Другий корисний елемент – LED лампа у фарі головного освітлення. По-перше це вже норма дня, а по-друге ми самі оцінили ефективність. Яскравість світіння та зона охоплення збільшилися, причому як на далекому світлі так і на ближньому.

 

Світлотінева межа з новою лампою стала більш вираженою, що сприяє меншому засліпленню зустрічних водіїв. Яскравість освітленості дещо складно зрозуміти на фото, але повірте, вона справді усміхнулася. На фото ліворуч – фара з галогенною лампою, праворуч – LED.

 

Нижче є фотографії мотоцикли без багажних кронштейнів (для розуміння, як вони виглядали раніше)
 

 
У мотоциклі реалізовано поєднання раніше відпрацьованих технологічних рішень та деяких сучасних технологічних вишукувань, але без значного подорожчання та впровадження суттєво ускладнених конструкцій. Як то кажуть, все геніальне – просто. Це зроблено навмисно, щоб наділити мотоцикл максимумом необхідних якостей і залишити вартість у доступному ціновому сегменті. Назва  моделі СiTyR расшифровывается как "city racer" (городской гонщик) обозначает её  максимальное удобство и функциональне призначення для переміщення у місті та передмісті.
Новинка стала логічним продовженням модельного ряду «стрітових» мотоциклів сімейства LIFAN у загальних контурах наближених до nbsp; вже дуже відомої та популярної моделі LF150-2E, але з більш потужним мотором та деякими конструктивними змінами.

У 2020 році ми додали деякі опції для покращення функціональності та можливостей з використання моделей на дорогах без асфальтового покриття. Зовнішній вигляд та елементи моделі зразка у 2018 році Ви можете порівняти з оновленнями, подивившись фото в карті товару або відео (ми спеціально залишили їх доступними для огляду, щоб були зрозумілі зміни, моделі )
Нові світлодіодні покажчики повороту більш яскраві та помітні. Кріпильна основа, як і раніше, на рухомій гумовій частині - можна гнути в будь-яку зі сторін без остраху - цілісність гарантована.
 
 

USB-порт із силою струму 2 ампера дозволить заряджати телефон або інші портативні пристрої

 

Новий глушник. Звук при  роботі двигуна більш насичений і басовий + зниження опору на випуску. Ми спеціально підбирали глушник для того, щоб полегшити дихання та покращити газообмін на середніх та високих оборотах. Для нового двигуна ця зміна виявилася дуже гарним доповненням. Декоративна накладка на бочці не пластикова,  виконана з металу і пофарбована в колір торцевого елемента, що обрамляє.


 
Зверніть увагу на те, що дорожній просвіт під час встановлення нової випускної системи не постраждав. Приймальна труба прокладена вздовж усієї довжини без заниження – вона не виступає за габарити кронштейна важеля заднього гальма. Це оцінять ті, хто їздить поза асфальтом
 
А ще ми встановили нові задні амортизатори. Вони суттєво відрізняються від первісного варіанту. Пружина зі змінною навивкою забезпечена кільцем для регулювання переднатягу. Пневнокамера заповнена інертним газом і згладжує значні коливання під час стиснення. Зараз вони жорсткіші ніж були. Це дозволить їздити вдвох на середніх нерівностях без побоювання замкнути шток на обмежувач ходу, а якщо їздити поодинці відчуватиметься найкраща стабільність управління та відсутність розгойдування.
 
 
Бажаємо звернути увагу на двигун серії NBS. Мотор об'ємом 175 см і потужністю 13,6 кінських сил, що крутить момент величиною 13 Нм. досягається вже при 6500 об/хв. -1. Силовий агреат є  4-х тактний, двоклапанний верхньорозподільний мотор з ланцюговим приводом, оснащений внутрішнім балансувальним валом для гасіння вібраційних навантажень.
Нове покоління  двигуна NBS з'явилося в процесі технічних удосконалень двох генерацій моторів. серій CG150 (використовується на LF150-2E) і NBF (використовується на Lifan KP200).

