Musstang Retro Classic 125 (2018) НОВИЙ, ГАРАНТІЯ, КРЕДІТ!!
У комплекті повний пакет документів для реєстрації в МРЕО
Ціна вказана за мотоцикл у заводській упаковці в частково розібраному вигляді.
Почнемо з найбільш значущого:
Модель Musstang Retro Classic обладнується новими спицьованими дисками. Як і підлягає стилю цієї моделі вона навмисно обладнана переднім і заднім барабанними гальмами — "дискач" був би занадто новим і "з'їв" б усю стилістику. З іншого боку звичайними барабанами нікого не здивуєш і не розориш — витрата колодок и проблем в експлуатації з механізмом барабанного гальма не виникне. Доречна ефективність — будьте впевнені, що для мопеду їх вистачає.
Наступний вдосконалений елемент — це колісні диски. Подивіться уважно на фото. Диски новинки від Musstang виготовлені з набору безлічі спиць розподілених по всій площині обода з мінімальним кроком. Міцні характеристики такого диска навіть кращі, ніж у поширених алюмінієвих (на наших "якісних" дорогах це важливо), а ще вони мають класний зовнішній вигляд!
У стандартній комплектації Retro Classic позбавлений багажної системи,
але для людей практичних ця опція буде доступна і за окрему плату
Глушник також відрізняється від схожих версій наявністю прямої "бочки" правильної геометричної форми та ретромотоциклетного вигляду.
Двигун у моделі стандартний –125 – кубовий варіант, без додаткових хитрощів і технічних змін. Але! Модель їде бойчасте аналогічних побратимів через меншу вихідну масу та іншу випускну систему. Іншій глушник має більший прохідний переріз, що дає змогу мотору "дихати" легше.
Ручки керма ми теж змінили на привабливіші зовні та зручніші під час хвату:
Довжина ніжок дзеркал заднього огляду буде збільшеною довжиною.
ПЕРЕВАГИ: набагато зручніше під час їзди для людей зі зростом від 175 см. і вище — не потрібно пригинатися під час їзди.
Допокаємо також про те, що на сепеді Musstang Retro Classic органи керування, кермо, щиток приладів і оптика відповідає назві моделі та її основному стилю — Класичному. Кермо — взагалі класне. Як у 60-ті роки у французьких фільмах. Хто дивиться — той знає! :-)
А ось сидіння — це один із найголовніших стилістичних аспектів. Звичайно, воно менш практичне через меншу довжину. Але і його форма, і "нарізання поперечними плосами" — це і є те, за що може зачепитися око, яке колись вже вжевіло щось схоже на давні двоколісні Mappy нашої новинки. Звісно, багажник ми запропонували як опцію, але насправді гармонійний вигляд моделі має без нього, хоча для транспортування він, звісно, стане в пригоді.
Модель пропонується тільки в нестандартному колірному рішенні — чорна матова емаль поєднується з виразною наклейкою на баку. Жодного псевдохрома та блискучих деталей. Строго та лаконічно.
Зверніть увагу на те, що навіть двигун і вешні елементи пофарбовані аналогічною емаллю. Здебільшого на інших моделях вони відрізняються від зовнішніх елементів, таких як бак, бічні пластикові кришки, крила. А ми вирішили вивести повну колірну співвідношення. Оскільки рама на моделі відкрита огляду, всі елементи в одному кольорі дійсно прикрашають модель і надають їй індивідуальності. Самі подивіться, хіба не подобається?
Усі варіанти в стандартній комплетації пропонуються з захисними дугами.
Для зручності власника всі попереджувальні написи на інформаційних наклейках виготовлені зрозумілою для наших земляків мовою. Дві пружини ми встановили спеціально, але не для того, щоб вантажити щось мішками, а швидше для мотопрогулянки кудись недалеко удвох...
