Протягом останніх 8 років модель GEON Pantera в різних її модифікаціях добре зарекомендувала себе і, головне, заслужила довіру споживачів. В цьому році модель не тільки отримала кардинальну модернізацію, але ще і була розділена на дві версії:
1) версії Pantera N200 і S200 хоч представлені в Україні зовсім недавно, але вже встигли здобути популярність і визнання в своєму класі за перших днів.
2) друга версія Pantera 202CBF щойно з’явилася в наявності і вже майже не залишилось жодної непроданої. Це оновлена модель, але все та ж добре знайома Pantera, хоча вже і зі збільшеним двигуном і деякими іншими цікавими доробками.
Pantera 202CBF зберегла форм-фактор понад зручного і зрозумілого мотоцикла початкового класу. Новинка зберегла в собі головний концепт - до цього мотоциклу не треба звикати і пристосовуватися. Як геометрія мотоцикла, ергономіка посадки так і характеристики двигуна орієнтовані саме на доброзичливе ставлення до пілота. Тобто, це кращий варіант «першого мотоцикла».
Нова модель хоч і володіє більш потужним двигуном в порівнянні із застарілою Pantera 150, але його м'якість і передбачуваність не викличуть ніяких побоювань. Це справжній CBF. Працює, як кіт «муркоче». І поводиться по-котячому м'яко і плавно. Пантера! Ефективний і малошумний двигун, завдяки застосуванню сучасних технологій вкрай економічний і володіє необхідним запасом потужності для прискорення при необхідності.
Само собою, двигун оснащений баланс-валом і розподілвалом з верхнім розташуванням. Є і кік-стартер, і електро-стартер. Двигун швидко відгукується на рух ручки газу, чому сприяє сучасний правильно відкалібрований карбюратор.
На нову Pantera встановлені колеса з діаметром 18 дюймів - спадщина від попередньої версії для кращої відпрацювання нерівностей дорожнього покриття. На мотоцикл встановлені литі диски зі стриманим, але сучасним малюнком спиць.
Активному маневрування сприяє і посадка з ергономікою. Сидіння водія низьке - це дозволяє водієві зручно вставати на обидві ноги за частих зупинках. Не можна не відзначити зручну посадку і широке сидіння, завдяки яким тіло не втомлюється навіть при тривалих поїздках. Грамотна розстановка дзеркал забезпечує відмінний огляд.
Високий і вузький кермо - однозначна перевага в щільному міському потоці. Легке управління і комфортна класична посадка розташовують до щоденного використання Geon Pantera 202CBF в місті, хоча, і на ближньому «міжмісті», він не розчарує. Непогане рішення для тих, хто живе у передмісті і щоденно добирається на роботу в місто.
Мотоцикл обладнаний високопродуктивним переднім дисковим гальмом, який надає надійне гальмування. Ззаду встановлений барабан - резонне рішення, тому що характер мотоцикла не «стрітфайтерний», досить спокійний.
Підвіска має налаштування середньої жорсткості. На відміну від паралельної версії орієнтована більше на комфорт і зручність. Мотоцикл оснащений двома задніми амортизатори, які надають хороший рівень комфорту і мають досить високу «вантажопідйомністю».
Нова Pantera 202 оснащена інформативною цифровою панеллю приладів з LCD екраном. І тут криється цікава фішка - вбудована стерео система з дуже непоганим звучанням, як для стріту, в такий концепції. Джерелом слугує кардрідер, блютуз і FM приймач. А так само є і вбудована протиугінна сигналізація.
В цілому, мотоцикл виглядає солідніше і дорослішим завдяки більш розвиненому обважування. Напівобтічник на баку роблять мотоцикл візуально більше і солідніше.
Pantera 2018 помітно відрізняється від попередньої моделі і по-детально: підніжки, пульти на кермі, важелі і т.п. скомпоновані більш продумано, сучасно. У «базі» є функціональна багажна платформа. Та й загальне тактильно-візуальне враження на порядок вище минулій версії і аналогічних однокласників.
Новий байк простий не тільки в управлінні, але і в обслуговуванні. Це одна з головних ставок інжинірингового відділу бренду.
Його можна рекомендувати, як новачкам в якості першого мотоцикла, так і більш досвідченим райдерам для повсякденного використання в якості дуже практичного і економічного транспорту через міські пробки і тягучки.
Традиційно головний пріоритет робіт команди «Geon Engineering» був зроблений над забезпеченням мотоциклу лідируючої позиції в класі за показником надійності, ремонтопридатності, низького рівня витрат на утримання і експлуатацію, моторесурсу, забезпечення реальним наявністю необхідних запчастин і витратних матеріалів.
Двигун/трансмісія | |
Тип двигуна | 1-циліндр, 4-тактний, SOHC, 2-клапанний, з баланс-валом |
Охолодження: | повітряне |
Робочий об'єм (см3) | 199 |
Макс. потужність (л.с./при об./хв) | 16 / 7500 |
Макс. крутний момент (Нм/при об/хв) | 15 / 6500 |
Ступінь стиснення: | 9.5 : 1 |
Система живлення | карбюратор |
Система запалювання | CDI |
Система пуску | Електро/кік-стартер |
КПП/ головне передавання | 5-ступенева механічна |
Шасі | |
Рама | сталева трубчаста |
Передня підвіска | телескопічна вилка звичайного типу |
Задня підвіска | сталевий маятник, два гідровлічні амортизатори |
Тормоза, передний / задний | дисковий, 260 мм, 2-поршневий супорт/ барабанний |
Шини, передня/задня | 2.75-18 / 3.25-18 |
Загальні дані | |
ДхШхВ (мм) | 1930 x 735 x 1067 |
Колісна база (мм) | 1280 |
Висота за сидінням (мм) | 754 |
Дорожній просвіт (мм) | 230 |
Суха вага (кг) | 112 |
Об'єм паливного бака (л) | 15 |
Максимальна швидкість (км/год) | 110 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Geon |
Країна виробник | Китай |
Вага | 112 кг |
Головна передача | Ланцюгова |
Рік випуску | 2019 |
Клас | Новий |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 110 км/год |
Потужність двигуна | 16 к. с. |
Об'єм двигуна | 199 куб. см |
Об'єм паливного бака | 15 л |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Стан | Новий |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Тип | Мотоцикл |
Користувацькі характеристики | |
Клас мотоцикла | Дорожній |
Марка | Geon |
Модель | Pantera 202 CBF |
- Ціна: 55 860 ₴