  



Тобто   двигун Lifan NBS - це симбіоз перевірених технічних рішень від двох двигунів, що добре зарекомендували себе, доповнених деякими технологічними вдосконаленнями:

  • Впускний колектор особливої форми для формування завихрень на впуску максимального рівномірного   розподілу паливо- повітряної суміші в камері згоряння для підвищення ефективності
  • У конструкції рокерів застосовані ролики для мінімізації тертя у місці зіткнення з кулачком розподільного валу.
  • Полегшений поршень із укороченою спідницею, суттєво зменшеною масою та зниженим  коефіцієнтом тертя
  • Окремий масляний канал у циліндрі для подачі олії на внутрішню порожнину поршня для його охолодження
  • У кріплення картера додано чотири додаткові болтові з'єднання для підвищення жорсткості в режимах багаторазового   температурного розширення при нагріванні та подальшому охолодженні

У конструктиві двигуна використаний метод, який інженерно-технічною мовою звучить  як "дезаксаж колінчастого валу". Намагаємося розшифрувати по простому: вісь колінчастого валу зміщена щодо осі циліндра на кілька міліметрів. Зсув осі циліндра зменшує різницю в тисках на передню і задню стінки циліндра. Під час робочого ходу тиск поршня на стінку циліндра зменшується, а під час ходу стиснення – збільшується, що загалом дає більш рівномірне зношування робочої частини циліндра.
    

Так само в конструкції голівки циліндра передбачений порожнистий канал для проходження об'ємного потоку повітря з розподілом між найбільш нагрітими частинами (на лівому фото він зміщений правіше від випускного отвору головки циліндра, а на креслярській схемі показано напрямок набігаючого потоку повітря).
 Це сприяє загальному зменшенню температури в камері згоряння, мінімізує прояви детонаційних процесів (при використанні неякісного палива). Компенсує температурне розширення. металу зводячи до мінімуму зміни.

   
 
У конструктив закладено наявність системи охолодження поршня з розпиленням олії. На правій частині  картера є спеціальний масляний канал, через який масло під тиском потрапляє на нижню внутрішню частину спідниці поршня і ефективно. знімає температурне навантаження
  
Поршень полегшили, зменшивши його масу. зі 142 грамів до 86 грамів і він має більш коротку "спідницю".
Для зменшення тертя в парі рокер-кулачок розподільного валу застосовується рокер з роликом для мінімізації тертя в місці зчленування з кулачком розподільного валу. Такий варіант виконання  забезпечує зменшення тертя в місці сполучення деталей, тим самим збільшуючи ресурс труться сполучених елементів, а так само зменшує шум при роботі на середніх і високих оборотах. 
  
 
Ще одна особливість нового двигуна. Тепер немає потреби35%
проводити очищення або зміну фільтруючого елемента  при кожній заміні олії,  В даному моторі використовується вбудований плоский і значний за площею поперечного перерізу дрібний елемент, що фільтрує, в спеціальній камері маслоприймача в картері двигуна (по простому - металева сітка). Дане рішення покликане забезпечити спрощення процедури обслуговування та експлуатації техніки, але обґрунтовано вимагає застосування якісних масел (видобувати і промивати сітчастий елемент потрібно лише на етапі пробігу 8-10 тисяч км і це вимагатиме демонтажу кришки двигуна). Застосована конструкція також забезпечує й інше важливе функціональне призначення - таке розташування маслоприймача гарантує відсутність масляного голодування при значних нахилах двигуна (мається на увазі їзда зі значними кутами нахилах мотоцикла). Конструктивне місце розміщення камери з фільтруючим елементом Ви зможете побачити на доданому фото


В системі живлення мотоцикла застосований карбюратор PZ27  зі зміненим калібруванням жиклерів, але з мінімальним набором регулювань - спеціально для того, щоб якщо раптом і з'явиться необхідність відрегулювати налаштування, власник зміг зробити це самостійно - погодьтеся, це швидше і дешевше, ніж звертатися до фахівців.