Модель комплектується приводом ланцюгом 428 з індексом H (посилена). Водночас на виробнику ланцюга ми не економили — це не якийсь "no name", а компанія CHOHO. Ті, хто знає про якість — порадуються, ті хто ще не знає, зможе порівняти та переконатися. Основною причиною такої зміни в нашій моделі стала інформація від споживачів, що на моделях Spark 125-2X ланцюг витягувався за перші 70-100 км. шляху й потребує заміни. Ланцюг укладений у металевий кожух по всій своїй довжині, так що очищати та змащувати його доведеться рідше з урахуванням набагато меншої доступності для потрапляння бруду та пилу. Причому раніше кожух ланцюга з внутрішньої частини мав технологічний виріз для спрощення монтажу. Однак у цей виріз із заднього колеса потрапляв бруд і вода, які залишалися всередині порожнини кожуха та сприяли корозії й інтенсивній забрудненості ланцюга.
Як в інших моделях Musstang починаючи з 2019 року версіях кожух повністю закриває ланцюг, мінімізуючи потрапляння води та бруду
ПЕРЕВАГИ: Найменша забрудненість, рідше змащувати ланцюг, суттєве зменшення зносу через брак абразивних частинок на зірочках і ланках ланцюга
Значення упаковувальних розмірів мототехніки | |
Довжина, м. | 1,55 |
Ширина, м. | 0,358 |
Висота, м. | 0,84 |
Маса, кг | 105 |
Характеристики | |
Двигун, тип | Бензиновий, 4-тактний, одноциліндровий, двоклапанний, повітряного охолодження, горизонтально розташований |
Крутний момент, Нм/об.хв. | 7.9 / 6000 |
Рекомендований клас в'язкості оливи | 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетична олива для мотоциклетних двигунів (залежно від сезонності) |
Об'єм, см3 | 119,7 |
Система охолодження | Повітряна |
Система електроживлення | АКБ 12V 5A |
Система запалювання | Електронне (CDI) і Кікстартер |
Максимальна потужність, л.с./об.мін. | 8 / 7500 |
КПП | 4-ступенева механічна трансмісія в олійній ванні |
Тип приводу | Ланцюговий привод, ланцюг CHOHO 428-H, поміщений у металевий захисний кожух |
Задні гальмівні механізми | Барабанний, механічний із приводом через механічний тяговий важіль |
Передні гальмівні механізми | Барабанний із механічним приводом |
Підвіска задня | Маятникова з пружинно-гідравлічними амортизаторами |
Підвіска передня | Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами |
Колісні диски | Сталеві спицьовані пофарбовані матовою емаллю чорного кольору |
Максимальна швидкість, км/год | 80 |
Витрата палива на л/100 км | ≥2,1 |
Вантажність, кг | 130 |
Розмір шин передні/задні | 2.50-17 / 2.75-17 |
Об'єм паливного бака, л | 12 (включно з 0,5 літра резерву) |
Заправний об'єм оливи у двигуні, л. | 1 |
Доступні кольори | Чорний матовий |
Масабаритні характеристики | |
Довжина, мм | 1900 |
Ширина, мм | 780 |
Висота, мм | 1070 |
Колісна база, мм | 1215 |
Споряджена маса (без урахування палива), кг | 90 |
________________________
musstang Аlfa купить, musstang Musstang Retro Classic цена, musstang Musstang Retro Classic з доставкою musstang Musstang Retro Classic купити за низькою ціною, musstang Musstang Retro Classic огляд, мустанг Retro Classic купити мустанг ретро класик ціна, мустанг альфа україна, мустанг альфа ретродоставка
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Musstang |
Країна виробник | Китай |
Вага | 90 кг |
Головна передача | Ланцюгова |
Рік випуску | 2019 |
Клас | Новий |
Клас мотоцикла | Класик |
Кількість циліндрів | 1 |
Максимальна швидкість | 80 км/год |
Потужність двигуна | 8 к. с. |
Об'єм двигуна | 119.7 куб. см |
Об'єм паливного бака | 12 л |
Охолодження двигуна | Повітряне |
Витрата палива | 2.1 |
Система вприскування палива | Карбюратор |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Стан | Новий |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Тип | Мотоцикл |
Колір | Чорний |
Габаритні розміри | |
Висота | 1070 мм |
Довжина | 1900 мм |
Ширина | 780 мм |
Користувальницькі характеристики | |
Марка | Musstang |
Модель | Retro Classic RC125 |
- Ціна: 28 480 ₴