Кошик
53 відгуків
promo_banner
+380 (66) 778-35-78
+380 (97) 893-14-89
Магазин Best Techno
Кошик

Мотоцикл Спарк, Spark SP200R-27

54 120 ₴

  • Немає в наявності
Мотоцикл Спарк, Spark SP200R-27
Мотоцикл Спарк, Spark SP200R-27Немає в наявності
54 120 ₴
+380 (66) 778-35-78
  • +380 (97) 893-14-89
+380 (66) 778-35-78
  • +380 (97) 893-14-89
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Ціна вказана за мотоцикл у заводській упаковці в частково розібраному вигляді.

Мотоцикл Спарк SP200R-27

купити мотоцикл, мотоцикл ціна, мотоцикл із доставкою

На всі мотоцикли Ми надаємо повний пакет документів для постановки на  реєстраційний учетверо в МРЕО за місцем проживання:

  1. Домовлення куплі-продажі конкретної одиниці (який замінив управляння — з 2015 року);
  2. Акт приймання-передавання транспортного засобу;
  3. Акт технічного огляду транспортного засобу;
  4. Вантажної митноїaet;
  5. Сертифікат відповідності, за індивідуальним твердженням колісного ТС
  6. Транзитні номери.

Мотоцикл SPARK SP200R-27: версія 2018 г.

SPARK SP200R-27 — провідна модель у лінійці універсальних дорожніх мотоциклів SPARK. У новій версії 2018 року мотоцикл не тільки зберіг, а навіть покращив свій чудовий динамічний зовнішній вигляд і прекрасні технічні характеристики, які видає 200-кубовий двигун із балансувальним валом. Він отримав нову задню підвіску зі здвоєним газовим амортизатором, новий задній щиток, нові покажчики поворотів і ще дещо «за дрібниці». Треба визнати, що ці зміни тільки зміцнять імідж моделі як мотоцикла «для вимогливих аматорів». І дійсно: чудове «двіжка», зручна посадка, хвата інформативне кермо, комфортні амортизатори, обтічна форма — все так і манить натиснути на кнопку стартера та занестися вдаль. А якщо раптом виникне перешкода, то надійні дискові гальма завжди зможуть вчасно зупинити рух. Втім, розповімо про все за ладом, а поки замітимо, що SP200R-27 не став менш доступним за ціною, але став відчутно впевненіше почуватися на наших далеко не ідеальних шосейних дорогах, та й на ґрунтовці теж не підведе.

Колірна гама

Модель SP200R-27 з 2018 року випускається в шести колірних варіантах:
чорний, синій, червоний, жовтогарячий, зелений і білий. Як то кажуть, на будь-який смак.

Спортивний образ

Дизайн машини повною мірою відповідає найвищим вимогам як з питань ергономіки, так і з погляду сучасної мотоестетики. Стрімкий агресивний профіль, стрілоподібні боковини паливного бака, груборельєфна перфорована накладка на глушник — все це створює візуальне відчуття швидкості навіть у мотоцикла, що стоїть.

Обводи й бічні виноси бензобака формують повітряні потоки, що плавно обтікають водія з боків. Водночас нижня частина набігу повітря спрямовується на ребра головки циліндрів, забезпечуючи чудове охолодження. А обтічний передній щиток перекидає фронтальний потік під гострим кутом вгору, відчутно знижуючи вітрове навантаження на водія. Про переважної орієнтації аеродинаміки мотоцикла на рух із підвищеними швидкостями говорить також і форма щитка переднього колеса, і «смолітного» різновиду обтікання сидіння, з ретельно вписаний у загальну концепцію заднім ліхтарем оригінальної конструкції та ручками для пасажира, що схожі на крила.