 Для більшої зручності "важіль підсмоктування" винесений на кермо і інтегрований в блок управління з лівого боку - за рахунок цього зникає необхідність тягтися вниз до карбюратора.  
Мотоцикл оснащений п'ятиступінчастою механічною трансмісією, яка відрізняється підбором передавальних чисел, спрямованим на правильний розподіл тяги у всьому робочому діапазоні оборотів мотора. До того ж збережена можливість запуску двигуна за допомогою лапки кікстартера - в наших життєвих умовах це безсумнівно. А ще треба згадати про те, що задня ведена зірка моделі Lifan CiTyR  має 44 зуби. Цим вона відрізняється від Lifan 150-2E, у якого в стандарті 41 зуб. Передня зірка на СіТіАрі має 15 зубів. У поєднанні з іншими передавальними числами  КПП, більш високою потужністю мотора, а також збільшеним моментом, що крутить, який досягається при менших (у порівнянні з 150-2E) оборотах динаміка мотоцикла стала кращою і швидкість максимальна вище.    Як  приводний елемент використовується 428H ланцюг такого відомого виробника як «CHOHO-chain». В Україні цей бренд вже зарекомендував себе з позитивного боку українськими споживачами, що раніше купували найдешевші ланцюги на ринку «без роду і племені», або ж навпаки переплачували за продукцію розкручених брендів типу «DID» або «KMC».

 

Шини у моделі 2019 року випуску залишилися 17-ти дюймовими, а не 18-ті як у Lifan 150-2E. Обидва диски та обидві покришки стали ширшими: Передні 80/90-17; Задні 110/80-17. Але змінилася і ширина та висота профілю. Тепер вони такі як на фото:
 
 

Диски восьмиспицеві і візуально спиці здаються абсолютно тоненькими, що "малокидаються" в очі. Цього ефекту ми й хотіли досягти. Придивіться! Візуально мотоцикл здається менш масивним, а диски його ще начебто "полегшують". Якщо у когось з'явилися сумніви в їхній міцності - не варто робити висновки. Коли Ви зможете самі   подивитися на ширину їх поперечного перерізу - всі питання підуть самі собою.....
  

Коротко згадаємо про інші елементи:

Електронна панель  приладів  перекочувала і на 200-й СіТіАр.   У стандартному виконанні панелі приладів присутній одометр, тахометр, спідометр і індикатор рівня палива в баку. Важливою відмінністю нових приладів є те, що в конструкції використані так звані "піксельні світлодіоди". Особливість їх у тому, що яскравість світіння кожного з них. має спрямованість яка забезпечує рівномірність світіння та високу інтенсивність. У чому сенс запитаєте Ви? А в тому, що і в сутінках і при яскравому сонці і в темряві ефективність свічення залишається високою і легко зчитується. Це не старі РК-панелі, які часто у сонячну погоду вимагають "вгляду" для читання показань.

Два ключові параметри швидкість і вибрана передача  - Суттєво збільшені у розмірах. Погодьтеся, що краще видно і швидкість і активну в даний момент часу передачу.  Не потрібно концентруватися на маленькому вікні, стандартному для багатьох інших моделей. Причому позиція "Нейтраль" відображається на рівень нижче і при будь-якій включеній передачі не відображається - точно не заплутаєтеся. Упевнені, що це оцінять і ті, у кого зір ослаблений, і ті, хто просто має "досвід спілкування" зі стандартними приладками мотоциклів.
При включенні запалення панель здійснює 2-х секундний режим перевірки так званий "тест-режим", коли загоряється все повністю. і після цього переходить у робочу фазу, залишаючи тільки функціонально активні індикатори, що світяться.


  
             Залишилася без змін і багажна платформа, покрита пластифікатором. Це спеціальне гумове на дотик покриття. Воно не слизьке, не дряпається, не вигоряє на сонці, не втрачає колір, не іржавіє і при цьому приємне на дотик. Звичайно, усередині багажника металева основа, але сама платформа позбавлена гострих кутів. Це позбавить багатьох маленького, але неприємного травматизму - додасться про гострий кут колишнього багажника пензлем або стегном було задоволенням сумнівним.

Зберегли ми  у штатній комплектації та захисні гофровані чохли захисту пір'я передньої вилки. Грязі та пилу на наших дорогах з надлишком, а довговічність пильовиків та сальників вилки це доповнення допоможе продовжити.

             Ну ось мабуть і все.Lifan СiTyR 200 - це наступний ступінь розвитку моделі 150-2E і варіант, що стоїть, як перший мотоцикл, особливо в умовах міської або приміської експлуатації. Наша мета була не в тому, щоб запропонувати умовно нову модель за не зовсім осудні гроші з різними яскравими. перекладними картинками на двигуні та пластиці, копійчаною інтегрованою штатною "радіолою" з розряду товарів на Aliexpress "все по USD8,99". Швидше навпаки - цей мотоцикл повинен залишатися доступним, надійним, невибагливим та економічно виправданим у змісті та експлуатації. А якщо він при цьому динамічніший, швидший, зручніший у їзді і трішки приємніший оку - чи це не головне?  Вибір завжди за Вами.
 

 

Значення упаковкового розміру мототехніки
Довжина, м. 1,76
Ширина, м. 0,46
Висота, м. 0,88
Об'єм, м3 0,71
Маса, кг 143
Параметри двигуна
Тип запуску двигуна Електростартер і кікстартер
Характерики
Двигун, тип Бензиновий, 4-х тактний, одноциліндровий, двоклапанний, повітряного охолодження з інтегрованим балансувальним валом і оснащений ланцюгним приводом розподілного вала
Максимальний кут повороту руля, градуси 44
Заощадження пального Бензин з октановим числом не менше 95
Клас в’язкості масла 10W-40 / 15W-50 поліглотична олія для мотоциклетних двигунів (залежно від сезонності)
Степінь стиснення 9.3:1
Об'єм, см3 175
Система живлення АКБ 12N7-3B
Система запалювання Електронне (CDI), електростартер і механічний кікстартер
Максимальна потужність, л.с./ об.мін. 13,6 / 8000
Максимальний крутий момент, Нм при об/мін. 13 / 6500
КПП 5-ти ступінчаста з зчепленням в масловій ванні
Тип пристрою Цепний пристрій. Маркування пристрою - 428H; Виробник ланцюга CHOHO
Задвоювання гальмівних механізмів Барабани з механічним ножем..
Рух гальмівних механізмів Дисковий гідравлічний з подвійним суппортом, гідравлічним.
Підвіска задня Маятникова, з подвійними амортизаторами перевернутого типу, змінним кроком витка пружини і компенсаційної пневмонамерою
Передня підвіска Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами. Діаметр пера 32 мм.
Колісні диски Алюмінієві легкоплавні з пофарбованим у чорний матовий колір диск
Максимальна швидкість, км / г 105
Розхід палива на л/100 кілометрівм ≤2,6
Грузопід' ємність, кг 162
Кліренс, мм 180
Розмір шибениці / задні Переднія 80/90-17; Задення 110/80-17
Об'їм паливного бака, л 13
Заправляємо масла у двигуні, л. 1,2
Наявні кольори Чорний глянцевий Black Pearl, синій глянцевий металик (dark blue), графітовий матовий (Dark Steel)
Масо-габаритні характеристики
Довжина, мм 2060
Ширина, мм 760
Висота за сідлом, мм 755
Висота, мм 1050
Колісня база, мм 1320

Снарядна маса (без обліку палива) кг

125

Мотоцикл LIFAN 200 CITYR (Лифан Си Ти Ар 200)

 

Характеристики
Основні атрибути
Вага143 кг
ВиробникLifan
Кількість циліндрів1
Країна виробникКитай
Об'єм двигуна175 куб. см
Потужність двигуна13.6 к. с.
Витрата палива2.6
ТипМотоцикл
Тактность двигунаЧотиритактний
КласНовий
Об'єм паливного бака13 л
Максимальна швидкість105 км/год
Рік випуску2021
СтанНовий
Клас мотоциклаКласик
Система запускуЕлектростартер і механічний стартер
Система вприскування паливаКарбюратор
Охолодження двигунаПовітряне
Головна передачаЛанцюгова
МаркаLifan
Сумісність з маркоюLifan
Користувальницькі характеристики
МодельСiTyR 200
Інформація для замовлення
  • Ціна: 57 960 ₴
  • Спосіб упаковки: Ціна визначається за мотоцикл у комерційній упаковці.  Документи для державної реєстрації - це нараховуються на мотоцикл. Для відправки мотоцикла накладеним платежом потрібно перерахувати передоплату в розмірі 500 грн.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner