Geon Bullet — це іміджевий мотоцикл, легкий, схильний до спокійної їзди. Класик у ретростилі. Повторює образи мотоциклів 60-х-70-х років. Попри дух минулого століття, закладений у дизайн, цей мотоцикл не втрачає актуальності сьогодні. Цей стиль уже став поза часом і модою. Його образ переповнений шармом та автентичністю.
Головне покликання мотоцикла — створювати настрій своєму водієві.
Крім естетичного задоволення, мотоцикл готовий запропонувати незрівнянно слухняне та відточене керування. У поєднанні з тяговим двигуном, м'якими підвісками та диванною посадкою він претендує на роль головного генератора позитивного настрою для Вас.
В основі мотоцикла сталева трубчаста рама, яка забезпечує достатню жорсткість і має порівняно невелику вагу, завдяки чому мотоцикл чудово збалансований і чудово керується, що легко помітно в віражах будь-якого радіусу.
Мотоцикл обладнаний старим добрим одноциліндровим чотиритактним двигуном із повітряним охолодженням, робочим об'ємом 399 кубічних сантиметрів і чотирма клапанами, що працюють у зв'язці з 5-ступеневою КПП. Це відроджений силовий агрегат Honda XR 400 — легендарний двигун у сучасній інтерпретації. Двигун має великий обертовий момент, і він був адаптований під роботу на низьких і середніх швидкостях. У процесі роботи двигун практично не створює вібрацій.
Прообраз моделі — це Honda CB 400 SS, який з'явився в продажу наприкінці 2007 року та відразу ж завоював популярність у багатьох країнах.
Цей мотоцикл являє собою благодатну базу для створення кастомів із ще більш індивідуальним і неповторним стилем.
Geon Bullet однозначно стане магнітом для поглядів перехожих. Він стане частиною повсякденного життя для нового покоління мотоциклістів, які цінують класичний дизайн.
Geon Bullet — це мотоцикл, ідея, про який народилася з появою надійного перевіреного двигуна 400 кубів. навколо якого була з нуля спроєктована база з відповідним цим обсягом потенціалом і ресурсом. У розробленні цього проєкту колектив Geon Engineering також брав активну участь і відіграв ключову роль у доведенні до серійного виробництва.
Технічні характеристики Geon Bullet 400
Тип двигуна |
1 цил., 4-клап., з балансом. валом, SOHC |
Тип охолодження |
повітряне |
Довжина: |
2105мм |
Ширина |
760 мм |
Висота |
1130 мм |
Висота за сидінням |
790 мм |
Колісна база |
1420мм |
Вага |
150 кг |
Максимальне навантаження |
150 кг |
Максимальна швидкість |
≥135км/год |
Об'єм паливного бака |
13л |
Гальмівна система, пер./задн. |
диск / барабан |
КПП/головне передавання |
5-ступ. Хутро/ланцюжка |
Система живлення |
карбюратор |
Система пуску |
електро-, кік-стартер |
Система запалювання |
CDI |
Діаметр * Ход поршня |
85.0×70.0 мм |
Ступінь стиснення |
8.8:1 |
Максимальна потужність |
29 л.с./ 7000об./хв |
Максимальний крут.момент |
30.0Н.м./ 5500об/мин |
Об'єм двигуна |
397.2 куб.см. |
Дорожній просвіт |
160мм |
Пер. покришка |
100/90-19 |
Задн. покришка |
130/70-18 |
Рама |
трубчаста сталева |
Передня підвіска |
телескопічна вилка звичайного типу |
Задня підвіска |
маятникова, 2 амортизатори |
Тормоза, передний/задний |
дисковий / барабанний |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Geon |
Країна виробник | Китай |
Вага | 150 кг |
Головна передача | Ланцюгова |
Рік випуску | 2019 |
Клас | Новий |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 135 км/год |
Потужність двигуна | 29 к. с. |
Об'єм двигуна | 397 куб. см |
Об'єм паливного бака | 13 л |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Стан | Новий |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Тип | Мотоцикл |
Користувацькі характеристики | |
Клас мотоцикла | Дорожній |
Марка | Geon |
Модель | Bullet 400 |
- Ціна: 114 750 ₴