Саме сидіння вироблене дворівневим — це не тільки робить посадку водія щільнішою та комфортнішою, але й дає йому змогу краще відчувати та контролювати динаміку руху мотоцикла. А для пасажира верхнє розташування заднього сидіння покращує огляд поверх мотошолома водія. До речі, повна вантажність мотоцикла — 150 кг.
Заднє захисне крило на попередній версії було двосегментним і кріпилося безпосередньо на маятнику задньої вилки. Така конструкція непогано працює на асфальті, але на мокрому проселенні сенсу від неї небагато. Тому у версії 2018 року було прийняте рішення встановити повноцінне заднє крило подовженої форми, що чудово захищає від бруду в будь-яких дорожнях.

Функційна оптика

Панель приладів: максимальна інформативність

На мотоциклі встановлена сучасна електронна панель приладів, що не має механічних частин, вся інформація виводиться на підсвічений РК-дисплей. Колір підсвітки може бути обраний із чотирьох варіантів: червоний, синій, жовтогарячий і зелений. Показання тахометра та кількість палива в баку зображаються у формі інтуїтивно зрозумілих графічних діаграм, показання спідометра та одометра виводяться в цифровому вигляді. Є також індикатор заряду АКБ і годинник. Над РК-екраном розміщені світлові індикатори нейтрального передавання та номера ввімкненого передавання, а також дальнього світла та поворотів.

Ергономіка

Загалом дизайн і ергономіка мотоцикла залишають відчуття продуманості та завершеності всіх елементів. Усе функціонально та раціонально, все на своєму місці, потрібного розміру та форми. Водночас немає жодних непотрібних «архітектурних надмірностей», які мають суто декоративну функцію. До речі, про функціональність: і пасажирські, і водійські підніжки з обох боків зроблені відкидними. Це дуже зручно: вони не чіпляються за ноги, якщо виникає потреба перекотити мотоцикл вручну.

Кермо зручне, класичне, із широким хватом. Ручки еластичні, з пластиковими захисними кінцівками. Дзеркала заднього огляду ідеально вписані в загальну концепцію дизайну, закріплені на кронштейнах із підвищеною жорсткістю для зниження вібрації й рознесені по боках на максимальну ширину, щоб забезпечити огляд ззаду та не загоряти огляд спереду.

Двигун і трансмісія

Перейдіть до огляду силової та ходової частин мотоцикла. Як ми зазначили на початку, на мотоциклі встановлений одноциліндровий 4-тактний верхнеклапанний бензиновий двигун із повітряним охолодженням. Марка двигуна FT163FMJ. Об'єм циліндра 200 куб. см, номінальна потужність 15,0 л.с. (11,0 кВт) (за 8500±500 об/хв). Максимальний крутний момент — 13,0 Нм за 5500 об/хв. Особливістю цього двигуна є наявність балансувального валу в конструкції, що неабияк знижує вібрацію й покращує динамічні характеристики, особливо на низьких і середніх обертах. Потужності та прийомистості двигуна досить, щоб можна було по гарній дорозі та за сприятливих погодних умов рухатися зі швидкістю 110 км/год і навіть більше.

Природно, запалювання електронне, CDI, електростартер і кікстартер. Коробка передач традиційна мотоциклетна п'ятишвидкісна, некругова: перша передача — важіль вперед, решта — важіль назад. Нейтраль — між першим і другим передаваннями. Зчеплення механічне, багатодискове, в олійній ванні. Паливо — неетильований бензин з октановим числом не нижче 92. Паливний бак вміщує 13,5 літра палива. Тип моторної оливи — напівсинтетична моторна, класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів.


Привод заднього провідного колеса — відкрите ланцюгове передавання, зірочки зліва. Зверху ланцюг закритий пластиковим шкіркою. Вилка задньої підвіски виготовлена з прямокутного профілю, механізм натягу ланцюга на обох пір'ях вилки прибраний всередину для захисту від вологи та бруду. Амортизатори газомасляні з ресивером, пружина змінного кроку та діаметра. Таке поєднання дає змогу з одного боку зберігати повний контроль над мотоциклом під час проходження поворотів і віражів, з іншого боку — ефективно гасити коливання підвіски на нерівній дорозі та забезпечувати комфорт водієві та пасажиру. Передня підвіска традиційна телескопічна, перевернутого типу, на олійних амортизаторах. Колісні диски легкосплавні, литі, п'ятиспициві, практично не створюють інерційного моменту під час розгону та гальмування мотоцикла.

Гальма дискові, гідравлічні та спереду, і ззаду. Для швидкісної машини це важлива перевага, тому що дає можливість гарантовано зупинити її на мінімальній дистанції гальмування. Загалом, SPARK SP200R-27 — це той мотоцикл, на якому ви будете не просто їздити щодня у ваших справах, а й отримувати від цього чимале задоволення.

 

Основні параметри

Тип мотоцикла Дорожній, двомісний
Максимальна швидкість, км/год 115
Вантажність, кг 150
Тип палива Неетильований бензин з октановим числом не нижче 92
Об'єм паливного бака, л 13,5
Середня витрата палива, л/100 км 2,8
Напруга бортової електромережі, В 12
Колісна база, мм 1240
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм 1945х710х1122
Конструкційна маса, кг 117

 

Двигун

Модель двигуна FT163FMJ
Тип двигуна Одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів, з балансувальним валом
Робочий об'єм двигуна, см3 197
Номінальна потужність, кВт (л. с.) 11,0 (15,0)
Максимальні оберти колінчастого вала двигуна, об/хв 7500
Тип стартера Електростартер, кікстартер
Тип КПП механічна 5-ступенева, послідовна (схема 1-0-2-3-4-5)
Зчеплення Механічне, багатодискове, в олійній ванні
Привод заднього колеса Відкрите ланцюгове передавання

 

Шасі

Диски колес Легкосплавні литі п'ятиспициві
Підвіска переднього колеса Телескопічна вилка
Підвіска заднього колеса Маятникова з двома амортизаторами
Амортизатори передні/задні олійні/газоолійні
Тип переднього гальма Дисковий гідравлічний
Тип заднього гальма Дисковий гідравлічний
Розмір шин: (передня/задня) 2,75-18 / 3,25-18
Тип протектора (передний/задний) Шосейний низькопрофільний

 

Ергономіка

Передня оптика Фара вбудована в обтічник, з галогеновою лампою розжарювання. Габаритні вогні та покажчики поворотів зі світлодіодами. Додаткова стрічка зі світлодіодами.
Задня оптика Задній ліхтар вбудований у обтічник крила, комбінований: гальмо, габарит, со светодиодами. Указатели поворотов со светодиодами.
Приладна панель Комбінована електронна. Індикація: спідометр, тахометр, загальний пробіг, денний пробіг, час, номер передавання, дальнє світло, рівень палива, покажчик заряду АКБ, повороти.
Замок блокування керма +
Блокування замка запалювання
Багажник
Кофр для мотошолома
Захисна накладка на глушнику +
Захисна накладка на випускній трубі
Дуги безпеки
Захист ніг пасажира
Підніжки водія Відкидні
Підніжки пасажира Відкидні
Сидіння Спортивного типу, напівжорстке, дворівневе, скорочене
Характеристики
Основні атрибути
ВиробникSpark
Країна виробникКитай
ТипМотоцикл
КласНовий
Об'єм двигуна197 куб. см
Об'єм паливного бака13.5 л
Витрата палива2.8
Система запускуЕлектростартер і механічний стартер
Система вприскування паливаКарбюратор
Кількість циліндрів1
Максимальна швидкість115 км/год
Вага117 кг
Охолодження двигунаПовітряне
Рік випуску2021
Клас мотоциклаКласик
Потужність двигуна15 к. с.
Головна передачаЛанцюгова
Тактность двигунаЧотиритактний
СтанНовий
Користувальницькі характеристики
МаркаSpark
МодельSP200R-27
Інформація для замовлення
  • Ціна: 54 120 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner